Le Figaro

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Le Figaro

Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gisteren heerlijk gegeten op het terras. Mooi restaurant, lekker gegeten voor een zeer acceptabele prijs. Het gerecht Surf&turf kan ik aanbevelen. Bediening is vriendelijk. Een klein minpuntje zijn de toiletten. Die zijn niet echt proper.
John A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met vijf personen via Social Deal gegeten. Keuze uit de hele kaart, soms met een kleine bijbetaling. De gerechten smaken prima, het zijn mooie porties en heerlijk bereid.
Het personeel is erg prettig in de omgang en sluiten goed aan bij de gasten.
Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De zaak is ietswat gedateerd, maar deed wel gezellig aan en het eten was ronduit goed met een vlotte en correcte bediening. Prima uiensoepje vooraf en vervolgens een Surf & Turf, waarbij mijn biefstuk op verzoek mooi (rood) gebakken was en de garnalen ook precies goed gebakken. De Irish coffee was op zijn Hollands met een grote dot slagroom erop, maar verder goed qua verhouding.
rijan .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Le Figaro is een redelijk groot restaurant aan de Waal. De inrichting is modern en vol. Personeel is snel correct en vriendelijk. Hoewel er geen cocktails op het menu staan, werd er op verzoek toch twee gemaakt, waaruit gekozen kon worden. Geweldig!. Het eten was goed, hoewel mij wild-menu een beetje flauw was. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.
Mike O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
mooie locatie en inrichting, verder snel geholpen door de bediening. tevens wel bijna 15 minuten moeten wachten op een bak koffie. helaas.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zoals al enkele jaren tijdens de Vierdaagse van Nijmegen hier van maandag tot en met donderdag lekker en goed gegeten met als afsluiter op donderdag bubbels.

Wat hebben wij zoal al gegeten voorgerechten: Gamba’s (8 stuks)heerlijk maar als voorgerecht eigenlijk iets te groot(mijn mening)Tomatensoep, Uiensoep en Carpaccio, alle mooie voorgerechten en heerlijke soep.

De volgende hoofdgerechten: Biefstukpuntjes (spies) Biefstuk met kruidenboter, Kabeljauw met een tapenade, en Vismarkt o.a. Rodemul, Zalm, Gamba’s en Kabeljauw. De hoofdgerechten waren begeleid met groentjes en lekkere frieten.
De hoofdgerechten kwamen mooi door op een enkele keer na (bestelling was zoek)maar als men ziet hoe druk het hier met de Vierdaagse is een hele dikke pluim voor de keuken.

Als nagerecht koffie met een cognac (Joseph Guy} of koffie met een whisky (Glenfiddich) , omdat het na twee gerechten meer dan voldoende hadden.

En op donderdag voor het eten bubbels van de eigenaren voor het succes dat wij de Vierdaagse voor de 11 en 26 maal hadden gehaald.(moesten nog wel een dag lopen, met succes trouwens)
Als wij in het najaar (wildseizoen) en keer in de buurt van Nijmegen zijn gaan hier ook eten.

Zeker een aanrader.
Elly1993 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Van de week lekker gegeten bij Le Figaro samen met mijn vriend. Gezellige muziek en lekker warm binnen in tegenstelling tot de regen buiten. We hadden een surf 'n turf en de biefstukpuntjes, beide erg lekker! De bediening was vriendelijk en gelukkig niet zo opdringerig met drank, we konden gewoon lekker van ons wijntje genieten. Ga er zeker weer terug!
Natalie U.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Bij binnenkomst had ik een cafetaria gevoel en muziek stond erg hard. Eten was niet veel bijzonders en friet smaakte vies en was bruin. Heb het eerlijk verteld aan de bediening, en die reageerde bot. We hebben verder ook niks meer besteld en heb besloten om daar nooit meer heen te gaan. Enigste pluspunt was het uitzicht.
Knilly .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Erg lange wachttijd tot de lunch uiteindelijk uitgeserveerd werd op hele kleine tafeltjes waar de placemat niet op past. Het drankje gan er niet meer bij. Ook duurde het erg lang voor er een nieuwe ronde drank opgenomen werd. Eten verder prima maar niet heel klantvriendelijke.
Harde achtergrondmuziek.
HeerlijkeEter6 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteravond beland bij Le Figaro na een dagje winkelen. Bij binnenkomst aan een tafeltje gaan zitten. Letterlijk een tafeltje want het was echt een smal tafeltje. Verder hebben wij een uiensoep en stokbrood gehad. Het stokbrood en de uiensoep waren lekker. Als hoofdgerechten hadden wij: Varkenshaas champignonssaus, Saté vd haas met satésaus en een proeverijtje van Hoofdgerechten met spare ribs, stoofschoteltje en een stokje saté. Het proeverijtje was erg leuk gepresenteerd en al onze hoofdgerechten hebben heerlijk gesmaakt. De bediening was vriendelijk maar ze kunnen veel meer drank verkopen. Wij hebben soms best lang met lege glazen gezeten terwijl wij wel wat drinken hadden gewild. Decor van het restaurant ziet er leuk uit alleen wel heel erge kleine en lelijke tafels en stoelen. Kan net in een cafetaria gestaan hebben. Als ze deze veranderen dan is het een leuk restaurantje waar je lekker kunt eten voor weinig geld!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Met de vierdaagse hier twee maal geeten,het is een zeer mooie lokatie.

In verband met de drukte was niet alles op de kaart te bestellen,maar het was niet slecht en de service was goed.

Het eerste gerecht was een tomaten soep,,lekker

Het tweede gerecht was Vis van de markt,drie soorten vis,Kabeljauw,Roodbaars en?.

Het nagercht een koffie met Cognac.

De prijs kwaliteit was ondanks de drukte goed,volgend jaar tijdens de Vierdaagse zal ik hier weer gaan eten.