Le Maquisard

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Le Maquisard

Ambachtelijk koken

De ambachtelijke Franse keuken staat centraal. Pure smaken waarbij de ingrediënten in hun waarde worden gelaten. Als schilderijtjes op je bord en met heel veel smaak. Delicieux!

Halve fles mineraalwater

- Lunch

Jouw recensie over het restaurant Le Maquisard

EJ N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben op deze zaterdagavond 3 gangen a la carte gegeten. Alle gerechten waren smaakvol en de presentatie op het bord was netjes, de hoofd gerechten op een verwarmd bord wat vooral bij de tournedos fijn is.
Bediening is attent en vriendelijk, de wachttijd van het voorgerecht was wat lang maar tussen de gerechten was het precies goed. De prijs/kwaliteit verhouding was vooral door de 50% korting aanbieding zeer goed.
wij vonden het zeker een aanrader.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vorige week donderdag met mijn vrouw in dit restaurant gegeten..het eten en de bediening.. helemaal top!!
Op het eerste gezicht lijkt dit gewoon een restaurant naast een dierentuin. Maar toen het diner geserveerd werd duidelijk dat dit een zeer goed restaurant is met heerlijke smaken. Het zalmtaartje en carpaccio vooraf en de dobbelsteen van hert of zalm zijn zeker aanraders. Het personeel is zeer vriendelijk. Op het krijtbord stonden heerlijke Spaanse wijnen per glas. Kortom een leuk restaurant om gezellig te dineren!
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
met vrienden verrassend lekker gegeten. goede kwaliteit mooi geserveerd, we waren allemaal zeer tevreden. een aandachtspuntje was de lange wachttijden tussen de gangen, maar misschien kwam dat ook doordat wij op tijd weer ergens moesten zijn.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,mooie uitvoering van het eten, juiste hoeveelheid, goede bediening, zeker om eens terug te komen als we in de buurt zijn.
frits A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prettige ontvangst. Geholpen met jassen en naar plaats begeleid. We namen drie gangen. 1e gang was zalm op een bedje van zeewier salade. Was een genot. 2e gang Fazant met zuurkool op een deegkorstje. Wat ook heerlijk smaakte. Mijn partner had voor de tournedos gekozen. Tenslotte kozen we voor het kaasplankje. Van links naar rechts jong naar oud met kletsenbrood en een heerlijk portje erbij. Een zeer geslaagde avond en zeker een restaurant waar je weer boekt.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding (zeker met de IENS50% actie. De ontvangst en de bediening was erg hartelijk en ongedwongen. Al met al een smakelijke en relaxte avond.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten, gunstig geprijsd..
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sfeervol restaurant, gastvrije medewerkers, goede kwaliteit eten en dranken.
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk in de zon op het terras genoten van een super lunch. Snelle bediening en fijn dat er een prive parkeer terrein is.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekende bediening en gerechten met goede sfeer !
Terugkijken op een geslaagd diner !

Roxane en Rob
I G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super personeel! Zijn zeer vriendelijk, komen direct met passende oplossingen en maken het avondje uit compleet! Het eten is erg goed bereid, ook de groenten. Prijs-kwaliteit is heel goed. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat het pand er van buiten, maar zeker de inrichting binnen erg oubollig is.
Pierre N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Uitstekende prijs- Kwaliteit verhouding. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs.
Paasbrunch was formidabel!!!! Ook aan de kleine kinderen onder ons was gedacht, twee nanny's deden spelletjes en zochten met een paashaas buiten naar de verstopte eieren.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten van het maandmenu. Niet slecht geprijsd. Maar o, wat duurde alles lang. 2,5 uur gezeten op 3 gangen.
We wilden afsluiten met koffie. Die was er na een kwartier nog niet. Toen we ernaar vroegen, ging iemand informeren. De koffie is nooit gekomen. Niet goed voor de beleving van de avond.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gereserveerd voor lunch kaart erg beperkt jammer omelet genomen beetje flauw boter uit koelkast dus niet smeerbaar had meer het idee van een wegrestaurant dacht te hebben gereserveerd voor het restaurant kwam in de brasserie terecht al met al een tegenvaller
Vlady K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
we waren een weekeinde wandelen met een bevriend echtpaar. Hebben het hotel en restaurant geboekt. We waren om 18.30 uur aan tafel en hadden om 20.30 nog geen hoofdgerecht. Er was een groep in een andere ruimte, maar dan moeten ze de reservering niet aannemen. Erger nog bijna dan het lange wachten was onkundig e personeel. Aardige jonge mensen maar erg onprofessioneel. We moesten zelf ze af en toe roepen om iets te drinken. Geen enkel excuus voor het lange wachten. Geen aanbod voor iets te knabbelen, of drinken als goedmaker. Enkele keren gevraagd waar het eten bleef hielp ook niet, nog steeds geen aandacht voor onze tafel.
Thess L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Fantastisch gegeten, 3-gangen menu is mooi gepresenteerd en heerlijk. Voor- en nagerecht waren vol met verrassing. Voorgerecht bestond 5verschillende kleine hapjes zoals rundercarpaccio, gebakken gambas, ham van de streek, parmaham en gerookte zalm. Nagerecht heb ik een proeverij van alle dessert die ze hebben. Tournedos is perfect gebakken precies wat ik wil met een heerlijke saus en groente erbij. Een aanrader. Bediening is prima. Complimenten voor de keuken.
gertspilt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten goed echter le Masquiard is niet bij Iens aangesloten zodat de kortingsactie niet van toepassing is en we volledig moesten betalen
Ik zal voortaan eerst bellen
Gert Spilt
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
flauw alledaags eten, 2 uur moeten wachten en toen pas hoofdgerecht gekregen, dessert duurde nog eens 3 kwartier en was er toen nog niet, dit hebben we maar geannuleerd !! Zeer slecht voor een 4 sterren(!!) restaurant...
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier een 3-gangen menu genuttigd in de serre langs de weg. De serre doet wat gedateerd aan. Vriendelijke, maar een tikje afstandelijke bediening. Vooraf de runder carpaccio en het taartje van 4 soorten vis. Goed van smaak en kwaliteit. Geen amuse of brood vooraf. Hoofdgerecht sliptongetjes en tournedos van Iers rund. Sliptongetjes prima met saus apart in een schaaltje geserveerd. Prima, wordt nog te weinig automatisch gedaan. Tournedos een wat onhandig dik stuk, daardoor van binnen medium zoals gevraagd, maar de buitenkant had meer weg van goed gegaard. De erbij geserveerde in de schil gebakken aardappeltjes waren aan de taaie kant. Als er apart een aardappelgarnituur is, moet dat wel iets toevoegen.
Nagerecht bestellen viel niet mee. Kon niet bij aanvang. Na ruim een kwartier na afruimen hoofdgerecht maar gezegd dat we een nagerecht wilden bestellen. Dat bleek toch te kunnen. Proeverij en kaasplankje. Proeverij bestond uit bolletjes ijs en mousse, wat vruchten en een paar cakejes. Was echter geen afspiegeling van alle desserts van de kaart. Kaasplankje 4 kaassoorten, goed op temperatuur, maar niet in volgorde pittigheid. Werd zonder enige toelichting geserveerd. Huiswijn royaal geschonken; euro 3,75 per glas. Kraanwater gratis. Dit restaurant lijkt meer ingesteld op de gasten van het hotel waar het bij hoort, dan op toevallige passanten.