Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
7,2
robin_thevissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk eten op een goede locatie. Van de drie restaurants deelnemend aan AH-restaurantactie die wij afgelopen drie jaar hebben geprobeerd, staat Le connaisseur voor ons met stip op één.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima tent om even een hapje te eten. . Eten is okay, inrichting top! Service wat traag, je moet vaak seinen voor ze wat komen opnemen.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van veel mensen gehoord dat zij hier waren geweest dus zelf eens gegaan met vijven via de AH actie. Door het oneven aantal moest een van ons de volle mep afrekenen. Aan het einde van de avond was de prijs erg schappelijk. Le Connaisseur is op sommige punten een beetje gedateerd maar de bediening is netjes en vriendelijk. De Bruschetta (warm!) vind ik echt een aanrader. De gerechten kwamen ook tegelijk op tafel. Grote glazen frisdrank is wel een plus! Hebben ons prima vermaakt.
BiancaPeter .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje met Guus in Eindhoven! Was erg druk, toch op tijd het eten op, erg aantrekkelijk met de AH-actie!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was allemaal prima, heerlijk gegeten. Alleen een commentaar. Het restaurant was niet telefonisch te bereiken.
Het staat niet op de bevestiging. Ook in het telefoonboek niet te vinden. Waar staat dat?

Met vriendelijke groeten Mevr. Smits.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De besteding vd AH restaurant actie was uitermate goed, veel keus vd voorgerechten en hoofdgerechten, het was lekker, het personeel was vriendelijk en servicegericht, echt 'n aanrader
jwapsenkamp .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de de AH restaurantactie. Geweldig zou zo nog een keer gaan!
Wat een heerlijk eten voor een geweldige prijs.
ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
was weer erg naar onze zin
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hartelijk personeel, snelle bediening, sfeervol ingericht restaurant en het eten smaakte goed. Tafels staan op goede afstand van elkaar.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bij binnenkomst werden we welkom geheten, vriendelijk personeel, goed eten en drinken, is zeker voor herhaling vatbaar. Dus echt een aanrader!
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met AH-bon tijdens bezoek aan Eindhoven bij Le Connaisseur gegeten. Verwacht geen culinair eten, maar wel prima en voldoende menukeuze en zeer vriendelijk personeel! Korting via AH, inderdaad helft van menu te betalen (19,50 of 24,50). Kwaliteit-prijsverhouding prima en personeel top.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Ook de bediening was heel goed!
Kortom, We hebben weer genoten!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Voorgerecht als proeverij voor 2 personen zeer aan te raden!!! De bediening was zoals het hoort te zijn, attent en vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs!
Wiel D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten en heel betaalbaar
Echt een aanrader
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer in een groot restaurant.
Opvallend dat niet werd gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde. Smaakte overigens erg goed. Vriendelijk personeel dat zijn best doet.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het eten en de bediening geen klachten, maar toch hebben we een beetje een bittere nasmaak.
Via de AH-actie kwamen we bij Le Connaisseur terecht. Bij de mededeling aan de serveerster dat we via deze actie hadden geboekt zei zij dat het menu in deze actie 32.50 kost, per saldo een 3-gangen menu van 16,25 pp.
Bij het verlaten van de zaak zagen wij echter een groot reclamebord aan de lantaarnpaal met de mededeling dat zij een 3-gangenmenu (van dezelfde kaart als waarvan wij hebben besteld) aanbieden voor 14,50.
Dus zonder actiebon zouden het goedkoper zijn geweest.....
familie.pak1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op donderdag gereserveerd via de mail, hartelijk welkom geheten bij de deur, waar de garderobe en een tafel werd aangewezen,
Zeer vriendelijk geholpen door een vrolijke jonge dame, en het 3 gangen voordeelmenu gebruikt, goed verzorgd , en met zorg geserveerd. het eten smaakte heerlijk, mooi opgediend, en een heerlijke wijn en een fles water.
Al met al , een succes, dat doen we nog eens.
carlendaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De actie van Iens houd in 2e menu gratis. Nu is de goedkoopste menuprijs bij jullie 19.50dus zou de 2e persoon gratis kunnen eten,maar jullie hanteren dan een menuprijs pp van 16.25. Dat vind ik eigenlijk niet kloppen, maar buiten dat hebben we toch heerlijk gegeten.