Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

• Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben prima gegeten
Marjo E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten en bijzonder vriendelijke bediening!
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. eenvoudig menu maar zeer zeker goed bereid. Een goede maaltijd voor een goede prijs.
Een mooi sfeervol en warm interieur Gastvrij en vriendelijk personeel.
Helaas past de menukaart en het type bord wat gebruikt wordt niet binnen de interieurstijl dat is jammer voor het gehele plaatje. Menukaart is onhandig.
Jopie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prettige plek om te eten, uitstekende bediening en al jaren een heel goed adres voor lunch en diner.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vis was wat droog. Prijs/kwaliteit is uitstekend
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Concept prima. Bedienning niet goed op aanstorm berekend. Lange wachttijd en verkeerde opname dessert
Al met al tevreden
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Helaas was het eten bij lange na niet meer wat het ooit wel was.
Catch of the Day,
Ingevroren pangasius!?
Han T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was behoorlijk vol op zondagavond, maar het personeel liet geen steek vallen. Uiterst vriendelijk en gastvrij serveerden ze. De huiswijnen zijn bovengemiddeld, fruitig en opwekkend en erg betaalbaar, hulde! De gerechten zijn niet gecompliceerd, maar smakelijk en vrolijkmakend. En dan gaan we, in volle tevredenheid met een bescheiden rekening naar huis. Waar vind je dat nog?
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het enige minpunt is de akoestiek.
Gerjo F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Als trouwe gast kan ik alleen maar zeggen eten en entourage Toppie. De toiletten mogen echter wel een op knap beurt hebben.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst,
Vriendelijk en gezellig personeel.
Snelle bediening en heerlijk eten, leuk opgediend.
Een gunstige prijs voor echt lekker eten.
Aanrader.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij en onze vrienden waren tevreden over dit restaurant.
Het eten was lekker en de porties groot genoeg, we hadden meer dan voldoende gegeten.
Fien K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was lekker, zeker voor die prijs. Zal er zeker nog wel een keer gaan eten.
Voor ons ook lekker dicht bij. Was goed.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Er is in de laatste twintig jaar niets meer aan de inrichting gedaan! Het ziet er echt niet uit. Het eten was ook echt vies. Gewoon Magnetron eten. Voor die menuprijs kun je in Eindhoven op vele andere plekken veel beter eten!
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Tafeltjes waren klein en het was best donker binnen. Verder was alles top.
J.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een geweldige ervaring. Eindelijk weer eens een restaurant in het middensegment dat zich waarmaakt met goede gerechten, service en ambiance. We hadden het bijna opgegeven en ook ervaring van vrienden leert dat het met de horeca in Nederland treurig gesteld is. Maar dit restaurant geeft ons hoop ons niet alleen op Michelin-restaurants te hoeven richten. We zijn in Eindhoven geweest en gaan zeker Le Connaisseur in Den Haag ook proberen, hetzelfde concept. Bevalt dat ook, dan verdient deze zaak een aparte nominatie..
a.oortman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was weer enige tijd geleden dat we hier waren, in het verleden wat minder goed gegeten en de service was toen niet zo. maar een super avond gehad ,ik had bij reserveren aangegeven een allergie te hebben daar werd meteen aandacht aan besteed en netjes uitgelegd, bij het doorkomen van voorgerecht ging wat mis verkeerde voor mijn partner maar dit was redelijk snel opgelost. binnenkort gaan wij er met een groep van 10 eten en hopen dat we dan ook een leuke avond gaan hebben!
Catharina A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten en goede service, jammer van de rumoerige achtergrond.
Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar.
Personeel vriendelijk en niet opdringend.
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Ruime keuze op het menu (vegetarisch, vlees en vis) en zeer gevarieerd voor ieder wat wils.
Ik had als voorgerecht de Calamares Connaisseur en als hoofdgerecht de Mixed Fish. De vis was echt goed gebakken en het bijbehorende sausje paste er ook echt goed bij.
Nagerecht was de Parade des Grand Desserts (het lekkerste van de desserts) waarbij we de desserts in kleine bakjes kregen opgediend in een etagère. Leuk idee en het smaakte goed.
Fijn restaurant en lekkere gerechten.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik was hier met een vriendin, en het was prima verzorgd, zowel het eten als de bediening was prima.

een aanrader voor een volgende keer!!!