Le Cozy

Kleine Berg 18 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cozy

Vergeten recepten in een eigentijds jasje

Hier kun je op ieder moment van de dag terecht. Drink een kop koffie, kom lekker borrelen of geniet van een lunch of diner. Tradities vormen de basis van de menukaart. Oude recepten worden hier in ere hersteld. Gekleed naar de laatste mode, vormen de gerechten een plaatje op je bord. De ingrediënten worden gekocht bij lokale leveranciers, zodat het keukenteam met verse producten een gezonde maaltijd voor je kan bereiden.

Meer informatie over restaurant Le Cozy

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben afgelopen zaterdag heerlijk a la carte gegeten bij le Cozy. Moesten uiteindelijk wel een dikke rekening betalen, want sommige van ons waren voor de wat duurdere gerechten gegaan. mocht de pret niet drukken!
Gary V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel warm ontvangst, Personeel wist wanneer ze ons even alleen in gesprek moesten laten, maar konden ook een grapje waarderen. Erg plezierig!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten maar vooral ook een top service gehad. We begonnen met de Charchuterie voor 2 personen en dat was al zo lekker en zoveel dat we daarna alleen een toetje hebben gehad. Na het toetje hadden we nog zin in koffie deze was alleen helaas verbrand. Toen ik dit aangaf, ik zit zelf namelijk in de koffie, namen ze het advies ter harte en vonden het erg fijn dat ik ze deze tip gaf, echt top!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijke avond gehad! Op aanraden van een vriendin bij Le Cozy terecht gekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke gezellige Franse bistro sfeer en wat hebben we lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!
Antonio V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede wijn.
Gezellige bedienig en correct.
Rob I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten, aardige attente bediening. Verbeterpuntje: als de deur open ging zaten we een paar minuten in de kou en een klant is ook nog een klant als hij al betaald heeft (jas werd bij binnenkomst netjes opgehangen, bij vertrek mochten we 'm zelf zoeken....)
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mooie warme zaak met alerte, correcte bediening en prima kwaliteit.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Goed eten en een geweldige service.
just79 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Werkelijk gesmuld van het 3-gangenmenu! Een heerlijke tonijntartaar als voorgerecht, hoofdgerecht was een hele smakelijke eend en het toetje was een zelfgemaakte Magnum! Zeker de moeite waard, wij komen snel weer terug.
L L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben gisteren avond gegeten bij Le Cozy. De intentie is "frans keuken en franse sfeer" , maar het is het net niet. Er zijn een paar mooie frans gerecht op de kaart, Bijzonder inderdaad om Fines Claire te kunnen eten, maar de charcuterie is spaans ( Panno Negra), de huis wijn is volgens mij spaans (Cava). De voorgerecht Pate de Foie was veel te zwaar, de tonijn was eerlijk. Ik was ook verrast door de service, die mijn rode wijn weg neemt, ondanks het feit dat de glas half vol was, omdat ik had een witte wijn bestelt misschien. Dus leuk restaurant, maar niet zo goed dat ik zou terug gaan.
Isabel P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heel slecht dienst. We kwamen met een groep van 5 mensen en we wachten nog op 2 andere vrienden. Hoewel half van de restaurant leeg was, kwam opeens iemand onze stoel weg te halen, zonder ons te vragen of we nog op iemand wachtten. Toen we compleet waren, duurde het ten minste een half uur totdat we de kans hadden om iets te bestellen. Ze wilden ons niet de menu kaart brengen, omdat we een heel grote groep mensen waren, en daarom konden ze alleen maar een vaste menu aanbieden. Er was maar één keuze, maar niet iedereen van ons het lekker vond. We probeerden nog een keer naar de menu kaartje te kijken, maar ze zeiden dat het niet mogelijk was. Na een half uur kwamen ze terug en probeerden ze ons te dwingen om de menu te accepteren. Ze bleken bos te zijn dat we nog niet hadden besteld, hoewel we nog probeerden de menu kaart te ontvangen. We vierden de verjaardag van een vriendin, dus wilden we gewoon een gezellige avondje uit hebben. Uiteindelijk bestelden we de menu met een kleine aanpassing. Ik was behoorlijk teleurgesteld dat zo'n leuk restaurant hun klant zo behandeld. Ik ga ernaar nooit terug.
drakenfee .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zonder enige verwachtingen zijn we op het terras gaan zitten (omdat er plaats was en we nog niet compleet waren) en zijn aangenaam verrast!!

