Le Début (Hotelschool Den Haag Campus Amsterdam)

Jan Evertsenstraat 171 1056 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-208512900

Over het restaurant Le Début (Hotelschool Den Haag Campus Amsterdam)

Le Debut Amsterdam is het restaurant van de Hotelschool Den Haag. Hier word je bediend door de studenten en ook de gerechten uit de keuken zijn bereid door de studenten. Bij de gerechten van Le Debut staat ethiek centraal. Er wordt gewerkt met vlees van vrolijke koeien, met vis die verantwoordelijk gevangen is, kazen die met liefde zijn gemaakt en met groenten die zoveel mogelijk uit de buurt komen (nog vaker komen de groenten direct uit de eigen moestuin).

Het motto is "wat van dichtbij komt is lekker". Hierdoor hoeven ingrediënten niet te reizen, en zijn ze dus vers en heel smakelijk.

In overleg stellen de studenten van Le Debut een wekelijks menu samen. Zonder kunstmatige ingrediënten en met voorkeur voor lichte gerechten wordt hier met eerlijkheid en puurheid gekookt.

De kaart biedt keuze uit 3 gangen á € 25,50 of 4 gangen á € 29,50. Het menu bestaat uit verschillende kleine voorgerechten, eventueel een tussengerecht, keuze bij het hoofdgerecht uit vlees, vis of vegetarisch, en als afsluiter heerlijke kazen of een dessert.

Benieuwd naar de gerechten en bijzondere sfeer van Le Debut Amsterdam? Reserveer eenvoudig online een tafel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Début (Hotelschool Den Haag Campus Amsterdam)

• : Parkeerplaats € 7,50

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 22:30
Aankomst tussen 18:00 en 18:45
Zaterdag en Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Début (Hotelschool Den Haag Campus Amsterdam)

Francine V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten , top gerechtjes, ondanks de jeugdige bediening die het duidelijk nog aan het leren is, zijn we blij dat we geweest zijn. Zeker voor herhaling vatbaar, een topper !
M S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We zijn hier nu al verschillende keren geweest, het varieert van uitstekend tot redelijk goed. Op deze avond was eten ook wat wisselend, voorgerecht (ravioli biet) zeer matig, de andere 3 gangen prima, Wat storend was dat 2 tafels extra veel aandacht kregen van de supervisor, omdat het bekende (studenten) waren. Dat is een val waar ook toprestaurants nog wel eens in willen trappen. De prijs-kwaliteit verhouding blijft uitstekend!
Teun .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Geweldig team van jonge mensen die tot het uiterste gemotiveerd zijn en een product neerzetten (eten en service) wat voor menig vijf-sterren restaurant de norm zou moeten zijn.
Aan niets te merken dat zij nog in opleiding zijn.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We bezoeken dit restaurant elk kwartaal om het goede eten voor een zeer gunstige prijs. De geschonken wijnen zijn ook altijd goed. Het personeel in opleiding doet erg hun best en is heel enthousiast. Zeker in het toch wel flink geprijsde Amsterdam een echte aanrader!
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Een heel leuke avond gehad, fijne gerechten en een fijne akoestiek in het restaurant. Kortom, een aanrader voor iedereen om een keer bij jullie langs te komen. Ons gezelschap waren echt positief onder de indruk van jullie service, kwaliteit van de gerechten en de aankleding van jullie restaurant. Altijd fijn om wit linnengoed op tafel te hebben en echte servetten!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voor de 'zoveelste' keer gegeten in Le Début, het restaurant van de Hotelschool The Hague in Amsterdam. Ook nu weer was het gebodene van hoog niveau, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Het menu was dit keer gewijd aan de Franse klassieke keuken gecombineerd met de eigentijdse Chinese. Als voorbeelden: ' Goose dumplings' en ' Canard à l'orange". Het was weer een erg plezierige ervaring. De erg prettige bediening door studenten droeg daar zeker aan bij! Gert
etenervaren .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Leuk was het om ontvangen te worden in de hal van de school en vervolgens door te lopen naar een klein intiem restaurant. De setting was duidelijk een opleidingsrestaurant.
Het eten was heerlijk en aantrekkelijk gepresenteerd. We hadden een paar uitstekende wijnen voor een heel plezierige prijs.
Aanrader!
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heel leuk en lekker gegeten! We merkten wel op sommige punten wat onwennigheid, maar we wisten waar we naartoe gingen dus wat ons betreft helemaal niet erg.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Uitstekend eten, prima wijnen en hartelijke, enthousiaste bediening. Hospitality is hier een begrip en met het hospitality management van Lukas zat het ook al goed!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Leuke bediening; alles ging goed. Het duurde wat lang voordat het hoofdgerecht kwam, maar we werden goed verzorgd met heerlijk brood, boter, olijfolie en boter. Goede kwaliteit voor- en hoofdgerecht, mooi opgediend. We namen geen dessert. Verzorgde munt- en gemberthee. De bediening hield drankjes en wachttijd goed zelf in de gaten.
E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Fantastisch 4 gangen menu met bijpassende wijn. bediening (Walt) zeer vriendelijk en kundig. Duidelijke uitleg over de gerechten en de bijpassende wijn.
Hier komen we zeker terug. Prijs is zeer gunstig voor het gebodene. Leuk om te zien hoe studenten toch heel professioneel te werk gaan.
Dit is dus niet voor niets de nummer een hotel school van Nederland.
O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, bediening door studenten die hun stinkende best doen om het je naar het zin te maken, wat tegenwoordig een verademing is. Het wijnarrangement is zeker een aanrader en ook zeer betaalbaar! Parkeren voor de deur.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Elke keer weer leuk, soms is er een klein verbeterpuntje maar dat maakt het juist zo charmant en de reden dat wij met regelmaat daar eten.
Leonoor H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het was een heerlijk diner en het toetje was zalig; alleen moesten we wat lang op het bijhorende brood wachten dat moest nog afgebakken worden ; bediening prima
K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het is altijd aangenaam om in Skotel te verblijven omdat er aandacht is voor de client.

De Italiaanse avond met een kok uit Italie was voor mij een grote verrassing.
Jolien G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten en de service was weer uitstekend. Yum en Julie waren leuke gastheer en gastvrouw. We kijken uit naar het volgende menu en wensen Yum en Julie veel succes met hun studie!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk en smakelijk gegeten. Sercivice erg vriendelijk en behulpzaam, er was oog voor detail. Beschenken van de lege glazen water gebeurde oplettend.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
top avond gehad goed eten en top wijn! en dan ook nog eens fijne bediening.
............................................................................................................................................................................
V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijke gerechten die zeer mooi worden gepresenteerd. Hartelijke ontvangst en met alles kan rekening gehouden worden.
Top restaurant!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Uitstekend eten van goede kwaliteit. Bediening was erg vriendelijk en efficiënt. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!.