Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• Af te huren , Terras
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vooraf de kreeftensoep besteld en gegeten. Wat was die lekker! Bijzonder goed. Daarna voor mijn partner de zeetong. Ook zeer goed en voor mijzelf de kabeljauw. Helaas stond niet op de menukaart vermeld dat er in dit gerecht, weliswaar miniem maar toch goed te proeven, koriander was verwerkt. Dit is iets wat ik echt niet lust. Gerechtje daardoor maar voor de helft opgegeten. Dit aan de bediening doorgegeven en men zou hier nog op terug komen. Dit laatste is niet gebeurd. Bij een volgend bezoek aan Den Bosch komen we desondanks hier weer terug.
Octavia B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben hier fantastisch gegeten. We hadden een vismenu met heel verfijnde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!
jurriaan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten en gedronken in prettige ambiance
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima gegeten. Heerlijke wijnen. Aardige bediening. Een aanrader.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekende keuken. Echt heerlijk gegeten. Top gerechten. Service is goed, en vriendelijk personeel . Inrichting is modern en stylisch
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geweldige avond gehad. De kreeftensoep is ongeëvenaard.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Beknopte kaart maar genoeg keus en voor ieders smaak is wat te vinden
Goede wijnkaart, de Amarone die wij hadden was een prima keuze.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sfeervol restaurant in de gezellige Korte Putstraat van Den Bosch. Tip voor het restaurant: een of twee jonge mensen in de bediening die alleen voor de drank zorgen en hiervoor in het restaurant beschikbaar zijn.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Altijd een warm welkom bij Le Meridien in Den Bosch!
Meerdere restaurants in de bekende Korte Putstraat geprobeerd maar bij Le Meridien blijven we terugkomen. Een regelmatig wisselende kaart dus altijd iets nieuws te proberen. Uiteraard kan er ook worden gekozen uit de klassiekers. Menu's verrassend en gelijkwaardig aan a la carte. Gastvrouw en heer, zwarte en witte brigade enthousiast en correct. Zeker een aanrader in een van de mooiste straatjes van Den Bosch!
renvdb .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een heerlijk avond gehad, alles was top! Service uitstekend, alhet personeel voorkomend en zeer alert! Vooraf zalm zacht gegaard en coquilles, heerlijk, daarna kalf en lady tournedos, gewoon perfect. Ook de wijn (perglas) prima. Bij de koffie kun je uit allerlei heerlijke bonbons kiezen, tegen en zacht prijsje. We gaan zeker terug!!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hoewel de a-la-carte opties er ook goed uitzagen zijn we voor het 3-gangen menu gegaan. Werkelijk fantastiche gerechten: subtiele smaak combinaties en prachtig geserveerd. Le Meridien is en blijft de topper van de Korte Putstraat, by far. Service en wijnen zijn ook net iets meer en beter. Qua prijzen zijn er betere opties te vinden, maar in mijn optiek is Le Meridien een echte topper in Den Bosch, naast de vele, ook leuke, maar gemiddelde restaurants.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen jammer dat je op het terras zo dicht op elkaar zit. Wij zaten tussen een tafel van 4 en een tafel van 2 in, en dan kom je bijna niet boven de gesprekken van je buren uit. Verder alles perfect.
JdL-sr .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer goed ontvangen door de altijd vriendelijke eigenaar en heerlijk buiten gegeten in een v/d leukste straatjes van Nederland.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weekendje weg in Den Bosch, twee nachten geslapen in vd Valk in Vught en dan natuurlijk dineren in de Korte Putstraat. The place to be in culinair Den Bosch. Na eerdere goede ervaringen ( wel alweer enige jaren geleden ) gekozen voor restaurant Le Meridien, vooral omdat ik hier ooit een bisque homard ( kreeftensoep ) heb gegeten die werkelijk voortreffelijk smaakte. Om 18.45 uur gereserveerd en aangekomen in de Korte Put was er al een drukte van jewelste. Bij Le Meridien zat het terras al vol ( mooi weer ) en konden we dus alleen nog binnen zitten. Dat kan gebeuren natuurlijk, moet je maar zorgen dat je er eerder bent. Onze tafel was klein en stond strak tegen de muur en vlakbij een tafel van vier die op dat moment nog niet bezet was. Na een uurtje echter wel en zo je gasten ( in deze prijsklasse ! ) bij elkaar proppen kan echt niet, men kan het daar beter de Kortopelkaar -straat gaan noemen. We hadden laat geluncht en kozen derhalve voor twee voorgerechten en een mooie fles Rully, witte wijn uit de Bourgogne. De eerste twee gerechten kwamen vrij vlot, coquilles en de hierboven genoemde bisque. De coquilles van Monique waren heerlijk en perfect ( kort ) gebakken, maar mijn kreeftensoep was een enorme deceptie. Te zout, geen stukje kreeft aangetroffen, geen lente-uitje en ook niet bijzonder warm. De smaak was best aardig, maar het zout overheerste. En dat voor bijna 13,- euro, schandalig gewoon. Onze tweede gerecht ( voor ons allebei ) waren de gamba's pil-pil, volgens de menukaart de specialiteit van het huis voor ons de gemiste kans van de dag. De gamba's waren prima, daar niet van, maar ook hier alleen gamba's en olijfolie. Geen gesneden knoflook, peterselie alles wat het dopen met een stokbroodje zo lekker maakt ontbrak en dat is gewoon jammer. Al met al vonden wij de pretenties van deze zaak niet in overeenstemming met de geleverde prestaties en zeker niet met de pittige prijzen. In Le Meridien staat het verdienen van geld blijkbaar voorop en niet de beleving van de gast.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We zaten met drietjes op het terras. De stoelen zijn op het terras wat kort op elkaar geplaatst maar dat geldt voor de hele Korte Putstraat. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ok. De frietjes echter waren wat koud en melig. Voor het overige was het prima om daar te zijn. We aten er lam, dat perfect was en twee maal tarbot. Ook deze was prima in orde. De desserts zijn veelzijdig, leuk en betaalbaar.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker buiten gegeten a l carte. Mooi voorgerecht van allerlei gerechtjes,prima smaak en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht Lam ook heerlijk.
Mooie passende wijnen.
Al met al prima en voor herhaling vatbaar

Mike N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
4-gangen menu is een aanrader, prima smaken, lekkere wijnen. Wel wat kleinigheden aan te merken, maar dat mocht gezegd worden en werd snel hersteld met een oprechte verontschuldiging. Terras is wat vol ingericht, passend bij de ambiance van de locatie. Alles bij elkaar zeer tevreden, ook over de prijs, zal zeker nog eens teruggaan.
jakkieaarssen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Commercieel ingesteld . Veel verschillende medewerkers aan tafel om uit te serveren Belachelijk dat er voor water geld in rekening wordt gebracht!!
Oprechte aandacht voor de klant is er niet.
MHo25 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteren wezen eten bij Le Meridien. De bediening is erg vriendelijk. We hadden allebei als voorgerecht gamba's à l'oriental en dit is echt een top gerecht! Als hoofdgerecht hadden we allebei de gekookte kreeft en die was ook goed. Salade kregen we erbij en die vond ik wat karig voor 2 personen. Wel jammer en vervelend vond ik dat we steeds sigaretten en sigaar roken omdat mensen op het terras zaten te roken. Over eten en service niks te klagen.
E_F_ .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Lekkere kreeftensoep, maar de vis was veel te zout en met onze aanmerking op de viognier werd niets gedaan. Verder traditionele, maar prima inrichting.