Le Mariage & The Bounge

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Over restaurant Le Mariage & The Bounge

Gastvrijheid en goed eten

De internationaal georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je lunchen en dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Meer informatie over restaurant Le Mariage & The Bounge

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Jbeve .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
LaBlanche .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Chaos door teveel bezoekers binnen en te weinig personeel. Na een klein uur konden we pas bestellen. Pas na 2 uur en 20 minuten werd hoofdmaaltijd geserveerd. Patat was ronduit smerig en maaltijden werden geserveerd die niet waren besteld. Kwamen er al 10 jaar eten tgv familiereünie maar dit was de laatste keer.
Mirriestuig .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was lekker eten, goed verzorgd en leuk opgemaakt.
Als extraatje konden we twee voor- en hoofdgerechten kiezen en kregen hier dan halve porties van.
Leuk concept.
Gezellig personeel en goede entourage.
Het was druk, maar toch was er tijd voor een apart dessert vanwege een allergie.
kortom: een aanrader
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede service. Helaas geen oesters en champagne per glas, zoals wel op de website vermeld Verder prima
Nc V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
verrassende formule, goede kwaliteit, leuk sfeer, persoonlijke bediening, wat kleinigheidjes vergeten maar snel en adequaat opgelost
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een goede keuse uit het menu
En en verrassing van smaaken het smaakte uitstekend en zeker voor herhaaling vatbaar.
Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben met een groep van 6 personen heerlijk gegeten bij Le Marriage. Doordat we niet allemaal tegelijk binnen kwamen was de ontvangst een beetje rommelig. Het opnemen van de eerste bestelling liep ook wat stug doordat de (jonge) bediende geen advies over de wijn kon geven en niet bekend was met de term " borrel". Desondanks waren de gerechten zoals altijd erg smakelijk! Eten is hier zeker een aanrader. Het was een drukke avond waardoor we wel wat langer op de gangen hebben moeten wachten. Dit is zeker wel een verbeterpunt, want we hebben het ook anders meegemaakt. Al met al hebben we een hele fijne en smakelijke avond gehad.
Janssen.cga J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ook voor de lunch mag je twee voor en twee hoofdgerechten kiezen. De gerechten zijn bijzonder mooi opgemaakt met mooie smaakcombinaties. Bediening is erg vriendelijk en creeert een fijne sfeer. Ze hadden opgevangen dat er iemand jarig was en die kreeg een verjaardagsdessert. Een bijzondere verrassing. Wat ons betreft is dit restaurant een aanrader.
Liavangeest .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten leuk personeel. Zelfs praatje met de chefkok gemaakt. ETEN ga zewas heerlijk. Top avondje uit daar. Ga zeker een keer terug. Dik de top ????????????????????????????????????????????????
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vandaag geluncht bij Le Mariage. Zijn bekend met de Pijpenla voor diner maar nu voor het eerst hier geluncht. Zeg meteen dat de kwaliteit van het eten echt prima is maar....begint al met frisdrank uit een grote fles, kan toch niet in een "echt" restaurant, zo jammer! Dat moet gewoon in een flesje aan tafel geserveerd worden.Verder is de ruimte erg sfeerloos en ongezellig. Lunchgerechten prima maar dan weer zo,n "kaal" kopje koffie na zonder enig koekje o.i.d. , het is niet af.Glazen schoteltje van de koffie verkeerd was heel smoezelig en kan echt niet als je je als goed restaurant wil profileren. Jammer, maar ondanks de goede kwaliteit van het eten voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De twee mannelijke obers gingen niet op de juiste manier in op onze vragen/opmerkingen.
De Mariage- dus halve portie, kan wat betreft het duet van tonijn en zalm beter het etiket amuse krijgen.
Twee schaaltjes op een grotere gaat wiebelen, dus als je tweemaal bestelt kan het toch beter op 1 bord.
Jlemmers2 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Het concept van Le Mariage is heel leuk en het eten is ontzettend lekker. Echt een aanrader!
Jeany L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met 4 personen AH menu gegeten. We zaten boven en hadden een tafel bij de openhaard. Het werd steeds warmer en rumoeriger. Rumoerig omdat er naast ons een grote groep kwam zittten. Gelukkig konden we verhuizen naar een andere tafel.
Het eten was goed van smaak en ruim voldoende. Toetje zag er goed uit en heerlijk.
De bediening was zeer goed. Voooral het Indonesische meisje. Zij was heel gezellig en deed haar werk met veel plezier. We komen zeker nog een keer terug.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellige avond gehad, heerlijk gegeten in een prima sfeer.
Zeker een aanrader, leuk concept doordat je van iedere gang 2 gerechten kunt kiezen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
wij aten met de AH bon en kregen een beperkte kaart. Ook helaas geen keuze in de desserts. Toch nog veel bij betalen. Maar het eten was prima en de bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Hettybergman .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig en warme gelegenheid in hartje Delt. Super aardig personeel en top gegeten. Leuk concept 2 kleine voor en hoofdgerechten.
Mardegraaff .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Echt een belevenis om hier te eten. Je mag 2 kleine voorgerechten en 2 kleine hoofdgerechten uitkiezen en krijgt een prachtig dessert. De smaken zijn perfect bij elkaar en het wordt geserveerd als een schilderijtje op je bord.
Het personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader om hier te eten, echt genieten.
Armando S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Verrassende gerechten in open keuken bereid door vakkundige kok. Prettige bediening : vriendelijk en kennis van de producten .
JolandaNootdorp .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben met zijn drieën heerlijk genoten van de een driegangenmenu. per gang kan je zelf twee gerechten bepalen. De zes gerechtjes waren ieder een waren smaaksensatie. Er is prima rekening gehouden met mijn dieet wensen. Met de AH restaurantactie hadden wij ook nog 25% korting op het eten, echt voor herhaling vatbaar.