Le Jardin

Rucphenseweg 24 4715 TD Rucphen Nederland Kaart

Over het restaurant Le Jardin

Culinaire verwennerij in landhuis

Restaurant Le Jardin in Rucphen opende haar deuren in de zomer van 2013 en sindsdien is iedereen er welkom om te genieten van de passie voor horeca. Ontdek samen met vrienden, familie of collega’s de gastronomie van Le Jardin in het groen gelegen landhuis. Vanuit liefde voor eten en wijnen is Le Jardin ontstaan en dat zul je zeker voelen. Terwijl je heerlijk uitkijkt over de tuin zal het team van Le Jardin de uitdaging aangaan om je te verrassen met vernieuwende wijn en spijs combinaties. Of je nu met een gezelschap bent of gewoon lekker alleen, Le Jardin wil jouw bezoek bijzonder maken.

Meer informatie over restaurant Le Jardin

• Kom je met de auto?
    Restaurant Le Jardin bevindt zich op 500 meter afstand van de snelweg A58, afslag 21
  • : Gratis parkeerplaats

9,5

Jouw recensie over het restaurant Le Jardin

Jeanne Q.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was weer zo als voorheen altijd huiselijk en gezellig.
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechten met verrassende toevoegingen. Ook de amuses waren heel apart en vooral lekker.
Dit is een restaurant dat ik anderen kan aanbevelen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst - snelle bediening - uitstekende lunch - ruime porties. Goede ambiance - mooi uitzicht op tuin - voor herhaling vatbaar.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
het was grandioos, we hebben er enorm van genoten.
Voor herhaling vatbaar.
Wij raden het iedereen aan.
De ontvangst is al geweldig.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Pas geleden met mijn moeder een high tea gedaan bij le jardin. Het ontvangst was zeer gastvrij Dianne de gastvrouw begeleiden ons naar onze tafel. De thee stond al klaar en de 1e gang stond binnen 10 minuten op tafel. Toen tot onze verbazing verscheen de 2e gang het hoofdgerecht. het bleek een high tea verdeeld over 3 gangen . Goed over na gedacht inplaats van alles te gelijk op tafel. Het hoofdgerecht bestond uit 3 kleinere gerechtjes op 1 bord,erg verrassend , erg lekker ! Toen kregen we ook nog een dessert dit was een verrassing van de kok een campagne dessert. Al met al een 10 met een griffel. Wij komen zeker terug !
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Pas geleden een high tea gedaan met mijn moeder. Die was boven verwachtingen. Bij binnenkomst werden wij verwelkomt door de gastvrouw en gastheer, die ons vervolgens naar onze tafel brachten, de bediening was zeer gastvrij en de high tea was zeer goed verzorgd. De koks hadden uitstekend hun best gedaan met luxe sandwiches een uit 3 kleine gerechtjes bestaand hoofd gerecht en een verassings dessert. dit was uitmuntend en zeer aan te raden. Wij komen zeker terug !
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was in mijn optiek naar behoren en smaakvol. Wat echter wel beter moet en kan was het bijpassend wijnarrangement. Wijnen die ik bij de AH voor € 4 a € 5,- kan kopen en daar worden geschonken, vind ik niet kunnen. Bovendien zou de kwaliteit iets beter mogen zijn.
Felix D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wat een heerlijk genoegen om hier regelmatig te mogen terugkeren en verblijven!
AnsDam .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was zoals altijd weer een hartelijk ontvangst en heel gezellig en vooral ook heel erg lekker. De inrichting is stijlvol, de ontvangst meer dan hartelijk en het eten is altijd echt subliem. De opmaak van de borden en alle extra's maken het altijd weer een belevenis.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We zijn zeer gastvrij en persoonlijk geholpen door de eigenaar, en herkende ons gezelschap.
Het eten was zeer smaakvol, in een prachtige natuurlijke omgeving.
Met eekhoorns op de achtergrond, die genoten van de noten
Bedankt!
Gilbert V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima ontdekking! Mooi kader, zeer vriendelijke mensen en goede keuken. Heb gelijk gereserveerd voor een vervolgafspraak. Aanrader!
Viktoria B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We werden goed geïnformeerd over de gerechten. We voelden ons echt gast. Uitstekend.
Vriendelijk personeel. Goede pauzes tussen voor, hoofd en nagerechten. We werden verrast met lekkere amuses.
Nies Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben genoten en onze familie ook, wij komen zeker terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een rustige ambiance!
olaf R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ontvangst was warm, inrichting is wat gedateerd maar vind ik niet het belangrijkste. Bediening is zeer met je begaan, proberen het je echt naar de zin te maken en nemen hun wijn en spijs zeer serieus. Dat merk je dan ook aan de menu -, wijnkaart en aan de prijzen. Voor € 80 pp incl. wijnarrangement erg goed gegeten.
Kortom een aanrader.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten met persoonlijke en vriendelijke bediening!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten , super attente en goede bediening! Fijn restaurant
C B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Aardige bediening, met aandacht voor hun klanten. Eten is top, ook mooie opmaak.
Rika K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten buiten op het terras. Genoten.!