LE:EN

Meer informatie over restaurant LE:EN

Maandag t/m Woensdag vanaf 11:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant LE:EN

Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooie locatie, leuke sfeer, helemaal hipster en alles. Personeel was ook vriendelijk, stonden paar drankjes teveel op de rekening, maar die werden zonder morren verwijderd. Alleen het eten was echter behoorlijk ondermaats. Asian fusion lijkt een excuus te zijn voor rommelige, weinig smaakvolle en slechte gerechten. Een sushi-gerechtje was nog wel aardig, maar de rest was te flauw, te scherp, te weinig of anderszins niet okay.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We waren op de oude locatie een regelmatige gast maar hier nog niet geweest. LE:EN was destijds vernieuwend in zowel entourage als in het eten. Nu helaas geen place-to-be meer voor mij. Te druk en te weinig (wel vriendelijk) personeel. Eten is duidelijk pre-heated en van een matige kwaliteit. We zaten buiten op het terras en gelukkig niet binnen, een ware kakofonie.
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Veel fouten. Arrogante bediening, dreigen met kosten voor dingen die niet besteld zijn. Eten top, maar ik ga nooit meer.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wat een fijne ambiance! Bediening laat vaak op zich wachten maar maakt dit goed aan tafel: ontzettend vriendelijk en oplettend. Dan is het ze vergeven dat water en wijn veelal lang duurt. Erg fijn gezeten en niets tekort gekomen.. om maar niet over het eten te spreken. Stuk voor stuk voortreffelijk en vaak de authentieke (Thaise smaak). Prettig dat de gerechtjes in etappes op tafel komen. Een vooruitgang sinds de laatste keer dat we er waren.
ananda G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ik was hier met een grote groep op een zaterdag en ondanks de grootte van het restaurant, verliep alles op rolletjes. Een Aziatisch tapas menu met grote variatie, veel keuze en een rijkheid aan smaken en ingrediënten. Het was een waar feest. Vriendelijke bediening en mooie setting, maakten de avond compleet.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren weer gegeten bij Leen.. Was weer heerlijk. Wij zijn dan van de brood en dip vooraf . Zo heerlijk met twee lekkere sauzen de Koreander kokos dip is echt super . De gefrituurde eend vond ik iets minder maar de rest het gestoomde brood met buikspek en de paddestoelenwontons waren lekker. Relaxte sfeer binnen. We komen er graag. Is nu de vierde keer en blijven nog steeds terugkomen.
PY W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
ik was echt teleurgesteld - mijn vrienden raden LEEN aan maar ik vond het eten helemaal niet lekker. Ik had een laksa (ik nam aan dat de currie uit een pakket van de toko kwam). De rijst was gewoon droog en de korrels hard. De garnalen in de tomyamzoep waren van slechte kwaliteit en smaakten naar de koelkast. Ik zal er nooit terugkomen.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hartstikke lekker eten! Alleen hele slechte bediening. Drie kwartier moeten wachten voordat we überhaupt drinken en een kaart kregen.
Trix K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij LE:EN. Lekkere mix van meer Thais georiënteerde gerechten en Indiase curry's. Attente en leuke bediening, gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar! Jammer dat we niet in Utrecht wonen.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Leen. Samen met mijn ouders gegeten. Hebben van alles en nog wat besteld en gedeeld. Niets was niet lekker. Leuke serveerster heeft ons een beetje geadviseerd. Heerlijke cocktails gedronken. Er hangt daar een lekkere ongedwongen sfeer. Tweede keer dat ik daar kom en zeker niet de laatste keer..
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Maandagavond gegeten bij LE:EN, en het was weer heerlijk! Op aanraden van het vriendelijke en behulpzame personeel de broccolisalade, sushi met avocado, gepocheerd ei en bloemkoolcurry genomen, en deze waren zeker het aanraden waard!! :) Wij hebben een top avond gehad, tot snel!
J V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Aangekomen op een ongure plek, waar je geen restaurant verwacht, parkeerde we de auto. We werden bij de ingang al verrast door de herrie van de ernaast gelegen wasstraat, waar de verlaagde Golfjes GTI, af en aan rijden. Eenmaal binnen waan je je in een garage. De muren zijn Wat gedecoreerd, het kantine meubilair staat er nog, en er zijn wat banken geplaatst. Een warm Welkom hebben we niet ervaren, ik had de indruk dat ze er weinig zin in hadden. Serveersters die de glazen zo hard neerzetten op tafels, kortaf zijn, en geen plezier in het werk hebben, Althans, zo komt het op ons als klant over.

En dan het eten, slecht, en nog eens slecht!
Koud eten, niet gaar en smakeloos!
Tot slot koffie wat ook smaakt naar kantine koffie

Met een veel te hoge rekening verlieten we snel deze sfeerloze werkplaats!

Nooit en nooit meer!
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Le:en was een wisselende ervaring. Gisterenavond ontvangen door een chagrijnige, botte gastvrouw die van een 'warm welkom' nog nooit gehoord heeft. Aan tafel toen een leuke, vrolijke serveerster die veel goedmaakte. Gestart met een lekkere Tom Yam, maar Beef sushi waarbij de verhouding rijst/vlees echt scheef lag. Daarna zeer smaakvolle sojaboontjes, maar broccolisalade die werd gedomineerd door cashewnoten. Mooie ambiance, maar rond tienen vond de keuken het nodig een deur open te zetten waardoor een deel van de gasten vol in de kou kwam te zitten. Op het toilet moesten gasten langer wachten omdat het personeel elkaar onderling voor liet gaan (pardon?). Al met al niet ontevreden, maar erg liggen wel érg veel verbeterpuntjes voor Le:en..
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Paar weken geleden hier samen met mijn vriend gegeten. Het was niet slecht, maar we zullen er ook niet terug komen.

