Le Grand Rotterdam

Kruiskade 12 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag - 18.00 - 23.00 uur
Zondag - gesloten

6,9

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vlees noch vis, zou je kunnen zeggen.
Men doet zijn uiterste best het restaurant een hip karakter te geven, maar het is het net allemaal niet.
Het eten is smakelijk, maar met name de prijzen van de voorgerechten staan niet in verhouding met hetgeen geboden wordt. De 3 heren in de bediening leken meer ervaring als bartender dan als restaurant medewerker te hebben. Dat gaf alles een beetje Fawlty Towers gevoel. De opzet is leuk, maar er is nog veel ruimte voor verbetering.
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was lekker! Helaas weinig van kunnen genieten want we moesten om 20:15 uur weg naar theater (van te voren aangegeven) en het eten werd om 20:13 uitgeserveerd. Jammer want het smaakte echt goed. Met 50% korting deal heel betaalbaar!!
Roelof E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De bediening was zeer vriendelijk, maar onervaren: bestellingen werden (even) vergeten en bestek werd te laat gebracht. Ook klopte de rekening niet in het voordeel van de klant. We zijn zo eerlijk geweest om dat te melden.
Wat betreft de kwaliteit van het eten: die was op zich goed, maar niet verrassend. De salade was niet goed schoongemaakt: er zat nog wat zand in en werd opgediend op een bord waar stukjes uit waren: dat moest dus worden teruggestuurd naar de keuken. Dus al met al: een kleine zes.
Cherish W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Service was heel slecht. Eten was oké, maar niet voldoende voor de prijzen die ze vragen. Een gin tonic was rond €16! -
Marco E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Redelijke kwaliteit van de gerechten. Komt wel door de 50 % korting , anders zijn de gerechten echt de prijs niet waard waarvoor ze op de kaart staan . Ontzettend lange wachttijd voordat je je gerechten hebt , van 18.30 uur tot 23 uur in het restaurant gezeten , en dat met een 3-gangen-menu. Gastheer die ontzettend zijn best doet , en eigenlijk 200% salaris verdient , maar het ook niet alleen kan .Verder een dame die fungeerde als hulp en het bestek op tafel gooide , maar te lui was om te werken , en dus eigenlijk maximaal de helft van haar salaris zou mogen krijgen .
Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het viel ons eerlijk gezegd tegen. We kwamen eten met restaurantactie van Albert Heijn. Ik had als voorgerecht chicken wings (op de kaart € 10,50) en krijg 2 stuks chickenwings die harstikke droog was. Vriendin had aspergesoep maar kreeg een halve kom soep. Hoofdgerecht was goed niet spectaculair maar wel lekker. Nagerecht dessert van de chef ( € 14,50 op de kaart) kregen we een bolletje mangoijs met een schijfje watermeloen. We kwamen met een actie eten maar hebben het gevoel dat we alsnog de volle pond betaalden. Vriendelijk personeel!
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het personeel wilt wel, maar was niet geschikt, heel veel grote fouten. Kan wel 30 grote dingen opnoemen dat helemaal fout ging, maar dat de hamburgers zwart waren was wel het aller ergst.
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten, met 50% korting op de rekening dus door deze actie goedkoop. Eten was lekker, maar niets speciaals. Bediening kon zo nu en dan wat alerter zijn. Daarom vind ik een 7 het juiste cijfer voor dit restaurant.
Jacques L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
eten top, bediening flop; leek wel een circusvoorstelling
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Medewerkers wisten soms niet welk gerecht bij welke tafel hoorde. Bijv. Onze cesar-salade heeft 3 tafels gezien voordat wij ze kregen.
3 van de 4 kregen het desert en voor de vierde persoon moesten we erom vragen, ze waren het vergeten.
Francesca T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vriendelijke bediening, prima gegeten in een sfeervol restaurant.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hadden dit etentje via een kortingsbon van een vriendin cadeau gekregen. We kenden Le Grand niet, en hadden ook geen idee van wat we konden verwachten. Een echte verrassing dus. En eentje die positief bleek uit te pakken. We hadden het 4-gangen-keuzemenu. Onze selectie daaruit smaakte goed (met name de voorgerechten!), en was beslist voldoende. De rode huiswijn ging prima samen met de verschillende gangen. Maar wat Le Grand net iets extra's voor ons gaf was de prettige bediening door twee zeer vriendelijke en behulpzame heren.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg lange wachttijd voordat je gerecht wordt geserveerd.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten, leuk restaurant en vond de muziek ook leuk!
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was prima. Jammer alleen dat we na elke gang ruim 30 tot 45 minuten moesten wachten totdat de lege borden weggehaald werden. Er werd niet of veel te weinig op ons gelet, want we hadden zeker 3 drankjes pp meer kunnen bestellen. Nadat we hebben aangegeven dat we de service slecht vonden werd gereageerd met; oke. Jammer dat er zelfs niet op deze "klacht" wordt ingegaan.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het restaurant 'Le Grand Rotterdam' maakt zijn naam niet echt waar. Hoewel de bediening vriendelijk was, was de professionaliteit niet echt voldoende: Wanneer er bestek ontbreekt, wordt dit gewoon van een andere tafel weggehaald. In de horeca wordt geleerd: vol heen, vol terug. Daarmee wordt bedoeld dat je volle borden brengt, maar wanneer je bij andere tafels ziet dat iets leeg is, dat je dat dan weer mee terug neemt. Hoewel het eten lekker was, was dit niet echt bijzonder. Ik had wat meer grandeur verwacht, maar misschien had ik mijn verwachtingen te hoog ingesteld.
David V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zeker met de iens-deal was het een heel goede keuze om hier te gaan eten. Niets gemerkt van de negatieve reacties die ik vooraf op dit forum heb gelezen. Eten heerlijk, service vriendelijk en goed. Ik kom snel weer eens eten.
Chandeni H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was lekker!
Fijne sfeer en fijne bediening!
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Pluspunten: goede kwaliteit eten, service, sfeer, uitzonderlijk goede muziek, geen rumoer. Personeel deed moeite om aan wensen tegemoet te komen. Kok was bereid om het bot van de Cote de Boeuf eraf te snijden. Minpunten: geen biefstuk zonder vet. Geen peper-roomsaus zonder alcohol. Geen verse jus d'orange.
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Toetje van 14,50 en muntthee voor bijna 4 euro! Wij hadden hoofdgerecht vlees voor 2 personen 69,00! Vlees was doorbakken, taai en vol vet. Terwijl het brede plakken rosé vlees hoort te zijn. Sliert plastic in voorgerecht.....geen dessertlepels ontvangen. Bestek bleef liggen van het hoofdgerecht. Voor ons niet meer....