Le Grand Prix

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Terras
Ako1981 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vorige week heerlijk gegeten met 2 personen. Tournedos en de Noordzeetong. Leuke bediening en zeker een aanrader als je in Zandvoort bent.
KaylaFalling .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Kruidenboter leek geen kruidenboter, maar margarine uit de supermarkt.
De cola had geen bubbels
De bladzijden van de menu waren erg vies
Gebakken vis was smaakloos en en te vettig
Uiteindelijk de serveerster heeft ons 2 rondje van drink gratis gegeven.
Donna T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Eten redelijk. Maar het personeel... Verschrikkelijk. Lijken wel proppers in Salou. Popiejopie en ze smeken je bijna naar binnen. 1 keer gegeten, niet voor herhaling vatbaar!!
Bob_Dellwing .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Tijdens onze recente vakantie in Zandvoort - medio Augustus 2014 - hebben wij met 5 personen dit restaurant bezocht. Eigenlijk wilden we binnen stappen bij het naastgelegen restaurant, maar omdat het pas 16:50 uur was en het restaurant pas 10 minuten later openging, werden we aldaar niet binnen gelaten...

De vriendelijke medewerker van Le Grand Prix stond in de deuropening en kreeg mee dat we bij de buren weg werden gestuurd. Daarop heeft hij ons binnen gehaald, slimme zet van hem :)

Eenmaal binnen straalt het etablissement een en al luxe uit. In goed vertrouwen 3 x Tournedos en 2 x Spaghetti Bolognese besteld. 20 Minuutjes later konden we al genieten van de werkelijk perfect bereide maaltijden die ook nog ruim geproportioneerd waren.

De keuken is voorzien van een ruime kijk-opening en we zagen toevallig dat de kok samen met de baas terloops een belangstellende blik wierpen in onze richting. We maakten van de gelegenheid gebruik om vriendelijk in hun richting te knikken vergezeld van de universeel bekende gebaren die men maakt als men geniet van een overheerlijke maaltijd. Bescheiden lachend werd dit in ontvangst genomen en je zag dat het werd gewaardeerd.

De bediening was verder supervriendelijk en omdat het nog relatief vroeg was nam onze bediening zich alle tijd om een praatje met ons te maken. Terwijl we afgerekenden kregen we ook nog een gratis rondje van de zaak aangeboden. Dus hebben we nog genoten van een heerlijke cappucino (ook alweer tot in de perfectie klaargemaakt). Terloops kwam de baas ons ook nog een portie huisgemaakte chocolade-mousse brengen (om te proeven). Nou, nog nooit zo'n lekkere chocolade-mousse geproefd.

Onnodig te vermelden dat we dit een perfect restaurant vinden en aangezien we vaker in Zandvoort te vinden zijn zullen we dit fijne etablissement nog vaker met een bezoekje vereren.
Ow ja, voor de prijs hoef je het ook niet te laten want ze zijn marktconform. Wij zijn van mening dat ze veel value for money bieden bij Le Grand Prix!

Pieter79 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Bedankt voor deze heerlijke avond! Zeer vriendelijke en attente service. wij hebben met z`n 2en gedineerd, zeer goede tournedos en een heerlijk verse Noordzeetong. Zeker een aanrader! tot snel :)
Peterpaulmulkens .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Verruit het allerslechtste restaurant, zover ik mij kan heugen, waar we hebben gegeten. We hadden Lams koteletten en tournedos besteld. De koteletten waren droog en smakeloos en voor de tournedos had je een decoupeerzaag nodig. Er was een tafelbezetting van circa 30% ondanks dat moesten we zwaaiend de aandacht vh bedienend personeel trekken. De snelheid vd bediening was langzamer dan een oude man met een rolator. Kortom, een super dikke onvoldoende!
Farithcia K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Hier samen met mijn man gegeten en het was heerlijk! De spareribs en mix grill gekozen en het was echt smullen! Kwaliteit van het eten is echt goed, en ook de hoeveelheid is goed.

Zeer vriendelijke bediening. Een jongeman kwam steeds aan tafel om te vragen of we nog iets nodig hadden. Af en toe kwam hij ook langslopen om een praatje te maken of een grapje te maken.
Wij zullen hier zeker vaker komen.
Restaurateur1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Tijdens onze vakantie in Zandvoort hebben wij met 4 personen dit restaurant bezocht. Dit bleek echter geen goede keus te zijn geweest want dit restaurant is een van de slechtste restaurants waar wij tot nu toe hebben gegeten. De tafelkleden waar onze tafel mee gedekt was zat vol met gaten. Ook werd de bediening voor het oog van de klanten terecht gezet op hun fouten. Dit vinden wij zeer onprofessioneel van de leiding en zeer zeker niet kunnen in een horeca voorziening. Ook het eten dat wij hadden besteld ''spareribs'' was niet lekker. Ook waren de porties die wij kregen ongelijk terwijl wij allemaal hetzelfde bedrag betaalde voor ons eten. Wij komen zeer zeker niet terug bij dit restaurant !
RuudJoke .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Wij hebben hier al vele malen heerlijk gegeten. Meestal één van de vele pizza's, maar ook de vlees en visgerechten zijn zeer de moeite waard. We maken ook altijd gebruik van de saladebar. Bijzonder aan dit restaurant is dat er geen varkensvlees gebruikt wordt.
Wij drinken altijd de huiswijn, die bevalt ons prima, maar er is ook meer keus aan wijnen.
De bediening is zeer vriendelijk en attent, de inrichting sfeervol en gezellig.
Wij gaan hier graag nog vaker naar toe!