Le Havre

Havenstraat 9 3024 SE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Le Havre

Pure comfort food

Le Havre is echt zo’n plek waarvan je denkt: waarom ben ik hier niet eerder geweest? Je sluit het gastvrije personeel meteen in je hart en het eten is puur comfort food. Na het dessert wil je eigenlijk helemaal niet naar huis en dat hoeft ook helemaal niet. Blijf gerust hangen voor een drankje aan de bar en plan alvast je volgende diner in dit gastvrije restaurant.

Meer informatie over restaurant Le Havre

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 19:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Wvanstigt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Le Havre ligt verscholen op de kop van Delfshaven. Het doet wat ouderwets aan en normaal zouden wij hier niet snel naar binnen stappen. Nu hebben wij er een genoeglijke avond beleefd, prima gegeten in een rustige ambiance. De bediening was prettig en een leuke kok die af en toe te voorschijn komt om een gerecht toe te lichten. Wij aten wild, paddenstoelensoep, slakken en dessert. Een prima prijs / kwaliteitverhouding.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Waren met 4 personen hebben allemaal heerlijk gegeten en gedronken. Personeel ook zeer vriendelijkVoor herhaling vatbaar.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijke ontvangst. Twee leuke meiden in de bediening. Eten ok Alleen de verwarming wass niet aan te krijgen en het was flink koud die avond
Helma.beeckman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige entourage. Bediening is goed maar basic. Eten was lekker, goed warm, netjes opgediend. Dessertkaart mag wel iets uitgebreider.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was een zeer leuke avond, het eten was verassend lekker maar het duurde vrij lang omdat er wat zieken waren in de keuken. Daarvoor kwam de chef zijn excuses aanbieden maar het eten maakte dat meer dan goed! het was een verassende kaart en alle gerechten waren uitstekend bereidt! wij komen zeker terug!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke locatie met uitzicht op het water, we werden vriendelijk ontvangen en het alles verliep soepel het eten was heerlijk en de chef kwam zelf nog even langs. beslist nog een bezoekje waard.
Pah67 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De carpaccio het vlees was erg nat, leek wel alsof het uit de vriezer kwam. Bij bestelling van de tournedos werd niet gevraagd hoe men deze gebakken wilde hebben. En de stroganoffsaus was erg spicy. De gamba's waren helaas geen gamba's maar gewone garnalen, die ook zeer pittig gekruid waren zodat het niet meer te eten was. Jammer. Maar de bediening pikte onze klachten snel op en dit werd zeer correct afgehandeld.
Yoke3 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Fantastisch gegeten. Heerlijke dorade, super krokant gebakken, sfeervol opgediend, echt fantastisch.
Bijzonder aardige gastvrouw, erg lief, zorgzaam en attent.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een klein, gezellig restaurant in Delfshaven. Het eten is erg lekker. De kok komt zelf even langs. Dat zie je niet vaak. De bediening is zeer vriendelijk.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie presentatie van de gerechten. Vriendelijke bediening. Wat lang gewacht tussen voor en hoofdgerecht. Aanrader!
Codam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
wij zijn hier al meerdere keren wezen eten maar helaas moet ik zeggen dat het vanavond heel chaotisch was, ik zou zeggen 1 kok en 1 serveerster meer en het loopt op rolletjes en worden er geen fouten meer gemaakt maar wij komen zeer zeker terug. we wachten wel tot de actie z(AH) een beetje op zijn eind loopt. Maar ondanks alle aandachtspuntjes kan ik zeggen het eten is fantastisch en als de tijd daar is komt de kok nog even langs om te vragen of alles naar wens is en heeft U chef's specialiteiten gekozen dan wordt het door hem uitgelegd.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Heerlijk drie gangen menu en zeer vriendelijke bediening! Prachtig uitzicht bij het raam. Een aanrader!
ANNE G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige rustige ambiance. Kok aan tafel om de gerechten te bespreken. Prijstechnisch gunstig. Komen zeker nog een keer terug.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
N.a.v. de goede recensies hier een tafel gereserveerd via de AH-actie. Weggegooid geld! Voorgerecht ging wel, hoofdgerecht Grande Boeuf was taai en doorbakken. Het dessert, chocoladefondue, was echt een teleurstelling...aardbeien waren papperig, lange vingers oudbakken en de chocolade was echt niet lekker. Slechte prijs-kwaliteitverhouding, zelfs met het 2e diner gratis!

Pluspunten: best een gezellig uitziend cafeetje en vriendelijke serveerster.
Henkrost .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening zeer professioneel en een heel gemoedelijke gezellige sfeer.
Genoten van de hertenbiefstuk en de gamba pil pil.
Renata17121953 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Restaurant mooi gelegen niet groot heerlijk knus . Eten was super lekker en bediening was super. In een woord een super avond gehad.
Adbonis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren bij restaurant le Havre gegeten. Als hoofdgerecht had ik een mixed grill besteld. Het was ongelooflijk lekker. en over de hoeveelheid had ik helemaal niet te klagen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ruby K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De chef komt altijd persoonlijk langs de tafels om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is. Die persoonlijke aandacht is echt ongekend. Lekker wijntje gedronken en het toetje was een feest.
Coroenja .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
IK vond het eten heerlijk!, ik had zalm, de kwaliteit was zeer goed, de kok kwam nog naar onze tafel , zeer attent met wat hij te zeggen had.
De kwaliteit van het ijs na de maaltijd en het voorgerecht trouwens ook ( meloen met parmaham ) niets anders dan lof.
Wij hebben bij Le Havre overheerlijk gegeten, de bediening was ook zeer vriendelijk.
Dankjewel Le Havre!
YVETTE64 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Le Havre is een leuk klein restaurantje met café gedeelte. Dit is wel gescheiden. Serveerster was zeer vriendelijk en zelfs de kok kwam langs bij onze tafel. Voorgerechten Scampies Pil Pil en de vegetarische salade (geitenkaas met peer) zijn echte aanraders heel leuk geserveerd en erg lekker. Ook Zalm Bombe viel in de smaak. De dorade en zeebaars evenals de garnering konden wel wat meer smaak gebruiken. Gamba's waren goed. Spinazie was zanderig, de kok kwam ons aan tafel nieuwe brengen. Deze spinazie was erg zuur, maar wel heel attent opgelost. Interieur kan hier en daar wel wat opgeknapt worden, maar ondanks dat zullen wij hier nog een keer terugkomen. Ligging aan het water
is