Le Meridien

Korte Putstraat 20 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Le Meridien

Eigentijds en verrassend

Een avond culinair genieten in een intiem en sfeervol restaurant? Denk eens aan Le Méridien in Den Bosch! Zie, beleef en proef het vakmanschap van de chef. Heerlijke gerechten worden aan jou en je tafelgenoten geserveerd en daarnaast worden er fantastische wijnen geschonken. Zet je zorgen opzij en geniet van een avond vol gastronomische verwennerij!

Let op, reserveren voor terras niet mogelijk neem contact op

Meer informatie over restaurant Le Meridien

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Le Meridien

Frank H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dessert van een iemand was niet goed,maar hij kreeg dan iets anders. Heel mooi gebaar!
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooi restaurant met enthousiaste en servicegerichte medewerkers. Fijne keuken en smakelijke wijnkaart
Sisse D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Spijtig dat we in een hoek zaten in een zeer smalle plaats , moesten we in het restaurant zelf gezeten hebben dan zou dit veel leuker geweest zijn. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was ook wel in orde.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Op een doordeweekse avond hebben we wij onszelf getrakteerd op een heerlijk diner bij Le Meridien in de Korte Putstraat in Den Bosch. We kozen voor het drie gangen verrassingsmenu (vis), iets wat je de chef van dit exquise restaurant met een gerust hart kunt toevertrouwen. Dagverse ingrediënten, fraaie smaakcombinaties en verrassend mooie borden waar we stil van werden. Ik blijf ook na deze avond zeggen: het beste restaurant van de stad!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Jammer dat mijn man geen suiker vrij dessert kon krijgen. Vb een bordje met vers fruit. In betere zaken zoals deze hadden we dit niet verwacht. Kaas kon wel maar voor sommige mensen is dat te veel vet na een maaltijd. Verder hebben we heerlijk gegeten in een gezellig kader . We komen zeker terug.
nancyzaltbommel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooi restaurant in Korte Putstraat.
Eten was lekker, maar prijs kwaliteit was beneden peil helaas. We hadden betere ervaringen in het verleden, was al lang geleden dat we hier weer een waren geweest.
Eldrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een ware belevenis om in Le Meridien verwend te worden met culinaire hoogstandjes. We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu en dit was werkelijk Michelin-sterwaardig. Een aanrader voor ieder die houdt van verfijnde gerechten, prachtige opdiening en daar een eerlijke prijs voor wilt betalen. De bediening was top, de entourage op het terras prima en binnen ziet het er erg sfeervol uit.
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant, goede bediening, prijs/kwalieit verhouding zoals je dat in dit restaaurant mag verwachten. Gezellige mediterrane zondagnamiddag op het terras aan straatzijde . Top.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ontvangst en bediening heel hoffelijk en correct. Je voelt je gelijk thuis. Eerst op het terras twee kleine voorgerechtjes (bites) genuttigd en daarna in het restaurant genoten van de voortreffelijke ossenhaas. Het glas Italiaanse rode wijn (Merlot) was heel goed op temperatuur en was prima. Als wij in Den Bosch zijn, is dit restaurant al jaren ons vaste adres. Zonder meer een aanrader. En, wat is die Korte Putstraat toch gezellig.
Mahmoud R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik blijf terug komen voor de het goed eten en de service
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mooie gerechtjes qua presentatie en smaak. Wijn was erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Heerlijk in alle rust kunnen genieten van het 4 gamgen verrassingsmenu.
Wij komen niet uit Den Bosch maar het is de moeite van een half uurtje rijden zeker waard!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Matig. Wat er met het vlees is gebeurd is een raadsel, maar de smaak was volledig fout. Ook een vervangend gerechtje was onder de maat. En dan is Le Meridien wel erg duur
Kristina T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Uitstekend gegeten.
Huub D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker en eerlijk eten! Uitstekende, zeer toegankelijke wijnen. Hele gezellige avond gehad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Uitstekende bediening lekker en smakelijk eten . gaan er beslist weer terug !!!!!
reinate .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Altijd gezellig in de Korte Putstraat. Ontvangst vriendelijk. Gerechten zijn lekker, origineel maar klein; voorgerecht ter grootte van 3 amuses, hoofdgerecht zo groot als een voorgerecht. Daar wordt dan een schaal frites met mayo?? bij geserveerd...
Jacomijn K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig plaatje op je bord en smaken goed op elkaar afgestemd. De meisjes in de bediening doen erg hun best maar het blijft allemaal wat braafjes. Iets meer personality nog en dan overtreft de avond de verwachtingen. Nu was het gewoon erg lekker en gezellig. Maar zeker reden om terug te komen!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening. Alleen jammer dat er een groep van 9 heren kwam die zoveel lawaai maakten dat je elkaar niet meer kon verstaan en de uitwijkmogelijkheden al bezet waren.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Wij hebben genoten! Kortom eten is erg goed, mooi opgemaakt, een prettige bediening! Een zeer sfeervolle inrichting. Wij komen zeker nog een keer terug zowel zakelijk als privé.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Fantastisch gegeten; we kozen voor het twee gangen menu met vis. Vooraf een mooi stukje op de huid gebakken zeebaars met handgerolde couscous en kruim met harissa (volgens mij). Lekker en een lust voor het oog. Dat gold ook voor de skrei met een hollandaisesaus. Zeer verzorgd en mooi opgemaakt bord. We komen hier zeker nog eens terug. Overigens heerlijke wijnen en een vriendelijke bediening.