Le Mignon

Boterstraat 15 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Le Mignon

De Franse keuken van Utrecht

In het centrum van Utrecht is het altijd gezellig. In de Boterstraat vind je het Franse restaurant Le Mignon. Elke week presenteert Le Mignon een ander menu. Een feest voor vaste gasten en dagjesmensen. De gerechten uit de Franse keuken worden alleen bereid met verse gerechten, een principe waar niet aan wordt getornd. Stel zelf je driegangenmenu samen en je bent verzekerd van een heerlijke maaltijd.

Meer informatie over restaurant Le Mignon

• Af te huren , Wi-Fi
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne bediening, lekkere wijn en elke gang was top! Echt een aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Klassiekers met een twist. Vooral ook de bijgerechten waren heerlijk. Jammer voor het restaurant dat het zo rustig was.
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten en attente bediening. De inrichting is wat kaal en de akoestiek van het restaurant is (daardoor?) slecht. Ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima gegeten, zit in een rustig straatje. Prima bediening en lekker eten. Aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De intieme ruimte doet erg gezellig aan. De open keuken en het vriendelijke personeel zorgen ervoor dat je je erg welkom voelt. De kaart staat geschreven op een bord, waardoor de keuze beperkt is, toch voldoende voor iedereen (vis/vlees voorkeur etc.). De bediening is zeer attend en de wachttijden zijn zeer kort. Dit zeer gastvriendelijke restaurant met lekker eten zal ik zeker aanbevelen bij mijn vrienden. Het is jammer dat het niet in de drukke straten ligt, waardoor je het wel moet weten te vinden en ik kan mij voorstellen dat het daardoor soms wat rustiger is dan bij andere restaurants.
M R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat heerlijk dat Mignon bijna als vanouds weer voor ons kan koken, verscholen parel, uitstekende gerechten voor een zacht prijsje. Zeer gastvrij, opnieuw favoriet!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel vriendelijk geholpen, knus restaurant en heerlijk eten. Leuk dat er geen kaart is, alleen gerechten op het bord in het restaurant. Niet veel keus, wat ons juist erg aanspreekt: wat er op stond klonk erg goed en hetgeen wij hebben gehad voldeed volledig aan de verwachtingen. Topavond gehad en zeker aan te raden.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten bij Le Mignon! Knus restaurant met goede bediening! Keuze in bijpassende wijnen is beperkt.
Eddo R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk, wel rustig, maar toch gezellig en heerlijk eten!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Klein maar fijn restaurantje, lekker gegeten, vriendelijke en snelle bediening. Formica tafeltjes en verlichting zijn mogelijk verbeterpunten.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijke echte Franse maaltijd in een gezellig klein restaurant. De bediening was erg attent en het eten perfect. Heerlijke canard en dorade, en een perfecte moeilleux au chocolat! Als tip willen we meegeven om wat kleden of gordijnen op te hangen, zodat het iets minder galmt in de kleine ruimte. Ook betere afzuiging van de open keuken zou prettig zijn. Maar een plek om zeker terug te komen!
Huan T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat fijn dat Mignon terug is! Na 6 jaar afwezigheid kunnen we weer genieten van typische gerechten uit de Franse keuken: escargot, Bavette, en gateaux, en een hele warme ontvangst. Geweldig.
B B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben geweldig gegeten bij Mignon. Heerlijke amuse, foie gras vooraf wat mooi smaakte met vijgen en een zeer smakelijke zeebrasem als hoofdgerecht. We verlieten wel flink doorgerookt het pand agv niet goed werkende afzuigkap. Dit was binnen ook onaangenaam. Kleren dag erna naar de stomerij gebracht. We hopen dat dit snel wordt verholpen. Prima restaurant verder.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten
Stefan G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Fantastisch gegeten bij Le Mignon!
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Franser dan Frans, erg goed gegeten op een rustige zaterdagavond. Heerlijke foie-gras, had iets meer op kamertemperatuur mogen zijn. Maar hoeveelheid en begeleiding zijn prima. Perfecte service, goede maar niet te dure wijnen. Dan een heerlijke eendenborst, goed gegaard en krokante buitenkant. De goed in balans zijnde kaasplank maakt het helemaal af. Al met al, goed verzorgde avond in een op en top Frans huiskamer restaurant, je waant je helemaal in een Franse stad!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wat een fijn restaurant zeg! Was er nog nooit geweest en we dachten gisteren om 20:30, we gaan hier eten. Mooie tent, geweldige bediening (vrolijk, attent, met verstand van zaken) en heerlijk eten. Eendenlever mag natuurlijk niet meer maar de terrine met vijgen was geweldig. Hoofd eend ook mooi. wellicht iets te ver en de saus ietsje zoet. Maar totaal echt super. Kaas na was ook weer een explosie van smaak, op de goede temperatuur. Fijne wijn er bij en klaar. Utrecht topper wat mij betreft!
AadvanVlietUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
wat een TOP avond hebben we gehad. Relaxte sfeer en bediening, goede adviezen mbt wijn (die zeer goed geprijsd is) en zalig eten. Echt een aanrader en goed dat ze weer terug zijn in oude pand! Ik ga snel terugkomen en weer genieten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na lange tijd weggeweest, is Le Mignon weer terug in Utrecht. Het was vroeger al één van onze favoriete restaurantjes door het knusse karakter, de open keuken, de vriendelijke kok en serveerster en het lekkere eten. Gisteravond hebben we zeebaars en lamsschenkel gegeten vergezeld van heerlijke witte en rode wijnen. Een aanrader!