Le Maquisard

Grebbeweg 103 3911 AV Rhenen Nederland Kaart
31-317619003

Over het restaurant Le Maquisard

Ambachtelijk koken

De ambachtelijke Franse keuken staat centraal. Pure smaken waarbij de ingrediënten in hun waarde worden gelaten. Als schilderijtjes op je bord en met heel veel smaak. Delicieux!

Halve fles mineraalwater

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Le Maquisard

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekende bediening en gerechten met goede sfeer !
Terugkijken op een geslaagd diner !

Roxane en Rob
I G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super personeel! Zijn zeer vriendelijk, komen direct met passende oplossingen en maken het avondje uit compleet! Het eten is erg goed bereid, ook de groenten. Prijs-kwaliteit is heel goed. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat het pand er van buiten, maar zeker de inrichting binnen erg oubollig is.
Pierre N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Uitstekende prijs- Kwaliteit verhouding. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs.
Paasbrunch was formidabel!!!! Ook aan de kleine kinderen onder ons was gedacht, twee nanny's deden spelletjes en zochten met een paashaas buiten naar de verstopte eieren.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten van het maandmenu. Niet slecht geprijsd. Maar o, wat duurde alles lang. 2,5 uur gezeten op 3 gangen.
We wilden afsluiten met koffie. Die was er na een kwartier nog niet. Toen we ernaar vroegen, ging iemand informeren. De koffie is nooit gekomen. Niet goed voor de beleving van de avond.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gereserveerd voor lunch kaart erg beperkt jammer omelet genomen beetje flauw boter uit koelkast dus niet smeerbaar had meer het idee van een wegrestaurant dacht te hebben gereserveerd voor het restaurant kwam in de brasserie terecht al met al een tegenvaller
Vlady K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
we waren een weekeinde wandelen met een bevriend echtpaar. Hebben het hotel en restaurant geboekt. We waren om 18.30 uur aan tafel en hadden om 20.30 nog geen hoofdgerecht. Er was een groep in een andere ruimte, maar dan moeten ze de reservering niet aannemen. Erger nog bijna dan het lange wachten was onkundig e personeel. Aardige jonge mensen maar erg onprofessioneel. We moesten zelf ze af en toe roepen om iets te drinken. Geen enkel excuus voor het lange wachten. Geen aanbod voor iets te knabbelen, of drinken als goedmaker. Enkele keren gevraagd waar het eten bleef hielp ook niet, nog steeds geen aandacht voor onze tafel.
Thess L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Fantastisch gegeten, 3-gangen menu is mooi gepresenteerd en heerlijk. Voor- en nagerecht waren vol met verrassing. Voorgerecht bestond 5verschillende kleine hapjes zoals rundercarpaccio, gebakken gambas, ham van de streek, parmaham en gerookte zalm. Nagerecht heb ik een proeverij van alle dessert die ze hebben. Tournedos is perfect gebakken precies wat ik wil met een heerlijke saus en groente erbij. Een aanrader. Bediening is prima. Complimenten voor de keuken.
gertspilt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten goed echter le Masquiard is niet bij Iens aangesloten zodat de kortingsactie niet van toepassing is en we volledig moesten betalen
Ik zal voortaan eerst bellen
Gert Spilt
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
flauw alledaags eten, 2 uur moeten wachten en toen pas hoofdgerecht gekregen, dessert duurde nog eens 3 kwartier en was er toen nog niet, dit hebben we maar geannuleerd !! Zeer slecht voor een 4 sterren(!!) restaurant...
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier een 3-gangen menu genuttigd in de serre langs de weg. De serre doet wat gedateerd aan. Vriendelijke, maar een tikje afstandelijke bediening. Vooraf de runder carpaccio en het taartje van 4 soorten vis. Goed van smaak en kwaliteit. Geen amuse of brood vooraf. Hoofdgerecht sliptongetjes en tournedos van Iers rund. Sliptongetjes prima met saus apart in een schaaltje geserveerd. Prima, wordt nog te weinig automatisch gedaan. Tournedos een wat onhandig dik stuk, daardoor van binnen medium zoals gevraagd, maar de buitenkant had meer weg van goed gegaard. De erbij geserveerde in de schil gebakken aardappeltjes waren aan de taaie kant. Als er apart een aardappelgarnituur is, moet dat wel iets toevoegen.
Nagerecht bestellen viel niet mee. Kon niet bij aanvang. Na ruim een kwartier na afruimen hoofdgerecht maar gezegd dat we een nagerecht wilden bestellen. Dat bleek toch te kunnen. Proeverij en kaasplankje. Proeverij bestond uit bolletjes ijs en mousse, wat vruchten en een paar cakejes. Was echter geen afspiegeling van alle desserts van de kaart. Kaasplankje 4 kaassoorten, goed op temperatuur, maar niet in volgorde pittigheid. Werd zonder enige toelichting geserveerd. Huiswijn royaal geschonken; euro 3,75 per glas. Kraanwater gratis. Dit restaurant lijkt meer ingesteld op de gasten van het hotel waar het bij hoort, dan op toevallige passanten.
JBdF .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten, leuke bediening! Ook lief voor onze twee kleine kinderen. De clientèle was vrij grijs deze avond. Overall een aanrader na bezoekje aan Ouwehand.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Na een dag struinen door de uiterwaarden hier met vier mensen heerlijk bij kunnen kletsen onder het genot van een goed glas wijn en een 3 gangen menu.
Keurig op gemaakte borden prima ingrediënten met een lekkere smaak en inderdaad zeer correcte bediening.
zelfs nog verrast door een gast die de piano even heeft bespeeld, dat maakte het helemaal af, bedankt daarvoor.
Jantu .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat moet je schrijven over een restaurant dat bij ons een meer dan prima indruk heeft achtergelaten. Aanpassing in het 3 gangenmenu was geen probleem. De bediening was uitermate correct en niet opdringerig, maar service gericht. Eten was mooi opgediend en heel erg smakelijk. Restaurant straalt rust uit. Een aanrader.
Flipjevantiel .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Hadden bij boeking in het hotel een drie-gangen menu besteld voor € 28.00. We hadden een vast of beperkt keuze menu verwacht, maar mochten echter uit de totale kaart een voor- hoofd- en nagerecht bestellen. Zeer ruime keus dus. Een prima keuken, alles was voortreffelijk en lekker. Volgende keer als we in de buurt zij zullen we hiet zeker terug komen.
MevrouwdeVries1967 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wij gingen hier eten n.a.v. een bon van GiftForYou; de ontvangst kon beter (er was niemand aanwezig en we moesten het restaurant doorlopen om iemand te zoeken), maar het eten was heerlijk. De eendenborstfilet was mals en het chocoladetaartje erg lekker. De bediening was goed, al met al een fijn restaurant. Wij komen hier vaker terug.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wij vonden eigenlijk het complete menu erg lekker en mooi opgediend. De bediening is nog steeds helemaal in orde. Dit was de derde keer dat wij hier waren maar zeker niet de laatste
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Ter ere van de 90e verjaardag van mijn moeder een overnachting geboekt, naar het naastgelegen dierenpark geweest enzovoorts.

