Le Grand Café

Zaterdag 10:00 - 03:00
7,2
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisteren even wat drankjes en bites gedaan bij Grand Cafe. Als Arnhemmer ben ik hier al heel vaak geweest, en de locatie is leuk, de service is doorgaans goed (gisteren ook; vlotte jongens in de bediening) en wat uit de keuken komt is ook altijd prima. Wat mij nu, en een vorige keer ook al opviel, is dat als je goed oplet, Grand Cafe wel een wat smoezelige en vervallen indruk achterlaat. Veel banken en stoelen die helemaal afgebladderd zijn, het glazen pland van de serre is mega smerig en de kroonluchter in de serre hangt vol spinnenwebben. De tafels en menukaarten zijn ook soms erg ranzig. Daar moet de eigenaar snel wat aan gaan doen...
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Lekker pasta met Gamba's gegeten om te vieren dat ik geslaagd was, helemaal leuk en goed eten. Sfeer was ook goed en de drank was prima. Een bosche bol na maakte het helemaal af. Aanrader
Goalmaniak .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Gisteren geluncht bij Le Grand Café in Arnhem. Een knus café waar je na een middag shoppen bij kunt komen met een goed kopje koffie en een lekker broodje. Gisteren het oerbrood met gegrilde kipreepjes, rucola, groene appel en kerriemayonaise gegeten. Een heerlijke smaak sensatie, zeker iets wat ik thuis ga maken!
De sfeer is niet bijzonder, gewoon lekker relaxed. Prijs kwaliteit-verhouding is goed.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Op deze zaterdag met 4 personen een middagje Arnhem gedaan. Rond 18:00u met een hongerig gevoel aangekomen bij de Korenmarkt. Zoekend naar een eetcafé zijn we bij Le Grand Cafe naar binnen gelopen. Het was gezellig druk op het terras maar vanwege de frisse wind zijn we binnen gaan zitten. Voor in de zaak was het best druk dus we gingen gezellig achterin bij de open haard zitten. Dit was behoorlijk warm dus we zijn een tafeltje opgeschoven. 1 minuut nadat we aangeschoven waren, werden we vriendelijk welkom geheten en werden de drankjes opgenomen. Na een middag wandelen door Arnhem centrum vroeg ik naar een lekker zwaar biertje. De vriendelijke serveerster (met de kuiltjes in haar wangen) stelde een lekker triple biertje voor. Het biertje en de andere drankjes werden binnen enkele minuten geserveerd en ze vroeg ons of we ook wat wilden eten. Nadat we instemmend ja knikten en de kaart bekeken attendeerde ze ons op het maandmenu. Een lekkere ouderwetse hamburger met cheddarkaas, kleine salade en frietjes voor nog geen 10 euro. 3 van ons wilden dat zeker proberen en de 4e bestelde een waldkornbol met thaise kip. Het duurde ongeveer 10 minuten en we kregen een flinke hamburger met salade, frietjes en een schaaltje met heerlijke cocktailsaus voorgeschoteld. De frietjes en mayonaise apart in een schaaltje waren heerlijk goudbruin en knapperig. De hamburger was perfect gebakken, sappig en zeer smaakvol. Rijk belegd met tomaat en kleine augurkjes. We na deze smakelijke maaltijd behoorlijk vol maar wilden de originele 'de Groot' Bossche bol ook nog even proeven. Omdat zo'n bol behoorlijk vult vroegen we of we er 2 mochten bestellen en ieder een helft zou krijgen. Dit was geen probleem en even later werden er 4 bordjes geserveerd met elk een halve Bossche bol. Een lekker bakje koffie erbij was een prima afsluiter. Wanneer ik weer in Arnhem ben zal ik deze zaak zeer zeker opnieuw aandoen. Natuurlijk ook om de vriendelijke serveerster met de kuiltjes in haar wangen weer te kunnen zien. ;)
Ferdinand S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Living statues in het centum van Arnhem. Lekker weer en gezellige drukte. We besluiten om een klein hapje te nemen bij het grand cafe. We bestellen een omelet en een pasta met gamba's. De bediening is hier goed en de lunch smaakt prima. De prijs kwaliteit verhouding is hier goed. Het zonnetje en een goed plekje op het mooie terras maken het helemaal compleet.
Adam_Cher .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Hier 's middags met twee vrienden geluncht. Het decor vind ik weinig bijzonder, maar dat is een kwestie van smaak. Het was ook wat donker achterin binnen.
Samen hadden we tomatensoep, een broodje warme beenham en een omelet op bruin brood. Alles smaakte prima: gewoon lekker, geen hoogstaande gerechten.
De bediening was uitstekend! Vriendelijke mannen, persoonlijke aandacht en alles op tijd.
Al met al een prima spot voor een gezellige lunch.
Isnijder .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Een heel erg gezellig restaurant met goede bediening, heerlijke sfeer en een fijne keuze uit betaalbare gerechten! Lekker op een goed zittende bank tegenover een behaaglijk haardvuurtje met een wijntje en goed voedsel. De prijzen staan voor wat het waard is. Vooraf een mandje vol met brood voor maar 4,30 en een Varkenshaas saté voor 12,75. Super gezellige avond gehad, zeer aan te raden!