Le Mignon

Boterstraat 15 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Mignon

De Franse keuken van Utrecht

In het centrum van Utrecht is het altijd gezellig. In de Boterstraat vind je het Franse restaurant Le Mignon. Elke week presenteert Le Mignon een ander menu. Een feest voor vaste gasten en dagjesmensen. De gerechten uit de Franse keuken worden alleen bereid met verse gerechten, een principe waar niet aan wordt getornd. Stel zelf je driegangenmenu samen en je bent verzekerd van een heerlijke maaltijd.

Meer informatie over restaurant Le Mignon

• Af te huren , Wi-Fi
Fleur M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Mag iets meer sfeer hebben
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Knus restaurant, met uiters vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met 4 personen. Slakken vooraf in heerlijk sausje, daarna eendenborst, heerlijk rosé klaargemaakt en voor anderen de zeebaars. Voortreffelijk met rijst en groente. Hoeveelheden waren precies goed. Een man van de bediening was ziek geworden, zodat de kok en een ander alles moesten doen. Helemaal niets van gemerkt. Gerechten kwamen warm en op tijd aan de tafel. Van gehaastheid was geen sprake. Redelijke prijzen.

Kort en goed: een aanrader, wij komen hier zeker terug!
Annelien Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hartstikke fijne avond gehad! Heerlijk gegeten en persoonlijk
JC L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Verrassende kaart, heel goed uitgewerkt door de chef. Absolute aanrader in de binnenstad van Utrecht
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten met uitzonderlijk gastvrije bediening!
Henk Jan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Vriendelijke en snelle bediening. Enige minpunt was de temperatuur in het restaurant wat aan de lage kant was, terwijl het buiten ook al zo koud was!
Aglaia Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezien de eerdere recensies op Iens waren onze verwachtingen hooggespannen. Dit heeft Le Mignon niet helemaal waargemaakt. het eten was wat zout en de smaken wat eentonig.
Het was er verder prima! het eten was zeker niet slecht, de wijn was goed en de service was prima.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellige knusse sfeer en heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Klein plekje maar daardoor juist uniek. Echt een aanrader!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Dinsdag hier weer wezen eten, nu met een gezelschap van vier. We hadden niet de beste tafel (naast de deur...) en de kook geuren knallen je om de oren als je binnen komt. Maar het eten is goed, kan niet anders zeggen. De franse ober deed zijn best engels te spreken ;-) en dat was best een opgave. Maar alles kwam op tijd door en er werd fijne wijn geschonken. Timing van gerechten prima. en de lange nazit was gezellig met goede koffie en armagnac. Fijne plek!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lekker gegeten met eerste kerstdag: slakken, hertenbiefstuk en creme brulee. Lekker Frans dus! De inrichting is wel wat kaal, zeker de verlichting is niet gezellig, een paar gloeilampen of gedimde spotjes met warm licht zouden niet mistaan.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Redelijk lekker gegeten, vriendelijke bediening, maar entourage is kaal en het was koud. Ook veel te veel tafeltjes in kleine ruimte. Kaart was OK, maar geen vegetarische keuze, erg zout. Een Frans restaurant mag echt wel een betere smaaksensatie geven voor die prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne bediening, lekkere wijn en elke gang was top! Echt een aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Klassiekers met een twist. Vooral ook de bijgerechten waren heerlijk. Jammer voor het restaurant dat het zo rustig was.
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten en attente bediening. De inrichting is wat kaal en de akoestiek van het restaurant is (daardoor?) slecht. Ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima gegeten, zit in een rustig straatje. Prima bediening en lekker eten. Aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De intieme ruimte doet erg gezellig aan. De open keuken en het vriendelijke personeel zorgen ervoor dat je je erg welkom voelt. De kaart staat geschreven op een bord, waardoor de keuze beperkt is, toch voldoende voor iedereen (vis/vlees voorkeur etc.). De bediening is zeer attend en de wachttijden zijn zeer kort. Dit zeer gastvriendelijke restaurant met lekker eten zal ik zeker aanbevelen bij mijn vrienden. Het is jammer dat het niet in de drukke straten ligt, waardoor je het wel moet weten te vinden en ik kan mij voorstellen dat het daardoor soms wat rustiger is dan bij andere restaurants.
M R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat heerlijk dat Mignon bijna als vanouds weer voor ons kan koken, verscholen parel, uitstekende gerechten voor een zacht prijsje. Zeer gastvrij, opnieuw favoriet!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel vriendelijk geholpen, knus restaurant en heerlijk eten. Leuk dat er geen kaart is, alleen gerechten op het bord in het restaurant. Niet veel keus, wat ons juist erg aanspreekt: wat er op stond klonk erg goed en hetgeen wij hebben gehad voldeed volledig aan de verwachtingen. Topavond gehad en zeker aan te raden.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten bij Le Mignon! Knus restaurant met goede bediening! Keuze in bijpassende wijnen is beperkt.
Eddo R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk, wel rustig, maar toch gezellig en heerlijk eten!