Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor een €32,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Berry D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
familie.pak1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op donderdag gereserveerd via de mail, hartelijk welkom geheten bij de deur, waar de garderobe en een tafel werd aangewezen,
Zeer vriendelijk geholpen door een vrolijke jonge dame, en het 3 gangen voordeelmenu gebruikt, goed verzorgd , en met zorg geserveerd. het eten smaakte heerlijk, mooi opgediend, en een heerlijke wijn en een fles water.
Al met al , een succes, dat doen we nog eens.
carlendaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De actie van Iens houd in 2e menu gratis. Nu is de goedkoopste menuprijs bij jullie 19.50dus zou de 2e persoon gratis kunnen eten,maar jullie hanteren dan een menuprijs pp van 16.25. Dat vind ik eigenlijk niet kloppen, maar buiten dat hebben we toch heerlijk gegeten.
angelamber .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Snelle en vlotte bediening. Jammer dat je bij een menu er niet voor kan kiezen om geen voorgerecht te nemen. De bediening aan tafel voelde niet helemaal aan als een warm bad.
geertjeschouten .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg slechte bediening, wij bestelde twee drankjes tegelijk, anders duurt het heel lang voor je iets krijgt.
Terwijl er genoeg personeel rond loopt, alleen iedere keer met lege handen.
En 32.50 voor een karig drie gangen menu vind ik niet in verhouding.
Dan zijn er in Eindhoven heel wat meer en betere restaurants.
Zal hier dan ook nooit meer terug keren!!!!
en zonde van mijn A&H Kaart
geertjeschouten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met een A&H restaurantactie gisteren geweest, voel me opgelicht, menu zou 32.50 zijn.
heb naar de kaart gekeken maar daar staat niet eens een menu van 32.50 op.
Als je je drankje besteld, bestel er dan twee want je moet erg lang wachten.
er loopt genoeg personeel op en neer, maar met lege handen.
Dus mensen met een A&H restaurantkaart ga er niet heen.
Ik zal er dus ook nu zonder kaart niet meer terug keren, zijn betere restaurants met Prijs-kwaliteitsverhouding.
op mijn bon staat dan ook 2 Menu Actie 16.25 is dus 32.50...klopt dus niet,
Ik moest 32.50, terwijl er een maal 16.25 betaald moest worden.
OPLICHTING
Patrieske .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was lekker. De sfeer was heel goed. Het ontvangst was top: enthousiast, en toch professioneel. De service was erg teleurstellend. Wij zaten 15 minuten binnen en er kwam nog niemand de kaart brengen en drank opnemen. We moesten met twee personen zwaaien om opgemerkt te worden. Het duurde erg lang bij elke gang. Als we iets wilden vragen werden wij professioneel genegeerd. Kletsen is daar belangrijker dan gasten helpen
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker geeten, service minder. Was met AH Actie waar de personeel wist weinig van! Waren met 4 persoonen uiteten en moet twee kaarten opgeven waar 1 was meer dan voldende! 1 kaart mag 2-8 persoon, maar nee personeel bij le Conisseur zeggen moet we twee kaarten geven!! Jammer als we had kunnen mischien nog een keer lekker geeten met de actie!
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Pfhhhhh,,,,eetfabriek. Grote gerechten, vooral veel, kwaliteit beneden peil. Te veel, te vet, te snel. Personeel is niet echt kubdig, niet echt de manieren om iemand te bedienen, voor je langs over je heen. Gehele nacht last gehad, zwaar getafeld en zwaar teleurgesteld. Niet meer.
AmySchuur .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. wij komen er graag.
Altijd een ander gerecht geprobeerd en tot nu toe geen tegenvallers getroffen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Nette bediening.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten 3 gangen menu goed op elkaar afgestemd goede bediening goed concept voor n avondje uiteten te gaan met n leuke prijs. Echt een aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Restaurantactie van AH niet aan te bevelen voor dit restaurant. Ze rekenen een menu van 32,50. Terwijl je op zondag al een menu voor 14 euro hebt. Je bent met menu van 14 euro gewoon goedkoper uit als 2e menu gratis AH bonnen. Wat mij betreft instinker
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hoewel de prijs/kwaliteit verhouding en de service van dit restaurant normaal gesproken goed te noemen is voelden wij ons toch enigszins bedrogen tijdens ons laatste bezoek. Normaal gesproken betaal je bij Le Connaisseur op zondagavond € 14,50 voor drie gangen menu Grandeur en kun je voor € 5,- een upgrade nemen waarna je een keuze kunt maken uit de volledige kaart inclusief menu Carte Blanche en de Grand Desserts.
Als je echter gebruik maakt van de AH tweede menu gratis actie dan betaal je voor dit menu ineens € 16,25 en € 5,- voor de upgrade per persoon. (Geen tweede menu gratis, maar € 1,75 per persoon extra betalen).
