Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Le Meridien

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was een prima diner, is goede sfeer met prettige bediening.
Lekker eten, niet te veel en niet te weinig.
Een probleempje met de bon is prima opgelost.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker, gezellig, vriendelijk personeel, aanrader
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vanavond met z’n vieren heerlijk gegeten in dit gezellige straatje in Den Bosch. Verrassend verfijnde gerechten die stuk voor stuk mooie smaakcombinaties bevatten. Bijzondere gerechten die je niet overal tegenkomt, waarbij vis de specialiteit is.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Echt super lekker gegeten. Simpele gerechten maar zo aangekleed dat je het idee hebt dat je in een sterrentent aan het eten bent. Service was perfect, ondanks het lekkere weer werden we opgehaald om buiten te eten toen er iets vrij kwam. Vriendelijke mensen en het eten was een waar feestje op je bord. Gezellige straat en zeker een aanrader als je van lekker eten houdt.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het is een heel goed adres om eens heerlijk te genieten van culinaire gerechten. Ambiance is ook zeer goed. Korte Putstraat is een straat met veel bezoekers op de terrassen bij mooi weer. We hebben super genoten. Vriendelijke bediening ook.
Sophie W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk eten, zeer slechte bediening.
Er werd geen rekening gehouden met wensen. (Rauwe vis aan een zwangere)
Lang wachten op drankjes en ook drankjes vergeten te leveren.
Gasten naast ons waren dronken, continue aan het roken en zorgden voor overlast. Hier werd niks mee gedaan.
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Erg prettige bediening en een fijne ambiance!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten was heerlijk. Goed gekozen.
Boy D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassing menu op, vooraf werd netjes gevraagd of er nog ergens speciaal rekening mee moest worden gehouden.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fijne menukaart: enkele voorgerechten zijn ook als bite vooraf te bestellen. De oester met wasabi/komkommerschuim en de minibisque waren toppers, alleen al reden om een keer terug te komen. Ook leuk dat bij de koffie bonbons of chocoladelollies te bestellen zijn. Tenminste, als ze weer voorradig zijn. Een kleine teleurstelling moest ik dus nog wel verwerken toen bleek dat het gehele assortiment pure chocolade inmiddels op was.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
alles heeft zoveel smaak, echt fantastisch!!!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Super mooie gerechten en duidelijk getrainde bediening. Jong maar zeer correct en overal een antwoord op en uitstekende service. We blijven graag komen.
Marius T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gastvrije ontvangst. Vriendelijke en attente bediening. Fijne tafel, precies goed voor ons jaarlijks familie-dineetje. Met zorg bereide gerechten. Mooi opgediend.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg vriendelijke bediening, heerlijk eten. We aten buiten, dus hebben we het interieur niet kunnen bewonderen. We komen hier al jaren en blijven er zeker komen.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heb heen opmerkingen,was top en vooral goede bediening
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Chef kok. Had ons de menu,voorgesteld . Was super lekker. Mijn schoondochter 6 maanden zwanger, kreeg van heb speciaal eten. SUPER. Wij gaan zeker terug.
carinahulsker .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu werd heel gezellig door de kok toegelicht. We komen snel terug voor de Scropino. ;)
K.ten Hoedt T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Alles was (zoals gebruikelijk) perfect, ware het niet dat zonder opgave van redenen het dessert ca. een half uur na bestelling nog niet geserveerd werd! Op vragen aan de bediening werd in eerste instantie nogal ongeïnteresseerd gereageerd, pas na aandringen van mijn kant werd aangegeven dat het heel druk was met een grote tafel en in de keuken maar 2 man beschikbaar! Maar ja, nog steeds geen nagerecht voor onze kleine tafel! Dus toen maar snel de rekening betaald zonder nagerecht en wegwezen!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk buiten kunnen zitten, was gewoon goed en leuk met een erg goede3 bediening
Voor herhaling vatbaar. Zeker bij mooi weer.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Perfecte plek voor een zakelijke afspraak en privéafspraak! Goede keuken! Fijn dat ze geopend zijn op maandag!
Kleine voorgerechten een aanrader!