Le Hollandais

Meer informatie over restaurant Le Hollandais

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Hollandais

Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Top gegeten, perfecte bediening zeer leuk menu
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fantastisch gegeten in heerlijke ambiance ondanks dat t nog niet zo druk was (we waren vroeg). Persoonlijke bediening en echt smaakvol gegeten! Niet goedkoop maar prijs kwaliteit klopt! Kortom, aanrader!
Catharina E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijn en bijzonder aardige en behulpzame mensen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Er zijn een aantal kleine minpuntjes. De stoelen zitten niet lekker en de verlichting kan wat gedempter.
wijnanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Jammer, mooie plek leuke inrichting aardige mensen, maar lang wachten op eten en menu was karig en niet bijzonder.
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel goed; aandachtspunt is de stoelen, zitten nogal vervelend
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk eten en heel prettig restaurant met geweldige bediening. Goed tempo ook. Geen lawaai, een verademing.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We moesten 1x om wijn vragen (die was nog niet gebracht toen het eten er al even was), verder erg goed allemaal.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Alles was prima geregeld en uiteraard zeer smakelijk eten. De keus is wat aan de beperkte kant maar maakt het daardoor wel gemakkelijker.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, kortom geslaagd!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Even ter reaktie op Leonie, de vorige proefster: jullie hebben helemaal gelijk, normaal gesproken rekenen wij 36 euro voor twee gangen.
Mochten jullie de volgende keer weer komen dan verrekenen we dit alsnog graag. Met excuses!
Leonie J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima gegeten? Menu voor €37,- Maar we besloten om geen dessert meer te nemen. Tot onze verbazing stond er opeens €40,- op de rekening ipv €37,- En toen we aangaven dat dit toch wel heel vreemd was, kregen we een grote mond. 'Eigen schuld want zonder dessert hadden we toch niet het menu' werd ons verteld.
Volgende keer dan toch maar wel een dessert nemen dat zo de prullenbak in verdwijnt? O nee, er komt geen volgende keer ;)
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend leuke en spontane bediening! Top avond gehad.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen. Driegangenmenu menu met goed wijnadvies erbij. Verse producten en verrassende smaakcombinaties. Kaasdessert is aanrader.
Aron M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed eten vriendelijke bediening
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke avond bij Le Hollandais. Meteen een erg lekkere amuse van een scheermesje met pittige worst, uitjes, sellerie en diverse andere knapperige groenten. Navolgende terrine van wilde gans met vruchten compote kwam met een uitstekend passende Franse chenic blanc, net als het gehele wijnarrangement een geïnspireerde keuze. Met basilicum, bosui en bottarga (het schaafsel van gedroogde tonijn dat je veel in o.a. Sicilie ziet) bedekte risotto prima tussengerecht. Hoofd kwam met heerlijke stamppot en worst voor tafeldame (een beproefd recept hier) en een superzachte hertenbout. Wederom heerlijk! Met de afsluitende appelsoufle en chocolade 'nemesis' (een plat en zeer solide taartje) werd de avond in stijl afgerond. Wij wilden hier al heel lang een keer gaan eten en gaan nu zeker snel weer terug!
Emile C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fantastisch gegeten. Wat wordt hier goed, degelijk, origineel en ambachtelijk op hoog niveau gekookt. Heerlijke avond.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk eten , heerlijke wijnen en heel gezellige ambiance met uitstekende bediening. Jannie
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Dit is een klassiek restaurant zonder al te veel poespas. Ik ben hier twee keer geweest, de eerste keer was fantastisch. Heerlijke wijn, een goed menu en een redelijke rekening. Bediening is altijd heel fijn, de juiste ratio formeel / informeel, vooral van de hostess. Helaas was de tweede keer het eten iets minder. Het voorgerecht van koude Krab was prima, vooral voor de warme dag dat we er waren, de soep was simpel maar goed. Het 'hoofdgerecht' was echter een plek als deze niet waardig. Een pasteitje met visragout. Op de kaart zag het er uit als een traditioneel gerecht dat interessant zou kunnen zijn mits de uitvoering het spannend zou maken, en alhoewel prima uitgevoerd, was het als een hoofdgerecht op ons bord toch echt teleurstellend. Gewoon, een pasteitjen, niets bijzonders. Omdat we aan het einde van de avond 4 gangen menu, met een fles wijn en een Kir Royal, zonder het kaasplankje zelfs, 80 euro per persoon uitgeven, vind ik zo'n hoofdgerecht bijzonder jammer.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weer fantastisch gegeten en geweldig verwend
Tjalde E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke kaart en goed bereid eten. Lekkere wijn en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.