Le Cozy

Kleine Berg 18 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cozy

Vergeten recepten in een eigentijds jasje

Hier kun je op ieder moment van de dag terecht. Drink een kop koffie, kom lekker borrelen of geniet van een lunch of diner. Tradities vormen de basis van de menukaart. Oude recepten worden hier in ere hersteld. Gekleed naar de laatste mode, vormen de gerechten een plaatje op je bord. De ingrediënten worden gekocht bij lokale leveranciers, zodat het keukenteam met verse producten een gezonde maaltijd voor je kan bereiden.

Meer informatie over restaurant Le Cozy

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Le Cozy

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De sfeer buiten was leuk en ongedwongen. De inrichting van de zaak ziet er goed uit. Sfeer binnen gaan we een andere keer meemaken, want we gaan zeker weer een keer terug. Eten was ook uitstekend. Vooral de tonijn: perfect! Kortom, een prima restaurant.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super leuk personeel.
Kom zeker weer terug !
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu met mooie gerechten. Gesmuld van het voorgerecht van zeebaars, alvast een voorproefje van de herfst met wilde duif en een verrukkelijk nagerecht.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was prima, maar de eigenaar deed niets tegen gasten die overlast gaven. Er is een duidelijke sfeer van ons kent ons. Voor ons was dit de laatste keer.
Nettie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima zaak, prijs kwaliteit dik in orde. eten fantastisch.
Daniella B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening en een goede sfeer.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Favoriet restaurant in Eindhoven. Mooie gerechten en bijpassende wijnen. Warme, persoonlijke bediening, kundig advies. Goede sfeer, binnen en op het terras.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goed eten, goed advies, ongedwongen sfeer.
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel! Heerlijke gerechten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!
Tip: de slibtongetjes zouden nóg lekkerder geweest zijn als in ruime boter gebakken zouden zijn of in een botersaus geserveerd zouden worden
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben afgelopen zaterdag heerlijk a la carte gegeten bij le Cozy. Moesten uiteindelijk wel een dikke rekening betalen, want sommige van ons waren voor de wat duurdere gerechten gegaan. mocht de pret niet drukken!
Gary V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel warm ontvangst, Personeel wist wanneer ze ons even alleen in gesprek moesten laten, maar konden ook een grapje waarderen. Erg plezierig!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten maar vooral ook een top service gehad. We begonnen met de Charchuterie voor 2 personen en dat was al zo lekker en zoveel dat we daarna alleen een toetje hebben gehad. Na het toetje hadden we nog zin in koffie deze was alleen helaas verbrand. Toen ik dit aangaf, ik zit zelf namelijk in de koffie, namen ze het advies ter harte en vonden het erg fijn dat ik ze deze tip gaf, echt top!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijke avond gehad! Op aanraden van een vriendin bij Le Cozy terecht gekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke gezellige Franse bistro sfeer en wat hebben we lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!
Antonio V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede wijn.
Gezellige bedienig en correct.
Rob I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten, aardige attente bediening. Verbeterpuntje: als de deur open ging zaten we een paar minuten in de kou en een klant is ook nog een klant als hij al betaald heeft (jas werd bij binnenkomst netjes opgehangen, bij vertrek mochten we 'm zelf zoeken....)
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mooie warme zaak met alerte, correcte bediening en prima kwaliteit.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Goed eten en een geweldige service.
just79 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Werkelijk gesmuld van het 3-gangenmenu! Een heerlijke tonijntartaar als voorgerecht, hoofdgerecht was een hele smakelijke eend en het toetje was een zelfgemaakte Magnum! Zeker de moeite waard, wij komen snel weer terug.
L L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben gisteren avond gegeten bij Le Cozy. De intentie is "frans keuken en franse sfeer" , maar het is het net niet. Er zijn een paar mooie frans gerecht op de kaart, Bijzonder inderdaad om Fines Claire te kunnen eten, maar de charcuterie is spaans ( Panno Negra), de huis wijn is volgens mij spaans (Cava). De voorgerecht Pate de Foie was veel te zwaar, de tonijn was eerlijk. Ik was ook verrast door de service, die mijn rode wijn weg neemt, ondanks het feit dat de glas half vol was, omdat ik had een witte wijn bestelt misschien. Dus leuk restaurant, maar niet zo goed dat ik zou terug gaan.
Isabel P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heel slecht dienst. We kwamen met een groep van 5 mensen en we wachten nog op 2 andere vrienden. Hoewel half van de restaurant leeg was, kwam opeens iemand onze stoel weg te halen, zonder ons te vragen of we nog op iemand wachtten. Toen we compleet waren, duurde het ten minste een half uur totdat we de kans hadden om iets te bestellen. Ze wilden ons niet de menu kaart brengen, omdat we een heel grote groep mensen waren, en daarom konden ze alleen maar een vaste menu aanbieden. Er was maar één keuze, maar niet iedereen van ons het lekker vond. We probeerden nog een keer naar de menu kaartje te kijken, maar ze zeiden dat het niet mogelijk was. Na een half uur kwamen ze terug en probeerden ze ons te dwingen om de menu te accepteren. Ze bleken bos te zijn dat we nog niet hadden besteld, hoewel we nog probeerden de menu kaart te ontvangen. We vierden de verjaardag van een vriendin, dus wilden we gewoon een gezellige avondje uit hebben. Uiteindelijk bestelden we de menu met een kleine aanpassing. Ik was behoorlijk teleurgesteld dat zo'n leuk restaurant hun klant zo behandeld. Ik ga ernaar nooit terug.