Over het restaurant Le Courage

Daily shopping to find fresh local and seasonal ingredients. That's where the inspiration comes from. Cooking with respect and caring for the food, enhancing the natural flavors. Balance and creativity. Perfect wine pairings. Happy Cooking!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Courage

• : Q Park or in the neighbourhood street side

woensdag t/m zondag
- Lunch 12:00 (groep - alleen op reserveringen)
- High Tea 15:00 - 17:00 (alleen op reserveringen)

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Le Courage

Arno W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten, ruimte is wat licht, maar de gerechten zijn precies goed en verfijnd van smaak.. Aanrader!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een aanrader in Maastricht. Vanwege de hoge cijfers op Iens waren we hier gaan eten. Er wordt gewerkt met een vast menu en je geeft aan wat je niet lust of wilt eten. Tevens geef je aan hoeveel gangen je wilt, minimaal 3, maximaal 8. Wij kozen voor 5 gangen en alle gerechtjes waren een lust voor het oog en erg goed op smaak. Wat heel leuk is dat regelmatig de kok zelf een gerechtje brengt en uitlegt wat het is. De Chardonnay die wij kozen en het water werden regelmatig bijgeschonken en de bediening was erg vriendelijk en attent. De akoestiek is fijn, geen harde muziek en geen last van geluid van een grote groep die verderop zat te eten. Als afsluiter heerlijke koffie met chocolaatjes. De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal in orde. Wij hebben er weer een favorietje bij!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
4 januari bezocht. Echt heerlijk gegeten in een hele fijne ambiance. Goede gastheer en gastvrouw, die gepast een praatje maken maar je niet zo lang bezig houden dat je eten koud is. Smaken waren mooi verfijnd met verrassingen. We voelden ons er zowel thuis als te gast, mooie balans gevonden. Ierse vlees was uitmuntend, maar ook de Bakelau was top met frisse bijsmaken in de garnering. Een topper is ik iedereen aan kan raden. We gaan er bij ons volgende weekend Maastricht zeker weer eten
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Beter dan gemiddeld eten, maar wel voor een ruim meer dan gemiddelde prijs.
Dear Harry,

I am very sorry to read your comments, value for money for our guests is most important to me and Le Courage. I am sorry we disappointed you. Hopefully another time we can make it up to you.

Warmest regards
Le Courage
Wibo V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eten in Le Courage is een fantastische ervaring! Ongelofelijk aardige mensen en fantastisch eten!
Hedwig T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alles was met zorg en smaak bereid. Met speciale wensen wordt rekening gehouden. Ontvangst was vriendelijk en persoonlijk. Een aanrader!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Ja, maar ga hier niet meer naar toe. Je kunt niet eens twee gangen bestellen. De (prima) wijn gaat bijna 6 keer over de kop. Het is allemaal weinig klantgericht De reactie van de eigenaar is abominabel: "Zalig Kerstmis". En van mij: "Prettige Paasdagen".
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Voorgerecht St Jacobsschelpen met bijpassende grune veltliner wijn was subliem. Ook hoofdgerecht hertenfilet was perfect.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De gastheer Nigel geeft iedereen direct het gevoel zeer welkom te zijn in zijn mooie zaak door je bij binnenkomst een stevige handdruk te geven met een brede glimlach. De prijzen zijn zeer correct, de Catalaanse Cava was uitmuntend, echt ongelooflijk lekker, en het eten behoeft geen enkel commentaar, het is allemaal vers, gezond, en topkwaliteit ! Een absolute aanrader ! Het is een verrassing wat je op je bord krijgt, maar het zal niet tegenvallen als je van culinaire hoogstandjes houdt ! Het is juist erg origineel en leuk om op deze manier verrast te worden ! Voor herhaling vatbaar als we nog eens naar Maastricht gaan !
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hadden een hele fijne avond in een persoonlijke ontspannen sfeer.de gerechten waren erg goed. Vriendelijk personeel, je was echt een welkome gast.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Verrassingsmenu met heerlijke gerechten voor een zeer redelijke prijs. Daarbij een keus uit lekkere wijnen, waarvan een aantal ook per glas te bestellen is, eveneens voor een redelijke prijs. Absoluut een bezoek waard!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten, 5-gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Klassieke gerechten met af en toe moderne twist. Wijnarrangement gezien de prijsstelling van een klasse waar menig ander restaurant wat van kan leren. Fijne persoonlijke bediening, met to-the-point kennis van zaken, zowel vwb eten als wijnen. Een aanrader in het dichtberestaurante Maastricht!
Lon S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Laat je verrassen! Het zal je zeker bevallen!
René L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prima gerechten. Individueel mee genomen. Perfecte uitleg. Vers en creatief. Een echte aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Michelina M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Je voelt je hier zeer welkom.
Jarno W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heel goed eten, prima service en goede prijs kwaliteit verhouding
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een aanrader,
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantastisch gegeten!!!! 4 gangen , en alle vier even goed. Absoluut een aanrader voor heerlijk en gezellig dineren
Thank you so much for your kind review. It was a pleasure to meet you both. Warmest regards, Nigel & Le Binh
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018