Le Coq

Meer informatie over restaurant Le Coq

7,1
Flr123 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Laatst op een vrijdag met een groepje gegeten bij Le Coq waarvan de locatie onwijs mooi is en de bediening ONWIJS SLECHT is! Erg onbeschoft behandeld door het personeel. Er werd slecht drankjes opgenomen en doordat de akoestiek zo slecht is kan het personeel je nauwelijks verstaan waardoor er onwijs veel fouten worden gemaakt. Op het moment dat er werd uitgeserveerd en het duidelijk werd dat de bestelling met meerdere gerechten niet klopte kwam de jongeman die de bestelling had opgenomen met de borden terug met het verhaal dat we dit nou eenmaal besteld hadden en dus maar moesten opeten. Ongelofelijk! Komen onwijs veel in de horeca maar dit nog nooit meegemaakt!!
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een erg leuk restaurant met vriendelijke en correcte bediening. Zeer smakelijk gegeten en bij de keuze van de wijn (per glas) kregen we de kans om er een paar te proeven voordat we een keuze maakten. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard.
Justin D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Slechte ervaring ! Bij binnenkomst geen welkom of jassen ontvangst daarbij kregen we ook nog een tafeltje achteraf terwijl we ruim van te voren hadden gereserveerd. eten was ok maar niet spectaculair en veel maar dan ook veels te kleine porties voor de prijs ! We hebben pp minstens 4 gerechtjes moeten bestellen om enigszins vol te zitten. 50 eu voor 4 tapas style hapjes vind ik echt waanzin. de tuna taco en de duck taco waren het lekkerst , mossels ok , de sukade was ok maar geserveerd met de mise en place van het hert! Foutje .. heel erg rommelig dus , dit geld ook voor de bediening ! dus op zn zachts gezegd geen aanrader!
Liefhebber1986 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gisteren met een groep collega's gegeten bij Le Coq. Een verwennerij voor de mond! De bediening was ook geweldig. Er werd onthouden wie Nederlands sprak en wie Engels. Al met al een topavond, en dat met een grote groep, chapeau!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Wat een leuke tent...! Eten is heerlijk. Vooral de Tuna. En hert. en ravioli. Alle desserts waren lekker. Bediening is supervriendelijk, lekkere muziek! Top.
Vera1986 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Le Coq hebben wij het voordeel van de twijfel gegeven. We zagen al wat negatieve recensies op Iens maar wilden dit restaurant toch graag een kans geven! Allereerst is de entourage echt te gek! Het is een mooie spot centraal gelegen in het water met een rauwe industriële look & feel. Daarentegen is de bediening kort af en vooral druk bezig met elkaar en bekende die in het restaurant aanwezig zijn. Gin Tonics worden in longdrinks geserveerd en de gangen komen te snel achter elkaar je tafel op waardoor uitgebreid tafelen er niet in zit. Als je in een groep komt wordt het vaste menu aangeraden waarbij de eerste gang oesters waren. Degene die geen oesters lusten kregen een karig gevuld eitje. Het eten was lekker al was de prijs kwaliteit ver te zoeken. Wij vonden het leuk om Le Coq te bezoeken maar komen zeker geen tweede keer terug. Het is weer een te hippe spot die daardoor makkelijk denken zulke hoge prijzen te kunnen vragen in combinatie met matige tot slechte service.
Bénine B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Echt ontzettend teleurgesteld. Ik heb een glutenallergie en hoopte dat Le Coq hier wel mee wist om te gaan. Meerdere malen heb ik het moeten noemen, en alsnog werden er gerechten geserveerd met gluten. De prijs kwaliteitverhouding is ver te zoeken; heel veel geld (ook voor de zeer matige wijnen) en prima eten.

Als je een tafel reserveert moet je zorgen dat je ver van de keuken zit, aangezien je continu omver wordt gelopen door passerende gasten en personeel.

