Le Grill

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Over restaurant Le Grill

Nieuwe culinaire ervaringen

Dit grill restaurant serveert je exclusiviteit. Vlees, vis en groenten van de hoogste kwaliteit, op originele wijze bereid. Hier heeft de chef veel voor over. Hij haalt het vlees zelfs uit Oceanië. Als je hier nog niet eerder bent geweest, dan wacht je een nieuwe culinaire ervaring. De kans is groot dat dit niet bij een bezoek blijft. Dit restaurant heeft zoveel te bieden, dat je aan een avond niet genoeg hebt.

Meer informatie over restaurant Le Grill

Voordelig
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een prachtig ingerichte en gezellige restaurant.
Met een mooi menu, met heerlijke gerechten.
De mixed grill was beste die ik tot nu toe hebt gegeten in een restaurant.
kortom een aanrader
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
heel leuk restaurant waar je heerlijk kunt genieten van de gerechten en wijnen. bediening is prima en vriendelijk. zeker aan te bevelen!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016

leuk restaurant met goede en
vriendelijke bediening. heerlijk gegeten en gedronken. prima restaurant! zeker aan te bevelen.
Avo63 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Le Grill in Leidschendam is een kleinschalig restaurant waar je in een rustige ambiance gezellig en goed kunt eten tegen een zeer aanvaardbare prijs.
Aan het opgediende eten kun je merken dat er met liefde wordt gekookt met verse ingrediënten en goede kwaliteit vlees(soorten). Deze liefde voor het eten wordt nog eens onderstreept doordat de chef in de loop van de avond belangstellend aan de gasten komt vragen of alles naar wens is.
Ik kan Le Grill zeker aanbevelen als je eens lekker rustig met partner of niet te groot gezelschap uit wilt eten in een rustige omgeving tegen een schappelijke prijs.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Le Grill; het vlees was van zeer goede kwaliteit. Voldoende keuze in het 3-gangenmenu voor een leuke prijs. Een aanrader!
Violet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Top eten heel leuk en goede bediening voor herhaling vatbaar goede betaalbare wijn en heerlijke dessert tot volgende keer
Rene Y.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Fijne ambiance en prima gegeten. Verbazend dat er weinig tafels bezet waren op vrijdagavond. Aan het eten en de sfeer kan het niet liggen.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Verse producten met zorg bereid en dat proef je. Was helemaal top. Een aanrader
Hummels .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was zeer goed en mooi geserveerd. Le Grill is een aanbeveling om te gaan eten. Leuke inrichting voor een heerlijk avondje uit in Leidschendam
Gwn_almira .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was wel lekker.
Vond het wel duur daar.
We zaten wel zo vol dat we geen toetje meer hoefde. De carpattio is een aanrader.
Jtmz .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond super lekker gegeten bij Le Grill. De gerookte zalmtartaar, de wagyu picanha en de flensjes, het was allemaal uitstekend klaargemaakt en bijzonder lekker. De witte en rode Cileense huiswijn was prima. De rekening was eveneens een verrassing, want voor al dat lekkers betaalden we zeker niet te veel, integendeel. Kortom, een aanrader! Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is attent.
Marjovandenboom .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Le Grill. De bediening was vriendelijk en het restaurant is gezellig ingericht.
Vooraf een iberico kroketjes met ham. Super lekker. Zo ook het hoofdgerecht Wagyu picanha was heerlijk mals. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Kortom hier komen we vast een keer terug.
RobvanRest .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hoogwaardige ingrediënten door een uitstekende chef met fantasie bereid!
Restaurant heeft een gezellige ambiance en is zeker een bezoek waard.
De kaart biedt voor elk wat wils!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond hier met vrouw en zoon voor het eerst gegeten.

Het was erg rustig voor een zaterdagavond. Toen wij weggingen waren er nog maar 2 tafeltjes bezet. Wellicht dat meer reclame maken uitkomt bied ? Deelname aan de dinerjaarkaart ?

Pluspunten (in willekeurige volgorde):
- vlotte bediening, de gerechten kwamen vlot door;
- goede smaak;
- conform bestelling (saus apart e.d.);
- carpaccio op kamertemperatuur;
- goede vlees porties;
- goede wijnkaart qua samenstelling (flessen).

