Le Connaisseur

Dagelijkse Groenmarkt 35 2513 AL Den Haag Nederland Kaart
31-703020400

Over het restaurant Le Connaisseur

Sfeervol en laaggeprijsd

Een leuke plek voor een sfeervol diner of een gezellige borrel. En, met een 3-gangenmenu voor €32,50 is Le Connaisseur zeer vriendelijk geprijsd. Ook met mooi weer is dit de place to be, want het restaurant beschikt over een terras. De gerechten variëren van carpaccio en visplateaus, tot vegetarisch en glutenvrij. Ideaal voor een gezellig avondje uit eten met familie of vrienden.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk en erg sfeervol restaurant met op de eerste verdieping allemaal oude boeken in boekenkasten. Wij kwamen hier voor het AH menu en hadden de keuze uit de hele kaart. Een aantal gerechten had een meerprijs, maar die kon je "afkopen" door 5 euro extra te betalen (geldt ook voor hun normale 3-gangen menu's). De eend was wat taai, maar verder was alles heerlijk.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten, ook veel keuze met de ah actie. Erg groot, maar daarom ook geschikt voor groepen. Er was ook een snelle service
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten. Gezellige en vlotte bediening. Het beleid van het management om geen kraanwater te serveren: belachelijk en zeer ongastvrij.
Duncan H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vandaag met zijn vieren de verjaardag van mijn zoon gevierd., twee jaar na de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Helaas is er aan de kwaliteit niet veel verbeterd. En dan hou ik zeker de prijs in vergelijk. Kipfilet met een ondefinieerbare tomatensalsa. Bruschetta met halve cherrytomaatjes? Mix gril, drie stukken vlees met dezelfde kruiden aan 1 spies. Potentieel ligt veel hoger. Meer aandacht voor de keuken..
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij waren er met de ah restaurant actie maar dat is een lachertje. Niets tweede menu gratis maar een "speciaal" menu voor 16,25 pp. Alles van de kaart mocht maar voor sommige gerechten moest je dan wel weer bij betalen. En het dessert was dan ineens alleen vanille ijs met minimale chocoladesaus en slagroom, koffie of thee !? Fles Huiswijn voor 12,50 is mooie aanbieding.
Maar het eten was heerlijk dat dan weer wel gelukkig en meer dan voldoende. Hoofdgerecht duurde wat lang maar we hadden alle tijd dus net niet ergerlijk. Blijft wel een rumoerige tent. Komen hier zeker nog wel een keer terug want normale menu's zijn ook prima betaalbaar.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De Connaisseur is een simpel restaurant, met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en de bediening is altijd vriendelijk, gewoon altijd goed als de verwachtingen niet al te hoog gespannen zijn.
Een gerecht viel echter negatief uit de toon, de tongrolletjes gevuld met zalm; op de eerste plaats waren het geen rolletjes, maar een paar platte stukjes vis, die niet meer als tong te herkennen waren, met daarop gerookte zalm.
Gerookte zalm in een warm gerecht geeft al gauw het zgn. "Hema worst effect" en ook dit keer was het niet anders. Misschien moet ik dit even uitleggen het Hema worst effect betekent, dat bij iedere hap die je neemt het gerecht minder lekker wordt, net zoals bij de Hema worst de eerste hap is heerlijk, maar bij de laatste ben je blij dat die op is.
Een tip voor de Connaisseur, gebruik verse zalm en maakt met de tong daar mooie rolletje van of haal het gerecht van de kaart.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was lekker, maar de rekening gaf een nare nasmaak. We hadden ah restaurantbonnen en konden uit de normale menukaart kiezen. Het werd het menu van €18,50. Alleen bleek bij het afrekenen dat er voor 4 personen niet 2x €18,50 maar 2x €32,50 in rekening gebrachte werd. Het menu van €18,50 kost met een ah kortingsbon ineens €14,00 duurder per twee personen. Voor ons dus €28,00 duurder. De werkelijke korting die ze geven is €2,25 p.p. in plaats van een gratis 3 gangen menu.
Persoonlijk vind ik dat je je als goed restaurant zou moeten schamen om je gasten zo te behandelen.
