Le Jardin

Rucphenseweg 24 4715 TD Rucphen Nederland Kaart

Over het restaurant Le Jardin

Culinaire verwennerij in landhuis

Restaurant Le Jardin in Rucphen opende haar deuren in de zomer van 2013 en sindsdien is iedereen er welkom om te genieten van de passie voor horeca. Ontdek samen met vrienden, familie of collega’s de gastronomie van Le Jardin in het groen gelegen landhuis. Vanuit liefde voor eten en wijnen is Le Jardin ontstaan en dat zul je zeker voelen. Terwijl je heerlijk uitkijkt over de tuin zal het team van Le Jardin de uitdaging aangaan om je te verrassen met vernieuwende wijn en spijs combinaties. Of je nu met een gezelschap bent of gewoon lekker alleen, Le Jardin wil jouw bezoek bijzonder maken.

Meer informatie over restaurant Le Jardin

• Kom je met de auto?
    Restaurant Le Jardin bevindt zich op 500 meter afstand van de snelweg A58, afslag 21
  • : Gratis parkeerplaats

M D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Telkens weer positief verrassend. Heerlijke seizoenswisselingen in het menu. Leuke verrassende amuses met uitleg en bediening.
Francoise.nicolaidis N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Hierbij wensen wij toch onze ongenoegen te uiten over de arrangement, namelijk "aanbieding Kerstmenu arrangement" - alleen op donderdag en bevesvigt door Le Jardin.
Toen wij aangekomen zijn heeft de uitbaatster verklaard dat er helemaal geen arrangementen waren en zeker niet via IENS. Ze hebben de moeite niet gedaan om onze reservatie te lezen. De uitbater was wel veel vriendelijker en heeft toch een "Kerst arrangement" voor ons getoverd maar zonder dat wij de prijs hadden gezien, ook de kans niet gekregen om voor een andere alternatief te kiezen. De kwaliteit van de gerechten was goed maar wij hebben wij de volle pot betaald. Gelieve deze zaak toch met Le Jardin te willen opnemen om zo'n misverstanden te voorkomen.
M.h A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
zeer tevreden, ontvangst aller vriendelijk at, eten lekker
Cornelis Francickus M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een Restaurant met een geweldige Gastvrouw en gastheer''
Ik eet gemiddeld 300 keer per jaar in een restaurant in verschillende landen
Maar dit is met recht een top Restaurant.
Hier mag Brabant trots op zijn zo'n Locatie c.f.j.
Inga M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wederom was het weer super lekker en gezellig heerlijke hapjes tussendoor en goed verwend!!!! Het eten verrassend weer een nieuwe kaart heerlijk!!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben dit keer gebruik gemaakt van een lunch. Het was erg goed! Heerlijk gegeten, ontvangst en verzorging top! Weer heerlijk genoten
V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Le Jardin maar wat een bijzondere amuzes werden er deze keer als verrassing geserveerd!. Onze lunch was echt een beleving. groetjes Mark & Sophia
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wederom uitstekend gegeten en gedronken. Iedere keer dat we hier komen is het echt genieten met de nodige verrassende combinaties en een uitstekende bediening. Dit is en blijft ons favoriete restaurant.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Restaurant Le Jardin is een waar genoegen om te bezoeken. De ligging met de prachtige tuin, de plezierige ontvangst, de service, de ambiance en vooral de constante, uitstekende kwaliteit van het eten, de prachtige manier van opdienen van de gerechten én de uitstekende wijnen. Het is iedere keer een waar feestje om er te eten!
De tafel van Frits V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wederom een zeer originele ervaring op hoog culinair niveau. Als tussenamuse een sigarenkistje met rokende sigaren aan te bieden in de vorm van crêpes gevuld met ganzenlever. Uiterst bijzonder. De wijnen zijn subliem. Zeker tot ziens!
Phil D.
Een feest om er te eten. Je wordt er als een speciale gast behandeld. Eten is fantasievol en heerlijk.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Geweldig, heerlijke smaak sensatie
theo M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
alles weer meer was zoals gebruikelijk meer als in orde
Locatie goed eten goed en gastheerschap goed
Dus wederom voor herhaling vatbaar
B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Rustige sfeer, makkelijk qua parking, goede ontvangst en goede uitleg bij de originele hapjes en gerechten. Zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding . Zeker een aanrader.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het was super! Wat een verwennerij weer! Op en top genoten!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Op basis van goede recensies alsmede een eerder bezoek een paar jaar geleden, hier vrienden uitgenodigd om mee te gaan eten. Hoewel qua service en bediening ze erg hun best doen, viel dit in het niet bij de zeer teleurstellende gerechten. De cannelloni leek er goed uit te zien, en was ook erg veel, maar had totaal geen smaak. Heb met tegenzin mijn bord leeggegeten. Ook de vis en de garnalen die we daarna kregen waren allemaal smakeloos. Alleen het dessert was erg lekker, maar misschien ook door de opluchting dat er wel iets goed was. Ik vermoed dat we pech hadden die dag en dat de kok een vrije dag had, want de recensies op deze site kunnen toch niet allemaal ‘verzonnen’ zijn. Ik ga hier in ieder geval nooit meer naar toe.
Beste Joost,

Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. We vinden het erg jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons niet naar wens is geweest. We proberen altijd onze gasten een top beleving te geven en vinden het jammer dat dit deze keer bij u niet is gelukt. Graag komen we met u in contact om dieper in te gaan op uw ervaring. Mocht u hiervoor openstaan dan kunt u uw telefoonnummer mailen naar info@restaurantlejardin.nl, zodat we in contact met u kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Team Le Jardin
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
altijd een gastvrij ontvangst vriendelijke bediening en een mooie ambiance en we worden elke keer weer verast door de keuken met zeer mooie combinaties op het bord de gerechten zijn altijd tongstrelend en goed in belans van smaken gr de fam potters
E.M. K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Alles was weer super verzorgd door het hele team van Le Jardin.
We hebben ons heerlijk laten verwennen en een super avond gehad.
Dank je wel Ad en Dianne en team en tot de volgende keer weer.
Groetjes Emilie en Rob
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een kleine kaart, maar dan weet je ook dat alles a la minute gemaakt wordt. Er is ook een menu en daar hebben wij voor gekozen. Vanaf het eerste t/m het laatste gerechtje was alles super lekker. Een echte aanrader.