Le Havre

Havenstraat 9 3024 SE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Le Havre

Pure comfort food

Le Havre is echt zo’n plek waarvan je denkt: waarom ben ik hier niet eerder geweest? Je sluit het gastvrije personeel meteen in je hart en het eten is puur comfort food. Na het dessert wil je eigenlijk helemaal niet naar huis en dat hoeft ook helemaal niet. Blijf gerust hangen voor een drankje aan de bar en plan alvast je volgende diner in dit gastvrije restaurant.

Meer informatie over restaurant Le Havre

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 19:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Er vallen een paar dingen op die me niet positief stemmen. Er is wel een tap maar geen tapbier aanwezig.
Div gerechten op menukaart niet te verkrijgen.menukaart is al meer dan 3 jaar oud dus tijd voor een kleine vernieuwing zou gepast zijn.
Het eten was matig pomedorisoep erg pittig hoofdgerecht prima in orde maar niet hel bijzonder.
Bedieniening was goed alleen jammer dat ze achter de bar steeds aan het bellen is.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren met zijn vieren. Ondanks dat de zaak half leeg was en een eenvoudige kaart duurde het meer dan 1 uur voordat het voorgerecht er was en nog een uur voor het hoofdgerecht. De voorgerechten waren goed. De hoofdgerechten waren in 2 gevallen echt slecht. Tevens kreeg iedereen pasta volgens mij hoort dit niet bij kipsate en eend. De eend de orange, had geen organge gezien en was erg taai. De kipsate zat geen smaak aan en de satesaus was waterig. Toen we na 2 gangen wilde afrekenen kon dit niet omdat we 3 gangen menu hadden anders werd deze alsnog in rekening gebracht. Erg teleurstellend wij komen zeker niet terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Kaart met redelijk wat lekkere, traditionele gerechten maar ook leuke verrassingen. Mijn vrouw vond "Oma's stoofpot" tegenvallen (ze had ouderwets draadjesvlees verwacht, maar was juist verrassende twist) en er werd gelijk aangeboden om iets anders te maken. Gelukkig vond ik het juist verrassend lekker (ben juist niet zo van draadjesvlees) dus saampjes wat gedeeld en beiden prima gegeten. Dus zeker een aanrader!
J5150L .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Leuke, eerlijke plek om te eten. Verwacht niet chique, maar een warme gezellige plek met voldoende goed klaargemaakt eten, in een charmante -iets verouderde - omgeving.
Kuen T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via de AH-restaurant een tafel voor 9 personen gereserveerd, de reservering was gelukkig wel goed doorgekomen. Als voorgerecht had ik de salade met gerookte eend; Dit was best lekker. Als hoofgerecht had ik Oma's stoofpotje met wat rijst (dat best lekker was gekruid, maar wat droge randjes bevatte) en frietjes werden erbij geserveerd. Als dessert had ik chocoladefondue genomen en gedeeld met mijn zusje. De chocoladefondue was flauwtjes en smaakte niet erg naar chocolade, maar het fruit was erg smaakvol. Al met al was de kwaliteit van mijn menu redelijk. Mijn nichtje had het klein zeemeermin menu als hoofdgerecht, maar de spareribs waren aan de droge kant maar het toetje (kinderijsje) viel erg goed in de smaak bij haar.
Kok-Shang T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Afgelopen zaterdag hier geweest samen met familie, even uitleg gekregen over de werking van de AH actie. We konden in principe alles bestellen, met wat kleine uitzonderingen. Als voorgerecht had ik Zalm bombe (zalmrolletjes) genomen, deze was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de Specialiteit van de chef genomen (Duet van dorade en zeebaars), deze viel erg tegen. De vis was erg droog, er zat weinig smaak aan en de pasta die erbij zat was erg vet (de olie droop er vanaf). Het desert was ook al niet veel beter, de chocoladefondue was erg waterig.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gezellig zaakje op prachtige locatie met vriendelijke bediening. Samen met mijn broer genoten van een driegangenmenu via de AH-restaurantactie. Bijna alles van de kaart konden we kiezen. De carpaccio en de zalmbom met garnalen waren heerlijk als voorgerecht. Ook hebben we gesmuld van de biefstukpuntjes met patatjes en groenten. En als toetje ieder een lekkere coup ijs. Tenslotte hebben we nog een kopje koffie genomen. Tijdens het hele diner hebben we genoten van veel glazen droge witte wijn. Proost mensen, onze avond was zeer geslaagd.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en prima bediening.
