Le Cozy

Kleine Berg 18 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cozy

Vergeten recepten in een eigentijds jasje

Hier kun je op ieder moment van de dag terecht. Drink een kop koffie, kom lekker borrelen of geniet van een lunch of diner. Tradities vormen de basis van de menukaart. Oude recepten worden hier in ere hersteld. Gekleed naar de laatste mode, vormen de gerechten een plaatje op je bord. De ingrediënten worden gekocht bij lokale leveranciers, zodat het keukenteam met verse producten een gezonde maaltijd voor je kan bereiden.

Meer informatie over restaurant Le Cozy

9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Cozy

Dennis .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker en leuk. In een gezellige sfeer hebben wij prima gegeten. Service was goed in een niet te formele manier. Buiten zitten lijkt me minder gezellig overigens.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk eten!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Snack Attaque beleefd 1e paasadag. Was uitstekend! Heerlijke gerechten, leuke sfeer en top bediening.
Mijn favo restaurant van Eindhoven
Sjef P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekkere en goede producten. Keurige bediening. Achterin de zaak is het wat rustiger zitten alleen het meubilair is wat krakkemikkig
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kleine tafeltjes en de bank is net iets te laag. Eten is heerlijk. Bediening laat soms steekje vallen.
Krissy S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heeerlijk gegeten!! Geweldige gerechten!! Zeker de sardientjes en krab, oesters!! En een goede ambiance met goede service!
Bob C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
zeer fijne avond gehad
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel gezellig en zeer lekker, vriendelijke bediening.
Echte aanrader.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten hier! Gezellige sfeer en echt heel goed eten. Verrassend. Normaal geen vis fan maar dit was echt top!????
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Bij aankomst hadden we geluk, we konden het laatste tafeltje wat niet gereserveerd was krijgen.
In het restaurant heerst een gezellige drukte; hierdoor lukt het even niet om een menukaart te brengen. Maar gelukkig konden we alvast een paar oesters en wat pata negra nemen om de tijd te overbruggen.
De gerechten die worden geserveerd zijn heel erg goed, maar de prijzen liggen o.i. erg hoog. Je krijgt hiervoor wel een heel fijne kwaliteit en mooie royale porties, maar gezien de ambiance komt het wat duur over (een geplastificeerde menukaart, slechte akoestiek, hoge prijzen voor de wijnen).
Al met al toch een fijne ervaring, omdat de kwaliteit zo veel beter is dan je zou vermoeden op basis van de omgeving.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Alles klopt bij Le Cozy! Sfeer, eten, kwaliteit, ambiance en vooral de gastheer Robin is top!
Hij weet een echte Franse sfeer te maken.........
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
de ontvangst was goed met een leuke, deskundige gastheer, goede verzorging en service, kwaliteit eten was goed, prijzen zouden iets lager kunnen
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg gezellige bediening, niet flauw van een grapje en informeel contact. Heerlijk genoten van de pure, smaakvolle, Franse keuken. Mooi ingericht met oog voor detail. Nu 2x geweest en zeker weten dat we dat vaker gaan doen!
Jody T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Niks mis mee.
Estelle R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten zonder opsmuk. Lekkere Franse keuken! Goede wijn
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Fijne (voor sommigen misschien wat luidruchtige) ambiance. Heerlijk eten, prachtige wijn en prettige bediening. Zeker een aanrader die we vaker zullen bezoeken.
Nettie S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
zeer goed restaurant. goede vriendelijke bediening, kwaliteit eten uitstekend.
Rokan D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het restaurant biedt erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Het zitmeubilair is in de stijl van de inrichting, maar mag wat mij betreft comfortabeler.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, wijn was prima. Ontvangst zeker ook. Later werd het wat slordig. Lege borden bleven te lang staan en moesten wachten op de rekening. Puntje voor verbetering. Maar verder zeer tevreden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De eigenaar vond het niet nodig om ook maar enige aandacht te besteden aan de gast die de tafel gereserveerd had. De door mij bestelde wijn liet hij keuren door een tafel genoot,waar ik geen probleem mee heb ,maar vermelding is op zijn plaats , gezien zijn ontvangst bij binnenkomst.