Le Cirque

Circusplein 50 2586 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cirque

Le Cirque is de plek om uw theaterbezoek compleet te maken.
Gelegen op het Circusplein in het AFAS Circustheater is het de perfecte locatie om voor of na de musical The Lion King te komen lunchen of dineren.

Uiteraard zijn wij ook geopend op dagen dat er andere voorstellingen of concerten plaatsvinden in het AFAS Circustheater.

In ons vernieuwde a la carte restaurant kunt u dagelijks terecht voor de lekkerste burgers. Op zaterdag en zondag kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide lunch.

Ook serveren wij een dagelijks wisselend 3-gangen musical menu voor €29,50 p.p. In dit menu heeft u de keuze uit 2 voor en 2 hoofdgerechten, het dessert is een wisselende zoete verassing.
Wanneer u voor dit menu kiest raden wij u aan om 2 uur voor aanvang van de voorstelling bij ons te arriveren.

Openingstijden:
Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Wo: 17:00 - 22:00
Do: 17:00 - 22:00
Vr: 17:00 - 22:00
Za: 11:30 - 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00

Corry W.
Voor herhaling vatbaar,
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
het nagerecht duurde te lang. 1 glas wijn wat niet voor ons was, stond bleek achteraf wel op de rekening.
verder prima bediening
R H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We waren er 3 uur voor de voorstelling. Eerste 2 gangen gingen prima. Dessert na 40 minuten nog niet geserveerd, en duurde lang voordat we de aandacht kregen van het personeel. Toen we er naar vroegen kwam het alsnog maar kregen niet het idee dat het personeel beseft dat dit voor de klant niet prettig is. Vanaf een uur van de voorstelling is het het denk ik te druk, of te weinig personeel, om iedereen nog goed te kunnen bedienen.
C S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goede kaart, lekker eten, heel redelijk geprijsd. Enig minpuntje: iemand in ons gezelschap had last van een koude wind in haar nek, we zaten vlak bij het raam dus wellicht was dat de oorzaak.
Wini Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Goed gegeten. Vriendelijk bediening. Voor herhaling vatbaar.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een bezoek aan Le Cirque maakt een bezoek aan het AFAS Circustheater compleet! Genoten van het eten, voorafgaand aan de musical.
Eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het restaurant is geschikt om snel vooraf aan de voorstelling wat te eten. De nachos waren lekker doch iets aan de pittige kant . De frietjes slapjes en wat bleek. Hamburgers kipburger voor mij mooi sappig maar laag in de kruiden. Een laag Jalepeno maakt dat niet goed. Op onze rekening verschene teee gerechten die wij niet hadden besteld, slordig maar goed opgelost.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten. De burgers smaakten ons erg goed. De bediening was erg vriendelijk, hielpen ons direct en maakte van het toetje iets speciaals voor 2 personen.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten is redelijk eenvoudig. Friet met met een burger. Burgers zijn ok, kunnen misschien iets meer gekruid worden. Ook een steak besteld, deze was meer medium rare dan medium. Bediening vriendelijk maar mist echte aandacht. Zelf vragen voor drinken, en tussendoor geen vraag of alles naar wens is
Speedy D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor voorstelling Lion King.
Broodplankje met vleeswaren was perfect.
Hamburgers hadden wat warmer gemogen.
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Hier gegeten voordat we naar het theater gingen. Snelle tong.bediening en fantastisch gegeten. Heerlijke slib
tong gegeten met een heerlijk glas wijn.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We werden erg vriendelijk ontvangen en die vriendelijkheid bleef gedurende ons diner het geval.
Ik vind de keuze van de kaart wel minimaal. Op de website al even gekeken, maar bijv. de sateh stond al niet meer op de kaart.
Voorafgaand aan de show is het een prima plekje om snel wat te eten, voordat je drie uur lang stil zit.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Eenvoudige kaart, maar het eten is lekker en goed bereid. De service is perfect en erg vriendelijk. Prima start van een avond uit.
T.M A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vleesgerecht was slecht. Veel zeen, te rauw, niet weg te krijgen. Gemeld, extra onder grill gelegd. Niet veel beter. Geen alternatief aangeboden.
Adriana N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De keuze is niet groot maar wat geserveerd wordt is heerlijk! Snelle bediening die ook regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Gezellige, sfeervolle tent!
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Was prima alleen jammer dat we niets meer konden gebruiken na afloop voorstelling.. heel goed ontvangst en bediening gerechten.
Franz W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Bezocht na matineevoorstelling The Lion King. Prettige en vlotte ontvangst en bediening. Plek in de serre met uitzicht op voorplein. Menukaart (vooraf bekend) niet spectaculair maar het gebodene is qua hoeveelheid ruimschoots voldoende (gold zowel voor de kip- en tonijnburger als voor de sliptongen) en is van een beduidend andere(betere) kwaliteit dan de gemiddelde 'burgers'. Voor herhaling vatbaar.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Tot mijn verbazing was er geen jenever. Noch jong, noch oud, noch korenwijn. Het menu is erg beperkt. De sliptongetjes waren wel goed bereid, maar wel erg mager. De witte wijn was te duur inverhouding tot de matige kwaliteit.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, voldoende tijd tussen de gangen, top service.
Erg comfortabel doordat je zo vanuit het restaurant de zaal in loopt. We hadden vooraf de kaarten al gescand en jassen opgeborgen. Daardoor na het eten geen gedoe meer.
Absoluut een aanrader.
Enige minpunt is de galm in het restaurant, waardoor het toch wel rumoerig wordt als het vol zit.
Bes M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel die bevlogen zijn met de klant. Je voelt echt dat je een avond uit bent. Kom zeker een keer terug.