Le Maquisard

Grebbeweg 103 3911 AV Rhenen Nederland Kaart
31-317619003

Over het restaurant Le Maquisard

Welkom in restaurant “Le Maquisard”. Onze keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten. Tevens staat ons restaurant bekend om het ‘ambachtelijke koken’. Zo maken wij bijvoorbeeld zelf onze sauzen, soepen en het ijs. Alle gerechten zijn ambachtelijk bereid en puur uit de natuur! Eens extra genieten? Laat u dan culinair verwennen door Chef-kok Taco Serné en zijn team met een vijfgangen surprisemenu (42,5). Graag adviseren wij u een bijpassende wijn bij uw diner.

De keuken is iedere dag open van 12.00 tot 21.30 uur (op zondag tot 21.00 uur). Ook voor de lunch, een high tea of high wine kunt u bij ons terecht!

High tea: €18,50 per persoon
High wine: €22,00 per persoon

Reserveren? Dit kan uiteraard via couverts! Reserveren voor een high tea of high wine? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van uw online reservering.

Wilt u komen met uw bedrijf of een groot gezelschap? Een groepsaanvraag is snel geregeld. Vul het aantal personen in en de begin en eindtijd. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om uw groepsaanvraag te bevestigen.

Halve fles mineraalwater

- Lunch

Jouw recensie over het restaurant Le Maquisard

Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Uitstekend oud jaars diner dansant
We hebben genoten van een heerlijke avond. Al meteen bij binnenkomst wordt de toon gezet: je wordt heel persoonlijk als gast verwelkomd en je bent niet zomaar een van de vele aanwezigen.
We kregen een 6 gangenmenu voorgeschoteld , waar we van 1900 tot 2300 heerlijk van hebben kunnen genieten. Alle gerechten waren heerlijk en allemaal goed warm ( een compliment voor de keuken) . Daarna nog (gratis ) een aangeklede kop koffie en om middernacht champagne met oliebollen: een heel leuke avond met prima verzorging door het personeel ( compliment!).
We hebben ook genoten van de muziek: precies zoals het moest zijn: lekker rustig beginnend en opbouwend naar een lekker dansfestijn: onze complimenten zeker omdat de vaste zangeres afwezig was wegens ziekte.
Wij komen volgend jaar graag terug.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Op pakjesavond een bezoek gebracht aan dit restaurant. Het was erg rustig deze avond, dit kwam de sfeer niet ten goede. De bediening is vriendelijk, de kaart niet echt uitgebreid.De gerechten smaakte goed,maar niet overweldigend. Het restaurant maakt deel uit van een hotel, dan is het wel fijn om na een maaltijd en een wijntje heerlijk je kamer op te kunnen. Prijs/kwaliteit prima.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Afgaande op de goede recenties voor dit restaurant gekozen voor een familieetentje. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar het eten was echt niet bijzonder of zelfs goed en het interieur ademt heet erg een hotelrestaurant uit de jaren 80 sfeer uit. Al met al: niet bijzonder en dat is wel waar je voor uit eten gaat.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten met 5 gangen verrassingsmenu - aanrader. Vooral hoofdgerecht was zee smakelijk.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening!
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Aardige bediening smakelijk eten en gezellig. We komen zeker nog eens terug.
Fam. Koetsier
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Lekker gegeten!!
De tafel van Marlon T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na een wat rommelige ontvangst van een prima diner genoten.
Bert S.
Ontvangst was wat onwennig. We waren inderdaad vroeg, en waren ze er nog niet klaar voor. De bestelde fles wijn werd bruut op tafel gezet en moesten we zelf inschenken. We zeiden alleen dat we hem niet hoefde voor te proeven. Na een half uurtje kwam de machine op gang en arriveerde andere gasten. De bediening was goed maar mist de passie. De prijs kwaliteit is in orde we komen zeker nog eens langs.
EJ N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben op deze zaterdagavond 3 gangen a la carte gegeten. Alle gerechten waren smaakvol en de presentatie op het bord was netjes, de hoofd gerechten op een verwarmd bord wat vooral bij de tournedos fijn is.
Bediening is attent en vriendelijk, de wachttijd van het voorgerecht was wat lang maar tussen de gerechten was het precies goed. De prijs/kwaliteit verhouding was vooral door de 50% korting aanbieding zeer goed.
wij vonden het zeker een aanrader.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vorige week donderdag met mijn vrouw in dit restaurant gegeten..het eten en de bediening.. helemaal top!!
Op het eerste gezicht lijkt dit gewoon een restaurant naast een dierentuin. Maar toen het diner geserveerd werd duidelijk dat dit een zeer goed restaurant is met heerlijke smaken. Het zalmtaartje en carpaccio vooraf en de dobbelsteen van hert of zalm zijn zeker aanraders. Het personeel is zeer vriendelijk. Op het krijtbord stonden heerlijke Spaanse wijnen per glas. Kortom een leuk restaurant om gezellig te dineren!
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
met vrienden verrassend lekker gegeten. goede kwaliteit mooi geserveerd, we waren allemaal zeer tevreden. een aandachtspuntje was de lange wachttijden tussen de gangen, maar misschien kwam dat ook doordat wij op tijd weer ergens moesten zijn.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,mooie uitvoering van het eten, juiste hoeveelheid, goede bediening, zeker om eens terug te komen als we in de buurt zijn.
frits A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prettige ontvangst. Geholpen met jassen en naar plaats begeleid. We namen drie gangen. 1e gang was zalm op een bedje van zeewier salade. Was een genot. 2e gang Fazant met zuurkool op een deegkorstje. Wat ook heerlijk smaakte. Mijn partner had voor de tournedos gekozen. Tenslotte kozen we voor het kaasplankje. Van links naar rechts jong naar oud met kletsenbrood en een heerlijk portje erbij. Een zeer geslaagde avond en zeker een restaurant waar je weer boekt.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding (zeker met de IENS50% actie. De ontvangst en de bediening was erg hartelijk en ongedwongen. Al met al een smakelijke en relaxte avond.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten, gunstig geprijsd..
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sfeervol restaurant, gastvrije medewerkers, goede kwaliteit eten en dranken.
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk in de zon op het terras genoten van een super lunch. Snelle bediening en fijn dat er een prive parkeer terrein is.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekende bediening en gerechten met goede sfeer !
Terugkijken op een geslaagd diner !

Roxane en Rob
I G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super personeel! Zijn zeer vriendelijk, komen direct met passende oplossingen en maken het avondje uit compleet! Het eten is erg goed bereid, ook de groenten. Prijs-kwaliteit is heel goed. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat het pand er van buiten, maar zeker de inrichting binnen erg oubollig is.