Le Grand Rotterdam

Kruiskade 12 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op je rekening

30% korting op je rekening

20% korting op je rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Grand Rotterdam

Metrostation 'Stadhuis' op 1 minuut lopen
  • : Parkeergarage 'Kruiskade' (1 minuut lopen)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag - 18.00 - 23.00 uur
Zondag - gesloten

6,8

Jouw recensie over het restaurant Le Grand Rotterdam

Wim A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Nadat we gereserveerd hadden keken we eigenlijk pas naar de recensies en schrokken enorm. Wat een negativiteit en bijzonder lage cijfers over de bediening en wachttijden voordat eten werd opgediend. Onze ervaring? De entree ziet er wat sjofeltjes/gedateerd uit. Vroegen ons af of we wel bij het juiste restaurant naar binnen gingen. De ontvangst ging wat stroef maar verder een vriendelijke bediening en niets gemerkt van lange wachttijden om de drankverkoop te vergroten zoals gezegd wordt in andere recensies. De gerechten waren goed maar wat sobertjes opgediend.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Goede prijs/ kwaliteit
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Er was te weinig bediening, 2 mannen voor een volle zaak, ze deden hun best maar moet echt meer worden. Eten was heerlijk
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De muziek was te luid en een groot luidruchtig gezelschap hielp ook niet.
Matige / trage bediening. Maaltijd niet kunnen afmaken, ook al hadden we aangegeven op een bepaalde tijd bij een voorstelling te moeten zijn.
Kwaliteit nar behoren.
Nadia G.
Een dikke onvoldoende!
Via Groupon hier gegeten. Als voorgerecht 2 kipvleugeltjes, niet veel smaak. Als hoofdgerecht een hamburger met ca. 50 gram vlees. Nagerecht was een soepkom met ijs, slagroom en een niet te definiëren stuk.......wie zal het zeggen.
Tijd tussen de gerechten was veel te lang. Elke keer minstens 40 minuten!
Personeel niet professioneel. Bestelde drankjes werden vergeten.
Een klant viel van de verhoging, niemand ging even kijken of vroeg of het wel ging met haar. Onvoorstelbaar!
Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.
M D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Ronduit slecht!! Wij hebben hier met 4 gegeten via Groupon en betaalden 17,50 voor een viergangen menu. Zelfs dat was VEEL TE VEEL BETAALD!! De prijzen op de kaart slaan werkelijk nergens op dus medelijden voor mensen die het volle pond betalen! Voorgerecht: 2 kippenvleugeltjes, smaakte naar kip uit een diepvrieszak en opgewarmd in de magnetron. Tussengerecht: een droog stuk stokbrood met iets wat eend moest voorstellen maar niet meer was dan een vieze tappenade. NIET TE ETEN! Het hoofdgerecht; de burger. NOG NOOIT ZO'N SLECHTE HAMBURGER GEGETEN! Een taaie homp gehakt tussen een veel te groot broodje. Zelfs de frietjes waren halfgaar. We hebben dan ook allemaal ons hoofdgerecht laten staan. Het dessert. Iets wat leek op een brownie, een bolletje ijs en slagroom in een soepkom bij elkaar. Het smaakte werkelijk nergens naar! Het ijs was echt slechter dan het goedkoopste uit de supermarkt! Ook het dessert hebben we allemaal laten staan. Verder is het er erg smerig. Toiletten TE VIES! Tip? NIET DOEN!!!!! niet restaurant waardig!
Marizia M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Het was een leuk, rustig en gezellig avond. Het sfeer was super. Leuk muziek op de achtergrond.
Het eten was lekker,leuk geserveerd.
Vriendelijke personeel.
Compliment aan het team.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Wij wilden steak eten - dat hadden ze niet (meer) (er zijn 7 hoofdgerechet en dus 2 ervan hadden ze niet).
Wat de inrichting en sfeer betreft - in de foto's ziet het er prima uit, maar in de realiteit is dit een plek met versleten meubelen, je komt binnen via een rommelige, muffe hotel foyer.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten was lekker maar duurde te lang. Manager was zeer onvriendelijk en koud. Ging in discussie met wat gasten omdat zij het koud hadden en noemde hen daarna “zeikerds”. Heeft ons heel de avond genegeerd en toen we hem eenmaal een keer spraken was hij kortaf en kill. Vervolgens, toen eenmaal bleek dat meer gasten zeer ontevreden waren, probeerde hij een paar andere mensen voor ons om te kopen door ze 15% korting te bieden als ze een goede review over hem zouden plaatsen. Deze man zal de ondergang van deze zaak worden. Heel jammer voor de mooie locatie, prachtige inrichting en de andere vriendelijke dame en heren uit de bediening..
Alejandro G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg teleurstellend: twee ribeyes besteld die werkelijk van plastic waren. Erg koud, taai en volgens mij net ontooid. Inrichting en sfeer waren wel goed.
Chalace C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Onaangename ervaring. Personeel was onvriendelijk en onbeschoft. Het was koud en zij hadden er geen begrip voor, wij wilden graag naar een lege tafel verplaatsen waar niemand zat, Het kon uiteindelijk ook, maar zelfs daarna werden we ‘kattig’ genoemd terwijl het probleem al was opgelost! Ik kom hier nooit meer terug.
J V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Begrijp niet dat LE GRAND nog bestaat.3 uur wachten op slecht eten.
Ze willen zoveel mogelijk drank verkopen.
Eten koud
Bediening ongeschikt.
Het is dat je vooruit betaald hebt anders was ik allang weg gegaan.
En vele bezoekers met mij.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Goed eten, personeel was alleen soms even verdwenen. Ik vond de zaak alleen weinig sfeer hebben
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Bij binnenkomst kwam er al een ‘kleinere’ kalende man chagrijnig naar ons toe met de vraag of er al bier was genuttigd. Dit zonder enige aanleiding, omdat dat niet qua gedrag enz het geval was.
We waren met een groep van ong 25 personen (dit wisten ze van te voren want was volgens afspraak). Ze deden er alles aan om het ons niet naar de zin te maken. Er was een vaste prijsafspraak, waarbij er veel dingen tussendoor niet werden gegeven, zodat we weer snel weg zullen gaan was ons idee hoe alles overkwam. Het eten was van niet van al te hoge kwaliteit (gewoon simpel) en dat was een grote teleurstelling. Kortom: nooit meer naar dit restaurant met geen 1 vrolijk/enthousiast personeelslid met minder dan middelmatig eten!
Jammer en een grote teleurstelling van de avond.....
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goed eten voor de prijs. De salade met kip was rijk gevuld
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Les huitres waren niet in restaurant. Ik was erover geinformeerd halfuur na verwachting...
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Niet bijzonder, wel leuke avond gehad. Service kan echt een stuk beter en gerechten leken kant en klaar uit de keuken te komen.
Jor V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Bijna 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Meerdere malen wijn besteld maar deze werd niet grbracht. Obers keerden de rug toe om opgestoken handen niet te zien (om te vragen waar drinken/eten bleef). Toen we na 2 uur wilden vertrekken werd er gezegd dat er net met het hoofdgerecht begonnen werd in de keuken. Zeer klantonvriendelijk, niet service gericht. Jammer want de uitstraling zag er goed uit. Zeer jammer dat er geen excuses op welk moment dan ook werd gemaakt door het personeel. Meerdere gasten zijn die avond vertrokken voor en na het hoofdgerecht. Een sterke afrader voor iedereen!
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en het was erg gezellig!!
Colinda T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben zeer genoten van de heerlijke gerechten en vriendelijk personeel