Le Jardin

Rucphenseweg 24 4715 TD Rucphen Nederland Kaart

Over het restaurant Le Jardin

Culinaire verwennerij in landhuis

Restaurant Le Jardin in Rucphen opende haar deuren in de zomer van 2013 en sindsdien is iedereen er welkom om te genieten van de passie voor horeca. Ontdek samen met vrienden, familie of collega’s de gastronomie van Le Jardin in het groen gelegen landhuis. Vanuit liefde voor eten en wijnen is Le Jardin ontstaan en dat zul je zeker voelen. Terwijl je heerlijk uitkijkt over de tuin zal het team van Le Jardin de uitdaging aangaan om je te verrassen met vernieuwende wijn en spijs combinaties. Of je nu met een gezelschap bent of gewoon lekker alleen, Le Jardin wil jouw bezoek bijzonder maken.

Meer informatie over restaurant Le Jardin

• Kom je met de auto?
    Restaurant Le Jardin bevindt zich op 500 meter afstand van de snelweg A58, afslag 21
  • : Gratis parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
De lunchkaart wordt geserveerd van 12:00 tot 16:00

Uitmuntend
9,2
9,3
bakkerscmf .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijke gerechten, prima vriendelijke bediening, mooie locatie. wij gaan zeker nog eens terug naar Le Jardin.
wij gaan het zeker bij anderen aanbevelen.
Nelly G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Deze zondag zat letterlijk alles mee waardoor het weer fantastisch was om niet te gast te zijn. We hadden ook niet anders verwacht. Bewust gekozen voor Le Jardin.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk eten, prima bediening, in alle opzichten zeer tevreden en zeker een aanrader.
johnenanita1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een mooie belevenis!
Op het terras gegeten, met uitzicht op de rustige tuin. Heerlijk in de watten gelegd door de mensen die er werken!
Gerrie J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima restaurant op een hele mooie locatie. Naast de bestelde gerechten word je verrast met tussengerechten. Alles Smaakte verrukkelijk.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Zalig exclusief gegeten gastvrij vriendelijke bediening.
Alles was perfect
Klasse restaurant met de kennis van zaken goede uitleg bij alle gerechten
A O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Uitstekend gegeten wederom. Is favoriet restaurant waar we graag komen. Vriendelijk ontvangst leuke setting en uitstekend eten en drinken.
CdSBoZ .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Voor mij was restaurant Le Jardin n fantastische verrassing. We hebben hier geluncht met oesters, carpaccio met gebakken eendenlever en salade met zalm en wat garnalen en kreeft! Elk gerecht was heerlijk! Ook aan n amuse werd gedacht! Juist dat speciale maakt het af! Thee en koffie complet was ook zeer ruim met zoetigheden! Heerlijk! Verder was de cava n echte aanrader! We konden heerlijk rustig tafelen en genieten! Kortom n aanrader gaan zeker nog eens!
willem.nagelkerke N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
uitstekend restaurant, alerte en vriendelijke bediening, uitstekend eten : een aanrader
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Schitterende locatie....
Op het moment dat men hoorde dat onze gast geen varkensvlees at werd er spontaan een andere amuse gecreëerd.... Klasse !! Fijne vriendelijke bediening .
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten, gewoon een aanrader! Het lijkt een pittige prijsje, maar de bediening en de gerechten maken het waar.
beertjep .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Valentijnsdiner genoten op 14 februari; heerlijk ! Verrassende amuses, mooi gepresenteerd. Absoluut top was de Jacobsmossel met koffie, kalfswang en pastinaak, maar ook de rest van het 5-gangenmenu was uitstekend. Mooie variëteit aan bijpassende wijnen. En, zoals altijd, uitstekend gastheer- en gastvrouwschap !
Wij komen wederom graag terug....
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De ontvangst, bediening en zorg was professioneel, warm en prettig bij Le Jardin. De inrichting doet ietwat gedateerd aan en als begin 30 ers waren we het jongste publiek. We kozen die avond voor respectievelijk een Valentijnsmenu en een Wildmenu. De gerechten waren mooi van opmaak. Qua smaak tevreden. Pas echt super enthousiast werden we van het hoofdgerecht (respectievelijk lam en kalf) en het dessert (helemaal top).
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten met een aantal erg creatieve gerechten! Verder een heel mooie locatie en vriendelijke bediening. .
JoannaVerkerk V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Kom zeker terug!
Nelly G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Restaurant is mij bekend. Bewust gekozen om heerlijk te lunchen bij Le Jardin.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij aankomst bleek er een schoorsteenbrandje te zijn geweest. Dit werd op dat moment door de brandweer geblust. We werden wederom hartelijke ontvangen en werden vriendelijk verzocht, onder het genot van een drankje, om even 10 minuten te wachten. Nog binnen die tijd mocht iedereen weer naar binnen en gingen we aan tafel. Alles liep weer gesmeerd en van een onderbreking was niks te merken. We kozen voor het Le Jardin menu. Het was zonder meer uitstekend. Het bijpassend wijnarrangement maakte het diner helemaal af. Onze complimenten voor de ontvangst, entourage, sfeer, bediening en het heerlijke eten.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prijs/kwaliteit niet helemaal ok.
Veel personeel dat soms dubbel werk doet.
Lekkere stoelen.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We werden gastvrij ontvangen. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. De gastheer kwam zelf de eerste amuse serveren met een historisch verhaal over de locatie. We hebben het wildmenu genomen met bijpassende wijnen. Uitstekende gerechten en prachtig opgemaakt. De keuze van de wijnen was perfect. Wat een uitstekend restaurant op een prachtige plek. Ronduit top !!!
hans.oonincx .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
In een prachtige omgeving genoten van een heerlijk lunchdiner, waarbij de aandacht van de gastheer en zijn personeel perfect was.