Le Connaisseur

Oudegracht 59 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

Kenners van wijn en diner Midden in het centrum van bruisend Utrecht vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijke bediening, erg leuke plek aan de gracht. We hebben er gezellig gegeten. Eten was matig, beetje van alles door elkaar op 1 bord, niet echt verrassend, maar ook niet heel duur. Wijn niet lekker, helaas ook geen keus in wijn.
jvancalsteren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geweldig lekker en veel gegeten voor een uitstekende prijs in een prachtige omgeving. Vriendelijke en vlotte bediening, de gerechten kwamen in een goed tempo en alles was even lekker. Zowel de kangeroo-tournedos als de kipsate, de nacho's en de salade met kip en bacon zijn aanraders. Eindelijk eens een restaurant dat een normale prijs (€12,50) voor een goede fles wijn rekent. We hebben echt genoten!
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras.
Mooie locatie bij de gracht.
Vriendelijke bediening.
Zeer de moeite waard.
Ook zonder de ah actie..
femke.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We kwamen hier via de ah-restaurantactie. Nadat we aangegeven hadden dat we graag buiten wilden zitten, was er eerst geen plaats, maar later konden we naar buiten aan de gracht zitten . We konden kiezen van de kaart en het goedkoopste menu was dan gratis.
Het eten was heerlijk en de bediening was prima, een aanrader !!
E.M. W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We vinden de service fantastisch, het eten heel goed en origineel opgediend.
Geen enkel punt van kritiek! Een heerlijke zomeravond aan het water.
dianelemke1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben met de AH aktie hier een heerlijk 3 gangen menu gegeten.Genoeg keuze voor allebei.
Heerlijk aan het water gezeten. De menuprijzen zijn 19.50 en 24,50.(op vrijdag hebben we hier gegeten).
Prima bediening, we hadden gezegd dat we op tijd weer weg moesten en daar is rekening mee gehouden.
Kort om een fijne avond gehad.
ploenk .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De service was vriendelijk, het eten was prima, maar we voelden ons aan het eind wel een beetje weggekeken. We moesten erg snel aan het dessert. Dus om echt bij te kletsen niet de beste locatie.
vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ruime keuze uit de menukaart, lekkere gerechten en een attente bediening. Heerlijk gegeten aan de werf. Aanrader vooral met ah-kaart.
Lidy Vermeltfoort V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Geweldig, komen elke keer weer terug !! Hele goede prijs-kwaliteit verhouding !!
Niks negatiefs op aan te merken , hoeveel meer willen jullie nog weten....in een woord GEWELDIG
Jan en Lidy
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. Het buiten terras is mooie gelegen aan de gracht zodat je bij mooi weer bootjes kan kijken.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke bediening, niet opdringerig, redelijk vlot, vanwege parade erg druk en luid buiten maar wel gezellig, ruimte wel wat vol, eten prima hoewel steak hier en daar wat droog was, voldoende eten voor een redelijke prijs,
combinatie met AH-actie prima geen extra gedoe zoals bij anderen wel eens voor komt , prima keus
john D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Drie gangen menu genomen, eten was prima service was erg goed. Carpaccio is een aanrader als voorgerecht.. mixed grill is beetje droog maar qua prijs is het meer dan voldoende. Leuke plek gezellige personeel en knus aan de gracht. Kom hier zeker vaker terug voor een snelle bite
j.h.doeven .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ontvangst was goed. Bediening was vriendelijk, voorkomend en attent. We hebben heerlijk gegeten. We zaten in de werfkelder wat op zich heel leuk is. Het was op het terras helaas te fris. In de werfkelder weerklinkt het geluid meer dan in een gewone ruimte. Daarom geluidsniveau "levendig". Champignons gratin is een aanrader evenals de Yakitori spiesen met pittige saus. Mijn vrouw genoot van de mixed fish en ik vond de Irish steak lekker. De Gelato di Limon was een fris toetje. We gaan nog eens terug.
Malou W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mijn favoriete restaurant. Je kan zowel met zijn tweeën hier eten, als met een grote groep. De service is dan hetzelfde: top! Ook het eten vind ik heerlijk. Het enige aandachtspuntje is dat er misschien wat meer gerechten bij kunnen die niet alleen uit vlees bestaan, vooral bij de hoofdgerechten. Verder echt top!
bmvdk .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gerechten waren lekker en vooral ook prima (ruime) porties. Bediening vriendelijk en vlot. Leuke aankleding en sfeer in de zaak, prima voor een niet al te formeel etentje.
nsje01hansboeyink .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Erg tevreden herhaling vatbaar !
Alleen jammer dat parterre was afgesloten de kelder was behoorkijk rumoerig.
Ik ga nog maar even door om de 120 tekens te halen!
Rod V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker op het ruime terras aan de Oude Gracht gezeten. Prima menu met voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht naar keuze, voor een uitstekende prijs. Keuze uit klein en groot menu. Voor een kleine eter (kind) een uitkomst en scheelt ook een behoorlijk bedrag. Heerlijk gegeten. Eten werd snel opgediend, wat erg prettig was omdat we aansluitend naar de Rembrandt bioscoop gingen op nog 2 minuten lopen van dit leuke restaurant. Wij komen zeker nog weer terug.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, konden alle gerechten kiezen ook al hadden wij een AH-bon. Paar uur van tevoren gereserveerd, heel fijn dat dit mogelijk was. We zouden het zeker aanraden!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een prima restaurant, goed te bereiken en vriendelijk personeel. Het was relatief druk, maar we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het was erg warm in het restaurant zodat we niet op ons gemak zaten. Het eten was erg zout en niet bijzonder. Bediening was goed maar geen plek om nog eens terug te komen