Le Mouton

Kerkplein 5 4709 BJ Nispen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Mouton

Coba57 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gezellige locatie in het centrum van grensdorp Nispen. Tijdens fietstochtje zeer
aangename pauze op het zonnige terras. Een heerlijk gegrilde zalmfilet met dillesaus gegeten en een notendessert toe met drie treffende ijssmaken, ruim
voorzien van noten. Gemoedelijke en attente bediening, kortom, volgende keer
weer deze fietsroute...............
Luzern .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten in deze gezellige bistro. Ontvangst was prima en deskundig. Over het eten alleen maar positief. Mooie verse producten van zeer goede kwaliteit. Een zeer uitgebreide kaart met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Niet voor niets dat dit restaurant het al 17 jaar lang volhoud! Echte aanrader....Ga zo door!
MJ A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Voor de tweede maal in dit restaurant gegeten. Hiertussen zat "de crisis". Het restaurant heeft het duidelijk overleefd. Maar voor welke prijs?
Vier jaar geleden was de kwaliteit van het eten duidelijk beter.
De smaken waren nu vlak; zowel voor- als hoofdgerecht werden afgewerkt met veel room/ crème fraiche en vaak werd spek gekozen als smaakversterker. Vreemd is ook de pasta tussen de groenten.
Wat betreft omgeving:
De rieten onderborden kunnen wat ons betreft weggelaten worden. De anti-slip placemat is niet onze smaak. De menubordjes met seizoensmenu's zorgde voor een kleine chaos op de tafel. Kost allemaal extra tijd om op te ruimen.
Op de service geen aanmerkingen, netjes en vriendelijk.
Susanvt .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Le Mouton heeft een zeer uitgebreide menukaart. De vraag die ik me dan stel is: hoe vers zijn de producten dan?
De carpaccio die zowel ik als een tafelgenoot besteld hadden viel erg tegen. Het leek geen verse carpaccio maar kant&klaar ingekocht, perfect rond gevormde lapjes vlees zonder enige structuur. Jammer, want de prijs die gerekend werd voor dit portie wekt de verwachting op betere kwaliteit.
Het hoofdgerecht vlees (kangoeroe- en struisvogelbiefstukjes) was in orde. Het bijgerecht, tagliatella met stukjes groenten waren niet mijn smaak maar op zich prima. De stukjes vis van het vistrio wat twee andere tafelgenoten voorgeschoteld kregen was niet lekker gebakken. 'Dat kunnen we thuis beter', alsdus één van de tafelgenoten. Ook voor dit gerecht moest een flink bedrag neergeteld worden.

De bediening is in orde.

Het restaurant is bescheiden ingericht. De tafeldecoratie met een kunstbloem en waxinelichtje past meer bij een cafetaria, niet bij een bistro/restaurant waar je al gauw €12,00 voor een voorgerecht en €25,- voor een hoofdgerecht af moet rekenen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
We hebben wel heerlijk gegeten.We vinden alleen prijskwaliteit aan de hoge kant.Een plastic place mat vind ik niet zo hygienisch aangezien de hoge prijs voor het eten.De bediening was wel vriendelijk .Alleen toen we naar huis gingen moesten we boven zelf ons jas uitzoeken omdat het een rommeltje was.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Sfeervolle locatie, waar we heerlijk gegeten. Uitgebreide keuze op het menu en daarnaast ook seizoensspecialiteiten. De service is uitstekend.