Le Jardin

Rucphenseweg 24 4715 TD Rucphen Nederland Kaart

Over het restaurant Le Jardin

Culinaire verwennerij in landhuis

Restaurant Le Jardin in Rucphen opende haar deuren in de zomer van 2013 en sindsdien is iedereen er welkom om te genieten van de passie voor horeca. Ontdek samen met vrienden, familie of collega’s de gastronomie van Le Jardin in het groen gelegen landhuis. Vanuit liefde voor eten en wijnen is Le Jardin ontstaan en dat zul je zeker voelen. Terwijl je heerlijk uitkijkt over de tuin zal het team van Le Jardin de uitdaging aangaan om je te verrassen met vernieuwende wijn en spijs combinaties. Of je nu met een gezelschap bent of gewoon lekker alleen, Le Jardin wil jouw bezoek bijzonder maken.

Meer informatie over restaurant Le Jardin

• Kom je met de auto?
    Restaurant Le Jardin bevindt zich op 500 meter afstand van de snelweg A58, afslag 21
  • : Gratis parkeerplaats

9,2

Jouw recensie over het restaurant Le Jardin

E.M. K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Alles was weer super verzorgd door het hele team van Le Jardin.
We hebben ons heerlijk laten verwennen en een super avond gehad.
Dank je wel Ad en Dianne en team en tot de volgende keer weer.
Groetjes Emilie en Rob
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een kleine kaart, maar dan weet je ook dat alles a la minute gemaakt wordt. Er is ook een menu en daar hebben wij voor gekozen. Vanaf het eerste t/m het laatste gerechtje was alles super lekker. Een echte aanrader.
Alphons C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Alleen al de entourage van le Jardin nodigt uit tot een gezellig etentje. Het restaurant is gelegen op een oorspronkelijk landgoed met een mooie tuin . De ontvangst was bijzonder vriendelijk en ondanks de drukke bezetting nam men toch voldoende tijd voor uitleg. Wij kozen voor een 3-gangen menu en dat was erg lekker met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. De borden waren mooi opgemaakt en de amuses tussendoor waren erg lekker. Ook de rode huiswijn uit de streek Puglia in Zuid-Italie was prima. Kortom het restaurant is een aanrader voor genieters van lekker eten.
De enige opmerking was dat het nog beter zou zijn als er een keuze was in de voorgerechten. Toen ik daar een opmerking over maakte zei men dat je bij het voorgerecht ook mag kiezen uit één van de tussengerechten. Dit zou men de gasten dus duidelijk kenbaar moeten maken. Dus dat weten we dan voor een volgende keer, want we komen er sowieso meer.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer prima gedineerd en vriendelijke bediening, het duurdere segment maar dit is het zeker waard. ook de ligging met de mooie tuin is bijzonder
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een behoorlijk aantal smaakexplosies in een hele rustige ambiance. Een avondvullend avontuur met een uitstekende bediening.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Fijne gerechten met perfecte opmaak en smaak. Mooie ambiance. Heerlijk nog op het terras kunnen dineren met "haardvuur".
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Geweldig gegeten met heerlijke wijn fantastische ambiance.
Tes K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zaten op prachtig met verwarming. De bediening was vriendelijk en het eten heerlijk. Komen zeker nog een keer terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een schitterende locatie
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben een zeer geslaagde en gezellige avond gehad. Genoten van hun kookkunst en plezierige bediening.
Tempo was precies goed. Die zie ik niet bij de Items mbt de wachttijd.
Ties S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heel goed gegeten. Komen hier steeds terug. Top zaak maar dat is niet te zien aan het servies. Is een beetje een rommeltje. Past niet bij het fantastische eten. Bediening grote klasse, evenals de antorage en de ontvangst. Alle gerechten heel lekker behalve dit keer het dessert. Een mislukt experiment van de keuken?
Renate L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het Ultieme Brabantse genieten, Het eten is heerlijk en uniek. En met een goed wijntje erbij kan een avond op deze mooie locatie niet meer stuk
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, alleen jammer dat ze steeds bij 6 oesters 2x de prijs van 11,75 rekenen, terwijl op de kaart toch echt 18,75 voor 6 staat! 2e keer al dat ik dit meemaak, slordig.
Verder zeer correcte bediening, mag wat relaxter wat ons betreft!
Kwaliteit van de gerechten zoals altijd zeer goed!
John K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Geweldig ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Een jonge dame die voor de tweede dag hielp in de bediening deed haar uiterste best.
We hadden een geweldige avond!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een perfecte combinatie van klassieke en moderne gerechten. Een mooie omgeving en een goede service. Een goede samenstelling voor een geweldige avond.
Ronald-Myriam .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, het fruits de mer-menu; fijne amuses - mooi opgemaakt bord met rauwe en gegratineerde oester, krabpoten, krab"kroket", coquille, gamba's en garnalencocktail - bisque van kreeft- hele kreeft met sauterne saus en tagliatelle. Wij vonden de door onze gastheer gekozen gekoelde rode wijn bij de kreeft een verrassend fijne combinatie. Dit alles in de mooie tuin geserveerd op een warme zomeravond, wat wil een mens nog meer.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en als een koningin behandeld, top! Verfijnde smaken en verrassende gerechten maken het helemaal af. Vriendelijke en hele correcte bediening.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het is culinair geniet bij Le Jardin in een ontzettend mooie omgeving (terras met uitzicht op tuin). De bediening is erg prettig, netjes maar niet stijf, eerder losjes. Je voelt je er op je gemak.
anja J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
weer erg lekker gegeten en het terras was weer vol we moeten er een stukje voor rijden maar is het dik waard

erg vriendelijk bediening
Coen T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooie locatie , goede ontvangst , prettige bediening, heerlijk eten.