Le Paddock

Meer informatie over restaurant Le Paddock

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wij komen hier graag een hapje eten in een ongedwongen sfeer. Favoriet voorgerecht is de levertijd paddock choice , 6 kleine voorgerechtjes, aanrader voor als je niet kan kiezen. Manlief lief neemt vaak variërend een stuk vlees die altijd perfect klare gemaakt is. En ik ga voor de kaasfondue. Heerlijk met groente erbij mmmmm toetje redden we meestal niet dan zitten we helemaal vol. De bediening is top, gezellig en vlot. Kortom een aanrader!
Per L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Gisteren wezen lunchen met de collega's in totaal 12 personen. De site suggereerd een huiselijke sfeer maar is gewoon een lunchroom. De broodjes waren redelijk goed evenals de geitenkaas salade maar hiervan waren de porties veel te klein. De bediening was vriendelijk maar liet de nodige steken vallen. (de soep vergeten en verkeerde broodjes geserveerd). Jammer volgende keer ergens anders kijken.
JanKatz .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met z'n tweeën gegeten. We zijn bij Le Paddock al veel geweest. Altijd bevallen. Na herinrichting is huiselijke sfeer verdwenen. Belangrijker: de kwaliteit van het eten is beduidend minder (nieuwe kok?). Eén van de twee voorgerechten was deels aangebrand. Eén van de twee hoofdgerechten (sliptong) was uitermate droog en te lang gebakken. De bediening zou dit 'aan de keuken doorgeven'. Ga je zo met klanten om? Daarnaast beneden ijzig koud, telkens als de voordeur openging. Nee, met Le Paddock zijn we nu wel klaar. Tenslotte: de bovenverdieping was geheel verhuurd voor een besloten 'partijtje'. Met bijbehorende (?) herrie beneden. Gooi dan óf de hele zaak dicht óf maak geen luidruchtige muziek.
Mascha P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Wij komen hier graag. Vooral om te genieten van de heerlijke spareribs. Deze zijn echt heel erg lekker! Op de kaart staan bekende, maar soms ook minder bekende gerechten of een nieuwe variatie op het oude. Erg leuk!
Tijdens de feestdagen, zoals bijvoorbeeld valentijnsdag of met de kerst, kun je altijd rekenen op een extraatje. Een echte aanrader! Vooral de spareribs ;-)
Bosjfpvd .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vertellen over Le Paddock, nou dan blijf ik even bezig. Maar kortom met 6 personen gegeten. ieder zijn eigen menu, dus veel variatie voor bediening en kok . alles kwam keurig gelijk op tafel en op de juiste plek. Heerlijk alles, goed verzorgd en gezellig personeel.
toen men merkte dat mijn vrouw jarig was (tijdens de bestelling van het toetje) werd het toetje aangepast met een vrolijke spetterende decoratie. en natuurlijk werd er voor haar gezongen. Dus kortom een heel gezellige en smaakvolle avond. alle tijd om te eten ,te zitten en bij te kletsen. We waren bijna de laatste die weg gingen, maar niemand keek ons het restaurant uit. Een prima avond.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met collega's op een zondag avond uit eten geweest. Uiterst vriendelijke ontvangen.
Als voorgerecht een kabinet van kleine hapjes. Zowel de kwaliteit als de presentatie uitstekend.
Als hoofdgerecht de ribeye "bleu" genomen. Daar zat wijzig smaak aan, evenals de gebakken aardappeltjes, frietjes en groeten. Ook nog wat van de collega's geproefd met de zelfde uitkomst.
Toch besloten om het Grand Dessert te nemen als afsluiter, in een woord geweldig.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Met een koppel van de voetbalclub v mijn zoon , ouders en jongens supergezellige avond gehad ! Heerlijk gegeten. We waren met 28 personen ! En iedereen had tegelijk zijn eten ! Echt top ! En warm en iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit! Dit keer champignons uit de oven vooraf ! Met spare-ribs als hoofdgerecht ! Super lekker en mals ! Maar ook de sate , tournedos en rib eye uit eerdere ervaringen hier echt een aanradertje! Mijn man is erg gek vd vis vooraf en hoorde ook goeie resultaten over de vis als hoofdgerecht! Mijn zoon zweert bij het banane toetje en mijn dochter bij de tomatensoep! Al met al zijn wij uiterst tevreden ! Iedere keer weer dat wij hier komen ! Gisteravond tot in de late uurtjes gezellig gehad aan de bar . Zangeres Ellen vos maakte er ook weer een feestje van ! Super thxx
Es9 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het is niet meer wat het geweest is helaas.
Na de verandering van kaart en personeel was het eten minder lekker en moesten wij vaak op ons eten wachten. Opzich geeft dat niet naar als je dit dan meldt en er wordt niks mee gedaan is dat zeer spijtig te noemen.
Klant hoort koning te zijn niet waar?
Meijerkees .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Op dinsdag 12 mei een verlaat etentje gevierd ter ere van moederdag met het gezin.Na een hartelijk ontvangst eerst heerlijk een wijntje vooraf gedronken en daarna een keuze uit de kaart gemaakt, naast de kaart was er ook nog een aspergemenu, die overheerlijk gemaakt was.
Het was die avond druk maar de fantastische gastheer had alles onder controle en voor iedereen een vriendelijk woord. het restaurant ziet er gezellig uit en heeft fijne ruime tafels met ruimte erom heen.het is iedere keer weer een genot om hier te komen.
Wesley-joosten .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zeer goed, erg lekker.
we komen hier vaak en altijd goede service en lekker eten.
Wat erg aan te bevelen is, is de kleine voorgerechtjes. Waarbij je 6 tegelijk krijgt. En de carpaccio is ook altijd goed
Namlop .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Kerstmenu viel behoorlijk tegen, wel flinke prijzen. Zeer eenvoudige garnering, vlees erg vet, slecht gebakken, met een rare bijsmaak. Er werd een glas wijn ingeschonken waarbij de fles op was, zo is het gebleven, betaal je dus klein 5 euro voor een paar slokken. Toevallig gemerkt dat er met de vinger (!) het randje van mijn kop koffie schoon werd gemaakt van de overtollige schuim. Koffie smaakte overigens bijzonder verbrand en bitter.
Teleurstellend. Volgende kerst thuis koken.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
We eten hier vaker. Het was deze keer erg druk. Dat ahd als gevolg dat het eea wat langer op zich liet wachten. Dit werd goedgemaakt door een gratis drankje. Het stukje hert was erg mals en lekker. De kinderen hebben spareribs gegeten en dit viel zo avn de botten af.
Weer een uitstekende ervaring.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Bij binnenkomst gastvrij ontvangen door gastheer. Even wachten aan de bar met glas goede wijn. Tafel binnen 10 min klaar. Na bestelling kwamen de gerechten vrij snel. Tafelgenoot had sate royaal en ik salade geitenkaas met warme appel. Afsluiten met Irish Coffee en verse munt thee. Alles even lekker en vers. Wat opviel was bijzonder gastvrije bediening. Voorbeeld voor velen. Paddock, wij komen hier snel weer terug.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zaak zit er al heel lang en eigenlijk nooit gegeten door de slechte verhalen die ik er een aantal jaren terug over hoorde. Ons kent ons en alleen voor stamgasten was de reputatie.