Het interieur (grote oude garage/fabriekshal) met simpele kantinestoeltjes en tafels e.d. is niet echt mijn smaak. Hoewel het wel is aangekleed met banken en plantjes vond ik niet dat er een fijne sfeer was.

Het eten was niet verkeerd, maar niet zo lekker dat ik er voor terug zou komen. Ik word er altijd erg blij van als ik bij ieder hapje een andere smaak proef en steeds weer verrast wordt door de verscheidenheid van smaken in 1 gerecht, en dat hebben ze hier niet. Slecht is het niet, maar ik zou er ook niet voor terugkomen.

Ook duurde het lang voordat we weer een nieuw gerecht kregen, en dan was het nog geen drukke avond volgens de jongen die in de bediening stond. Voor de 2e ronde waren ze ook nog eens vergeten dat we nog iets moesten krijgen waardoor het heel erg lang duurde (meer dan een halfuur).

Verder vind ik de porties te klein voor het geld wat je er aan uitgeeft. 8.50 voor 4 garnaaltjes (zit geen groente oid bij, alleen 4 garnalen in saus) is best veel, zeker als je dan ook nog meer gerechtjes van zo een 7-8 euro moet bestellen omdat je absoluut niet vol zit.

Al met al vond ik het geen aanrader!
Harry2014 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vanavond weer in LE:EN gegeten. Erg prettige ontvangst, lekker hapje vooraf (bread & dips, met name het gefrituurde brood was erg lekker). Leuke bijpassende wijn en (h)eerlijk appelsap voor de jongste.

Gerechten zijn met veel smaak samengesteld. Deze avond meer de Japanse kant gekozen. Smaakvol, maar de portie's zouden in kleinere stukken gemaakt mogen worden om eten met stokjes eenvoudiger te maken (b.v. de steak sushi en de gefrituurde sprinkhaan op furikake sushirijst).

LE:EN heeft een brede drankenkaart, en gelukkig ook wat alcohol vrije cocktails. Voor de Bob een Aanrader :-)
ariesafarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Trendy is LEEN zeker, geweldig wat je met zo'n oude fabriekshal kan doen. Als je van de authentieke Aziatische smaak houdt, moet je hier niet zijn. Maar wordt wel met smaak bereid. Heerlijk om op de banken te loungen en van een hapje en wijntje te genieten. Snelle, jonge en vakkundige bediening...en vrij parkeren, soms ben je in Utrecht meer geld kwijt aan het parkeren dan aan een drankje
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten is erg lekker. Ik heb in twee jaar de hele kaart afgewerkt.

Het decor is mooi. Mooie grote zaal, goed verlicht met al die kaarsen, je kunt heerlijk chillen in de leren banken en ik wil ook zo'n grote houten tafel in mijn nieuwe huis. Die graffiti draak is niet mijn smaak maar wel mooi gemaakt.

Nu komt de kritiek. Ik heb nu al een aantal keer in een lange rij aan de bar gestaan om te betalen. Dit proces kan toch echt wel gestroomlijnder tegenwoordig. Ook irritant als je ook medewerkers achter de bar ziet niksen terwijl jij moet wachten.

En ik raad ook af om hier met grote groepen te eten. Met kleine groepen is het leuker. Gerechten komen namelijk niet tegelijk maar zodra het klaar is, dus om en om, op tafel. Je kunt dus samen eten wat op tafel komt. Maar als je met een grote groep aan een lange tafel zit is dit lastig, en er is dus altijd een deel van de tafel dat niet mee kan eten aan een gerecht. Of je moet moeilijk gaan doen met doorgeven. Minder gezellig en dus niet ideaal.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Trendy en sfeervolle plek, naast de voormalige Pastoe fabriek.. Eten is prima, soms te sterk (scherp) van smaak. Tapas stijl van hapjes (sushi) die samengesteld een redelijke combinatie maken voor een etentje. Service is prima, jonge vriendelijke bediening.....buiten en binnen plek genoeg..
Fleurmadelief .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Een fantastische avond gehad met heerlijk eten. Supersalades met oa avocado/ mango en een met Chinese kool/ wakame en zoete aardappel als koude gerechten. Daarna een heerlijke steak sushi en gegrilde zalm teryaki.
Allemaal heerlijk gekruid en bijzonder van smaak.
Deserts met brownie en cardamomijs en lycheesorbetijs. Ook heerlijk.
De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en kwam regelmatig vragen of we nog wensen hadden.mEr zat genoeg tijd tussen de gerechten om bij te kunnen kletsen. We dronken een heerlijke rode wijn. Kortom een super gezellige en smaakvolle avond. De salades sprongen er deze keer echt uit. Toprestaurant!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Super lekker gegeten! Alle gerechtjes goed op smaak en heerlijke smaken. Ook met mijn glutenvrije dieet werd heel goed rekening gehouden. Bediening mocht soms iets sneller zijn, maar waren erg vriendelijk. Inrichting niet zo mijn smaak.