Le Connaisseur

Oudegracht 59 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

Kenners van wijn en diner Midden in het centrum van bruisend Utrecht vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Sila T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Mijn verjaardag hier gevierd dus gratis eten.Het voorgerecht en de hoofdmaaltijd waren prima van smaak en hoeveelheid.
Helaas bleek de verrassing voor de jarige een brandend sterretje op ijs te zijn. Laat ik dat nu NET niet besteld hebben zijnde ervoor moeten bijbetalen, evenals voor de koffie die ik nam zijnde vol van de 2 wél gratis gerechten.
De ambiance vond ik niet super: niet gereserveerd en aldus een plek in de gewelven van de kelder. Boven was te vol, buiten was te nat.
Er was geen raam of anderszins ruimtelijk gevoel.
Wel heel vriendelijk (Jong!) personeel en was de bediening erg fijn/vriendelijk.
Voor het eten kom ik vast wel terug maar dan op een betere zitplek.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima restaurant, enige opmerking was dat de soep niet warm genoeg was. Gelijk een nieuwe soep gekregen. Verder was het royaal en prima van smaak.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Jullie hebben zeer vriendelijke werknemers
Het eten is prima.

Heerlijk , om aan het water te kunnen zitten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Lekker eten voor weinig geld.
Beding vriendelijk.
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
In tegenstelling tot de keer met de AH actie, deze keer wel een heerlijke avond met alles erop en eraan, vlotte bediening, toen er geen plaats was op het terras werd er gezegd, zodra er plaats is kunt u naar buiten, en zo geschiede, echt top.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Helemaal top!!!
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Super goed en voordelig eten.
Komt er vaker, vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Super en snelle bediening.
Personeel heel vriendelijk en het eten is uitstekend.
Dat voor weinig en betaalbaar geld.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Jammer, dat je bij het hoofdgerecht, zowel frites, aardappelpuree en aardappelkroketjes geserveerd krijgt.
Een beetje teveel van het goede. Ook de koffie na het eten werd vergeten.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening.
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Leuk ingericht, goede ontvangst. Snelle service. Heerlijke calamari en carpaccio vooraf. Hoofdgerecht eendenborst (mals met knapperig velletje met niet-overheersende saus) en kangaroe steak. Frietjes wellicht wat aan de zoute kant voor onze smaak, maar lekker knapperig. Gezien de royale porties gekozen voor koffie en thee na ipv een toetje. Hier gaan we zeker weer heen. Uitzonderlijk goedkoop voor de goede kwaliteit eten. Zeer uitgebreide kaart.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gastvrij ontvangen,eten erg goed,3gangen voor een leuke prijs,ruime keuze in gerechten,waren vroeg,maar voor zessen al volle bak.
Als in Utrecht een aanrader
Mathilde H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geen. Helemaal tevreden. Ik kom graag terug.
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geweldige bediening van het begin tot het einde wotdt men als gast behandeld, Geweldig.
Egbert J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellig restaurant ,leuke sfeer,prima uitgebreide menukaart en leuk en gedienstig personeel.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een gezellige plek om lekker en goedkoop te eten. De vis was ietwat te zout, maar dat is mijn mening. Het nagerecht met allerlei hapjes voor twee personen is bijna niet te evenaren zo lekker!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Werden eerst in kelder geplaatst maar daar was het vreselijk met het geluid. Gelukkig mochten we naar boven verhuizen.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik was altijd zeer tevreden over le connaseur tot mijn bezoek van gisteren. Ik bestelde net als een paar jaar geleden de mexican combination en ipv heerlijke empenadas kreeg ik een bord met een brei/klont van gesmolten kaas met geprajte bonen. Eten was zeer teleurstellend. Toen ik het eten terug wilde sturen was dat niet mogelijk! Ik kreeg een nieuwe empenada, terwijl ik een ander gerecht wilde. Ook deze empenada was niet te eten, gortdroog helaas. Het restaurant bood mij een toetje aan, terwijl ik eigenlijk nog bartstte van de honger. Toen zijn we maar vertrokken. Ik vind het erg jammer dat door de slechte service en het eten nu mijn verjaardagsetentje en mijn goede ervaringen met het restaurant nu zijn verpest. Mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant is moeilijk bereikbaar. Het best is met het openbaar vervoer. Je kunt bij de Europalaan in Utrecht de auto parkeren voor 5 euro per dag en dan de tram nemen naar het Jaarbeursplein en dan de stad inlopen. Is trouwens ook gezellig druk. Qua inrichting zou het wat intiemer kunnen. Wij hadden drie twee persoonstafels die niet goed aansloten en één wiebelde.

Het eten was geweldig en de heft de nadelen helemaal op
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
in een zin gezegd van het begin tot en met het einde wordt je als GAST behandeld. Met een woord geweldig en dat voor die terechte vriendenprijs.