Voor wat het eten betreft: dat was prima. Een lekker 3-gangendiner. Tonijnsalade vooraf. Als hoofdgerecht 3 goed gegrilde stukjes vlees met met groentegarnituur en gebakken aardappeltjes. Tiramisu als toetjes. Klinkt op zich niet bijzonder, maar dat was het wel. Alles heerlijk op smaak en ook leuk om te zien. Aardige bediening.

Leuk om te combineren met het "dieren"park als je iets te vieren hebt met een "dier"bare.

menmjansen .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een geweldig "Hotel 't Paviljoen"
De ligging en de omgeving is al zeer bijzonder en super mooi.
Het team wat daar alles in goede banen leidt is een echt TEAM. Gast gericht, goede communicatie, onderlinge samenwerking is daar perfect. Dat merk je als gast op alle vlakken.
Verder is de keuken, ontbijt (zeer uitgebreid) van volledig!!!
Het restaurant, uitgebreide kaart, heeft een culinaire werkwijze/uitvoering. Het oog wordt gestreeld maar de smaakpapillen worden gekieteld.
Daar bovenop kwam nog een dessert verrassing (omdat ik jarig was), speciaal aangekleed voor mij.
Heel veel succes en hartstikke veel goeds, Mieke en Marcel Jansen uit Aarle-Rixtel.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Na hier al ruim 20 jaar langs gereden te hebben met het idee dat dit een toeristenhotel/keuken was, op basis van Iens waardering er gaan eten. En... Een plezierige verrassing; leuke kaart, goed vlees en heerlijke groenten(bereidingen)!
De bediening heel professioneel en de prijs ook heel fijn. Wijnen voor zeer acceptabele prijzen.
freek P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Heerlijke tong gegeten
de service is geweldig, niets is te veel om de gast naar de zin te maken en de bediening is ook nog heel vriendelijk en attent
echt een aanrader