Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

b.kamp6 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Duidelijke uitleg hoe en wat mbt het AH menu, extra kosten werden duidelijk aangegeven. voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht was oke. Een gezellige avond gehad voor een leuk prijsje!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We gaan toch op zoek naar een andere gelegenheid, daar de menukaart al lange tijd ongewijzigd blijft. Er is daar geen culinaire spanningsveld meer in te vinden. Daarbuiten is de menukaart onduidelijk ingericht, wat uiteindelijk de eindnota gaat worden. Succes en wie weet?
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prijs kwaliteit was oké maar moest lang wachten op nagerecht vroeg hier om het meisje reageerde nog al kort af dit was niet zo gezellig
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eerder ook bij de Connaisseurs in Eindhoven geweest en door goede ervaring teruggegaan. We hebben heerlijk gegeten en de serveerster was vriendelijk, kortom een aanrader!
hannekewdw .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geef mensen ook de gelegenheid om voor 18.00 uur te betalen, als ze er om kwart voor zijn. Er werd al meteen de prijs genoemd, die na het bestellen van 18.00 uur geldt. Als je daarvoor een aanbieding heb, moet je daar ook sportief in zijn en wijzen op het vlug bestellen. We wisten meteen onze wensen, maar konden onze bestelling niet meteen kwijt. jammer. Voor de rest was het eten prima. Bediening ook.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben express buiten gewacht totdat het 1700 was en jullie open zijn, echter bij binnenkomst leek het of het personeel nog niet klaar was voor ontvangst van de gasten....dit was het enige minpuntje....eten en service prima, grote pluspunt zijn de grote porties en voor 5euro een kwalitatief goed kindermenu
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima eten tegen een zeer betaalbare prijs.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was wederom een geslaagd bezoek; prettige sfeer (buiten op 't terras), prima bediening, ruime keuze, heerlijke gerechten, kortom genieten dus!
jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
het eten was heel goed en de bediening was vriendelijk en behulpzaam
dit was de eerste keer dat ik deze zaak bezocht en dat zal zeker niet de laatste keer zijn
en zal binnenkort weer zijn want het is mij goed bevallen
robin_thevissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk eten op een goede locatie. Van de drie restaurants deelnemend aan AH-restaurantactie die wij afgelopen drie jaar hebben geprobeerd, staat Le connaisseur voor ons met stip op één.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima tent om even een hapje te eten. . Eten is okay, inrichting top! Service wat traag, je moet vaak seinen voor ze wat komen opnemen.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van veel mensen gehoord dat zij hier waren geweest dus zelf eens gegaan met vijven via de AH actie. Door het oneven aantal moest een van ons de volle mep afrekenen. Aan het einde van de avond was de prijs erg schappelijk. Le Connaisseur is op sommige punten een beetje gedateerd maar de bediening is netjes en vriendelijk. De Bruschetta (warm!) vind ik echt een aanrader. De gerechten kwamen ook tegelijk op tafel. Grote glazen frisdrank is wel een plus! Hebben ons prima vermaakt.
BiancaPeter .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie maar het was helaas teleurstellend. Als vooraf had ik de zalm op een soort van matze/tortilla. Er was nauwelijks iets mee gedaan dus heel bijzonder was het niet. Als hoofdgerecht had ik de Mexicaanse combinatie die ten eerste niet bepaald warm werd geserveerd (het stond waarschijnlijk al langer klaar) en daarnaast was het ook erg droog en weinig smaak. Mijn partner had de mixed grill. Als nagerecht kon je kiezen uit diverse mogelijkheden maar wel tegen een bijbetaling van 3,50 euro. Alleen de kleine dame blanche zat als standaard in het menu. Ook hadden we bij ontvangst brood besteld maar dat hebben we nooit gekregen. Tijden het diner is niet een keer gevraagd of we nog iets wilde drinken en helaas klopte de rekening ook al niet. Al met al dus erg teleurstellend en zeker geen aanrader.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje met Guus in Eindhoven! Was erg druk, toch op tijd het eten op, erg aantrekkelijk met de AH-actie!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was allemaal prima, heerlijk gegeten. Alleen een commentaar. Het restaurant was niet telefonisch te bereiken.
Het staat niet op de bevestiging. Ook in het telefoonboek niet te vinden. Waar staat dat?

Met vriendelijke groeten Mevr. Smits.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De besteding vd AH restaurant actie was uitermate goed, veel keus vd voorgerechten en hoofdgerechten, het was lekker, het personeel was vriendelijk en servicegericht, echt 'n aanrader
jwapsenkamp .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de de AH restaurantactie. Geweldig zou zo nog een keer gaan!
Wat een heerlijk eten voor een geweldige prijs.
ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
was weer erg naar onze zin
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hartelijk personeel, snelle bediening, sfeervol ingericht restaurant en het eten smaakte goed. Tafels staan op goede afstand van elkaar.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bij binnenkomst werden we welkom geheten, vriendelijk personeel, goed eten en drinken, is zeker voor herhaling vatbaar. Dus echt een aanrader!