Minpunten:
- beperkte keuze in rode wijn op glas voor bij de vleesgerechten (had ook wel een Malbec en/of Shiraz op glas verwacht). Nu alleen een Chileense Cabernet Sauvignon op glas beschikbaar (een glas rose of pinot noir vind ik minder goed passen bij de stevige vleessoorten van het menu);
- beperkte groente op het bord en voor mijn extra bestelling van groente (klein schaaltje) moest zelfs bijbetaald worden ! Dat zou toch niet mogen ?
- prijzen aan de stevige kant voor een grillrestaurant, ook gezien de beperkte hoeveelheid groente/frites;
- achtergrond muziek viel af en toe weg en er was ook reclame te horen ?
- stevige prijzen voor de flessen wijn op de wijnkaart.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond voor de 3e x bij Le Grill gegeten. Voorgerechten eendenlever en zalmtartaar waren heerlijk, de carpaccio viel een beetje tegen was wat flauw. Als hoofdgerecht mixed grill, zalm (was zalig!), pincanha (werkelijk voortreffelijk) maar de tonijn was droog (een beetje jammer). Nagerecht flensje, chocoladecake (beiden heel smakelijk) en de crème brûlee was goed van smaak maar veel te dun/vloeibaar. Al met al weer lekker gegeten, maar er waren wat puntjes voor verbetering.

Katemorto .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker gegeten allemaal - menu beidt voldoende keuze aan - waarschijnlijk niet zo veel voor vegetariërs maar voor de vleeseter wel lekker!
Eric201 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Voor het eerst bij Le Grill gegeten. Helaas wel erg rustig voor een zaterdagavond. Interieur ziet er netjes uit, met mooie, stoere tafels.

Vooraf gamba's met honing en spek, wat prima smaakte, maar de carpaccio van wagyu was erg nat (ontdooid?) waardoor er weinig smaak aan zat.

Het hoofdgerecht is waar het hier om draait. Diverse stukken vlees van de grill uiteraard. De Australische grainfed runderentrecote was heerlijk (wel meer doorbakken dan rare waar ik om vroeg, maar wellicht wel lekkerder hierdoor) en zelfgemaakte gorgonzolasaus met nog stukjes (gesmolten) kaas erin. De kalfsentrecote en mixed grill waren ook prima.
Geen dessert genomen, de cappuccino was prima.

De bediening zou wat spontaner (minder afwachtend) mogen en ook een cursus wijn inschenken zou niet verkeerd zijn. Vanaf 1 positie alle wijnglazen inschenken is al niet echt zoals het hoort, maar de glazen als (hoorbare) steun gebruiken voor de fles ziet er best amateuristisch uit (sorry). En wat eerder vragen of je nog wat wil drinken als de glazen al een tijd leeg zijn, kan ook geen kwaad (ook voor de omzet niet ;-)

Verder leuk dat de kok nog even aan tafel komt om te kijken of het gesmaakt heeft.
Ea.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ontvangst is goed, het gekozen menu voldeed aan de verwachting. vooraf gegrilde gamba's daarna het hoofgerecht steak gegrild en mals. Wat zeer attent was dat de kok aan tafel komt vragen of alles naar wens is.
dus wat ons betreft een super restaurant.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Na enkele weken voor de tweede keer bij Le Gril. Nu met onze twee zonen.
Het drie gangen menu was wederom prima. De bediening beter dan de vorige keer.
Het voorafje (warme pruim in spek) met de prima witte wijn, biertje en cassis smaakte uitstekend. De gamba's op spekjes met honig komt dan bekend voor. De steak viel goed in de smaak bij de zonen. Zo ook het "petit grand dessert" met ijs en zoetigheden, fraai opgediend.
De eerste keer blijft in onze herinnering evenwel beter genoteerd. Dat komt wellicht door het "déja vue" gevoel? In ieder geval is Le Grill een restaurant waar men prima kan eten.
Bergitte D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
het is ons bijzonder goed bevallen. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Alles was met evenveel zorg bereid en dat zag je ook.
Komen zeker terug