Le Cozy

Kleine Berg 18 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cozy

Vergeten recepten in een eigentijds jasje

Hier kun je op ieder moment van de dag terecht. Drink een kop koffie, kom lekker borrelen of geniet van een lunch of diner. Tradities vormen de basis van de menukaart. Oude recepten worden hier in ere hersteld. Gekleed naar de laatste mode, vormen de gerechten een plaatje op je bord. De ingrediënten worden gekocht bij lokale leveranciers, zodat het keukenteam met verse producten een gezonde maaltijd voor je kan bereiden.

Meer informatie over restaurant Le Cozy

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Le Cozy

Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel lekker gegeten en super gezellig gehad.

Voor de rest heb ik geen commentaar ofzo maar ik moet (wat ik heeeeel apart vind) minimaal 120 tekens hebben.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Dit is mijn favoriete restaurant. Alles klopt. De bediening is heel vriendelijk en snel. Het eten is verrukkelijk. En de sfeer is goed en gezellig. Wij zaten binnen maar ook buiten heb je een heerlijk verwarmd terras.
Twan C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Le Cozy is een gezellig sfeervol restaurant waar de bediening de volledige aandacht aan jou als gast schenkt. Het is echt een aanrader.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk eten als je van de Franse keuken houdt!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij kregen geen menukaart aangereikt daar we een voucher hadden. Het was bussen wat we kregen. Toen er weer geserveerd kregen we wel uitgebreid uitleg.
Ydwine K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben hier lekker gegeten. Op de Kleine Berg buiten eten is gezellig! Gastvrijheid / klantvriendelijkheid van een van de twee heren in de bediening, mag beter.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuke sfeer! Ondanks warmte buiten binnen kleine tafel voor openstaande raam gekregen. Vriendelijk bediend! Prima wijn, oesters lekker. Menu leCozy met voor-tussen-hoofdgerecht, verrassingsmenu. Was erg lekker, wel “toevallig “ dat 2 gerechten plat-du-jour waren...was makkelijk voor de kok blijkbaar;) komen zeker een keer terug!
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eerste keer bij Le Cozy gegeten. Heerlijk eten, prima bediening! Lekker op het terras gezeten. Prima locatie, gezellig en levendig. Komen zeker terug. Aanrader!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
het was een avondje in een heerlijke Franse ambiance, goede bediening en een uitstekende en smaakvolle kaart. Het prijsniveau is daarop goed afgestemd.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Prima gegeten op het terras buiten met een lekkere wijn erbij
K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Karaafje (‘gemeente’) water, al dan niet tegen een kleine vergoeding (wat prima zou zijn), is toch wel meer van deze tijd. Jammer dat ze hier niet voor open staan itt steeds meer restaurants in NL. Verder fijne en prima avond gehad. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten. De kaart is behoorlijk ruim, dus keuze genoeg. De bediening was erg vriendelijk:) Zeker de moeite waard om weer terug te gaan.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
een zonnige zomeravond in centrum Eindhoven: werkelijk heerlijk buiten gegeten bij Le Cozy. Gemeend vriendelijke ontvangst, daarna een geweldig 3 gangen menu. Echt een aanrader!
Restaurant L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Een fijne gezellige knusse plek om te zitten, de wijnen zijn heerlijk! lekker genoten van de petit entrees en de voorgerechten! Ook hebben ze hier heerlijke desserts!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance :)
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker en leuk. In een gezellige sfeer hebben wij prima gegeten. Service was goed in een niet te formele manier. Buiten zitten lijkt me minder gezellig overigens.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk eten!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Snack Attaque beleefd 1e paasadag. Was uitstekend! Heerlijke gerechten, leuke sfeer en top bediening.
Mijn favo restaurant van Eindhoven
Sjef P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekkere en goede producten. Keurige bediening. Achterin de zaak is het wat rustiger zitten alleen het meubilair is wat krakkemikkig