Als je hierover je beklag doet wordt er gezegd dat je de voorwaarden op Internet had moeten lezen en daar staat inderdaad te lezen dat de actie geldt voor het Carte Blanche menu van € 32,50.
De kaart op de site van Le Connaisseur geeft echter aan dat de maximale prijs die voor dit menu gerekend wordt € 24,50 is. (op vrijdag en zaterdag na 18.00 uur). Zelfs als je daar de toeslag van € 3,50, om te kunnen kiezen uit de Grand Desserts, bij op telt kom je niet aan een bedrag van € 32,50.
Ons advies is dan ook om bij Le Connaisseur van zondag t/m donderdag te kiezen voor menu Grandeur met een update van € 5,- en je actiekaarten in je zak te houden. Mocht je op vrijdag of zaterdag reserveren en je kaarten inleveren realiseer je dan dat je geen tweede menu gratis krijgt maar een korting van € 6,50 per twee menu's.
lizettevanoverdijk .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de service perfect! Ik wilde graag bij de muur zitten omdat ik slechthorend ben en daar is rekening mee gehouden en we wilde sneller ons nagerecht omdat we naar de bioscoop moesten. Ook daar was rekening mee gehouden; stond binnen een minuut na bestelling op tafel. Echt heel fijn!
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vieren gegeten. Best lawaaierig en het meubulair is niet comfortabel. Stoelen met harde leuningen en de tafel is te klein om je armen fatsoenlijk kwijt te kunnen.
Bediening is oke maar niet te verstaan door de slechte akoestiek.
Eten via kortingsactie was geen succes: door alle toestagen en de 8 euro die ze extra rekenen voor alle couverts zit je je eigen korting te betalen. Voordeel is dat je je bonnen noet hoeft in te leveren dus we kunnen ze nog eens gebruken (maar wel ergens anders...).
De nacho's waren onherkenbaar en de voorgerechten erg karig. Je betaalt niet veel maar het is het ook niet waard er meer voor te betalen.
De recencies zijn eeg positief, wij snappen niet waarom.
Wijnen worden niet koud geserveerd en het eten blijf lang staan als het vanuit de keuken komt en nog door anderen (waarom?) moet worden uitgeserveerd. Je ziet het gewoon koud worden en dat is erg vervelend als het jouw bestelling is.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige avond met vrienden. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit niveau ligt qua kwaliteit hoog. Uitgebreide menukaart. Zeker voor herhaling vatbaar
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het duurde wat lang maar de juffrouw kwam keurig excuses aanbieden dat er in de keuken iets
mis was gegaan,
We hebben genoten, voor herhaling vatbaar.
Via de AH-actie ook nog redelijk betaalbaar........
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
'n Plezierige locatie, leuk ingericht, lekkere menu's en ... bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel. Iets te veel rumoer, wij wilden eens gezellig bijpraten. Maar ja ... meer mensen worden gelokt naar dit eilandje van smaak en plezier. We komen terug.
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lang niet meer bij De Connaisseur gegeten en ik weet nu ook al weer waarom: echt niet goed. "Voor het AH menu hanteren we een a la carte prijs van 32,50 euro, alle toeslagen moeten extra betaald worden." Eh, maar het duurste menu op het duurste tijdstip is maar 24,50 euro (plus alle toeslagen), dus je betaalt 8 euro meer voor datzelfde menu dan wanneer je zonder AH actie zou eten. Het brood vooraf ging goed, glutenvrij brood voor de tafelgenoot met glutenallergie. Alleen jammer dat mijn opgepiepte broodjes inmiddels koud waren. Alleen duurde dat lang, geen probleem, maar het voorgerecht kwam een halve minuut na het brood. Slechte timing dus, en de bediening vond het duidelijk niet hun probleem. Mijn voorgerecht was echt slecht, champignons met spek op boerenbrood uit de oven: 5 stukjes champignon, een paar flintertjes spek en vooral veel en vet brood.. Het hoofdgerecht van de tafelgenoot bevatte gepaneerde aardappelkroketten, echt bizar als je drie keer gezegd hebt een glutenallergie te hebben. Daar is dus echt geen rekening mee gehouden, en in zijn geval betekent het ook drie dagen flink last als hij iets verkeerds eet. Mijn eend was oké, maar de gewokte groenten waren doodgekookt (of gewokt) en de rijst was zo goed als koud. Toetjes, waren oké. Wat wel prettig is, is dat de fles huiswijn niet duur is.

Kortom: door de week het goedkope menu voor 18:00 uur bestellen is een redelijke maaltijd voor een lage prijs. In het weekend is de prijskwaliteitverhouding matig, voor het AH menu is die echt slecht. Het is ook onbegrijpelijk dat de standaardprijs voor ineens 8 euro hoger ligt als je voor de AH actie boekt.