Le Mariage & The Bounge

Hippolytusbuurt 8 2611 HN Delft Nederland Kaart

Over restaurant Le Mariage & The Bounge

Gastvrijheid en goed eten

De internationaal georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. Hier kun je lunchen en dineren op niveau. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

Meer informatie over restaurant Le Mariage & The Bounge

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Valet parking , Wi-Fi
Eten8,1/10
Service7,8/10
Decor7,6/10
Ate D. (0 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Erik.angelique . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel aardig maar vergat ons steeds. Onze bijgerechten bijvoorbeeld hebben wij nooit gekregen.
Mardegraaff . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg leuk concept bij het 3 gangen menu is dat je 2 x een voorgerecht en 2x een hoofdgerecht uit mag kiezen waar je dan kleine porties van krijgt. Heerlijk om al die mooie smaken te proeven. Ook advies van de chef wat je het beste eerst kunt eten ivm de combinatie van smaken.
Ook het dessert was een beetje van alles en heerlijk.
Zalig gegeten!
Troosken . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Alles klopte compliment aan de uitbater , ik ga zeker bij familie en vrienden le mariage aanbevelen Wij komen uit Maassluis maar zijn geboren en getogen in Delft , wij komen graag in Delft zeker met de jazzdagen en eten bij mariage was de kers op de taart
Jgj.grevenhof . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
ondanks de mogelijkheid om buiten te eten de voorkeur voor binnen, zeer verzorgd
ontvangst en bediening zeer vriendelijk en goed van advies
eten zeer verzorgd en prachtige combinaties van de ingrediënten
zeer genoten.
Joelleveloso . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was zeker niet vies, maar met een menu van 40 euro zou je toch veel meer moeten kunnen verwachten. De beschrijving van de gerechten op het menu wekte verwachtingen op die op het bord niet terug te vinden waren. Een beetje teleurstellend dus...
Wel een applaus voor de twee meisjes van de bediening, zo vriendelijk en enthousiast!
Thea V. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk met z'n tweetjes gegeten. Het eten, de trouwerijtjes waren super en de service was uitmuntend, zeer vriendelijk!
Mjeurissen50 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hebben in le Mariage gegeten. Was een AD deal. Wij werden vriendelijk ontvangen. Jassen werden aan genomen. Drankje geserveerd en tekst en uitleg gekregen betreffende dineren bij le Mariage. Duidelijk voor ons. Eten was voortreffelijk. Bediening zeer attent. Al met al een super geslaagde avond.
Een aanrader.
Cees S. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gerechten waren allemaal even smaakvol en de was ook weer van hoog niveau. dit alles in een leuk decor. het wijnarrangement was ook een topper!
Eefje_86 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De bediening is erg goed en zijn vriendelijk!
Het eten is lekker, vooral de zwezerik is een aanrader!
Wat betreft de ruimte het is mooi ingericht maar als het wat drukker is dan klinkt het hol en is het voor mensen met een hoorapparaat moeilijk om elkaar te blijven verstaan.
Nicolaasorie . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben er gegeten met de Albert Heijn actie. Het was erg geslaagd. Het eten was erg goed, maar niet super verrassend. De service was uitstekend op een meisje na die slecht Nederlands sprak. Algemene indruk was wel erg goed.
Raid6130 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Onze ervaring is teleurstellend geweest!
Alles was op micro-niveau: de soep is een kopje thee geserveerd en de "gerichten" zijn net als hapjes alleen goed om te proeven.
Al met al niet het geldwaarde, ook met de actieprijs!
Bruinswh . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was uitstekend. Je kon uit verschillende voorgerechten en hoofdgerechten twee uitkiezen in kleinere porties. Heel goed. De bediening was prima en vlot. Het nagerecht had je geen keus in ,maar was wel heel lekker. Het werd wel iets te vlot na het hoofdgerecht geserveerd. De tafeltjes vind ik iets te dicht op elkaar staan waardoor je weinig privacy hebt.
Hilde K. Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ter ere van de trouwdag naar Le Mariage met een AH bon. Het was rustig in de zaak dus er was voldoende aandacht van de bediening. Bij binnenkomst kregen we een schaaltje brood met (kruiden)boter en tapenade. Jammer dat er alleen een lepeltje bij was en geen mesje. Dit opgelost door eigen mes te gebruiken. Het voorgerecht was lekker, tonijn en zalm. Als extra tussengerecht hadden we coquilles besteld. Heerlijk. Het hoofdgerecht was een combinatie van surf en turf met een gevogelterol. Beiden smakelijk maar niet heel bijzonder. Tot slot een surprise toetje. Dat was een echte uitsmijter met gevuld chocoladepuntje, fruitbavarois en ijs! Na nog een kopje koffie zijn we huiswaarts gegaan. Natuurlijk moest er wel bijbetaald worden maar dat vonden wij zeker geen probleem.
Bergitte D. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Ik was hier jaren geleden al geweest en nog steeds even heerlijk en gezellig. Jammer dat de eigenaar er mee gaat stoppen
Karentrotter . Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij komen hier regelmatig en iedere keer is het weer een positieve verrassing. Heerlijk gegeten , gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Complimenten weer voor de kok. We gaan gauw weer.
Antonvandergaag . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gegeten met de AH actie. Eten is prima, nagerecht viel wat tegen. Voorgerecht van zalm en tonijn echt aanrader! Restaurant heeft leuk concept met 2x halve gerechten. Qua prijs iets te hoog tov kwaliteit. Goede wijnkaart
Cees S. Bourgondiër (4 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
25 minuten wachten op eerste drankje. Tonijn matig. Bediening was over het algemeen jong en onervaren. Nagerecht lekker!
Qmvdang . Bourgondiër (3 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We maakten gebruik van de AH-actie. Bij aanvang werd er uitgelegd dat we ook konden kiezen voor 2 halve porties per gang. Voor mij was dat ideaal omdat ik de AH-actie juist wilde gaan gebruiken om zoveel mogelijk gerechten te kunnen uitproberen. Uiteindelijk was het kiezen niet zo moeilijk, want je kon maar max uit 4 gerechten kiezen per gang (alleen voor- en hoofdgerecht, nagerecht kon je niet zelf kiezen). Je had ook de keuze om extra tussengerechten te bestellen, maar dat was alleen voor meerprijs, ook gebakken aardappelen en frietjes moest je extra voor betalen. Het eten was echt supergoed en zag er mooi uit, alleen waren de porties naar mijn mening veel te weinig. Niet waard voor €39,99. Grotere porties en goedkoper voor hetzelfde kwaliteit eten is elders genoeg te vinden. Naar mijn mening zou ik Le Mariage & The Bounge niet aan familie en vrienden aanraden en voor mezelf is het niet voor herhaling vatbaar, puur door de prijs-kwantiteit verhouding.
Rodeeend . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Was weer een heerlijke avond met gewldige gerechten. We komen er al wat jaren en nu een keer met de ah actie. Eigenlijk was alles even lekker.... Een aanrader dus!
Eet smakelijk.