Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Eldrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een ware belevenis om in Le Meridien verwend te worden met culinaire hoogstandjes. We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu en dit was werkelijk Michelin-sterwaardig. Een aanrader voor ieder die houdt van verfijnde gerechten, prachtige opdiening en daar een eerlijke prijs voor wilt betalen. De bediening was top, de entourage op het terras prima en binnen ziet het er erg sfeervol uit.
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant, goede bediening, prijs/kwalieit verhouding zoals je dat in dit restaaurant mag verwachten. Gezellige mediterrane zondagnamiddag op het terras aan straatzijde . Top.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ontvangst en bediening heel hoffelijk en correct. Je voelt je gelijk thuis. Eerst op het terras twee kleine voorgerechtjes (bites) genuttigd en daarna in het restaurant genoten van de voortreffelijke ossenhaas. Het glas Italiaanse rode wijn (Merlot) was heel goed op temperatuur en was prima. Als wij in Den Bosch zijn, is dit restaurant al jaren ons vaste adres. Zonder meer een aanrader. En, wat is die Korte Putstraat toch gezellig.
Mahmoud R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik blijf terug komen voor de het goed eten en de service
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mooie gerechtjes qua presentatie en smaak. Wijn was erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Heerlijk in alle rust kunnen genieten van het 4 gamgen verrassingsmenu.
Wij komen niet uit Den Bosch maar het is de moeite van een half uurtje rijden zeker waard!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Matig. Wat er met het vlees is gebeurd is een raadsel, maar de smaak was volledig fout. Ook een vervangend gerechtje was onder de maat. En dan is Le Meridien wel erg duur
Kristina T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Uitstekend gegeten.
Huub D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker en eerlijk eten! Uitstekende, zeer toegankelijke wijnen. Hele gezellige avond gehad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Uitstekende bediening lekker en smakelijk eten . gaan er beslist weer terug !!!!!
reinate .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Altijd gezellig in de Korte Putstraat. Ontvangst vriendelijk. Gerechten zijn lekker, origineel maar klein; voorgerecht ter grootte van 3 amuses, hoofdgerecht zo groot als een voorgerecht. Daar wordt dan een schaal frites met mayo?? bij geserveerd...
Jacomijn K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig plaatje op je bord en smaken goed op elkaar afgestemd. De meisjes in de bediening doen erg hun best maar het blijft allemaal wat braafjes. Iets meer personality nog en dan overtreft de avond de verwachtingen. Nu was het gewoon erg lekker en gezellig. Maar zeker reden om terug te komen!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening. Alleen jammer dat er een groep van 9 heren kwam die zoveel lawaai maakten dat je elkaar niet meer kon verstaan en de uitwijkmogelijkheden al bezet waren.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Wij hebben genoten! Kortom eten is erg goed, mooi opgemaakt, een prettige bediening! Een zeer sfeervolle inrichting. Wij komen zeker nog een keer terug zowel zakelijk als privé.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Fantastisch gegeten; we kozen voor het twee gangen menu met vis. Vooraf een mooi stukje op de huid gebakken zeebaars met handgerolde couscous en kruim met harissa (volgens mij). Lekker en een lust voor het oog. Dat gold ook voor de skrei met een hollandaisesaus. Zeer verzorgd en mooi opgemaakt bord. We komen hier zeker nog eens terug. Overigens heerlijke wijnen en een vriendelijke bediening.
Ulrike S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We waren met 4 personen om 18 uur . Vriendelijke ontvangst , maar geen echte garderobe , jassen worden voor de toiletten opgehangen . Tafel mooi gedekt . Het duurt even voordat de bestelling werd opgenomen en ook op het eten is het tijdje wachten , maar het eten zelf is absoluut het wachten waard . Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht zijn grote klasse . Vers en ook voor het oog een lust . We hadden allemaal de kreeft uit de oven met biogroente , een aanrader !
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vooraf de kreeftensoep besteld en gegeten. Wat was die lekker! Bijzonder goed. Daarna voor mijn partner de zeetong. Ook zeer goed en voor mijzelf de kabeljauw. Helaas stond niet op de menukaart vermeld dat er in dit gerecht, weliswaar miniem maar toch goed te proeven, koriander was verwerkt. Dit is iets wat ik echt niet lust. Gerechtje daardoor maar voor de helft opgegeten. Dit aan de bediening doorgegeven en men zou hier nog op terug komen. Dit laatste is niet gebeurd. Bij een volgend bezoek aan Den Bosch komen we desondanks hier weer terug.
Octavia B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben hier fantastisch gegeten. We hadden een vismenu met heel verfijnde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!
jurriaan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten en gedronken in prettige ambiance
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima gegeten. Heerlijke wijnen. Aardige bediening. Een aanrader.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekende keuken. Echt heerlijk gegeten. Top gerechten. Service is goed, en vriendelijk personeel . Inrichting is modern en stylisch