Over het restaurant Le Jardin

Tuin in de stad

Cactus kopen? Le Jardin is een bloemist, plantenkas, restaurant en uitzonderlijk uniek tegelijkertijd. In een mooi pand in de oude binnenstad van Utrecht neemt de chef groenten als uitganspunt (ook wel: ''groentenomie''). Dit betekent niet per se vegetarisch, maar de focus is afgeweken van vlees of vis. Tussen alle weelderigheid zit je hier behoorlijk chique!

Meer informatie over restaurant Le Jardin

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00 tot 15:00 en van 17:00 tot 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Le Jardin

Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastisch mooie en lekkere gerechtjes, bijpassende wijnen en ontspannen gastheerschap. Echt een aanrader voor iedereen die van een bijzonder avondje uit houdt!
teus .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zonde dat een fles niet aan tafel geopend wordt en voorproeven is er ook niet bij...
Goede frans georiënteerde wijnkaart .
Lekkere groente gerechten in mooie zaak. Bediening zou wel wat strakker kunnen.
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten, alles was prima. Eén minpuntje: het was erg koud in het restaurant. Buiten ook, maar binnen was meer verwarming aangenaam geweest.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Top gegeten!!
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Le jardin, al waren de gerechten van wisselende kwaliteit. Het hoofdgerecht met wortel was wel erg gewoontjes en ook de auberginepuree bij een ander gerechtje viel bij ons allen niet in de smak. De voorgerechten waren echter heerlijk en boven verwachting. Door een foutje bij de bediening kregen we ons hoofdgerecht al als tweede ipv derde gang, dit werd goed opgelost. Extra's als een amuse en lekkers bij de koffie maken het compleet. Bediening liet de deur naar de plantenwinkel wat te lang open staan, dan zit je erg op de tocht.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker gegeten Gerechten met verrassende combinaties. Het nagerecht met peer, basilicum en olijven was vooral heel apart. Voor de vegetarier zeker een aanrader.
J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
We zijn zeer aangenaam verrast door het concept en de kwaliteit van de gerechten alsook de entourage en (kennis) van de bediening.
Privé zal ik hier niet zo snel gaan eten, maar zakelijk kom ik zeker nog een keertje terug!
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Tussengerecht aardappelmuffin met .... was matig. Beetje laf. Hoofdgerecht ging wel. Kip beetje te doorsnee. Voorgerecht was geweldig. Venkel, ponpoentartaar etc.
Jitske C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede sfeer en bediening. Top!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuk concept. Lekkere en verrassende combinaties van oa. minder bekende groenten. Kleurrijk en elk gerecht is een plaatje.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Fantastische tent! Gastvrij en vriendelijk onthaald, heerlijk verrassingsmenu gegeten, schitterende inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Degene die ons bediende was iets te nadrukkelijk aanwezig en bijna dwingend tav verrassingsmenu. Verder ok
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Zeldzaam goeie bediening. Prachtig en verfijnd eten.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Eten lekker. Veel groente.
Drinken: wel allerlei keuze in wijn, maar slechts 1 soort bier. Gemiste kans.
Inrichting gezellig, maar akoestiek slecht waardoor je elkaar met moeite kon verstaan.
Bediening vriendelijk.
Erna E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke ontvangst; samen bij de open haard eerste glas wijn en amuse en wat brood gekregen.
Vervolgens aangegeven dat we graag 3 gangen verrassingsmenu wilden eten.
Tussendoor toch nog samen een bordje kaas, voorafgaand aan het dessert genomen.
Al met al een heerlijke avond. Lekkere wijnen, lekkere gerechten; ook met vlees en vis, voor de mensen die denken dat je alleen groente geserveerd krijgt ;)
Zeker voor herhaling vatbaar!
Fransje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Orgineel goochelen met groenten. Blij met driegangenmenu. Verrassend lekker en gelukkig niet te grote porties. Prettige en behulpzame bediening, eigenaar. Prijs wijnen aan de hoge kant.
Fransje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Inspirerend, liefdevol en smaakvol toveren met groenten als basis. Laat je verrassen met een keuzemenu !
Zeer gastvrij behandeld door de bediening en de eigenaar.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het menu van 7 gangen was wel verrassend, maar zeker niet allemaal even lekker. Een aantal gerechten misten smaak, zeker de ceviche van kooldraad was smakeloos. Postiche uitzondering was gerecht van zuurkool met kerrie. Ook wijn en bediening kon beter. Prijs kwaliteit verhouding vonden we niet kloppen. Wat ons betreft geen aanrader.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Onverwacht verrassend goed
Bertuel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Uitdagend gegeten in een gezellige omgeving. Bediening was wel erg teleurgesteld dat we geen verassingsmenu kozen.