Le Mignon

Boterstraat 15 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Mignon

De Franse keuken van Utrecht

In het centrum van Utrecht is het altijd gezellig. In de Boterstraat vind je het Franse restaurant Le Mignon. Elke week presenteert Le Mignon een ander menu. Een feest voor vaste gasten en dagjesmensen. De gerechten uit de Franse keuken worden alleen bereid met verse gerechten, een principe waar niet aan wordt getornd. Stel zelf je driegangenmenu samen en je bent verzekerd van een heerlijke maaltijd.

Meer informatie over restaurant Le Mignon

9,5

Jouw recensie over het restaurant Le Mignon

niels W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Klein, knus en gezellig. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Bisque en geitenkaas bladerdeeg goed. Eendenborst en vis waren zeer goed. Biertje, paar wijntjes en heerlijk nagerecht voor 90 euro. Prima prijs/kwaliteit.
niels W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Klein, knus en simpel. Maar wel gezellig
Talitha H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten was super lekker, en de bediening heel goed! Hier komen we zeker terug.
Friso B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuke kleine bistro met 12 tafeltjes. Kwaliteit prima voor een goede prijs. Sfeer Frans. Lekkere wijn. Zeker het overwegen waard
kunnie H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fantastisch gegeten!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
beperkte kaart, gerechten zijn met aandacht bereid, inrichting eenvoudig bediening is prima. lekker gegeten en prijs kwaliteit is goed.
Yves M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
minpuntje is dat Je kunt slechts kiezen uit 3 gerechten per gang. De gerechten zijn vrij simpel. Mijn voorgerecht viel tegen, het hoofdgerecht was goed en het toetje was simpel maar smakelijk. De service was prima, we kregen echt een heerlijke wijn voor een prima prijs.
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij komen hier ieder half jaar en blijven dat doen! Bijzonder vriendelijke gastheer, goede wijnen en heerlijk eten!
Willem-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Wat een heerlijk eten en wat een fijne bediening. Ik ga zeker daar nog een keer eten en neem deze keer vrienden mee!
Winnie H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Ze vonden alles lekker, aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Zeer goede keuken, gevoel voor smaak en presentatie.
WOuter D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op een zaterdagavond hier gegeten. Klein zaakje, tafels erg dicht op elkaar. In het begin konden we elkaar nog verstaan, later niet meer. Er is niks gedaan aan geluidsregulatie, geen raamdecoratie, niks aan de wand... Dat maakt het ook een beetje ongezellig zaakje, terwijl het juist zo knus kan zijn! In het verleden vond ik de inrichting gezelliger. Eten was ok. Voor vega's was er geen keuze op de kaart bij de hoofdgerechten, dit vind ik in deze tijd wel gek. Het kon overigens wel gemaakt worden, maar voelt toch niet helemaal goed. Dessert viel wat tegen, het was citroen merenge maar dat was meer een los plakje biscuit met wat schuimpjes erop. Zou dus volgende keer toch voor een ander intiem restaurantje kiezen. Bediening was overigens erg aardig! Trap op naar de wc zonder licht in het gangetje boven, vond ik persoonlijk niet veilig.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Inrichting beetje kil. Wel een aanrader, kom zeker nog eens terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was erg goed en zeer attent
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten. Knus restaurant met een vriendelijke gastheer. Absoluut een aanrader.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, alleen een beetje moe van de geluiden, elkaars stemmen.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Beste restaurant van Utrecht. Verse ingrediënten, met veel smaak bereid door een échte chefkok. Ik kom hier zeer regelmatig en neem vaak gasten mee. Die zijn altijd prettig verrast door de kwaliteit. En voor de prijs hoef je het niet te laten; die is zeer gunstig.
Rachida V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijke wijn, sauvignon. Voorgerechten geitenkaas en bisque van langoustine waren heerlijk. Hoofdgerecht ossenhaas was oke, niet heel bijzonder en bij een aantal wat delen met peesjes. Aardappeltjes en groenten verrukkelijk! Dessert, chocoladetaart was redelijk, niet heel bijzonder. Zeer vriendelijke gastheer en goede service!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Fantastische avond gehad! Als je echt frans wilt eten, moet je hier zijn. Het is heel erg knus, met een kleine menukaart maar voor ieder wat wils. Wij hebben gekozen voor vier gangen: we begonnen met de bisque van langoustines, daarna foie gras en als hoofd de ossenhaas (je mes snijdt er zo doorheen) en de zeebaars. En zoals je van een Frans restaurant mag verwachten waren met name de sauzen (peper en botersaus) subliem! Na een heerlijke chocoladetaart en citroen merengue. Eten dus fantastisch, net als de sfeer. Het beste te vergelijken met een huiskamerrestaurant, je zit letterlijk in de keuken. Naast 2 koks assisteert de gastheer tussen het serveren door in de keuken, zonder dat het chaotisch is. Snelle service, goede wijn en een fijne ambiance! Zeker voor herhaling vatbaar
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Het tempo lag wat ons betreft wat te hoog, we hadden het aperitief nog niet half op of het voorgerecht was er al. Kleine kaart, hoop dat ze die regelmatig wisselen. Maar we komen zeker een keer terug!