Le Grand Rotterdam

-20% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag - 18.00 - 23.00 uur
Zondag - gesloten

7,2

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Super lekker gegeten en gezellige bediening een aanrader
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bedfiening. Lekker centraal in het centrum en bij CS-Rotterdam
Fem F.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekker gegeten maar jammer dat we de enigen in het restaurant waren. De prijs is te hoog als je de volle mep moet betalen, wij hadden 50% korting.
De tafel van Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het duurde erg lang voor het eten op tafel stond. De ribeye was veel te ver doorgebakken ipv medium rare. De kip droog.
igor K.
Eten was oké niet bijzonder. Wachttijd op eten was lang
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Toegang wat onduidelijk, prijs kwaliteit verhouding met 50% redelijk maar normaal veel te duur. Voorgerecht was summier en hoofdgerecht redelijk.
Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een prima tent. Lekker eten, vriendelijk personeel (doet wel een beetje schoolverlaters-niveau aan) en lekkete Motown muziek. Met een iens-deal klopt kwaliteit-prijs verhouding helemaal. Anders is het menu veel te prijzig. Met iens zeker een aanrader.
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Toen we voor de deur stonden viel het een beetje tegen. Oud gebouw, niet aantrekkelijk.
Bij binnenkomst zagen we rechts op de deur een papier met Restaurant gesloten. Na enige tijd te hebben gewacht, het was al na de afgesproken tijd, bleek dat die deur was afgesloten niet het restaurant. Beter het papier aanpassen.
Verder een leuke ambiance en lekker gegeten.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Eigenlijk durf je niet te klagen als je uiteindelijk 50% korting krijgt maar wat opbouwende kritiek dan maar: brood vooraf kwam snel en was prima, er is maar 1 keer een drankje opgenomen helaas dus heel de avond met lege glazen gezeten. Hoofdgerecht: kabeljauwhaasje + Grand burger, prima, kleine porties en niet echt warm maar goed te doen. Uiteindelijk het grand dessert van de chef samen gedeeld, sticky toffee met ijs en mousse, was erg lekker. Doordat we bij de deur zaten heel de avond in de kou op de tocht gezeten en verder is het eigenlijk alleen jammer dat ze niet wat vaker komen vragen of je nog wat wil drinken. De normale prijzen zijn alleen niet zodanig dat ik er nog eens terug zal komen. Zolang de 50% geldig is zeker een aanrader.
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke bediening die hun best doen. Eten was teleurstellend, voorafje ging wel, hoofdmaaltijd was gevulde calamaris, deze was niet gaar (net rubber) vulling was overgaar (garnalen waren ook net rubber), Partner had friet met vis, vis dit was wel lekker maar niet voldoende voor een volwassene. Er was geen saus bij de friet daar moest je om vragen. Zelfs met de Iens korting te duur voor het eten. Geen aanrader.
silvia R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gisterenavond met 4 personen gedineerd. Reservering via Iens was zoek. Toch de 30% korting gekregen, maar wel vlak voor de open doorgang naar de hal -> heel de avond koud! gezeten. We moesten heel lang op onze 1e & 2e gang wachten. Het eten was goed (porties aan de kleine kant). Wel meerdere foutjes in de bestelling vd consumpties, vriendelijk personeel.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Met de 50%aktie oké, anders te duur voor wat je krijgt. Dan bedoel ik de portie grootte. Salade tje bij een paar gerechten echt te klein. Geen groente erbij.
Wat je krijgt is wel lekker, alhoewel de ribeye erg veel zeentjes bevatten.
Sfeer is lekker chill. Gaan nog een keer terug binnen de 50 % aktie.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
een heerlijk avond met goede bediening en lekker eten.
sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
prima gelegenheid midden in het centrum. Met de iensdeal (50% korting) een ongelooflijk mooie aanbieding. relaxte bediening en lekker eten.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Le Grand is een gezellig restaurant waar alle ingrediënten aanwezig zijn voor een geslaagde avond.
Loraine V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten, sympathieke bediening, hele gezellige sfeer en een mooie inrichting. Ik ben zeker van plan hier vaker te komen!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooie trendy zaak. Eten was prima, wachttijden soms wat lang, bediening leek wat chaotisch. Huiswijn wat saai, dus daarom een fles Sauvignon Blanc uit Nieuw Zeeland besteld, deze was heerlijk. Prima muziek en leuke sfeer. De 50% korting actie maakte dat de prijs-kwaliteitsverhouding we heel erg gunstig was. Koffie was helaas niet echt warm, maar gezien het prijsvoordeel daar niet verder over geklaagd. Verder zeker een aanrader.
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker gegeten, smaak van alle gerechten was bovengemiddeld goed. Mooi restaurant, straalt luxe uit. Echter de volle prijs zou ik er nooit voor betalen, al met al een geslaagde IENS deal (50%).
Roosmarijn G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed met de 50% korting van IENS. Het is restaurant is heel mooi ingericht en voelt echt chique aan. We moesten echter wel best lang wachten op onze hoofdgerechten, terwijl het erg rustig was. Al met al wel een goed restaurant.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ondanks dat ik gereserveerd had op de 19% kon ik toch gebruik maken van de korting. Eten was redelijk. leuke avond gehad..
Trudi Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima gegeten, vriendelijk personeel met nog weinig ervaring,50% korting maakte de prijs precies goed.
Anders te duur voor het gebodene. De disco verlichting had van ons achterwege kunnen blijven.