Le Faucon (Van der Valk Hotel)

Nijverheidsweg 35 6227 AL Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Faucon (Van der Valk Hotel)

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een hapje gegeten in Le Faucon de saté smaakte voortreffelijk en de consumpties ( radler )
goed betaalbaar Het was er gezellig druk zowel binnen als buiten op het terras.
Echt een aanrader na een fietstochtje
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Ook in dit van der Valk weer voortreffelijk gedineerd met een zeer goede en betaalbare (droge) witte en een rode huiswijn. Ik las net de vorige beoordelaar, maar wij vonden in elk geval de prijs/kwaliteitsverhouding prima in orde. Het van der Valk vlees is vrijwel altijd zeer goed van kwaliteit.
Als wij vanuit Breda weleens in de buurt van Voorschoten zijn gaan we altijd bij de van der Valk slager aldaar vlees inslaan.
Wij logeerden hier en ook het ontbijt was van niveau met heerlijke soorten brood en een ter plekke volgens wens bereide uitsmijter.
Echt voor herhaling vatbaar.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Gisteren in de namiddag gegeten bij restaurant Le Faucon van Van der Valk Maastricht.
Bij binnenkomst valt op dat dit een Van der Valk is die in alle opzichten chiquer is dan de gemiddelde Van der Valk vestiging. Jammer dat je niet begroet wordt door het aanwezige personeel in het restaurant. Het chiquere karakter vertaalt zich ook in de aankleding van het restaurant en de menukaart.
Een mooie zaal, mooie tafels en stoelen en fraai tafellinnen en bestek.
De prijzen zijn ook wat hoger dan in de reguliere vestigingen. Wat mij betreft soms wat te hoog. Een voorgerecht met twee kleine stukjes zalm, een minikroketje en een amuselepel met wat garnalen voor € 10,00 is aan de hoge kant.
Vooral als je bedenk dat dit soort gerechtjes door andere restaurants als amuse worden aangeboden.
Behalve de zeer plichtmatige bediening voor het overige geen negatieve opmerkingen. Lekker eten, goede porties en mooi gepresenteerd.
Echter, hiervoor sprak ik over een zaal. En dit is nu juist datgene waar het om draait. Door het massale karakter krijg ik niet het idee dat je gezellig aan het uit eten bent.
Voor degene die dit voor lief neemt is Van der Valk Maastricht een prima lokatie om lekker te eten en om goed te vertoeven.
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Mooie stijlvolle ambiance en professionele en gastvrije bediening. Ruime opstelling van de tafels én goede stoelen. Leuke gevarieerde en beetje "spannende"kaart. Het eten wat prima en ook aan de opmaak van de borden was veel zorg besteed. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Dit was echt veel luxer en beter dan ik voorheen van een "van der valk" gewend was ! Chapeau !