Le Moulin Fou

Mallemolen 4 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Le Moulin Fou

De ambachtelijke Franse keuken

De ambachtelijke, Franse keuken staat hier immer centraal. Geen poespas, geen frutsels op je bord, maar gewoon de beste producten, beproefde bereidingswijzen en een flinke dosis liefde. Hierbij laat de chef zich leiden door wat het seizoen hem biedt. Meer heb je echt niet nodig.

Meer informatie over restaurant Le Moulin Fou

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk franse bistro, in zeer gezellig straatje, met mooi verwarmd terras. Heerlijk gegeten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten. Vooraf coquilles met kreeftsaus, als hoofdgerecht verrukkelijke tarbot en als dessert een erg lekkere crème brûlée. Fles Sauvignon Blanc er bij. Plus de bediening van de gezellige gastvrouw Kim. Het was weer top.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige gastvrouw in een leuk restaurant. Je waant je een beetje in Parijs. Hele fijne visgerechten, met een lekker frietje en een verse salade. Prima biertje.
Frederike-vD .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gezellig restaurantje op een leuke plek. Genoten van een 4 gangen diner. Kleine aanpassingen waren geen probleem. De bereidingen waren goed, ossenhaas geweldig mals. De borden zagen er mooi en verzorgd uit. Ook de bediening was prettig. Top!
Wimell .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In korte tijd is de kwaliteit van het eten zeer vooruit gegaan echter het decor is met zijn tijd mee gegaan en daardoor is het Parijse karakter van de bistro een beetje verdwenen. Neemt niet weg dat het nog steeds zeer gezellig en intiem is.
Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met broers en zussen heerlijk gegeten bij Le Moulin Fou. Neem wel genoeg aangenaam gezelschap mee want de keuken maakt geen haast.
Gewoon een gezellig restaurant met beter-dan-gewoon bistro kaart, voor een schappelijke prijs. Zeker een aanrader!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten! Ziet er prachtig uit...! Goede kwaliteit...en prijs mooi in verhouding
Heerlijk buiten gezeten met dit prachtige weer.
Ik vind de stoeltjes wat onprettig zitten buiten, om te eten...maar ligt misschien aan mij. En mijn tafelgenoot...was steeds in de weer met de losse kussen op de bank.. Maar ach we zaten heerlijk buiten..in het gezellige straatje.
De eigenares die ook bediend, is erg aardig.
Gewoon een aanrader als je van goed en mooi eten houd.
De tournedos van mijn tafelgenoot was top! ( Ik ben zelf geen vlees eter )
Maar heb er wel verstand van, het was een mooi zacht groot hoog stuk...en presies goed gebakken zoals hij besteld was.
Jeannedejong53 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heel plezierige en flexibele bediening. Eten wordt met veel zorg bereid en is heerlijk. Bediening is zeer deskundig met informatie over het menu.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij komen erg graag hier. We hadden een perfect gebakken zwezerik en eendenlever.
Ook de rode mul en cocquilles waren heerlijk.

Dit alles met een heerlijke wijn en voor een nette prijs.