André H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten in een uitstekende sfeer met een gastvrije bediening. Een kleine klacht (geen ananas bij een gerecht waar ook ananas bij zou zitten0 werd meer dan goed gemaakt door promotie van het toetje naar de luxe klasse, en dat was ook voortreffelijk. We komen heel graag weer terug.
WVISSER .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij gaan wel vaker naar de Le Connaisseur. Het eten is heerlijk van begin tot einde. Prijs is prima wat mij aanspreek is de formule dat als je een gerecht kiest waar je moet bijbetalen,(dit is afhankelijk van welk gerecht je kiest. ) je eenmalig een bedrag bijbetaald ook al kies je in elke gang een duurder menu.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke ontspannen sfeer met rustige vriendelijke bediening. Het lekkere eten komt met goede tussen pose op tafel. Porties van de 3-gangen zijn prima op elkaar afgestemd. Een aanrader.
alfajtd24 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij komen vaak bij Connaisseur en het eten is altijd erg lekker! De bediening is altijd erg vriendelijk en hulpvaardig en we komen er ooit teleurgesteld vandaan! Super goed restaurant, goede sfeer en inrichting, alleen wel rumoerig wanneer het vol is, maar welk restaurant is dat dan niet?
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met zijn vieren. Met een groupon bon gekomen. De saté was heerlijk mals, het eten is goed. De prijs is ook goed voor wat je krijgt. De bediening vriendelijk. Ik kom zeker terug.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. En ook tijdens het eten was iedereen van de bediening uitermate vriendelijk. We hadden iets minder tijd om te blijven maar daar werd heel goed rekening mee gehouden.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gister hier met mijn vrouw gegeten met de AH-aktie 2e menu gratis. Helaas wordt deze actie heel anders toegepast bij Le Connaiseur. Normale prijs voor het duurste menu is 18,50. Wij mochten de actieprijs van 16,50 betalen per persoon. Helaas geen 2e menu gratis maar 2 euro korting. Voelt een beetje als misleiding.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier op een zaterdagavond met vrienden gegeten. Het was erg druk, en enorm rumoerig. Ik had moeite om de tafelgenoten te verstaan. De inrichting doet me denken aan een enorm eetcafé. Onze keuze viel op het 3 gangen menu. Er werd zowel vis als vlees besteld. De gerechten waren best lekker, niet echt hoogstaand, maar op dit prijsniveau mag je dit ook niet verwachten. De wijn (rood) niet bijzonder. Kortom redelijk gegeten voor weinig geld. De (standaard) bediening/bestelling wijn liet soms wel erg lang op zich wachten. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde. Advies is wel om op een wat rustiger dag/avond te bezoeken.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was teleurstellend, vis was niet vers, smakeloos en veel te overheersend gekruid. Het voorgerecht was positief maar niet bijzonder, om te bedenken dat voor het totaal per persoon 30 euro afgerekend moest worden, al met al was de prijs-kwaliteit zwaar beneden pijl. Ervaringen met de bediening waren overigens positief evenals de sfeer in het restaurant.
chris L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel bij ontvangst en bediening, ondanks de drukte kwamen de gerechten snel en verzorgd op tafel. Chapeau ! Probeer het zo te behouden! Al met al wij hebben heerlijk genoten van ons uit etentje dankzij de geweldige verzorging. Wij zullen dit dan ook doorgeven aan al onze bekenden.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. De hoeveelheid eten was goed. Niet te weinig maar ook weer niet te veel. Sfeervolle ambiance en zeer prettig personeel
Ank B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Geweldig gegeten ! Snelle bediening ! Vriendelijk personeel ! Alles perfect kom er regelmatig ! En blijf ik doen
Goeie kaart genoeg keus top vriendelijke groet ank
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Opnieuw hier gegeten met vrienden. Ongedwongen sfeer, lekker eten, zeer betaalbaar en vriendelijke bediening zijn hier de kernwaarden.
De menukaart wordt door alle vormen van kortingen wel wat onoverzichtelijk. Fles huiswijn voor € 9,90 is haast vooroorlogs. Reserveren aanbevolen.