Le Connaisseur

Dagelijkse Groenmarkt 35 2513 AL Den Haag Nederland Kaart
31-703020400

Over het restaurant Le Connaisseur

Sfeervol en laaggeprijsd

Een leuke plek voor een sfeervol diner of een gezellige borrel. En, met een 3-gangenmenu voor €19,50 is Le Connaisseur zeer vriendelijk geprijsd. Ook met mooi weer is dit de place to be, want het restaurant beschikt over een terras. De gerechten variëren van carpaccio en visplateaus, tot vegetarisch en glutenvrij. Ideaal voor een gezellig avondje uit eten met familie of vrienden.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Le Connaisseur

Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
yvonneydehaan .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
altijd heerlijk eten bij de connaisseur maar het viel ons wel op hoe donker het is mag iets lichter.
Verder prima ook zonder de ah actie goeie prijzen!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk eten voor een super prijs. Leuke en snelle bediening
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten..
Willemjan58 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima kwaliteit eten, attente en vriendelijke bediening, prijs fles wijn is gewoon laag en dan tegen flink gereduceerd tarief fles spa bij de fles wijn, dat zie je zelden! Prijs/kwaliteit verhouding in het algemeen zeer goed. En alles snel op tafel, ondanks de drukte, wil je beetje pauze tussen de gerechten, ook goed. Kortom, topzaak!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
4 vriendinnen hebben heerlijk genoten van de A.H aanbieding.
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer ondanks de drukte. Aan te bevelen !!!
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We waren met z'n vieren en het tafeltje dat ik gevraagd had was inderdaad voor ons gereserveerd. We hebben heerlijk gegeten, het personeel was heel vriendelijk en er hing een prettige sfeer, dus een heerlijke avond!
info98 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima. Heerlijk buiten gegeten. Het eten kwam vlot en was goed warm en erg smakelijk. De bediening was vriendelijk en prettig.
Amina B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten! Het was zo veel dat we niet eens een toetje hebben besteld. Volgende keer beter!
Nanny.christoffels C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
goede ontvangst en echt waar voor je geld. vriendelijke belangstellende bediening , tafeltjes staan echter wel heel dicht op elkaar, zodat je wel moet opletten wat je zegt in prive gesprekken ..
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Alles bij jullie is gewoon super! Van het eten tot de inrichting en bediening!!,blijf zo doorgaan!! Want wat goed is moet je niet veranderen
Mitchel D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima restaurant voor een gezellige grote hap.
Altijd goede aanbiedingen op internet te vinden.
Geen culinaire hoogstandjes maar wel gewoon een goed bereide maaltijd met ruime porties (sommige mensen zullen dit restaurant bestempelen als "vreetschuur", wat enigszins denigrerend is).
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Uitstekend gegeten, de drankjes zijn gunstig geprijst en er is een leuke sfeer. Nou krijg ik de opmerking dat mijn recensie tenminste 120 tekens moet zijn en dat vind ik dan weer onzin.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gegeten kom hier vaker vind het een gezellig en goed restaurant zeker aanrader ga snel weer eens terug i. me vakantie nog
Elsa G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een prachtig pand van buiten, maar binnen wat sleets. De kwaliteit was eenvoudig en gemiddeld. Net zoals de service. Blijft niet hangen in m'n geheugen.
Ghislaine P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eten was prima. Wij moesten naar een voorstelling en vroeg of wij op tijd klaar kon zijn. Wij hadden wel een 4 gangen menu met voucher. Dit werd gelijk aan iedereen goed gecommuniceerd, alles kwam heel vlot en we stonden op tijd buiten. Service en oplettendheid van het personeel was uitstekend.
Wkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zoon, we hadden een proeverij van voorgerechten voor twee personen, heerlijk, hoofdgerecht was top, groente erbij, daar houden we van, nagerecht ook voor twee personen, heerlijk, grote porties, we zaten bomvol, maar komen zeker weer terug, een aanrader
barbrabackus .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten, vrij vlot op tafel ondanks drukke zaterdag. Goedkoop Wel heel erg luidruchtig. Niet lekker kunnen praten
Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed eten, we waren er al eens geweest en vriendelijk personeel. Het is alleen super rumoerig in het restaurant had moeite me te concentreren op mijn parnter.