Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

7,2
7,2
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met AH-bon tijdens bezoek aan Eindhoven bij Le Connaisseur gegeten. Verwacht geen culinair eten, maar wel prima en voldoende menukeuze en zeer vriendelijk personeel! Korting via AH, inderdaad helft van menu te betalen (19,50 of 24,50). Kwaliteit-prijsverhouding prima en personeel top.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Ook de bediening was heel goed!
Kortom, We hebben weer genoten!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Voorgerecht als proeverij voor 2 personen zeer aan te raden!!! De bediening was zoals het hoort te zijn, attent en vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs!
Wiel D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten en heel betaalbaar
Echt een aanrader
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer in een groot restaurant.
Opvallend dat niet werd gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde. Smaakte overigens erg goed. Vriendelijk personeel dat zijn best doet.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het eten en de bediening geen klachten, maar toch hebben we een beetje een bittere nasmaak.
Via de AH-actie kwamen we bij Le Connaisseur terecht. Bij de mededeling aan de serveerster dat we via deze actie hadden geboekt zei zij dat het menu in deze actie 32.50 kost, per saldo een 3-gangen menu van 16,25 pp.
Bij het verlaten van de zaak zagen wij echter een groot reclamebord aan de lantaarnpaal met de mededeling dat zij een 3-gangenmenu (van dezelfde kaart als waarvan wij hebben besteld) aanbieden voor 14,50.
Dus zonder actiebon zouden het goedkoper zijn geweest.....
familie.pak1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op donderdag gereserveerd via de mail, hartelijk welkom geheten bij de deur, waar de garderobe en een tafel werd aangewezen,
Zeer vriendelijk geholpen door een vrolijke jonge dame, en het 3 gangen voordeelmenu gebruikt, goed verzorgd , en met zorg geserveerd. het eten smaakte heerlijk, mooi opgediend, en een heerlijke wijn en een fles water.
Al met al , een succes, dat doen we nog eens.
carlendaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De actie van Iens houd in 2e menu gratis. Nu is de goedkoopste menuprijs bij jullie 19.50dus zou de 2e persoon gratis kunnen eten,maar jullie hanteren dan een menuprijs pp van 16.25. Dat vind ik eigenlijk niet kloppen, maar buiten dat hebben we toch heerlijk gegeten.
angelamber .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Snelle en vlotte bediening. Jammer dat je bij een menu er niet voor kan kiezen om geen voorgerecht te nemen. De bediening aan tafel voelde niet helemaal aan als een warm bad.
geertjeschouten .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg slechte bediening, wij bestelde twee drankjes tegelijk, anders duurt het heel lang voor je iets krijgt.
Terwijl er genoeg personeel rond loopt, alleen iedere keer met lege handen.
En 32.50 voor een karig drie gangen menu vind ik niet in verhouding.
Dan zijn er in Eindhoven heel wat meer en betere restaurants.
Zal hier dan ook nooit meer terug keren!!!!
en zonde van mijn A&H Kaart
geertjeschouten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met een A&H restaurantactie gisteren geweest, voel me opgelicht, menu zou 32.50 zijn.
heb naar de kaart gekeken maar daar staat niet eens een menu van 32.50 op.
Als je je drankje besteld, bestel er dan twee want je moet erg lang wachten.
er loopt genoeg personeel op en neer, maar met lege handen.
Dus mensen met een A&H restaurantkaart ga er niet heen.
Ik zal er dus ook nu zonder kaart niet meer terug keren, zijn betere restaurants met Prijs-kwaliteitsverhouding.
op mijn bon staat dan ook 2 Menu Actie 16.25 is dus 32.50...klopt dus niet,
Ik moest 32.50, terwijl er een maal 16.25 betaald moest worden.
OPLICHTING
Patrieske .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was lekker. De sfeer was heel goed. Het ontvangst was top: enthousiast, en toch professioneel. De service was erg teleurstellend. Wij zaten 15 minuten binnen en er kwam nog niemand de kaart brengen en drank opnemen. We moesten met twee personen zwaaien om opgemerkt te worden. Het duurde erg lang bij elke gang. Als we iets wilden vragen werden wij professioneel genegeerd. Kletsen is daar belangrijker dan gasten helpen
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker geeten, service minder. Was met AH Actie waar de personeel wist weinig van! Waren met 4 persoonen uiteten en moet twee kaarten opgeven waar 1 was meer dan voldende! 1 kaart mag 2-8 persoon, maar nee personeel bij le Conisseur zeggen moet we twee kaarten geven!! Jammer als we had kunnen mischien nog een keer lekker geeten met de actie!
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Pfhhhhh,,,,eetfabriek. Grote gerechten, vooral veel, kwaliteit beneden peil. Te veel, te vet, te snel. Personeel is niet echt kubdig, niet echt de manieren om iemand te bedienen, voor je langs over je heen. Gehele nacht last gehad, zwaar getafeld en zwaar teleurgesteld. Niet meer.
AmySchuur .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. wij komen er graag.
Altijd een ander gerecht geprobeerd en tot nu toe geen tegenvallers getroffen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Nette bediening.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten 3 gangen menu goed op elkaar afgestemd goede bediening goed concept voor n avondje uiteten te gaan met n leuke prijs. Echt een aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Restaurantactie van AH niet aan te bevelen voor dit restaurant. Ze rekenen een menu van 32,50. Terwijl je op zondag al een menu voor 14 euro hebt. Je bent met menu van 14 euro gewoon goedkoper uit als 2e menu gratis AH bonnen. Wat mij betreft instinker
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hoewel de prijs/kwaliteit verhouding en de service van dit restaurant normaal gesproken goed te noemen is voelden wij ons toch enigszins bedrogen tijdens ons laatste bezoek. Normaal gesproken betaal je bij Le Connaisseur op zondagavond € 14,50 voor drie gangen menu Grandeur en kun je voor € 5,- een upgrade nemen waarna je een keuze kunt maken uit de volledige kaart inclusief menu Carte Blanche en de Grand Desserts.
Als je echter gebruik maakt van de AH tweede menu gratis actie dan betaal je voor dit menu ineens € 16,25 en € 5,- voor de upgrade per persoon. (Geen tweede menu gratis, maar € 1,75 per persoon extra betalen).
Als je hierover je beklag doet wordt er gezegd dat je de voorwaarden op Internet had moeten lezen en daar staat inderdaad te lezen dat de actie geldt voor het Carte Blanche menu van € 32,50.
De kaart op de site van Le Connaisseur geeft echter aan dat de maximale prijs die voor dit menu gerekend wordt € 24,50 is. (op vrijdag en zaterdag na 18.00 uur). Zelfs als je daar de toeslag van € 3,50, om te kunnen kiezen uit de Grand Desserts, bij op telt kom je niet aan een bedrag van € 32,50.
Ons advies is dan ook om bij Le Connaisseur van zondag t/m donderdag te kiezen voor menu Grandeur met een update van € 5,- en je actiekaarten in je zak te houden. Mocht je op vrijdag of zaterdag reserveren en je kaarten inleveren realiseer je dan dat je geen tweede menu gratis krijgt maar een korting van € 6,50 per twee menu's.