Le Connaisseur

Dagelijkse Groenmarkt 35 2513 AL Den Haag Nederland Kaart
31-703020400

Over restaurant Le Connaisseur

Sfeervol en laaggeprijsd

Een leuke plek voor een sfeervol diner of een gezellige borrel. En, met een 3-gangenmenu voor €32,50 is Le Connaisseur zeer vriendelijk geprijsd. Ook met mooi weer is dit de place to be, want het restaurant beschikt over een terras. De gerechten variëren van carpaccio en visplateaus, tot vegetarisch en glutenvrij. Ideaal voor een gezellig avondje uit eten met familie of vrienden.

Meer informatie over restaurant Le Connaisseur

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Voordelig
B. S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was lekker, maar de rekening gaf een nare nasmaak. We hadden ah restaurantbonnen en konden uit de normale menukaart kiezen. Het werd het menu van €18,50. Alleen bleek bij het afrekenen dat er voor 4 personen niet 2x €18,50 maar 2x €32,50 in rekening gebrachte werd. Het menu van €18,50 kost met een ah kortingsbon ineens €14,00 duurder per twee personen. Voor ons dus €28,00 duurder. De werkelijke korting die ze geven is €2,25 p.p. in plaats van een gratis 3 gangen menu.
Persoonlijk vind ik dat je je als goed restaurant zou moeten schamen om je gasten zo te behandelen.
André H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten in een uitstekende sfeer met een gastvrije bediening. Een kleine klacht (geen ananas bij een gerecht waar ook ananas bij zou zitten0 werd meer dan goed gemaakt door promotie van het toetje naar de luxe klasse, en dat was ook voortreffelijk. We komen heel graag weer terug.
WVISSER .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij gaan wel vaker naar de Le Connaisseur. Het eten is heerlijk van begin tot einde. Prijs is prima wat mij aanspreek is de formule dat als je een gerecht kiest waar je moet bijbetalen,(dit is afhankelijk van welk gerecht je kiest. ) je eenmalig een bedrag bijbetaald ook al kies je in elke gang een duurder menu.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke ontspannen sfeer met rustige vriendelijke bediening. Het lekkere eten komt met goede tussen pose op tafel. Porties van de 3-gangen zijn prima op elkaar afgestemd. Een aanrader.
Alfajtd24 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij komen vaak bij Connaisseur en het eten is altijd erg lekker! De bediening is altijd erg vriendelijk en hulpvaardig en we komen er ooit teleurgesteld vandaan! Super goed restaurant, goede sfeer en inrichting, alleen wel rumoerig wanneer het vol is, maar welk restaurant is dat dan niet?
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met zijn vieren. Met een groupon bon gekomen. De saté was heerlijk mals, het eten is goed. De prijs is ook goed voor wat je krijgt. De bediening vriendelijk. Ik kom zeker terug.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. En ook tijdens het eten was iedereen van de bediening uitermate vriendelijk. We hadden iets minder tijd om te blijven maar daar werd heel goed rekening mee gehouden.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gister hier met mijn vrouw gegeten met de AH-aktie 2e menu gratis. Helaas wordt deze actie heel anders toegepast bij Le Connaiseur. Normale prijs voor het duurste menu is 18,50. Wij mochten de actieprijs van 16,50 betalen per persoon. Helaas geen 2e menu gratis maar 2 euro korting. Voelt een beetje als misleiding.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier op een zaterdagavond met vrienden gegeten. Het was erg druk, en enorm rumoerig. Ik had moeite om de tafelgenoten te verstaan. De inrichting doet me denken aan een enorm eetcafé. Onze keuze viel op het 3 gangen menu. Er werd zowel vis als vlees besteld. De gerechten waren best lekker, niet echt hoogstaand, maar op dit prijsniveau mag je dit ook niet verwachten. De wijn (rood) niet bijzonder. Kortom redelijk gegeten voor weinig geld. De (standaard) bediening/bestelling wijn liet soms wel erg lang op zich wachten. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde. Advies is wel om op een wat rustiger dag/avond te bezoeken.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was teleurstellend, vis was niet vers, smakeloos en veel te overheersend gekruid. Het voorgerecht was positief maar niet bijzonder, om te bedenken dat voor het totaal per persoon 30 euro afgerekend moest worden, al met al was de prijs-kwaliteit zwaar beneden pijl. Ervaringen met de bediening waren overigens positief evenals de sfeer in het restaurant.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel bij ontvangst en bediening, ondanks de drukte kwamen de gerechten snel en verzorgd op tafel. Chapeau ! Probeer het zo te behouden! Al met al wij hebben heerlijk genoten van ons uit etentje dankzij de geweldige verzorging. Wij zullen dit dan ook doorgeven aan al onze bekenden.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. De hoeveelheid eten was goed. Niet te weinig maar ook weer niet te veel. Sfeervolle ambiance en zeer prettig personeel
Ank B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Geweldig gegeten ! Snelle bediening ! Vriendelijk personeel ! Alles perfect kom er regelmatig ! En blijf ik doen
Goeie kaart genoeg keus top vriendelijke groet ank
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Opnieuw hier gegeten met vrienden. Ongedwongen sfeer, lekker eten, zeer betaalbaar en vriendelijke bediening zijn hier de kernwaarden.
De menukaart wordt door alle vormen van kortingen wel wat onoverzichtelijk. Fles huiswijn voor € 9,90 is haast vooroorlogs. Reserveren aanbevolen.
Elsdas .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goede onvangst en we hebben prima en lekker gegeten .Genoeg keuze uit de menulijst .Personeel erg vriendelijk en kundig.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Als voorgerecht had ik beer batted mushrooms wat zeer smakelijk was. Echt een aanrader.

