Le Cirque

Circusplein 50 2586 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cirque

Le Cirque is de plek om uw theaterbezoek compleet te maken.
Gelegen op het Circusplein in het AFAS Circustheater is het de perfecte locatie om voor of na de musical The Lion King te komen lunchen of dineren.

Uiteraard zijn wij ook geopend op dagen dat er andere voorstellingen of concerten plaatsvinden in het AFAS Circustheater.

In ons vernieuwde a la carte restaurant kunt u dagelijks terecht voor de lekkerste burgers. Op zaterdag en zondag kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide lunch.

Ook serveren wij een dagelijks wisselend 3-gangen musical menu voor €29,50 p.p. In dit menu heeft u de keuze uit 2 voor en 2 hoofdgerechten, het dessert is een wisselende zoete verassing.
Wanneer u voor dit menu kiest raden wij u aan om 2 uur voor aanvang van de voorstelling bij ons te arriveren.

Openingstijden:
Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Wo: 17:00 - 22:00
Do: 17:00 - 22:00
Vr: 17:00 - 22:00
Za: 11:30 - 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Le Cirque

B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Binnen een kwartier hadden we het eten al op tafel staan. Kaartjes werden ook al meteen gescand dus na het afrekenen konden we direct door naar de zaal. Ideaal
F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was lekker, sfeer was goed, personeel erg vriendelijk, ruime gangpaden en ruime plekken voor mijn elektrische rolstoel. Kortom: een top restaurant!
B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima locatie voor aanvang van de voorstelling. Prijs-/ kwaliteitsverhouding okay. Bediening vriendelijk en netjes. Goede kwaliteit voedsel en dranken.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goede ontvangst, leuke bediening, kleinkinderen hebben erg genoten. Het eten was lekker, misschien iets meer keuze op de kaart
Rachel L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
S morgens pas gereserveerd voor een lunch voor de middag voorstelling vd Lion King. De kids heerlijk aan n broodje kroket en wij de club sandwich. Zeer vriendelijke bediening. Onze jassen werden weggehangen. Toen ook nog op de valreep een pauze arrangement geboekt. Ook zeker een aanrader! Als we ooit weer gaan gaan we zeker weer naar Le Cirque!
H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zelf een paar keer moeten vragen of ze ons konden helpen dat is echt slecht want dat kost irritatie en voor de baas
omzet want het scheelde twee drankjes als dat bij alle tafels gebeurd kan je het zelf uitrekenen.Veder het eten was perfect en toetje ook.Daarna prachtige show.
Kortom een TOP avond
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Men had mijn mail niet gelezen
Er was geen plaats aan het raam gereserveerd
Er was helemaal geen plaats gereserveerd
Geen aandacht voor de jarige en geslaagde
Hele slechte bediening
Het eten was wel lekker

Maar het was zeer teleurstellend allemaal
Ook bij het verlaten v het restaurant werden we de verkeerde kant opgelezen en heel onvriendelijk teruggehaald

Tevens zagen we dat de pauze arrangementen om half 9 al klaar werden gezet
Kaas drankjes flesjes bier geopend en zelfs om kwart voor 9 de bitterballen al neergelegd Heel bijzonder

Al met al niet voor herhaling vatbaar en verdient zeker geen aanbeveling
Ook niet via jullie
S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst met goede uitleg, prima eten en heel vriendelijke personeel. Het eten werd vlot geserveerd.
Kortom; zeker een aanrader!
Gre K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Na een vriendelijke ontvangst hebben wij erg lekker gegeten, de bediening was zeer attent. Ook het pauze arrangement was heel goed verzorgd, waarbij men rekening had gehouden met mijn allergie, alle lof.
J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk restaurant. Beperkte kaart maar de Steak was super.
Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Zo van tafel het Circus Theater in. Aanrader om stressvrij voor een voorstelling
wat te eten en te drinken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, jammer dat mijn rode wijn te warm geschonken werd. Het wijnadvies was wel correct.
Het fijne van dit restaurant is dat je in alle rust kunt eten en altijd op tijd zult zijn voor de voorstelling in het AFAS circustheater.
D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een aangename ervaring om voor de voorstelling, rustig te kunnen eten in een goede sfeer en met goede service. Het eten was zeer goed en voldoende. Alles ruim op tijd voor een rustig begin voor de voorstelling. Aanrader!
Anique S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goed gegeten voor een redelijke prijs. Er werd goed rekening gehouden met glutenvrij dieet. Lekker brood vooraf. Musicalmenu werd niet proactief aangeboden, maar we konden het gewoon bestellen en onze gastheer wist ook direct aan te geven wat de opties waren. Het dessert was niet glutenvrij en dus mocht ik een ander glutenvrij dessert van de dessert kaart kiezen. Was een goed begin van een mooie avond bij The Lion King.
Kiki G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hadden zalmburgers, beefburgers en sliptongen besteld. Alles heel lekker en de frietjes perfect gebakken! Bediening was vriendelijk en vlot.
R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Sliptong gegeten. Naar onze smaak was het begeleidende stuk limoenboter te veel vet. . De helft was al goed geweest. Alles verder uitstekend.
Billie S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De bediening was vriendelijk, maar kwamen niet tussendoor vragen hoe het eten smaakte of of wij nog iets wilden drinken. Het eten smaakte heel goed.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima eten. Vriendelijke service. Alleen prijs kwaliteit verhouding wel een beetje ver te zoeken. Ze vragen simpelweg iets te veel geld voor wat ze bieden.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
vriendelijk personeel en goede service. we hadden gereserveerd online dat is wel zo makkelijk kun je meteen gaan zitten.
Dion D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Voor de Lion King smakelijke slibtongetjes gegeten. Wat het extra leuk maakte is dat men voor mijn dochter een feestelijje sinas coctail maakte. Top.
C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
zeer vriendelijk , gedienstig personeel. Wij voelden ons welkom en op ons gemak. Het was leuk om zo onze "musical-avond" te beginnen.