Le Connaisseur

Oudegracht 59 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

Kenners van wijn en diner Midden in het centrum van bruisend Utrecht vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Marja M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een gezellige plek om lekker en goedkoop te eten. De vis was ietwat te zout, maar dat is mijn mening. Het nagerecht met allerlei hapjes voor twee personen is bijna niet te evenaren zo lekker!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Werden eerst in kelder geplaatst maar daar was het vreselijk met het geluid. Gelukkig mochten we naar boven verhuizen.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik was altijd zeer tevreden over le connaseur tot mijn bezoek van gisteren. Ik bestelde net als een paar jaar geleden de mexican combination en ipv heerlijke empenadas kreeg ik een bord met een brei/klont van gesmolten kaas met geprajte bonen. Eten was zeer teleurstellend. Toen ik het eten terug wilde sturen was dat niet mogelijk! Ik kreeg een nieuwe empenada, terwijl ik een ander gerecht wilde. Ook deze empenada was niet te eten, gortdroog helaas. Het restaurant bood mij een toetje aan, terwijl ik eigenlijk nog bartstte van de honger. Toen zijn we maar vertrokken. Ik vind het erg jammer dat door de slechte service en het eten nu mijn verjaardagsetentje en mijn goede ervaringen met het restaurant nu zijn verpest. Mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant is moeilijk bereikbaar. Het best is met het openbaar vervoer. Je kunt bij de Europalaan in Utrecht de auto parkeren voor 5 euro per dag en dan de tram nemen naar het Jaarbeursplein en dan de stad inlopen. Is trouwens ook gezellig druk. Qua inrichting zou het wat intiemer kunnen. Wij hadden drie twee persoonstafels die niet goed aansloten en één wiebelde.

Het eten was geweldig en de heft de nadelen helemaal op
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
in een zin gezegd van het begin tot en met het einde wordt je als GAST behandeld. Met een woord geweldig en dat voor die terechte vriendenprijs.
christina L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De kelder is ontzettend lawaaierig - zelfs op minder dan 1 meter normaal gesprek niet mogelijk - in principe betekent dit boven de 80 dB en schadelijk voor het oor - ofwel geluidsisolatie ofwel oorbescherming aanbieden.
Op zo'n manier kan je niet genieten van een etentje en gezelschap.
Iefke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, maar zeer rumoerig naarmate het drukker werd. Beetje raar systeem met de desserts. Je kan wel van de kaart kiezen, maar dan moet je nog wel 3.50 extra betalen..... ??? Nou zaten we toch al helemaal vol, dus hebben wij geen dessert genomen.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
1 min punt = onduidelijkheid over de menu kaart i.v.m. de actie, het wordt wel uitgelegd maart niet goed!!!!
de kaart is te ingewikkeld
J.f.g. K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gegeten met 3 personen super gezellig ,leuke bediening.
Als we nog eens in utrecht zijn is dat een aanrader .
Net even uit de drukte van de binnen stad .en toch op loop afstand van het centrum,is goed te doen.
J.d.k
Adri H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg leuke en vriendelijke ontvangst.
Zeer vriendelijk personeel!
Verrassend lekker eten, meer dan voldoende.
Voor herhaling vatbaar......
José V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk, goed en gezellig gegeten. Minpuntje was toch wel de rumoerigheid/herrie, we konden elkaar niet ontspannen verstaan en verstaanbaar maken. Niet alleen door de akoestiek, maar mede door een grote groep die achter ons zat en wat te vieren had. Ik kreeg bijvoorbeeld ook geregeld een kindervoetje of arm langs mijn nek. als er gepasseerd werd.
Misschien een tip: een grote groep beneden in het kleine zaaltje aan het water te zetten, daar zat gisteren nog een groep en verder was het leeg?! Voor hen wellicht ook wat minder ongemakkelijk, voor wat betreft de toespraken en reacties hierop en de kleine kinderen hebben zo ook wat meer bewegingsruimte.
LalaRoos .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer lekker gegeten en we werden uitstekend geholpen. Het was druk, dus soms duurde het even tot je geholpen werd. Heel mooie inrichting! Ik heb een leuke avond gehad
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Waar wij zaten, het restaurant beneden, was net een kippenhok. Een goed gesprek was bijna niet mogelijk vanwege het geluidsniveau. Had van het eten meer verwacht. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding mochten wij toch niet klagen.
Kaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben met 4 pers met de AH actie gegeten
Ruime keus
Heerlijk eten
3 gangen
Vriendelijk personeel
Onze complimenten
We komen er graag nog eens terug!

Wij zaten beneden, wat we heel fijn vonden
Boven (bg) was het heel erg warm
Marjan en Philys T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten met prima zorg en het was gezellig druk. De gerechten volgden elkaar redelijk snel op, maar je bord werd niet weggekaapt voordat je klaar was, dus prima.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Restaurant is zeer betaalbaar. Bediening is uitstekend. De gangen volgden elkaar in snel tempo op; dat had wat rustiger gekund. En minder zout in de gerechten zou ook goed zijn.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gewoon heel lekker gegeten in dit vriendelijke restaurant met attente bediening. Voorafje van zalm heerlijk, hoofdgerecht gewoon goed met lekker veel groenten, nagerecht van ijs eenvoudig. We stonden wel snel weer buiten.
p B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De smaak van de gerechten was goed en de opmaak ervan ook verzorgd. De wachttijd tot het voorgerecht was lang, doch daarna verliep de rest soepel.
Het was een relatief warme herfstavond en in het restaurant was het druk. Toch was de temperatuur goed.
job H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij zijn altijd erg tevreden over het eten en de bediening, komen graag in 1 van jullie restaurants
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Uitgebreide kaart, goede service en heerljk eten voor een aangename prijs