Onze vragen en aandachtspunten werden als positief ontvangen en waar nodig bijgestuurd.
Creativiteit bij het hoofdgerecht (3 verschillende hoofdgerechten) had meer aanwezig mogen zijn, de borden waren van exact dezelfde garnituren voorzien.
Al met al een leuke ervaring in een gezellige sfeer welke van buitenaf niet te verwachtten was.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jackyjones A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met een groep van 9 personen gegeten. Ondanks dat wij met z'n negenen waren, konden wij zelf kiezen wat wij wilden eten. Het voorgerecht was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. Ook het hoofdgerecht was goed. Bij de gerechten werd ook frites geserveerd, alleen dit werd niet aangeraakt, omdat de rijst zo heerlijk was. Kom zeker nog een keer terug. Bediening super vriendelijk en heel leuk dat de kok ook nog even kwam kijken.
wvanstigt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Le Havre ligt verscholen op de kop van Delfshaven. Het doet wat ouderwets aan en normaal zouden wij hier niet snel naar binnen stappen. Nu hebben wij er een genoeglijke avond beleefd, prima gegeten in een rustige ambiance. De bediening was prettig en een leuke kok die af en toe te voorschijn komt om een gerecht toe te lichten. Wij aten wild, paddenstoelensoep, slakken en dessert. Een prima prijs / kwaliteitverhouding.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Waren met 4 personen hebben allemaal heerlijk gegeten en gedronken. Personeel ook zeer vriendelijkVoor herhaling vatbaar.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijke ontvangst. Twee leuke meiden in de bediening. Eten ok Alleen de verwarming wass niet aan te krijgen en het was flink koud die avond
helma.beeckman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige entourage. Bediening is goed maar basic. Eten was lekker, goed warm, netjes opgediend. Dessertkaart mag wel iets uitgebreider.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was een zeer leuke avond, het eten was verassend lekker maar het duurde vrij lang omdat er wat zieken waren in de keuken. Daarvoor kwam de chef zijn excuses aanbieden maar het eten maakte dat meer dan goed! het was een verassende kaart en alle gerechten waren uitstekend bereidt! wij komen zeker terug!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke locatie met uitzicht op het water, we werden vriendelijk ontvangen en het alles verliep soepel het eten was heerlijk en de chef kwam zelf nog even langs. beslist nog een bezoekje waard.
pah67 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De carpaccio het vlees was erg nat, leek wel alsof het uit de vriezer kwam. Bij bestelling van de tournedos werd niet gevraagd hoe men deze gebakken wilde hebben. En de stroganoffsaus was erg spicy. De gamba's waren helaas geen gamba's maar gewone garnalen, die ook zeer pittig gekruid waren zodat het niet meer te eten was. Jammer. Maar de bediening pikte onze klachten snel op en dit werd zeer correct afgehandeld.
yoke3 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Fantastisch gegeten. Heerlijke dorade, super krokant gebakken, sfeervol opgediend, echt fantastisch.
Bijzonder aardige gastvrouw, erg lief, zorgzaam en attent.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een klein, gezellig restaurant in Delfshaven. Het eten is erg lekker. De kok komt zelf even langs. Dat zie je niet vaak. De bediening is zeer vriendelijk.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie presentatie van de gerechten. Vriendelijke bediening. Wat lang gewacht tussen voor en hoofdgerecht. Aanrader!
codam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
wij zijn hier al meerdere keren wezen eten maar helaas moet ik zeggen dat het vanavond heel chaotisch was, ik zou zeggen 1 kok en 1 serveerster meer en het loopt op rolletjes en worden er geen fouten meer gemaakt maar wij komen zeer zeker terug. we wachten wel tot de actie z(AH) een beetje op zijn eind loopt. Maar ondanks alle aandachtspuntjes kan ik zeggen het eten is fantastisch en als de tijd daar is komt de kok nog even langs om te vragen of alles naar wens is en heeft U chef's specialiteiten gekozen dan wordt het door hem uitgelegd.