Le Grand Rotterdam

Kruiskade 12 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag - 18.00 - 22.00 uur
Vrijdag & zaterdag - 18.00 - 02.00 uur (restaurant tot 22.00 geopend)
Zondag - 18.00 - 22.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie plek, eten goed maar bediening heeft het net niet. Plek met potentie!
Anais V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Om 20:00 uur hadden wij gereserveerd. Door vertraging waren wij later, ik heb het restaurant gebeld en dit doorgegeven. Om 20:30 waren wij er. Bij binnenkomst konden we de ingang vh restaurant niet vinden. Toen we er waren werd ons verteld even te wachten bij de ingang. Hier hebben we best een tijdje gestaan. Geen welkomst. We moesten wachten totdat er een tafel vrij kwam, en dat terwijl we hadden gereserveerd? Toen we konden zitten hebben we meteen besteld. Ik bestelde als voorgerecht het brood, hier zat echter geen boter of iets bij zoals vermeld op de kaart. De tartaar was wel oké. Als hoofdgerecht hadden we rib eye. Deze was wat weinig op smaak en werd lauw geserveerd. De ambiance was niet zoals een restaurant hoort te zijn. Het is eigenlijk een club/lounge/bar waar eettafels in zijn geplaatst. De sfeer was niet echt gezellig. We kregen van meerdere gasten mee dat ze al een uur of langer op eten wachtten en een aantal waren vertrokken. De gastvrouw was aardig maar liep er ook als enige rond. Ook waren ze tijdens het diner bezig met ombouwen en werd er met stoelen en tafels gesjouwd. In het zicht van de gasten was het personeel zich aan het verkleden. Kortom; als je fijn en rustig uit eten wil is dit niet de plek. Wij hebben hier gegeten met 50% korting. Echter had ik hier ook niet meer uitgegeven.
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel lang moeten wachten op mijn gerechten...helaas geen aanrader, Zijn zelfs een groepje van 8 personen vetrokken nadat ze 1 uur op hun voorgerecht hebben gewacht
Jochem G.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met een groep gereserveerd. Alles duurde erg lang en we moesten paar keer zelf initiatief nemen. Na anderhalf uur wachten nog steeds geen voorgerecht, ook na meerdere keren vragen geen actie of uitleg. Niks aangeboden gekregen bv wat brood of een drankje vd zaak als teken van erkenning. Na bijna 2 uur wachten had ons gezelschap zo'n honger dat we zijn weggegaan, we moesten wel de drankjes betalen. We snappen dat het wel eens mis kan lopen, maar de communicatie hierover en het omgaan met de gasten laat veel te wensen over. Over het eten kunnen we dus niet oordelen. Gelukkig kregen we aan de overkant wel binnen 10 minuten voorgerecht
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goede locatie midden in het centrum.. mooi ingericht en een relaxte sfeer. Alleen de service was niet bijzonder, vaak met lege glazen gezeten en de (enige op zaterdagavond) bediende kwam niet enthousiast over. Best oké eten op een prima locatie, maar niet bijzonder.. voor mij geen aanrader
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening.
M.M. C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
****Rotterdam Hot Spotted****...ouwbollig, tikkeltje luche, jaren 20.. perfecte entourage! Voortreffelijke wijn, heerlijk eten.. en correcte en vriendelijke service.. hier kom ik zeker terug! ..setting is a bit old fashoined, twenties ambiance.. just perfect! Awesome wine, delicious food... friendly staff... I will definitely return!!!
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Sfeer wat minder, eten en service prima
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Niet iedereen in de bediening was betrokken. Leuke inrichting en mooie foto's. Toch mist er iets in de sfeer van dit hotel-restaurant.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Perfecte locatie, midden in de stad. Mooie inrichting en een uitgebreid menu met voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten en geborreld!
