Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Le Meridien

Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Mooie en kwalitatief zeer goede gerechten. Bediening super en gastvrij. Een mogelijke (kleine) tip, de akoestiek zou ietsjes beter kunnen. Maar dat is een detail, zeker een aanrader en komen snel weer terug.
Peet V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekkere gerechten, met prima basisproducten en lichte twist.
Bettine A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten met fijne bediening. Wij hadden het verrassingsmenu met drie gangen. Vooraf tonijn, biefstuk als hoofd en als toetje mandarijnencompote en ijs.
p.benschop .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
In een heerlijke ambiance genoten van de verfijnde gerechten met de juiste wijnen per gerecht. Zeker een restaurant om aan te raden.
Dorry V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Het verrassingsmenu heeft ons erg verrast, veel variatie aan smaken en op al onze wensen afgestemd.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Schijnbaar was onze bestelling niet de moeite om toe te lichten in vergelijk met andere tafels zoals al verteld aan serveerster mocht je al frites serveren maak ze dan zelf
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Teleurstellend: een aantal maanden geleden ook gegeten toen voortreffelijk
Het eten niet al te warm, tournedos niet de beste kwaliteit en de ganzenlever daarop aan de droge kant, het leek wel of het een half uur onder de warmtelamp had gestaan.
De verrassing die wij hadden gevraagd( per mail) voor de jarige in ons midden bij het dessert bleef uit.
Al met al niet de kwaliteit die we van dit restaurant gewend zijn
Erg jammer aangezien m.i de prijs/ kwaliteitsverhouding uit balans is.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Alles was zeer goed. Maar toch vond ik de prijs/kwaliteit verhouding niet in balans. Uitstekend eten maar ca. 20% te duur.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gesproken bij Le Meridien. Ik wist dat mijn tafelgenoot dol is op kreeft. Als hoofdgerecht kreeft uit de oven gegeten. Vond ik heerlijk. Het voorgerecht van tarbot met kalfswang was verrassend en zeer goed op smaak, kortweg verrukkelijk. Mooie fles Chablis erbij en je hebt de ingrediënten voor een mooie avond. Inrichting, sfeer en bediening is prima. Oase in de Korte Putstraat! Kom zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wij, twee vriendinnen, hebben hier een heerlijk twee gangenmenu gegeten. We kregen twee verrassend lekkere en mooi uitziende gerechten van vriendelijke en zorgzame bediening. Zeker om terug te komen.
Berber G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een feest! Weekend weg naar Den Bosch en dit restaurant geboekt. Vanaf eerste moment een warm en welkom gevoel. Leuke inrichting, Fantastischen verrassend eten en fijne bediening. Ga hier eten als je verrast wilt worden en echt een avondje uit wilt zijn. Aanrader!
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg mooi restaurant, vriendelijke ontvangst en bediening, prima keuken. Beperkte maar mooie wijenen op de kaart. Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit een dikke 9 !!!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dessert van een iemand was niet goed,maar hij kreeg dan iets anders. Heel mooi gebaar!
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooi restaurant met enthousiaste en servicegerichte medewerkers. Fijne keuken en smakelijke wijnkaart
Sisse D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Spijtig dat we in een hoek zaten in een zeer smalle plaats , moesten we in het restaurant zelf gezeten hebben dan zou dit veel leuker geweest zijn. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was ook wel in orde.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Op een doordeweekse avond hebben we wij onszelf getrakteerd op een heerlijk diner bij Le Meridien in de Korte Putstraat in Den Bosch. We kozen voor het drie gangen verrassingsmenu (vis), iets wat je de chef van dit exquise restaurant met een gerust hart kunt toevertrouwen. Dagverse ingrediënten, fraaie smaakcombinaties en verrassend mooie borden waar we stil van werden. Ik blijf ook na deze avond zeggen: het beste restaurant van de stad!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Jammer dat mijn man geen suiker vrij dessert kon krijgen. Vb een bordje met vers fruit. In betere zaken zoals deze hadden we dit niet verwacht. Kaas kon wel maar voor sommige mensen is dat te veel vet na een maaltijd. Verder hebben we heerlijk gegeten in een gezellig kader . We komen zeker terug.
nancyzaltbommel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooi restaurant in Korte Putstraat.
Eten was lekker, maar prijs kwaliteit was beneden peil helaas. We hadden betere ervaringen in het verleden, was al lang geleden dat we hier weer een waren geweest.
Eldrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een ware belevenis om in Le Meridien verwend te worden met culinaire hoogstandjes. We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu en dit was werkelijk Michelin-sterwaardig. Een aanrader voor ieder die houdt van verfijnde gerechten, prachtige opdiening en daar een eerlijke prijs voor wilt betalen. De bediening was top, de entourage op het terras prima en binnen ziet het er erg sfeervol uit.
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant, goede bediening, prijs/kwalieit verhouding zoals je dat in dit restaaurant mag verwachten. Gezellige mediterrane zondagnamiddag op het terras aan straatzijde . Top.