Als hoofdgerecht had ik de vegetarische versie van Nacho's Gigantes. Deze waren ook prima, maar ik vond de hoeveelheid quacomole saus wat aan de sobere kant. Dat mag wel iets ruimer naar mijn mening.

Bij het eten dronken we een uitstekende rode huiswijn. De huiswijnen van De Connaisseur zijn sowieso altijd van goede kwaliteit.

We maakten gebruik van de maandvoucher die De Connaisseur aan regelmatig terugkerende klanten aanbiedt. Daarmee hebben we heerlijk kunnen dineren tegen een nette prijs.
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Bediening is altijd heel vriendelijk. De sfeer binnen in het restaurant is super gezellig en knus. Prijs kwaliteit verhouding is optimaal. Waar kan je nog een goeie fles wijn voor 9,95 bij het eten bestellen. Wij komen hier graag en komen zeker terug
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De drukte om het terras heen was soms wat hinderlijk.
Het eten was echter zalig en het personeel aller vriendelijkst.
De salade van mijn tafelgenoot was goed gevuld en ook de geitenkaas van mij smaakte heerlijk. De vis, die wij beid hadden, was lekker gekruid en alles was mooi gepresenteerd.
De wijn viel iets tegen, maar was dan ook erg goedkoop. Volgende keer nemen we een duurdere.
Micheltheeboom .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima keuze. Een vaste menukaart die wat ingewikkeld is, maar je went eraan. Bekende sfeervolle entourage, gewoon goed eten en klantvriendelijk personeel.
Torentjes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Le Connaisseur is groot en ruim opgezet met een mooie achterwand bij de bar en verder veel gevulde boekenkasten wat een goede indruk geeft. het personeel is jong maar vriendelijk en vlot in bediening je moet het eten niet over classificeren maar het is smaakvol en geeft duidelijk een goede prijs/kwaliteit verhouding voor het gebodene. verder zijn de prijzen van de drank redelijk met als uitspringer de fles wijn voor 9.50 euro. deze wijn is niet bijzonder maar heel goed drinkbaar