Le fournil de Sebastien

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 19:00
Zondag Gesloten

Sarah N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat ik hier heel vaak kom. Ze hebben hier overheerlijk brood, sandwiches (ik heb ze allemaal geprobeerd maar raad die met rosbief aan), patisserie (ook deze heb ik allemaal geprobeerd en vind die met framboos het lekkerst) & croissants, koffiekoeken etc. De prijzen zijn redelijk en je krijgt zeker waar voor je geld. Service is ook altijd heel vriendelijk. Het is rond lunch tijd altijd heel druk met een wachtrij tot buiten. Dit is niet heel moeilijk want het is maar een klein winkeltje (het is een klein winkeltje waar je meestal wel met andere mensen in staat). Ik vind dit niet heel storend en naar mijn mening geeft dit en dat je links door een glazenmuur kan zien hoe ze alles maken sfeer. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit mijn favoriete bakker is en raad deze dus ook zeker iedereen aan die hier nog nooit geweest is het uit te proberen!
Jacquelinebiersma .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Nix geen hype, een Fransman/vrouw die ECHT brood/banket bakt van constante kwaliteit. Heerlijk brood, geweldige stokbroden en voor je het weet ben je de rij weer uit. Nee het is geen restaurant ook niet de iets grotere vestiging op de Gijsbrecht in Hilversum.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Ik haal hier vaak mijn dagelijks brood, vooral La Rade, Seigle (roggebrood) en de Tourte zijn favoriet. Maar ook zijn sesamstokbrood, de madeleines en de gouda au cumin (kaasbrood) zijn erg goed. Ik ken geen bakkers in Amsterdam (of in Nederland eigenlijk), die het halen bij deze Franse Bakkerij. De verkoopsters zijn snel, beleefd en vriendelijk. Hadden ze nou maar een eetgedeelte, het zou storm lopen!