Le Connaisseur

Oudegracht 59 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

Kenners van wijn en diner Midden in het centrum van bruisend Utrecht vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

• Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Helemaal top!!!
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Super goed en voordelig eten.
Komt er vaker, vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Super en snelle bediening.
Personeel heel vriendelijk en het eten is uitstekend.
Dat voor weinig en betaalbaar geld.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Jammer, dat je bij het hoofdgerecht, zowel frites, aardappelpuree en aardappelkroketjes geserveerd krijgt.
Een beetje teveel van het goede. Ook de koffie na het eten werd vergeten.
mia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening.
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Leuk ingericht, goede ontvangst. Snelle service. Heerlijke calamari en carpaccio vooraf. Hoofdgerecht eendenborst (mals met knapperig velletje met niet-overheersende saus) en kangaroe steak. Frietjes wellicht wat aan de zoute kant voor onze smaak, maar lekker knapperig. Gezien de royale porties gekozen voor koffie en thee na ipv een toetje. Hier gaan we zeker weer heen. Uitzonderlijk goedkoop voor de goede kwaliteit eten. Zeer uitgebreide kaart.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gastvrij ontvangen,eten erg goed,3gangen voor een leuke prijs,ruime keuze in gerechten,waren vroeg,maar voor zessen al volle bak.
Als in Utrecht een aanrader
Mathilde H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geen. Helemaal tevreden. Ik kom graag terug.
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geweldige bediening van het begin tot het einde wotdt men als gast behandeld, Geweldig.
Egbert J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellig restaurant ,leuke sfeer,prima uitgebreide menukaart en leuk en gedienstig personeel.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een gezellige plek om lekker en goedkoop te eten. De vis was ietwat te zout, maar dat is mijn mening. Het nagerecht met allerlei hapjes voor twee personen is bijna niet te evenaren zo lekker!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Werden eerst in kelder geplaatst maar daar was het vreselijk met het geluid. Gelukkig mochten we naar boven verhuizen.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik was altijd zeer tevreden over le connaseur tot mijn bezoek van gisteren. Ik bestelde net als een paar jaar geleden de mexican combination en ipv heerlijke empenadas kreeg ik een bord met een brei/klont van gesmolten kaas met geprajte bonen. Eten was zeer teleurstellend. Toen ik het eten terug wilde sturen was dat niet mogelijk! Ik kreeg een nieuwe empenada, terwijl ik een ander gerecht wilde. Ook deze empenada was niet te eten, gortdroog helaas. Het restaurant bood mij een toetje aan, terwijl ik eigenlijk nog bartstte van de honger. Toen zijn we maar vertrokken. Ik vind het erg jammer dat door de slechte service en het eten nu mijn verjaardagsetentje en mijn goede ervaringen met het restaurant nu zijn verpest. Mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant is moeilijk bereikbaar. Het best is met het openbaar vervoer. Je kunt bij de Europalaan in Utrecht de auto parkeren voor 5 euro per dag en dan de tram nemen naar het Jaarbeursplein en dan de stad inlopen. Is trouwens ook gezellig druk. Qua inrichting zou het wat intiemer kunnen. Wij hadden drie twee persoonstafels die niet goed aansloten en één wiebelde.

Het eten was geweldig en de heft de nadelen helemaal op
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
in een zin gezegd van het begin tot en met het einde wordt je als GAST behandeld. Met een woord geweldig en dat voor die terechte vriendenprijs.
christina L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De kelder is ontzettend lawaaierig - zelfs op minder dan 1 meter normaal gesprek niet mogelijk - in principe betekent dit boven de 80 dB en schadelijk voor het oor - ofwel geluidsisolatie ofwel oorbescherming aanbieden.
Op zo'n manier kan je niet genieten van een etentje en gezelschap.
Iefke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, maar zeer rumoerig naarmate het drukker werd. Beetje raar systeem met de desserts. Je kan wel van de kaart kiezen, maar dan moet je nog wel 3.50 extra betalen..... ??? Nou zaten we toch al helemaal vol, dus hebben wij geen dessert genomen.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
1 min punt = onduidelijkheid over de menu kaart i.v.m. de actie, het wordt wel uitgelegd maart niet goed!!!!
de kaart is te ingewikkeld
J.f.g. K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gegeten met 3 personen super gezellig ,leuke bediening.
Als we nog eens in utrecht zijn is dat een aanrader .
Net even uit de drukte van de binnen stad .en toch op loop afstand van het centrum,is goed te doen.
J.d.k
Adri H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg leuke en vriendelijke ontvangst.
Zeer vriendelijk personeel!
Verrassend lekker eten, meer dan voldoende.
Voor herhaling vatbaar......