Le Grand Rotterdam

-30% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag - 18.00 - 22.00 uur
Vrijdag & zaterdag - 18.00 - 02.00 uur (restaurant tot 22.00 geopend)
Zondag - 18.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nachtclub , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Shows - Optredens , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

LCY .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten, goede en aardige bediening, goede prijskwaliteit, hip en modern. Lounge muziek op de achtergrond, maar zeker niet storend.
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het is een mooi en net restaurant, de juiste muziek op de achtrgrond. Met vriendelijk en professioneel bedieningspersoneel. Was wel heel rustig voor een zaterdagavond.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hebben lekker en gezellig gegeten, min puntje voor ons is dat er geen toilet is op de begane grond. Dus niet geschikt voor invaliden en minder voor ouderen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Absoluut een aanrader. Gingen naar het Luxor wat naast Le Grand zit. Onze nieuwsgierigheid was er door de uitstraling van het pand. Kom zeker terug
Michaël M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Aangenaam verrast was ik, toen ik onlangs voorbij Le Grand liep aan de Kruiskade in Rotterdam. Ik wist even niet of het een restaurant of een club was. Dit was genoeg reden om even naar binnen te gaan, de ingang is via het hotel Central. Le Grand is nieuw en is dus een restaurant en ook een lounge club. De week erop ben ik gaan eten bij Le Grande met mijn vriendin. De bediening was aardig en snel. Als voorgerecht hadden we Sushi gehad maar was wel een beetje te veel voor een voorgerecht. De Sushi was erg lekker. Ik had als hoofdgerecht spaghetti genoten en dat was me goed bevallen. Het was was net even anders en met een spicy bite. Mijn vriendin heeft fish and chips gegeten en dat was haar zeer goed bevallen. De sfeer in het restaurant is ontspannen, en wij komen zeker nog een keer terug.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Erg lekker gegeten voor de tweede maal. Wederom oesters vooraf en tonijn als hoofdgerecht. Beide echt verrukkelijk
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Er was wat weinig personeel, we waren gelukkig een verjaardag aan het vieren dus duurde het festijn wat langer
De gerechten waren goed, gestart met soep deze heeft een redelijke prijs, de hoofdgerechten vonden wij wat pittiger geprijsd. De kaart is overigens in de voorgerechten uitgebreid. Helaas gedrukt met kleine letters in zwarte ondergrond. De hoofdgerechten waren goed van porties, wat meer groenten waarderen wij dan ook als positief.
Lotte P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Eten was goed, de bediening vriendelijk maar hij kon in zijn eentje het aantal gasten nog niet aan. Miste wat basic skills. Opstartproblemen? Eten was heerlijk!!
Lai Y.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Over het algemeen was het goed, duurde helaas allemaal wat lang. We hebben zeker voor de eerste drankjes minstens een half uur moeten wachten. Hierna ging alles wat sneller.
Eten was goed. Wel jammer dat het nogal donker was, we moesten telkens zaklamp aan zetten om op menukaart te kijken etc.
We werden daarna door een jongenman geholpen en dat was gewoon goed ;)
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker eten ,alleen de sfeer kan wat gezelliger !
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was en beetje fris in het restaurant
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Restaurant wordt een club met interessant publiek ( 40+)
Bediening laat.wat steekjes vallen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was perfect, niets op aan te merken. De logistiek en kennis (hoe wilt u de steak tartare gebakken hebben?!) kan beter maar dat zullen we maar wijten aan het feit dat de tent net open is. Wij komen hier zeker terug.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten en mooie ambiance.
De (normale) prijs van een glas wijn is erg hoog vind ik € 5,50 per glas. Zou voor mij een reden zijn om ergens anders te gaan eten.
Met de actie van 50% korting was de rekening heel gunstig, zeker voor de luxe gerechten die we hebben gegeten, normaal zou ik dit te duur vinden. Maar dan zou ik gewoon de wat goedkopere gerechten bestellen die er ook zeer smakelijk uitzagen.
Dave A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten is heerlijk en het restaurant knus en gezellig. Ook leuk om naartoe te gaan als club. Er moeten altijd verbeterpunten zijn dus bij deze: koop andere borden en bestek, want als je zulke lekkere/mooie gerechten hebt verdienen die wel wat entourage. Het zou ook leuk zijn als de bediening in jaren '20 uniform loopt. Voor de rest: TOP!
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten is er heerlijk! De omlijste gerechte op de kaart zijn zeker de moeite waard om te proberen! Daarnaast kun je ook goed laten adviseren over een bijpassend wijntje. Wij werden goed bedient en geinformeerd over het menu. De sfeer in het restaurant is erg leuk, je waant je terug in de jaren 50-60. Overal oude foto’s en inrichting die elementen heeft van toen. Mocht je in het weekend daar gaan eten en behoefte hebben om daarna gelijk uit te gaan....om 23:00 gaat het over van Restaurant naar club en kun je nog een dansje wagen!
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed ontvangst, restaurant ziet er netjes uit. Bankjes zijn prima, maar een kussen voor achter de rug zou prettig zijn. Prijzen net iets hoger dan gewend, maar totaalprijs viel nu mee i.v.m. 50% korting. Het eten smaakte goed.
angie E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
de menukaart match niet met de verlichting die was niet te lezen de kaart is zwart.
Maar ze hebben toegegeven dat het een fout was. Er komen nieuwe menukaarten met een grotere tekst.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De ingang was een beetje apart, leek meer op een nooduitgan deur, maar eenmaal binnen bleken ze ook een ‘normale’ ingang te hebben. Den service was goed, vriendelijk personeel die regelmatig langs kwamen om te vragen of alles naar wens was. En dat was het. Eten was goed, prijs/kwaliteit ook goed en de sfeer en inrichting was ook prima.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Glutevrije producten graag ter uitbreiding, verder uitstekend gegeten