Nooit meer.
Marisa L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Ik was al bekend met de unieke en te gekke locatie van dit restaurant. Na een vriendelijk welkom viel het me gelijk op dat Le COQ een stuk beter eruit ziet dan het voormalige Open. Nadat we met zijn achten aan tafel waren geplaatst, bestelden we een aperitief. De drankjes werden in mooie glazen geserveerd. Echter werd de fles wijn niet aan tafel opengemaakt en werd in de koeler met schroefdop op tafel gezet. Het eten liet lang op zich wachten (20u aan tafel en pas tegen 22u eerste gang!). Daarna volgde de gangen zich gelukkig in goed tempo op. De service was absoluut niet uitmuntend. Soms zelf ronduit ordinair. Toen kwam de rekening; ruim 70 Euro per persoon. Het eten (de hapjes) waren absoluut heel lekker, maar de rekening klopte gewoon echt niet bij de totaalbeleving. Leuke ervaring, lekker eten, maar niet voor deze prijs en service.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Leuk restaurant voor als je het niet erg vindt om teveel te betalen voor weinig eten. Het eten is lekker, maar prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Personeel moet echt beter, slechte ontvangst, rare opmerkingen en gewoon geen ervaring. DJ die later op de avond begon te draaien was erg leuk, en ook de wijnen zijn lekker, maar aan de prijs. Hippe tent, leuk om een keer mee te maken maar niet voor herhaling vatbaar. Entourage is overigens top!
Sophie88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Bijzondere locatie met een prettige atmosfeer. Het eten is erg goed. Ze werken met kleine gerechtjes / hapjes, waarbij er qua grootte geen verschil zitten tussen voor - en hoofdgerecht ( wel qua prijs !). Het grote minpunt aan dit restaurant is de service. Bediening komt niet uit zich zelf naar je toe, ookal ben je de enige overgebleven gast. Zelfs op het moment dat wij met jassen aan voor de deur stonden, kwam nog niemand met de rekening. Jammer
Laura1987V .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Le Coq heeft alle potentie om een toptent te zijn. Het eten is serieus goed, maar de service laat flink te wensen over. De bediening heeft nauwelijks aandacht voor je en later op de avond zelfs geen aandacht meer (zelfs niet als je graag de rekening wil betalen...). Wij hadden veel moeite om de aandacht te trekken en hebben dit zelfs nog subtiel aangegeven. De bediening lijkt een middelmatige kennis van de wijnen te hebben en raadde zelfs enkele wijnen van eigen kaart af. In deze prijsklasse (en die is stevig!) moet de bediening echt beter, want dit is echt zonde!
Adde .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vanavond gegeten bij Le Coq. Unieke lokatie op een brug. Decor volledig zwart, moody, sexy, maar wel slechte akoestiek.
Eten was erg goed. kleine gerechten klaargemaakt in open keuken. heel lekker en veel focus op vis. Ook fijn dat je in de keuken kan kijken. Voorgerechtjes zijn niet veel kleiner dan hoofdgerechten .
Service is echt middelmatig; je komt binnen en niemand verwelkomt je of zegt waar je je jas moet hangen ( of beter: niemand neemt je jas aan.. ). verder iets te lang moeten wachten op iemand die je aandacht gaf om je naar je tafel te brengen. Service aan tafel is lief, maar niet wat past bij prijsbeleid van restaurant; dit kan echt professioneler. Kennis van wijn: middelmatig.
Het is een aanwinst en met wat aanpassingen ( waarom geen cocktail lounge ? ) zou het een echte klassieker kunnen worden.
Markdutch .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Helaas viel het zo ontzettend tegen, we zijn weggegaan (90,- afgerekend en naar een ander restaurant gereden en daar verder gegeten).
De bediening was ronduit verschrikkelijk:
We moesten vaak wachten of trachten iemand te wenken (terwijl er maar 4 tafeltjes bezet waren en ze notabene met 4 mensen in de bediening stonden!). Het menu papiertje dat op tafel lag (ze werken met papiertjes waarop het menu staat) was van de vorige dag blijven liggen want zat vol vlekken en was op geklad/aangekruist). Ze wisten slecht te vertellen wat de kaart inhield (het zijn allemaal kleine hapjes, maar ze wist moeizaam uit te leggen wat het allemaal precies was en de manier waarop ze het uitlegde was ook zorgelijk. Ze kwam met excuus dat ze nog maar 2 weken open zijn. Toen ons eerste hapje werd gebracht van 14,- euro wist de beste man die het op tafel zette niet welk hapje het was.
De sfeer / entourage:
Het is natuurlijk een toplocatie en dan is het zo jammer als dit verpest wordt. Verschrikkelijk was soms dat de muziek helemaal stilviel en er een tijdje niets was te horen (5 minuten) en dan ineens begon er één of andere muziek (pop) te hard (alsof je in een café bent). We konden elkaar dan lastig verstaan, maar voelde voornamelijk zeer onrustig. De akoestiek helpt niet erg mee (vermoed door het lage plafond en het rechthoekige gebouw).
Eten:
Het eten was absoluut bijzonder en een aantal hapjes waren uitmuntend. Maar de prijs overschaduwde het geheel. De hapjes waren zo weinig (bijv twee mini toastjes op een bordje). Ik vermoed dat als je enigszins gevuld wil weggaan dat je rond de 80 a 100 euro moet besteden aan hapjes per persoon. Wij zijn (3 pers) na de eerste 8 hapjes weggegaan 90,- afgerekend en zijn verder gaan eten bij een ander restaurant (we hebben daar nog een volledige maaltijden besteld inclusief voorgerechten. En als je dan goed bediend wordt dan is dat een genot.
Ik hoop dat het restaurant gaat verbeteren, maar ik vermoed dat dat niet het geval is. Ze leken zich niet erg aangesproken te voelen (we hebben uitgelegd dat je het bijvoorbeeld niet kan maken om een hapje van 14,- op tafel te zetten zonder dat je weet wat je op tafel zet, maar ze leken zich daar niet in aangesproken te voelen).
Rbancso .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
We kwamen binnen op de eerste dag dat het restaurant open was. We werden enthousiast onthaald en kregen een rondleiding door de zaak. Opvallend is de hoeveelheid verschillende soorten bieren die Le Coq heeft en de mooie open keuken. Le coq heeft een kaart met allemaal kleine gerechtjes die gekozen kunnen worden in volgorde zoals je zelf wilt. De kleine gerechtjes waren stuk voor stuk allemaal ontzettend lekker! Heel erg lekker zelfs. Ze hebben wel een wat hoger dan gemiddelde prijs, maar dat is het meer dan waard. Uiteindelijk zijn we voldaan naar huis gegaan. Het blijkt dat dit restaurant maximaal 12 maanden open blijft dus wees er snel bij. De locatie is overigens ook mooi op een oude spoorbrug in het water.
Laila67 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Restaurant net geopend. Bediening was erg aardig. Informeerden ons over de start en excuseerden zich vast voor als iets mis zou gaan. Maar was niets op aan te merken. Heerlijk gegeten, niet al te grote porties.
Locatie heel bijzonder.