Le Cozy

Kleine Berg 18 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cozy

Vergeten recepten in een eigentijds jasje

Hier kun je op ieder moment van de dag terecht. Drink een kop koffie, kom lekker borrelen of geniet van een lunch of diner. Tradities vormen de basis van de menukaart. Oude recepten worden hier in ere hersteld. Gekleed naar de laatste mode, vormen de gerechten een plaatje op je bord. De ingrediënten worden gekocht bij lokale leveranciers, zodat het keukenteam met verse producten een gezonde maaltijd voor je kan bereiden.

Meer informatie over restaurant Le Cozy

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Le Cozy

Rokan D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het restaurant biedt erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Het zitmeubilair is in de stijl van de inrichting, maar mag wat mij betreft comfortabeler.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, wijn was prima. Ontvangst zeker ook. Later werd het wat slordig. Lege borden bleven te lang staan en moesten wachten op de rekening. Puntje voor verbetering. Maar verder zeer tevreden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De eigenaar vond het niet nodig om ook maar enige aandacht te besteden aan de gast die de tafel gereserveerd had. De door mij bestelde wijn liet hij keuren door een tafel genoot,waar ik geen probleem mee heb ,maar vermelding is op zijn plaats , gezien zijn ontvangst bij binnenkomst.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Top!
Garry W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geroutineerd service en super vriendelijk eigenaar. Eten heerlijk
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De sfeer buiten was leuk en ongedwongen. De inrichting van de zaak ziet er goed uit. Sfeer binnen gaan we een andere keer meemaken, want we gaan zeker weer een keer terug. Eten was ook uitstekend. Vooral de tonijn: perfect! Kortom, een prima restaurant.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super leuk personeel.
Kom zeker weer terug !
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu met mooie gerechten. Gesmuld van het voorgerecht van zeebaars, alvast een voorproefje van de herfst met wilde duif en een verrukkelijk nagerecht.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was prima, maar de eigenaar deed niets tegen gasten die overlast gaven. Er is een duidelijke sfeer van ons kent ons. Voor ons was dit de laatste keer.
Nettie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima zaak, prijs kwaliteit dik in orde. eten fantastisch.
Daniella B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening en een goede sfeer.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Favoriet restaurant in Eindhoven. Mooie gerechten en bijpassende wijnen. Warme, persoonlijke bediening, kundig advies. Goede sfeer, binnen en op het terras.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goed eten, goed advies, ongedwongen sfeer.
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel! Heerlijke gerechten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!
Tip: de slibtongetjes zouden nóg lekkerder geweest zijn als in ruime boter gebakken zouden zijn of in een botersaus geserveerd zouden worden
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben afgelopen zaterdag heerlijk a la carte gegeten bij le Cozy. Moesten uiteindelijk wel een dikke rekening betalen, want sommige van ons waren voor de wat duurdere gerechten gegaan. mocht de pret niet drukken!
Gary V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel warm ontvangst, Personeel wist wanneer ze ons even alleen in gesprek moesten laten, maar konden ook een grapje waarderen. Erg plezierig!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten maar vooral ook een top service gehad. We begonnen met de Charchuterie voor 2 personen en dat was al zo lekker en zoveel dat we daarna alleen een toetje hebben gehad. Na het toetje hadden we nog zin in koffie deze was alleen helaas verbrand. Toen ik dit aangaf, ik zit zelf namelijk in de koffie, namen ze het advies ter harte en vonden het erg fijn dat ik ze deze tip gaf, echt top!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijke avond gehad! Op aanraden van een vriendin bij Le Cozy terecht gekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke gezellige Franse bistro sfeer en wat hebben we lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!
Antonio V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede wijn.
Gezellige bedienig en correct.
Rob I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten, aardige attente bediening. Verbeterpuntje: als de deur open ging zaten we een paar minuten in de kou en een klant is ook nog een klant als hij al betaald heeft (jas werd bij binnenkomst netjes opgehangen, bij vertrek mochten we 'm zelf zoeken....)