Vandaag geweest op uitnodiging van een collega en eigenlijk niks mis mee. Ja, interieur is wat retro maar we zaten lekker buiten. Bediening is vriendelijk en behoorlijk professioneel, dat heb je niet vaak in Hoofddorp.
Aantal vriendelijk geprijsde wijnen per glas door creatief inkopen ook gewoon een lekker glas wijn.
Als voorgerecht had ik de proeverij van voorgerechten wat echt een aanrader is, 6 verschillende hapjes waarbij alleen de gegratineerde paddestoelen iets tegenvielen. bij een tafelgenoot zag ik een ruimte portie visgerecht op tafel komen.
Hoofdgerecht koos ik voor de kogelbiefstuk die inderdaad biefstuk was en netjes rood van binnen. Wat spekjes en paprika, netjes beetgaar. De aardappeltjes erbij leken uit de diepvries te komen, zout en niet zo vers en tikje te donker her en der.
Een tafelgenoot moest zijn vis terugsturen omdat er toch een paar dikke plakken spek op lagen terwijl hij duidelijk had gemaakt geen vlees te willen.
Voor een dessert had niemand plek maar de dubbele espresso ging er prima in en was erg goed.

Al met al een zaak waar niks mis mee is.
Bobbie3 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Bedienen was zeer traag moesten lang op alles wachten. Toen eindelijk het hoofdgerecht kwam was deze aangebrand. Jammer dat op deze manier een leuke avond negatief wordt beïnvloed. Zal er zeker nooit meer gaan eten
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Jammer, jammer....wat een lawaaierig restaurant. De bediening doet erg haar best, maar het eten kwam veel te laat en koud aan. Het decor is oubollig en achterhaald. De eigenaar doet niets met onze opmerkingen en was een beetje uit de hoogte....hij wilde eigenlijk aangeven. dan ga je toch ergens anders naar toe. Nou dat doen wij dan ook. Jammer, jammer.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
In eerste instantie een beetje lawaaiig door grote groep nabij. Verplaatst helemaal top. Heerlijk gegeten, leuke presentatie van gerechten en hele attente servicegerichte bediening. Persoonlijk!
Gekopuitgaan .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een aanwinst voor Hoofddorp, nog steeds, hoewel ik de prijs/kwaliteitsverhouding de laatste tijd iets minder vind. Met een gezin van 4 een hapje eten is behoorlijk aan de prijs. De carpaccio is de beste die ik ooit ergens heb geproefd.
Reinoud S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Al meerdere keren geweest bij deze leuke bistro. Het personeel is erg vriendelijk en legt van te voren de kaart uit. Eens in de zoveel tijd word de kaart veranderd erg leuk.
Het eten was goed te noemen en de porties waren goed.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Grandioos avondje gehad met heerlijk eten, goede en zeer vriendelijke bediening. Keuze was reuze maar de dames gingen voor een selectie heerlijkheden wat gepresenteerd werd in een houten raamwerk. Erg origineel en super lekker!! De satés die daarna volgden waren ook superlekker, zo mals!! Reden des te meer om nogmaals een bezoekje te brengen!!!