Na een kaasplankje (lokale leverancier) en pata negra, waarbij we een goed advies kregen over bijpassende wijnen, zijn we blijven hangen en hebben genoten van diverse gerechten.
Alles was vers en smaakvol bereid, de presentatie van de borden mooi en de hoeveelheid perfect. We hadden een vegetarisch gerecht, de entrecote en de kip.
De bediening was aardig, gaf advies over bijpassende wijnen en liet verschillende wijnen proeven. We hebben heerlijk gegeten en ons welkom gevoeld (ondanks ons gestuntel in het begin of we wel of niet gingen eten).

De menukaart dekt beslist niet de kwaliteit van het eten, dat deed ons in eerste instantie twijfelen of we er zouden blijven eten. Dat kan bij anderen ook zo werken.
Wij komen zeker terug! Prijs/kwaliteit is zeker in orde!
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op het terras in de zon met 4 personen lekker aan de borrel met een mooie charcuterie. Voor ons helemaal goed op deze mooie plek in het hart van Eindhoven. Perfect!
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hebben hier vorige week heerlijk gegeten. De hele tafel nam het weekmenu, dit was een vast menu maar gelukkig kon er voor de gasten die geen vis aten een uitzondering gemaakt worden. Het eten was heerlijk, de ober was zeer hartelijk en gezellig. De mannen werden verwend met een blond bier dat het restaurant zelf importeert uit Belgie.
Qua sfeer in het restaurant kan ik weinig zeggen omdat we buiten op het terras zaten. Wel zag ik dat er boven ook een dakterras was!
Wij komen zeker nog een keer terug!
Karien C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heel gezellig terrasje en lekkere salade voor de lunch. Goede service en lekker glaasje Chardonnay huiswijn - met ijs! :-)
Debby- .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vorig weekend heerlijk gegeten bij Le Cozy. Smakelijke gerechten, lekkere wijn, goede ambiance. Enige nadeel vonden wij de tafels en stoelen / banken, niet heel comfortabel voor een diner. Stoeltjes zijn krakkemikkig en banken te laag t.o.v. de tafels. Verder alles helemaal prima en een fijne avond gehad. Leuke bediening !
anitavannispen75 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Typisch Franse sfeer
We hebben heerlijke gegeten
De service is goed en de ober maakt met jou een praatje
We komen zeker terug
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Op een maandagavond hier een hapje gegeten. De conclusie is dat het gemiddeld is. Geen topper, maar ook niet ondermaats. Naar mijn idee zijn de cijfers die onder deze recensie gegeven worden wat te veel van het goede, dus vandaar dat ik deze wat wil drukken. Minpuntje was het dessert. Dan mag de crème brûlée volgens de kaart wel een traditioneel recept zijn, maar deze was verre van luchtig en te zwaar. Ik heb hem uiteindelijk voor de helft genuttigd en dat was al een hele opgave.
Mariavandervelden .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij le cozy. Gestart met oesters; aanrader!! En daarna een heerlijk voor- en hoofdgerecht. Sfeer was super! Prijs-kwaliteit ook helemaal goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een heerlijke plek voor een borrel of diner! Met een altijd hartelijk ontvangst van de gastheer waardoor je je meteen thuis voelt! Favoriet is ongetwijfeld de steak tartaar. Zeker een bezoek waard!