Le Pain Quotidien (Gelderlandplein)

Van Leijenberghlaan 130 1082 Amsterdam Nederland Kaart
31-203626996

Meer informatie over restaurant Le Pain Quotidien (Gelderlandplein)

7,2
6,4
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Le Pain Quotidien (Gelderlandplein)

Nadja V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik kwam vroeger met veel plezier naar Le Pain. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen. Deze keer was het personeel niet alleen kortaf, maar ook het hoeveelheid eten op jouw bord was duidelijk verminderd. Bij de quinoa salade kreeg ik nog maar eenderde van de vroegere porties gegrilde groenten en werd het bord maar gevuld met een berg droge quinoa, ook op de wenteltaafjes werd nog net een halve aardbei geserveerd. Erg teleurstellend, want uiteraard zijn de prijzen niet aangepast.
MJ U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij binnenkomst wordt er niet gegroet, chaotische bediening. Rekening klopte niet 12 euro te veel in rekening gebracht. Tartine was lekker maar prijzig! Wel leuk dat er voor kinderen een tafel is waar ze kunnen kleuren.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Matig gegeten, salade was een zak gemengde sla zonder veel liefde op een bord gegooid, dressing ontbrak. Beneden ijskoud dus naar boven verhuisd. Zeer lawaaiig. Bij het afrekenen moesten we zelf van de bediening terug naar boven lopen om het tafelnummer op te noemen?? Laatste keer dat ik hier gegeten heb.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Yoghurt met fruit kon in bakje in plaats van glas met extra yoghurt. Zacht eitje met brood was lekker, maar wel erg prijzig voor wat je kreeg. Erg vriendelijk personeel en lekker eten, maar zoals ik al zei: prijzig!
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Ze zijn een paar maanden geleden open gegaan. Ik heb gegeten bij verschillende zaken van dit concept en het is altijd goed bevallen.
Het fijne van deze locatie, zon op het terras tijdens de lunch. Hele aardige bediening, en prachtige zaak. Binnen op de eerste etage heb je mooi uitzicht over de straat.
We hadden voor lunch: omelet met ham en gruyere, salade quinoa, salade mesclun, heerlijk brood erbij, erg lekkere home made citroen-munt limonade, pavlova-meringue-aardbeien dessert. Alles heerlijk. Fijne aanwinst voor Buitenveldert.