Le Connaisseur

Oudegracht 59 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Connaisseur

Kenners van wijn en diner Midden in het centrum van bruisend Utrecht vind je Le Connaisseur, waar gezelligheid, saamhorigheid en culinair genieten hand in hand gaan. Ze bieden voor €19,50 een 3-gangenmenu aan: vooral klassiek Frans en Hollands georiënteerd, maar met hier en daar een internationaal uitstapje. Daarnaast hebben ze ook nog eens goede wijn voor een heel schappelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Jane H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De restaurant had veel sfeer. Een min punt was de warmte! Veel's te warm binnen!
Het eten was goed niks te klagen daar over en de prijs van de flesje wijn was redelijk.
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
waar voor je geld.
swiek .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig gegeten met een vriendin. We hadden een AH bon en konden kiezen uit twee menu's met een verschillende prijs. Het tweede menu was dan gratis en werd netjes van de rekening afgehaald. Eten was goed, aardige bediening.
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Bij gebruikmaking van de AH restaurantactie wordt een hogere prijs berekend voor het menu, waardoor het voordeel geringer is. Dit was ons van tevoren niet duidelijk.
Als een restaurant vindt, dat men te weinig verdient aan deze actie, moet men misschien overwegen niet mee te doen.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellige plek, goed eten en een leuke prijs! Buiten aan het water gezeten, top. Reserveren aan te raden. Doordeweeks zijn de prijzen nog gunstiger!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We zaten aan het water had schoonmoeder mee die al 15 jaar niet was wezen uiteten. Ze heeft genoten en vond alles heerlijk. Voor ons een gezellige afsluiting na een dagje utrecht
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke ambiance, je kan binnen of aan de Oude Gracht zitten.
Het personeel is attent en het eten is goed.
Je krijgt niet het idee van ik moet opschieten, ondanks dat er mensen zaten te wacht tot er een tafel vrij kwam.
André O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. en de bediening was erg vriendelijk. minder was dat we binnen moesten eten. helaas staan binnen de tafeltjes tamelijk dicht op elkaar
R.H. T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima restaurant waar je gezellig kunt zitten, zelfs aan de grachtkant, en eten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
lekker aan de gracht op het terras gezeten. een gezellige ervaring. Met Ah -kortingsbon gegeten op zondag in menu normaal 14.50 en 19.50 maar voor de ah actie gelden de prijzen van vrijdag en zaterdag dus 19.50 en 24.50, eigenlijk dus maar 1 persoon gratis gegeten ipv 2 met 2 kortingsbonnen. Dat was een beetje jammer, voor de rest prima gegeten.
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder vriendelijk en gezellig restaurant. Wij zaten wel buiten aan de gracht, dus over binnen kan ik niet veel zeggen. Bediening gezellig en gastvrij, prijs en kwaliteit ook goed.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke bediening en prijs,komen vast weer terug.Eten was precies genoeg.Dit restaurant is een aanrader,voor een ieder die van lekker eten houdt
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Via de AH actie bij dit restaurant gereserveerd. Zat gezellig vol binnen met voornamelijk ouderen en studenten. Dat verteld dan al genoeg over de kwaliteit van de gerechten, redelijk grote porties voor een aangename prijs. Prima zo voor een keer maar de kaart is zo uiteenlopend dat je merkt dat er geen specialisatie is waar de kok echt in uitblinkt en dat proef je. Bijna geen plek meer voor het dessert zelfs, dat overigens tegen bijbetaling a la carte kan zijn (anders gewoon een standaard le Connaisseur ijsje met chocosaus na je voor en hoofdgerecht a la carte)
Anaïs V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Top prijs-kwaliteits verhouding, genoeg keuze en redelijk eten. Het eten liet soms lang op zich wachten, maar dat hinderde door het gezelschap niet.
Bernard H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prima eten, goede service en een schappelijke prijs. Voor de AH actie hanteert men wel het normaal duurdere weekendtarief, maar dat was geen grote tegenvaller.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was goed, de bediening prettig, mooie plaats aan de gracht, kortom voor herhaling vatbaar wij gaan hier beslist weer eens eten met familie of vrienden.
André O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Sfeer en bediening was goed en erg vriendelijk. Eten was goed en lekker. Enige (minuscuul) puntje van kritiek was dat we enige tijd moesten wachten op de bestelde patat, terwijl we het hoofdgerecht al hadden ontvangen.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijke bediening, erg leuke plek aan de gracht. We hebben er gezellig gegeten. Eten was matig, beetje van alles door elkaar op 1 bord, niet echt verrassend, maar ook niet heel duur. Wijn niet lekker, helaas ook geen keus in wijn.
jvancalsteren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geweldig lekker en veel gegeten voor een uitstekende prijs in een prachtige omgeving. Vriendelijke en vlotte bediening, de gerechten kwamen in een goed tempo en alles was even lekker. Zowel de kangeroo-tournedos als de kipsate, de nacho's en de salade met kip en bacon zijn aanraders. Eindelijk eens een restaurant dat een normale prijs (€12,50) voor een goede fles wijn rekent. We hebben echt genoten!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras.
Mooie locatie bij de gracht.
Vriendelijke bediening.
Zeer de moeite waard.
Ook zonder de ah actie..