Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Le Meridien

Leo P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heb heen opmerkingen,was top en vooral goede bediening
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Chef kok. Had ons de menu,voorgesteld . Was super lekker. Mijn schoondochter 6 maanden zwanger, kreeg van heb speciaal eten. SUPER. Wij gaan zeker terug.
carinahulsker .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu werd heel gezellig door de kok toegelicht. We komen snel terug voor de Scropino. ;)
K.ten Hoedt T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Alles was (zoals gebruikelijk) perfect, ware het niet dat zonder opgave van redenen het dessert ca. een half uur na bestelling nog niet geserveerd werd! Op vragen aan de bediening werd in eerste instantie nogal ongeïnteresseerd gereageerd, pas na aandringen van mijn kant werd aangegeven dat het heel druk was met een grote tafel en in de keuken maar 2 man beschikbaar! Maar ja, nog steeds geen nagerecht voor onze kleine tafel! Dus toen maar snel de rekening betaald zonder nagerecht en wegwezen!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk buiten kunnen zitten, was gewoon goed en leuk met een erg goede3 bediening
Voor herhaling vatbaar. Zeker bij mooi weer.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Perfecte plek voor een zakelijke afspraak en privéafspraak! Goede keuken! Fijn dat ze geopend zijn op maandag!
Kleine voorgerechten een aanrader!
Harriet P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prijs - kwaliteit verhouding slecht; zeer kleine porties. Bedienend personeel zeer onervaren. Erg lange wachttijd , te veel tafels bij teweinig capaciteit in de keuken,2 uur op hoofdgerecht gewacht.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Meridien is een uitstekend restaurant met vlotte bediening en kwalitatief goed eten. Men gaf ons een aanbeveling voor het " verassing" menu en dat bleek een prima keuze
M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Prettige sfeer, zeer vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteitsverhouding. Het eten is een plaatje om te zien!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De oesters en de kreeftgerechten waren bijzonder lekker en een echte aanrader.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Het verrassingsmenu was erg lekker. Een steaktartaar als voorgerecht en vis als hoogdgerecht. Minpuntje was dat bij het hoofdgerecht niet erg duidelijk werd uitgelegd wat er precies op mijn bord lag. Ook vond ik de porties aan de kleine kant. Ik ben geen grote eter maar ben toch nog met trek weggegaan!

De bediening was verder zeer vriendelijk en er hing een rustige sfeer.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Gisteravond hebben we met onze Japanse klanten bij Le Meridien gegeten. We hebben een fijne avond gehad, de service was goed, het eten was verzorgd en lekker en de wijnen op de kaart zijn meer dan prima! We komen hier zeker nog eens terug. Het is goede keuze zowel voor zakelijk bezoek als in de privé sfeer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Top restaurant gelegen tussen alle borrellocaties, zou ik zeker terug gaan
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was erg lekker, maar een beetje weinig! En ik miste iets van salade bij het hoofdgerecht.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten, rustige omgeving, prima service
Anke A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening mag wat vlotter. Werd weinig gevraagd of we nog wat wilden drinken en als ze dat wel deden werden we onderbroken in gesprek. Maar dit weegt niet af tegen het voortreffelijke eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Samen met mijn partner een prima avond gehad. Uitstekend gegeten/gedronken in fijne ambiance met zeer prettige bediening.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Geweldig verrassingsmenu, met mooi bijpSsende wijnen. Prettige bediening. Een aanrader
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Goed gegeten in een gezellige omgeving. De akoestiek kan beter, het was rumoerig.
Vriendelijk personeel, en een goede prijs / kwaliteitverhouding.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Fijne ambiance, attente en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!