Le Mariage & The Bounge

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Le Mariage & The Bounge

Gastvrijheid en goed eten

De internationaal georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je lunchen en dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Meer informatie over restaurant Le Mariage & The Bounge

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Le Mariage & The Bounge

Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Top! Geluncht met man samen. Vriendelijke bediening, top eten en drinken! Wij hebben al lang niet meer zo lekker gegeten! Van a tm z, compleet, heerlijk vers bereid en tegen een eerlijke prijs. Ook de koffie is lekker. Aanrader!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Acht jaar geleden waren wij een van de eerste gasten altijd goed gegeten hier blijft een feestje kikkerbilletjes in een heerlijke saus vooraf lekkere chardonnay erbij hoofdgerecht is de keuze moeilijk dus we nemen twee keuzes zo fijn dat dit mogelijk is eend in een saus van grand manier heerlijk en een mals stukje vlees met truffelsaus mmmmm dessert is nog plekje voor. Neem normaal altijd de crème brulee maar ga nu voor witte chocolade taartje kopje thee na was weer een heerlijke avond
cleodenaantrekker .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te zijn. Aardig, vriendelijke medewerkers die je altijd ter wille willen zijn.
Heerlijk gegeten, persoonlijk zou ik het plezierig vinden om van de "grote" kaart te mogen kiezen i.p.v. de kaart die samengesteld is voor gasten die gereserveerd hebben met hun Iens kaart.
cleodenaantrekker .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was een dagje met een vriend in Delft om hem deze mooie stad te laten zien en wat kun je dan beter doen om voor de lunch een tafeltje te reserveren in Le Mariaverering.
Wij hebben genoten van deze overheerlijke warme lunch/diner en zouden hier zo weer naar toe gaan.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten wordt bereid met passie en dat proef je, bediening is professioneel en enthousiast.
Het lijkt ons wel als je een aperitief aanbied, je ook de prijs hoort mede te delen. wel zo eerlijk.
Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren hier met de AH actie en hebben genoten, was 1 van de weinige die nog beschikbaar was dus hiervoor gekozen. We werden vriendelijk ontvangen en hebben boven een plaatsje gekregen wat naar ons idee ook wat rustiger was dan beneden. Bediening met goede uitleg en inderdaad leuk om 2 dingen te kunnen kiezen als voor en hoofdgerecht.
ipkeislair .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Le Mariage. En leuk dat je 2 voor en 2 hoofdgerechten kan kiezen. Weer voor herhalingebruik vatbaar. ????
nlkikker .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De AH-actie bracht ons bij dit restaurant, waar je kon kiezen uit 2 kleine porties culinair bereide en smakelijk opgediende voor- en hoofdgerechten. Je moest wel bijbetalen voor patatjes of gebakken aardappeltjes. Het nagerecht smaakte prima. De wijn was goed aan de prijs. Voor de bediening waren kennelijk stageplaatsen beschikbaar gesteld, zoals overigens overal in de horeca. Jammer, waar zijn de echte kelners en obers gebleven? Zonder korting zou dit etentje ca. 120,- hebben gekost en dat vind ik te veel om nog eens terug te komen.
Marunka S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk concept met twee rechten. Heerlijk gegeten goede sfeer en leuke mensen. Echt een aanrader. Leuke locatie in de binnenstad.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Te duur eten en drinken voor wat je krijgt.
Je wordt in de maling genomen met de prijzen.
Wekomstcocktail van 8,75 van het huis noemen ze dat....
Glas wijn 6,75 keuze uit italiaanse of duitse wijn en er dan ook geen verstand van hebben.
Huiswijnen 4 soorten voor 4,25 maar die krijg je niet.
MWJS .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Prijs van de wijn belachelijk hoog. €6.75 voor een simpel glaasje rode wijn en 29,50 voor een wijnarrangement van slechts 4 glaasjes is buiten proporties.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was lekker, service prima en sfeer erg goed.. kleine zaak waardoor je wat dicht op elkaar zit. Personeel is super op elkaar ingespeeld, zodat alles heel vlot verloopt. Het tussengerecht is werkelijk waar goddelijk. Bedankt voor een geweldige avond!
HJLK .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de AH actie gegeten. Leuke formule dat je 2 voor- en hoofdgerechten kunt kiezen. Wel weer raar dat je voor patat (matige kwaliteit) of aardappelen apart moet bijbetalen. Partner bestelde water, kreeg een glas. Later op de rekening stond het als Spa blauw. Dan verwacht ik een flesje, nu kan het evengoed kraanwater zijn. Brood vooraf genomen en dat was nog niet op toen het voorgerecht kwam. Verder lekker gegeten maar voor 40 euro per menu niet heel spectaculair. Heel vriendelijk personeel.
Maalsteen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Zie puntentoekenning. Zeer prettige omgeving, bediening. Leuk idee > de halve porties, dus je kunt bij voor- en hoofdgerecht kiezen voor 2 items, zodat je van allerlei gerechten er 2 kunt proeven.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten . Was niet de eerste keer. Een restaurant om vaak terug te komen. Goede aardige bediening zelfs de kok vroeg of het lekker was ! Kortom top
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede service, lekker eten, betaalbare drankjes, kortom een aanbeveling waard, wij komen nog wel een keer terug....................................
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Chaos door teveel bezoekers binnen en te weinig personeel. Na een klein uur konden we pas bestellen. Pas na 2 uur en 20 minuten werd hoofdmaaltijd geserveerd. Patat was ronduit smerig en maaltijden werden geserveerd die niet waren besteld. Kwamen er al 10 jaar eten tgv familiereünie maar dit was de laatste keer.
mirriestuig .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was lekker eten, goed verzorgd en leuk opgemaakt.
Als extraatje konden we twee voor- en hoofdgerechten kiezen en kregen hier dan halve porties van.
Leuk concept.
Gezellig personeel en goede entourage.
Het was druk, maar toch was er tijd voor een apart dessert vanwege een allergie.
kortom: een aanrader
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede service. Helaas geen oesters en champagne per glas, zoals wel op de website vermeld Verder prima
nc V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
verrassende formule, goede kwaliteit, leuk sfeer, persoonlijke bediening, wat kleinigheidjes vergeten maar snel en adequaat opgelost