Absolute aanrader!
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Al jaren mijn favoriete restaurant in Den Haag. Fantastisch eten gecombineerd met heerlijke wijnen en bieren, een ongedwongen sfeer en geweldige service. Vakmensen in de keuken en in de bediening. Al met al: een absolute aanrader.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Menuutje van 4 gangen met kleine gerechtjes gekozen, het een nog lekkerder dan het andere! Bijv. Coquille, eendelever, super mals hert en bij het nagerecht zalige parfait. Mooie presentatie ook, gezellige bediening, kom gauw weer!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Was weer een prima Kerstavond dit jaar. Een sfeervol restaurant, heerlijk eten, goede wijn en zoals altijd vriendelijke bediening.
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Goed gegeten, maar niet spectaculair qua prijs / kwaliteit verhouding in dit gedeelte van Den Haag. Leuk terras dat ook in de regen warm en droog blijft, dat is wel erg leuk
Binnen is het minder origineel.
Joseewermers .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten was erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt.De sfeer en bediening waren prima. Jammer dat de tijd tussen de gerechten erg lang duurde.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten,
In een gezellig achterom straatje met tal van terrasjes waanden wij ons echt even in Frankrijk.
Ook het terras van de Moulin fou staat er mooi bij en het is al aardig druk bij aankomst, ondanks de drukte krijgen wij snel een tafeltje toegewezen.
We beginnen de avond met twee heerlijke amuses en kort daarna de voorgerechten,
Een Noord Franse klassieker pisaladiere met heerlijk zachte geconfeite eend en gebakken eendenlever, wat een genot.
Daarna kregen wij Bretonse vissoep, ook deze was goed op smaak en zeer origineel gepresenteerd.
Op naar het hoofdgerecht, de bavette. Een super mals en smaakvol stuk vlees, smullen dus. Om deze tot nu toe perfecte avond af te ronden het dessert, een goede combinatie van verschillende citroen desserts.
Bediening en keuken zijn vakmensen en we komen zeker terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Afgelopen vrijdag hier met 8 man gegeten. Het weer was goed genoeg om buiten te zitten en alhoewel later op de avond enkele sputters uit de lucht vielen zaten we lekker knus onder de luifels. Tevens is er verwarmd terras mogelijk. Het interieur binnen heb ik niet echt op gelet. De bediening was vriendelijk, dat was prima in orde. We hadden gekozen voor een IENS 4 gangen menu. Een mini gazpacho en dadel vooraf, brood met gezouten boter, als voorgerecht iets met eendenlever en aangezien ik geen vlees eet werd dit moeiteloos aangepast naar een geitenkaas salade. Vervolgens kwam de vissoep. Leuk geserveerd met eerst de vis en daarna werd uit een soort theekan de soep er overheen geschonken. Heerlijk! Het hoofdgerecht dat volgde was voor mij vis met groenten, de rest kreeg vlees. Frites (ietwat te donker) en mayo werden als bijgerecht geserveerd. Tot slot kon er gekozen worden uit een kaasplankje of zoet dessert; citroen merengue taart met citroen marshmallow en een bolletje citroen ijs. Ook koffie of thee na was inclusief. De porties waren vrij groot en ook de glazen wijn werden rijkelijk gevuld. Je gaat hier echt niet met honger weg! De ligging van dit restaurant is heel leuk aan de gezellige straat Malle Molen. M.n. in de zomermaanden een aanrader!
Godelievevd .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wij hebben het menu van de Iens-deal gegeten. Een aanrader! Het gevoel dat je in Frankrijk zit. Elk onderdeel heerlijk maar vooral de Bavette met Bordelaisesaus was heerlijk. Fijn dat je het zoete nagerecht mocht inwisselen voor kaas (en niet zo weinig ook). Wij hadden gekozen voor het wijnarrangement: heerlijke wijnen maar (en dat is positieve kritiek) voor mij mogen de glazen iets groter en dan mag de prijs natuurlijk ook omhoog!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We maakten gebruik van de Iensdeal.
De bedienende dames waren erg vriendelijk, maar we moesten heel de avond zelf om aandacht vragen. Dat vind ik jammer. Het eten vonden we erg lekker. De amuse vond ik een wat vreemde combi: gerookte zalm met daarnaast een dadel met geitenkaas. De bavette was prima bereid en flinke hoeveelheid. Leuk dat je bij dessert ook uit kaas kon kiezen.
Minpunten: jammer dat er geen verse dadels gebruikt werden, eendenlever bij voorgerecht was bij 1 persoon opvallend klein, bij de rest groot, er is niets gezegd over een wijnarrangement.
Pluspunten: bijzonder dat de deal voor 1 niet visliefhebber aangepast kon worden, karaffen water.
Voor herhaling vatbaar!
Pam68 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We hebben de diner deal gegeten bij Moulin Fou, lekker eten, en lekkere wijnen erbij. Enige jammere was dat bij binnenkomst niet gelijk verteld werd dat er een wijnarrangement was, dan had ik mijn eerste glas wijn niet besteld, zat nu bij het voorgerecht met zowel wijn van het arrangement als "gewone" wijn.