Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het enige minpunt is de akoestiek.
Gerjo F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Als trouwe gast kan ik alleen maar zeggen eten en entourage Toppie. De toiletten mogen echter wel een op knap beurt hebben.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst,
Vriendelijk en gezellig personeel.
Snelle bediening en heerlijk eten, leuk opgediend.
Een gunstige prijs voor echt lekker eten.
Aanrader.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij en onze vrienden waren tevreden over dit restaurant.
Het eten was lekker en de porties groot genoeg, we hadden meer dan voldoende gegeten.
Fien K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was lekker, zeker voor die prijs. Zal er zeker nog wel een keer gaan eten.
Voor ons ook lekker dicht bij. Was goed.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Er is in de laatste twintig jaar niets meer aan de inrichting gedaan! Het ziet er echt niet uit. Het eten was ook echt vies. Gewoon Magnetron eten. Voor die menuprijs kun je in Eindhoven op vele andere plekken veel beter eten!
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Tafeltjes waren klein en het was best donker binnen. Verder was alles top.
J.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een geweldige ervaring. Eindelijk weer eens een restaurant in het middensegment dat zich waarmaakt met goede gerechten, service en ambiance. We hadden het bijna opgegeven en ook ervaring van vrienden leert dat het met de horeca in Nederland treurig gesteld is. Maar dit restaurant geeft ons hoop ons niet alleen op Michelin-restaurants te hoeven richten. We zijn in Eindhoven geweest en gaan zeker Le Connaisseur in Den Haag ook proberen, hetzelfde concept. Bevalt dat ook, dan verdient deze zaak een aparte nominatie..
a.oortman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was weer enige tijd geleden dat we hier waren, in het verleden wat minder goed gegeten en de service was toen niet zo. maar een super avond gehad ,ik had bij reserveren aangegeven een allergie te hebben daar werd meteen aandacht aan besteed en netjes uitgelegd, bij het doorkomen van voorgerecht ging wat mis verkeerde voor mijn partner maar dit was redelijk snel opgelost. binnenkort gaan wij er met een groep van 10 eten en hopen dat we dan ook een leuke avond gaan hebben!
Catharina A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten en goede service, jammer van de rumoerige achtergrond.
Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar.
Personeel vriendelijk en niet opdringend.
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Ruime keuze op het menu (vegetarisch, vlees en vis) en zeer gevarieerd voor ieder wat wils.
Ik had als voorgerecht de Calamares Connaisseur en als hoofdgerecht de Mixed Fish. De vis was echt goed gebakken en het bijbehorende sausje paste er ook echt goed bij.
Nagerecht was de Parade des Grand Desserts (het lekkerste van de desserts) waarbij we de desserts in kleine bakjes kregen opgediend in een etagère. Leuk idee en het smaakte goed.
Fijn restaurant en lekkere gerechten.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik was hier met een vriendin, en het was prima verzorgd, zowel het eten als de bediening was prima.

een aanrader voor een volgende keer!!!
jactilburgs .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijne, gemoedelijke sfeer. Vlotte bediening die ook heel beleefd en aardig was. De prijs kwaliteit is er goed.
Een aanrader, ik kom er zeker weer eens terug.
Indovidueel .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een gemoedelijke en warm ingerichte ambiance. De bediening was vriendelijk legde duidelijk de menukaart uit. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding heel goed. Je kunt hier voor weinig geld heel goed dineren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima restaurant en kaart, vriendelijke, correcte bediening. Witte droge huiswijn is uitstekend. Porties zijn voldoende groot.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Ah aanbieding was prima! De bediening was ook aardig. Al konden wij moeilijk hun aandacht vangen, toen we iets wilde vragen. We hadden een reservering om 17 uur. Toen we om 16.50 uur arriveerden konden we nog niet binnen, omdat ze om 17 uur open gingen. Uiteindelijk gingen de de deuren om 17.05 uur open. Allemaal geen ramp, maar wel teleurstellend. Snap de men zich aan tijden wil houden omdat mensen misschien anders steeds vroeger gaan komen. Als je ervoor kiest om te openen om 17 uur, is het misschien een idee om de 1e reservering om kwart over 5 of half 6 te doen? Het geeft een welkomer gevoel als je meteen naar binnen kunt en niet buiten hoeft te blijven wachten.
brbrauckmann .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Al met al tevreden i.v.m. goede eten en na wat opstartproblemen (ze gaan pas om 5 uur open !) een vriendelijke behulpzame serveerster, maakte veel goed. Misleidend was dat de kaart naast het aangeboden tarief van 19,50 ook een kolom had van 24,50. Toen we daar uit kozen, werd dat niet opgemerkt en bij de afrekening werd het hoogste berekend. Omdat het eten goed was en de serveerster zeer behulpzaam op andere vragen goed was, zijn wij tevreden.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alles duurde verschrikkelijk lang, van het opnemen van wat we wilde eten tot en met de koffie die we bijna hadden laten zitten. Biefstuk was koud!!
Het meisje wat ons bediende was niet erg geschikt, ze luisterde i.i.g. niet goed naar de klant ze ging alleen maar in de verdediging.
gerard G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding in de afgelopen tijd (1-2 jaar) behoorlijk achteruit gegaan. Bovendien bestaat de indruk dat het aantal personeelsleden is verminderd, lees: langere wachttijden.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een gezellige ruimte. Omdat er veel mensen waren moest je wel dicht bij elkaar zitten om elkaar goed te kunnen verstaan. Veel keus aan gerechten op de kaart en zeer redelijk geprijsd! Vriendelijke bediening. De gerechten zagen er mooi uit en waren zeer smakelijk!