Le Grand Rotterdam

Kruiskade 12 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten

Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
David V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zeker met de iens-deal was het een heel goede keuze om hier te gaan eten. Niets gemerkt van de negatieve reacties die ik vooraf op dit forum heb gelezen. Eten heerlijk, service vriendelijk en goed. Ik kom snel weer eens eten.
Chandeni H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was lekker!
Fijne sfeer en fijne bediening!
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Pluspunten: goede kwaliteit eten, service, sfeer, uitzonderlijk goede muziek, geen rumoer. Personeel deed moeite om aan wensen tegemoet te komen. Kok was bereid om het bot van de Cote de Boeuf eraf te snijden. Minpunten: geen biefstuk zonder vet. Geen peper-roomsaus zonder alcohol. Geen verse jus d'orange.
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Toetje van 14,50 en muntthee voor bijna 4 euro! Wij hadden hoofdgerecht vlees voor 2 personen 69,00! Vlees was doorbakken, taai en vol vet. Terwijl het brede plakken rosé vlees hoort te zijn. Sliert plastic in voorgerecht.....geen dessertlepels ontvangen. Bestek bleef liggen van het hoofdgerecht. Voor ons niet meer....
David L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima prijs/kwaliteitverhouding via de iens deal.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was goed, bediening was goed, vriendelijk en snel.
Interieur was gezellig.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het menu met 4 gangen was een aangename verrassing voor ons. Het voorgerecht en tussengerecht waren een streling voor de mond en het hoofdgerecht was erg lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden een driegangenmenu bij Le Grand. Het zag er mooi uit, smaakte goed en de bediening was goed. Niets te klagen dus. En dat voor een schappelijke prijs. Het interieur is wat gedateerd, maar ach, dat heeft ook wel iets. Het eten is tenslotte het belangrijkste.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een super centrale locatie en wat is dit art-deco bar-lounge-restaurant modern in stijl (her-)ingericht.
Het eten was heerlijk en puur, en werd verrassend creatief geserveerd. Hiervoor gaat een mens graag buiten de deur eten. Aanrader.
Tip? Omdat het binnen vrij donker is, was de menukaart bijna niet te lezen. Gelukkig had ik een lampje bij me, en die had ik echt nodig... Lampjes op tafel o.i.d....?
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Omdat ik 50% korting kreeg waren de prijzen goed voor wat je krijgt. Ánders betaal je dus zeker te veel.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was verzorgd, de bediening wisselend.
Alleen jammer dat er restrikties op de menukaart waren. Dit was van te voren niet aangegeven en was ook niet te zien op de website.
Inez B.
Agh
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke hippe locatie en bediening heel vriendelijk. Eigenlijk volgeboekt, maar gelukkig werd er een plaatsje voor ons gemaakt (50% actie via Iens). Gezellige ronde banken waar je romantisch kunt eten. Heerlijk gegeten! Bord leuk aangekleed met aparte mandjes/schaaltjes. Tournedos en burger prima! Friet lekker krokant. Toetje viel als enige een beetje tegen (chocolademouse). De eerdere negatieve recensies herkennen we niet. Zeker aanrader!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We stonden een paar minuten te wachten totdat we naar ons tafel gewezen werden terwijl de tent half leeg was. Vervolgens mochten we 35 minuten wachten totdat we wat konden bestellen. Hierop besloten we maar weg te gaan maar men kwam ons wel netjes tegemoet met een gratis glas wijn. Toch maar besloten om te blijven vanwege het goede excuus, maar vervolgens was het eten ook om te janken. Droge hamburger met 2 druppels BBQ-saus. We waren al eens eerder geweest en toen was het eten ook drama. Iedereen verdient een 2e kans, maar geen 3e! Wij komen hier niet meer.

Daarnaast is het ook een beetje goedkoop dat je door een half-pauper hotel heen moet om in het restaurant te kopen. Genoeg om te verbeteren dus.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Teleurstellend! Het eten was redelijk goed maar niet voor de normale prijs. De service was slecht, problemen in de keuken, uur gewacht op het voorgerecht en vervolgens weer een uur tot het hoofdferecht, bestek 2x vergeten neer te leggen, drankjes niet goed in de gaten houden, kleine restjes uit de frietpan. Geen fooi dus.
J.C. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Plezierige, enigszins gedateerde lounge-ruimte. Prettige muziek, afwisselend, viel zeer in smaak bij gezelschap. Avond was qua bezetting rustig. Bediening zeer vriendelijk. Geslaagd etentje!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteren een tafel gereserveerd en vervolgens moesten we drie kwartier wachten. We werden zeer onvriendelijk behandeld en de tafel die we kregen werd was op een plek wat gastonwaardig was. Vies, rumoerig en versleten zittingen. Eten was ook zeer teleurstellend, lange wachttijden tussen de gerechten door en duidelijk dar Le Grand een groot probleem heeft. Ook na ons zijn diverse andere gasten boos weggelopen!!! Wat een slecht restaurant en vreselijke bediening. Geen aanraders en ons zien ze daar nooit neer terug!!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Aparte ervaring, anderhalf uur gewacht op twee burgers (waren ze gewoon vergeten) gewone Bacardi was op maar werd netjes vervangen door exclusieve, Iens korting moest even herinnerd worden maar dan heb je eigenlijk ook geen klagen als je voor het bovenstaande, inclusief 3 wijntjes, nog geen € 24,00 betaald!!!???? Ze gaan het niet redden ben ik bang, te weinig bezieling, maar hebben zodoende toch mijn sympathie.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Kwaliteit van het eten was prima. Bediening was heel vriendelijk en attent. Zonder korting zouden de prijzen wel hoog zijn