Over restaurant Le Mirage

Een droom die uitkomt

Zweven door de lucht, terwijl je wordt omringd door stralende sterren. Gewoon een mooie droom, toch? Met haar gastvrijheid en vakkundigheid geeft restaurant Le Mirage je net zo’n heerlijk gevoel. Je geniet er op hoog niveau, letterlijk en figuurlijk. Vanaf de tweede verdieping heb je een mooi uitzicht terwijl je wordt verrast met ambachtelijke, pure gerechten. Aantoonbaar bereid met biologische seizoensproducten. Niet voor niets is Le Mirage eerder bekroond tot het Beste Euro-Toques restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Mirage

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
CharlotteNelson .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Groots restaurant in klein Emmeloord. Heel verrassend. Het eten zeer goed op smaak en prachtig geserveerd. Prettige persoonlijke bediening. Klein minpuntje: voor 6,50 mocht het wijnglas wel wat voller van mij. Afgerekend met een royale fooi; ik kon niet anders.
Dank voor uw leuke recensie en excuses dat uw glas niet vol genoeg was. We zullen er beter op gaan letten.(Maar misschien kunnen we van die wijn wel nooit genoeg schenken...). Graag tot een volgende keer, dan maken we het graag goed. Team Le mirage.
René S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten, verrassend lekkere bijpassende wijnen en een uitstekende bediening. Echt een pareltje in de Noordoostpolder! Het is dat we te ver weg wonen maar anders kwamen we hier zeker wat vaker.
dank voor uw enthousiasme en voor het nemen van de moeite uw ervaringen te melden. We hopen u vanzelf weer te ontmoeten als we weer op uw route liggen!
WimZee .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Een werkelijk fantastisch 6 gangen diner, met voorafgaand 3 amuses, en een perfect bijpassend wijnarrangement genuttigd bij Le Mirage. Wanneer je een tafel bij het raam hebt is Decor ook een 9!
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Met 20 klanten hier gegeten op een avond. Daarvoor lang niet meer geweest bij LeMirage. Maar echt lekker gegeten. Keuken had vrije hand gekregen en vis/vlees keuzemenu gemaakt. Voor vis als voorgerecht gekozen en vlees als hoofdgerecht. Maar ook de vis als hoofdgerecht beviel prima bij mijn tafelgenoten. Bediening en tempo adequaat. Ga zeker nog eens terug om gezellig met z'n tweeen te eten, dit bezoek vraagt zeker om een followup.
Rob-CL .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We hebben met z'n tweeën gedineerd. Idd een beetje rare plek maar het eten en bediening is uitstekend. Vier gangen menu genoten. Voldoende keuze uit wijnen die overigens prima zijn. Rode huiswijn gedronken een topper!
Kosten 100,- totaal.
Math H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Met 8 personen op een rustige zondagavond bezocht. De ontvangst is gastvrij en ondanks de strakke inrichting voelden wij ons snel thuis (dat lukt met dit gezelschap trouwens altijd wel, misschien soms tot overlast van andere gasten waarvoor onze excuses).
Benieuwd als we waren naar de uitvoering van de filosofie van het restaurant (seizoen en streekgebonden) gingen we voor het 4-gangen verrassingsmenu met hier en daar een aanpassing. Dat beviel uitstekend ook door de deskundige uitleg van de gastvrouw. Het menu was gevarieerd: stukje gebakken vis, bospaddenstoelensoep, kalfsentrecote en ijs of kaas toe. Dat klinkt in samenstelling niet spectaculair maar in de uitvoering was het prima.
Uit de gevarieerde wijnkaart kozen we de witte weissburgunder uit Rheinhessen die uitstekend beviel en de rode Dornfelder, die echter niet zo gewaardeerd werd.
Dit restaurant verzacht veel van de pijn door het wegvallen van het torenrestaurant.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
De locatie is een beetje vreemd, maar dat heeft ons niet tegengehouden om hier te dineren. De ontvangst (door een gastheer in ons geval) was zeer hartelijk. We hebben hier prima gegeten. Mijn partner had het 4-gangen surprise menu, ikzelf het 4-gangen Euro-Toques menu met wijziging van het dessert, dat ik mocht kiezen van de kaart. Hierover werd absoluut niet moeilijk gedaan. Ook de bijpassende wijnen waren goed gekozen.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Een restaurant waar Vakmanschap in bediening en eten nog met een hoofdletter wordt geschreven.

Het eten is vers, goed bereid en lekker op smaak. Ook de wijnen zijn goed.

Bediening is zakelijk en correct, maar toch erg vriendelijk.

Voor lekker op niveau eten hoef je niet de toren in, één verdieping stijgen is voldoende. We komen hier zeker terug