Froukjepostmus P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontvangst was sterrestaurantwaardig. Aperitief: droge sherry besteld, medium gekregen. Erg. Voorgerecht: steak tartare prima, kippevleugeltjes en tears of tiger gewoon goed. Hoofdgerecht: burger dikke min want mosterdsaus overheerste alles, broodje soort fabrieksmatig magnetronbroodje; fish en chips: vis rook en proefde niet fris, patat prima, maar: geen groente. Piepkuiken: gewoon goed. Na: twee irish koffie en 1 gewone koffie. Irish koffie: stoot whiskey met een beetje koffie en veel slagroom, dus koud. Koffie: niet gekregen, bleef eenzaam op de toog staan en werd niet bij ons gebracht.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Leuke nieuwe zaak. Trendy en goede aanwinst Rotterdam. Goed eten voor betaalbare prijs. Combinatie club/restaurant met hotel is apart en heeft internationaal karakter. (zie je veel in buitenland tegenwoordig) Maar de Rotterdamse uitstraling is er gewoon (niet overdreven doen)
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een redelijke kaart met redelijke keuze. Goede kookkunst. Een wat oubollig aandoende nachtclubachtige entourage uit vervlogen tijden, licht in verval, onbestemd en met een louche randje. Fantastisch dus! Erg leuk. Het etablissement houdt het midden tussen een lounge-bar, bar, restaurant, nachtclub dinges. Als je eens iets anders wil een aanrader.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was heerlijk, vooraf hadden we de steak tartaar en de gegrilde gamba's, als hoofdgerecht namen we de chateau briand (was perfect bereid!) en de tonijn biefstuk, nagerecht was de sticky toffee pudding en irish coffee maar alles werd wel in een veel te hoog tempo uitgeserveerd. In 1.5 uur stonden we met zijn vieren weer buiten!
Er kan wel aan de 'gewone' koffie gewerkt worden, deze is echt veel te slap!
Het wordt ook tijd voor een nieuwe kaart, diverse wijnen zijn op de kaart gewoon met pen doorgekrast en de wijn waar we om vroegen bleek er ook niet te zijn!
De tafel van Steven N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooi decor, goede ontvangst, goed eten.
Shai R.
Leuke avond gehad en lekker gegeten!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goed gegeten en mooie tent.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De hoofdgerechten zijn aan de prijs, vooral de vis. Mijn partner wilde graag steak tartare als hoofd. Dat kon, met wat frietjes erbij werden twee voorgerechten op 1 bord geserveerd. Tot mijn verbazing vond ik dit ook terug op de rekening, in toaal 27 euro. Als je bedenkt dat het duurste hoofdgerecht 22 euro is (entrecote geloof ik), begrijp je mijn verbazing. De rode italiaanse huiswijn is erg lekker, jammer dat er geen karafjes water verschaft worden. Een fles water van meer dan 5 euro is echt zonde van het geld, alsof je al niet genoeg spendeert! Leuke zaal met relatief weinig tafels, maar dit kunnen ze zo veranderen. Op de halfronde banken zit het prima. De bediening is soms onervaren, tot twee keer toe stonden ze met de gerechten bij de verkeerde tafel. Al met al goed, maar wel met een aantal verbeterpunten.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima restaurant met lekker eten
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voor het eerst gedineerd in Le Grand. Zoals bijna iedereen loop je eerst naar de dubbele glasdeur waarboven 'Entrace' staat, maar die zit op slot - de receptioniste van het hotel verwijst de gasten vervolgens door naar een tweede entree achterin. Prettige sfeer in het restaurant, veel privacy aan tafel. Wat weinig passend want onrustige vonden we de snel wisselende beelden op het grote tv scherm en de inkijk in het gangetje naar de fel verlichte keuken. Bediening sympathiek, nog niet 100% professioneel - bijv. geen vorkje bij een portie oester. Keuze aan voorgerechten prima, ook - maar minder - leuke hoofdgerechten. Wijn per glas relatief duur (€ 5,5/6) en toch karig ingeschonken. Het komt altijd krenterig over dat als je een karaf water besteld er toch een 'zgn' mineraal fles wordt geserveerd waarvoor je dan moet betalen (€ 4). Gerechten overigens een prima prijs kwaliteitsverhouding, mooi geserveerd en aangenaam van smaak.