Le Connaisseur

Dagelijkse Groenmarkt 35 2513 AL Den Haag Nederland Kaart
31-703020400

Over het restaurant Le Connaisseur

Sfeervol en laaggeprijsd

Een leuke plek voor een sfeervol diner of een gezellige borrel. En, met een 3-gangenmenu voor €19,50 is Le Connaisseur zeer vriendelijk geprijsd. Ook met mooi weer is dit de place to be, want het restaurant beschikt over een terras. De gerechten variëren van carpaccio en visplateaus, tot vegetarisch en glutenvrij. Ideaal voor een gezellig avondje uit eten met familie of vrienden.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Vera B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Samen met vriendin gewoon maar lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent!! We hebben een fijne avond gehad! Wij komen zeker terug!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed gegeten voor een fantastische prijs! De jonge bediening was erg vriendelijk en het eten zeer smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
In één woord fantastisch goed. De bediening van voornamelijk jonge mensen was uitmuntend. De entourage perfect; wij voelden ons daar erg op ons gemak en hebben samen een heerlijke, gezellige avond beleefd.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Jammer dat voor de AH restaurantbon eerst de prijs verhoogd werd naar weekend menu.
Veder heel lekker en genoeg als altijd
pmcvdb .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel (en daardoor moeilijke) keuze uit niet alledaagse gerechten, we zullen dus nog eens terug moeten komen.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede kwaliteit niet duur
p8r .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijne van de ah aanbieding bij le connoisseur was dat er gewoon uit hun hele menukaart gekozen kon worden. Voorgerechten lekker en verzorgd gepresenteerd. Idem de hoofdgerechten, smakelijk en mooi gepresenteerd op mooi servies. Toetje ijs, eenvoudig maar ook lekker van smaak maar goed opgemaakt. Jonge bediening die zich gedreven met de gasten bezighoudt.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
goed eten voor redelijke prijs.
awmvdh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kregen niet de keuze om aan het raam te zitten, want die tafels waren kennelijk bestemd voor gezelschappen van meer dan twee personen. Verder was het tamelijk donker.
Het eten was goed, maar sommige gerechten wel nogal zout. Bediening was correct en vriendelijk.
mariska M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
goed ontvangen. Het eten was goed, erg smaakvol helaas was het wel erg veel, hierdoor niet alles op kunnen eten. service was erg snel.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Discriminerend grof en brutale ober( ( n oudere man..) in Le connaisseur in Denhaag. Geen gast vrijheid gevoel en mogelijkheden geven als je er iets bij wilt bestellen..!!! KOM HIER NOOIT MEER TERUG! En geef het door aan de mensen om mij heen..sorry..
nahabedian .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We waren een stel met een kind van 7. Het was over het algemeen goed, het eten lekker.
Wel wil ik aangeven dat de wachttijd erg lang was.
Ook is er geen mogelijkheid voor gratis kraanwater. Ik dacht dat het inmiddels in alles restaurants wordt gegeven, zeker als je met kind bij bent.
eric203 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zonder meer verrassend! Prima eten; grote hoeveelheid en huiswijn zeer gunstig geprijsd zodat je al gauw een hele fles neemt ipv een enkel glas. Komen zeker terug. Een absolute aanrader!
Eric uit Wssenaar
Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was verrukkelijk bedeining was top! Heerlijk gegeten en superrr gezellig.
yvonneydehaan .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
altijd heerlijk eten bij de connaisseur maar het viel ons wel op hoe donker het is mag iets lichter.
Verder prima ook zonder de ah actie goeie prijzen!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk eten voor een super prijs. Leuke en snelle bediening
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten..
Willemjan58 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima kwaliteit eten, attente en vriendelijke bediening, prijs fles wijn is gewoon laag en dan tegen flink gereduceerd tarief fles spa bij de fles wijn, dat zie je zelden! Prijs/kwaliteit verhouding in het algemeen zeer goed. En alles snel op tafel, ondanks de drukte, wil je beetje pauze tussen de gerechten, ook goed. Kortom, topzaak!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
4 vriendinnen hebben heerlijk genoten van de A.H aanbieding.
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer ondanks de drukte. Aan te bevelen !!!