Le Pain Quotidien (Gelderlandplein)

Van Leijenberghlaan 130 1082 Amsterdam Nederland Kaart
31-203626996

Meer informatie over restaurant Le Pain Quotidien (Gelderlandplein)

Kim A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Yoghurt met fruit kon in bakje in plaats van glas met extra yoghurt. Zacht eitje met brood was lekker, maar wel erg prijzig voor wat je kreeg. Erg vriendelijk personeel en lekker eten, maar zoals ik al zei: prijzig!
Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Ze zijn een paar maanden geleden open gegaan. Ik heb gegeten bij verschillende zaken van dit concept en het is altijd goed bevallen.
Het fijne van deze locatie, zon op het terras tijdens de lunch. Hele aardige bediening, en prachtige zaak. Binnen op de eerste etage heb je mooi uitzicht over de straat.
We hadden voor lunch: omelet met ham en gruyere, salade quinoa, salade mesclun, heerlijk brood erbij, erg lekkere home made citroen-munt limonade, pavlova-meringue-aardbeien dessert. Alles heerlijk. Fijne aanwinst voor Buitenveldert.