Le Connaisseur

Kleine Berg 12 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

De kenners van eten en wijn

Midden in het centrum van bruisend Eindhoven vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Tafeltjes waren klein en het was best donker binnen. Verder was alles top.
Hans en Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een geweldige ervaring. Eindelijk weer eens een restaurant in het middensegment dat zich waarmaakt met goede gerechten, service en ambiance. We hadden het bijna opgegeven en ook ervaring van vrienden leert dat het met de horeca in Nederland treurig gesteld is. Maar dit restaurant geeft ons hoop ons niet alleen op Michelin-restaurants te hoeven richten. We zijn in Eindhoven geweest en gaan zeker Le Connaisseur in Den Haag ook proberen, hetzelfde concept. Bevalt dat ook, dan verdient deze zaak een aparte nominatie..
a.oortman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was weer enige tijd geleden dat we hier waren, in het verleden wat minder goed gegeten en de service was toen niet zo. maar een super avond gehad ,ik had bij reserveren aangegeven een allergie te hebben daar werd meteen aandacht aan besteed en netjes uitgelegd, bij het doorkomen van voorgerecht ging wat mis verkeerde voor mijn partner maar dit was redelijk snel opgelost. binnenkort gaan wij er met een groep van 10 eten en hopen dat we dan ook een leuke avond gaan hebben!
Catharina A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten en goede service, jammer van de rumoerige achtergrond.
Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar.
Personeel vriendelijk en niet opdringend.
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Ruime keuze op het menu (vegetarisch, vlees en vis) en zeer gevarieerd voor ieder wat wils.
Ik had als voorgerecht de Calamares Connaisseur en als hoofdgerecht de Mixed Fish. De vis was echt goed gebakken en het bijbehorende sausje paste er ook echt goed bij.
Nagerecht was de Parade des Grand Desserts (het lekkerste van de desserts) waarbij we de desserts in kleine bakjes kregen opgediend in een etagère. Leuk idee en het smaakte goed.
Fijn restaurant en lekkere gerechten.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik was hier met een vriendin, en het was prima verzorgd, zowel het eten als de bediening was prima.

een aanrader voor een volgende keer!!!
jactilburgs .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijne, gemoedelijke sfeer. Vlotte bediening die ook heel beleefd en aardig was. De prijs kwaliteit is er goed.
Een aanrader, ik kom er zeker weer eens terug.
Indovidueel .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een gemoedelijke en warm ingerichte ambiance. De bediening was vriendelijk legde duidelijk de menukaart uit. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding heel goed. Je kunt hier voor weinig geld heel goed dineren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima restaurant en kaart, vriendelijke, correcte bediening. Witte droge huiswijn is uitstekend. Porties zijn voldoende groot.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Ah aanbieding was prima! De bediening was ook aardig. Al konden wij moeilijk hun aandacht vangen, toen we iets wilde vragen. We hadden een reservering om 17 uur. Toen we om 16.50 uur arriveerden konden we nog niet binnen, omdat ze om 17 uur open gingen. Uiteindelijk gingen de de deuren om 17.05 uur open. Allemaal geen ramp, maar wel teleurstellend. Snap de men zich aan tijden wil houden omdat mensen misschien anders steeds vroeger gaan komen. Als je ervoor kiest om te openen om 17 uur, is het misschien een idee om de 1e reservering om kwart over 5 of half 6 te doen? Het geeft een welkomer gevoel als je meteen naar binnen kunt en niet buiten hoeft te blijven wachten.
brbrauckmann .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Al met al tevreden i.v.m. goede eten en na wat opstartproblemen (ze gaan pas om 5 uur open !) een vriendelijke behulpzame serveerster, maakte veel goed. Misleidend was dat de kaart naast het aangeboden tarief van 19,50 ook een kolom had van 24,50. Toen we daar uit kozen, werd dat niet opgemerkt en bij de afrekening werd het hoogste berekend. Omdat het eten goed was en de serveerster zeer behulpzaam op andere vragen goed was, zijn wij tevreden.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alles duurde verschrikkelijk lang, van het opnemen van wat we wilde eten tot en met de koffie die we bijna hadden laten zitten. Biefstuk was koud!!
Het meisje wat ons bediende was niet erg geschikt, ze luisterde i.i.g. niet goed naar de klant ze ging alleen maar in de verdediging.
gerard G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding in de afgelopen tijd (1-2 jaar) behoorlijk achteruit gegaan. Bovendien bestaat de indruk dat het aantal personeelsleden is verminderd, lees: langere wachttijden.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een gezellige ruimte. Omdat er veel mensen waren moest je wel dicht bij elkaar zitten om elkaar goed te kunnen verstaan. Veel keus aan gerechten op de kaart en zeer redelijk geprijsd! Vriendelijke bediening. De gerechten zagen er mooi uit en waren zeer smakelijk!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik had een irisch steak, vond deze erg droog, ook was de garnering mager en droog
Bij de bestelling werd gevraagd of wat brood wilden, hebben dit gedaan, krijgen we 6 afgebakken bolletejs van €.1.45 per stuk, normaal krijg je enkele klein afgebakken bolletjes.
Bij het drinken kregen we grote glazen cola bediend, terwijl we eigenlijk op gewone porties haddn gerekend

Al met al toch teleurstellend
Siska W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima en lekker gegeten en ondanks de drukte niet lang hoeven wachten. Bediening was super attent.
zouden er zo weer gaan eten!
M. J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij komen hier al jaren en altijd tot volle tevredenheid. Fijn personeel, fijne gelegenheid en goed eten voor een nette prijs.
Linde S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen, maar vervolgens vroeg mijn vriendin om "geen kaas" en kreeg ze juist de vegetarische salade (met extra plak geitenkaas). De gemengde groente, waaronder boontjes waren overgaar/slap. En waarom nog friet serveren als er al rijst én aardappelpuree bij de gerechten zat? Beiden stukken vlees (varkenshaas en sate) waren heerlijk, maar de bijgeserveerde zaken zouden stukken beter kunnen. Toetje (oreo dessert) was ook heerlijk, maar moesten we vreemd genoeg extra voor betalen terwijl dit op de kaart niet het geval leek.
Zaak is erg leuk ingericht, maar in het eerste deel kan het wel erg rumoerig worden
Jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hadden mexicaans voorgerecht en hoofgerecht gegeten was heerlijk
lekkere wijn voor 12.50 de fles.. voor herhaling vatbaar
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we zijn goed ontvangen en hebben erg lekker gegeten, we hadden om 17.45 uur gereserveerd omdat we om 20.15 uur een film hadden gereserveerd, tot en met het hoofdgerecht liep alles soepel, maar daarna duurde het even voordat we de aandacht van het personeel konden vangen, er was toen helaas geen tijd meer over voor het dessert of koffie, en hebben we afgerekend.