Le Mignon

Boterstraat 15 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Mignon

De Franse keuken van Utrecht

In het centrum van Utrecht is het altijd gezellig. In de Boterstraat vind je het Franse restaurant Le Mignon. Elke week presenteert Le Mignon een ander menu. Een feest voor vaste gasten en dagjesmensen. De gerechten uit de Franse keuken worden alleen bereid met verse gerechten, een principe waar niet aan wordt getornd. Stel zelf je driegangenmenu samen en je bent verzekerd van een heerlijke maaltijd.

Meer informatie over restaurant Le Mignon

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Le Mignon

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer prettige bediening en uitstekend eten. Wel een kleine kaart, maar dat maakt het kiezen eenvoudiger
Argin W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke even klantgerichte bediening en service. Eten was superbe. Prijs drie gangen menu met dan waard. Aanrader met mooie huiskamer sfeer.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Beperkte kaart, maar gewoon goed Frans eten. Aanrader!
Maurits R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gewoon heel lekker gegeten. Geen uitgebreide kaart maakt de keus makkelijk. Aanrader.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was de tweede keer dat ik hier ging eten. Wederom erg fijn ontvangt door de eigenaar die tevens in de keuken staat en de bediening doet. De kaart is klein, het eten is heerlijk en de porties zijn genereus. Zeker een aanrader!
Gudi W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Knus restaurantje! We hebben heerlijk gegeten en komen graag weer terug!
joyce V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eerlijke, heerlijke gerechten
Elbert D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een heerlijke huiskamersfeer, goed eten en een vriendelijke bediening! Kortom: een aanrader.
Luuk E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Dit was mijn eerste keer hier en was samen met mijn vader. Een leuk klein "huiskamer" resrauranrtje. Het ontvangst begon al goed en vriendelijk. Na het eerste drankje gekregen te hebben kwam automatisch een mandje brood. Keuze maken ging in alle rust en het tempo van het voorgerecht was prima. Toen die kwam zat het bijna vol (6 a 7 tafels) het uithalen van de voorgerechten duurde wellicht wat langer dan "nornaal", maar er was geen haast dus dat was prima. Alle gerechten waren lekker en voldoende qua portie. Zeker een restaurant om aan te bevelen en vaker heen te gaan!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig en goed getafeld in dit knusse restaurant. Vriendelijke gastheer, heerlijk gegeten. Merci!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fantastische beleving! zeer vriendelijk ontvangt met perfecte service van restaurant dat feitelijk eenmanszaak is: Kok is ook gastheer en ober. Eten voortreffelijke presentatie en smaak in informele sfeer. Wijnen ook erg lekker. Nette prijs- kwaliteitverhouding.
M S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ik heb er nu 4 keer gegeten in 2 jaar tijd.
Iedere keer was t heel gezellig, errug lekker, creatief en met lekkere wijnen.
Kleinschalig, groot welkom en n lekker relaxed sfeertje.
Top keuze in Utrecht.!
M. Scholten
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hier wordt met passie gekookt. Heerlijk eten en een super vriendelijke bediening
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met 2 personen prima gegeten bij Le Mignon. Beperkte kaart, maar wat er op staat is de moeite waard.
Vooraf lekker warm brood met boter. Gevolgd door een amuse van eenden rilette. Voorgerecht heerlijke zalm. Daarbij edn glas prima chardonay. Hoofdgerecht entrecote. Precies goed gebakken ( mediem en medium-well done). Begeleiding door groene asperges, lekkere aardappeltjes, paddestoeltjes en groene asperges. Een glaasje malbec erbij. Als nagerecht een mooi kaasplateu, met daarbij weer lekker warme broodjes. Daarbij een glaasje port en een glas armagnac. Afsluitend een koffie. In tijden niet zo goed gegeten, met een prima prijs/kwaliteitverhouding. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen op zaterdagavond in de stad in kwalitatief slechtere restaurants zitten te eten voor meer geld. De chef/kelner/sommelier/eigenaar doet echt alles goed. Een geheime topper waar veel utrechtse restaurants nog veel van kunnen leren.
E H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere wijn erbij en voldoende persoonlijke aandacht. Een vriendin had persoonlijke wensen door gegeven. Ook daar was voldoende aandacht voor.
Anouschka & Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Franse sferen in dit charmante huiskamerrestaurant met zeer vriendelijke bediening. Wat groen voor het raam zou niet misstaan, maar verder helemaal prima. ????????????
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Alles was fantastisch. De ontvangst was zeer vriendelijk, de sfeer ontspannen en de kwaliteit van de gerechten uitstekend. We hadden voor een vroege tijdstip gereserveerd, en het was in het begin zeer rustig in het restaurant. Ieder gerecht was een feest van smaak, en plezier voor de ogen. De vriendelijkheid van de eigenaar was een gewaardeerde toegevoegde aspect aan onze zeer speciale "diner-ervaring".
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De bediening / kok was ontzettend vriendelijk en alles was mogelijk bij hem! Het eten was origineel en lekker. Het enige was dat er naar onze smaak niet veel keuze was, maar dat kan komen omdat we op een woensdagavond waren. Top restaurant! Zal het zeker aanraden.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Erg sympathiek restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Een beperkte kaart (keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten), bistro-stijl. Vrij grote porties, je krijgt echt iets op je bord. Alles goed klaar gemaakt: er zat echt verschil tussen een medium en medium rare entrecote! Mijn zeebaars was ook uitstekend van cuisson. Ook garnituur goed op smaak. De gastheer was ook bijzonder vriendelijk. Aanrader dus!