Le Cirque

Circusplein 50 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Le Cirque

Abe V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tong met emmertje friet en kleiner salade was lekker , maar redelijk prijzig. Vlotte en aardige bediening, hoefde niet lang te wachten op eten en drinken
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten was perfect de service buiten gewoon goed ,ook het behulp zijn van de ober met het regelen van de entree tickets.gewoon een geweldige service wist niet dat zo iets nog bestond
A. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heer de Jong 's nachts flink ziek geweest ,overgeven, van de kipburger die waarschijnlijk niet goede was.
Vandaag ook nog niet in staat om uit bed te komen erg duizelig en misselijk nog.
Gerechten kwamen snel na bestelling op tafel.
Te snel om kip goed gaar te laten worden.
William V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het broodplankje was erg goed en lekker!
Het hoofdmenu was niet bijzonder! De burger was niet sappig maar wat droog en alles was niet erg heet dus niet vers van de plaat. De kaas was niet gesmolten.

Verder leuk ingericht restaurant, aardige bediening!
De gin-tonic was super!
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Fijne service, vriendelijke bediening en geweldig eten. Doe daar nog een goede gezellige sfeer bij. Wij gaan zeker terug komen
Max D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hartstikke leuke omgeving voor een goede prijs/kwaliteit gegeten. Ook erg rekening gehouden met dieetvoeding van m'n zoon (glutenvrij eten). Maakte avond compleet!!!
Franca S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vanwege files hadden we slechts 50 minuten tot de voorstelling zou beginnen. Bij binnenkomst dit aan de gastvrouw gemeld met de vraag of een hoofdgerecht nog zou lukken in die tijd. Na overleg met de keuken bleek dit geen probleem. Bediening reageerde ook vlot. We hebben in 30 seconden onze menukeuze gemaakt. Partner was blij met de 'gewone' burger. Zelf vond ik de quinoa/kikkererwten burger verrassend smakelijk (eet meestal vega, maar deze was écht smaakvol). Maar... vooral de frites waren TOP! Zelden zulke lekkere gegeten. En we zaten idd op tijd in de zaal.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ruim voor de voorstelling van de "Lion King"gegeten in dit theater restaurant. wij hadden voor het drie gangen menu gekozen en dat was een goede keuze. De kaart is zeer klein, maar voor een theater restaurant verantwoord.
De Chardonnay wijn moest van ver komen, en smaakte voortreffelijk. De Carpaccio smaakte prima, en het hoofdgerecht bestond uit een mooie biefstuk (uit de lies van de koe werd erbij verteld!!. (Dat zou ik voortaan toch anders formuleren met kinderen erbij!). Als dessert werd cheese cake voorgesteld. De lactose cliënt kreeg een prachtige coupe sorbetijs. Kortom. Prima gegeten en op tijd in het theater.
De bediening was gezellig en werkte volgens een strak schema.
Bea010 L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gastvrije ontvangst. De bediening was correct, op het juiste moment glazen gevuld. Vriendelijke ober. Voorgerecht coquilles was goed op smaak, ook de carpaccio was lekker, goed koud geserveerd. Als hoofdgerecht namen we tournedos en een hamburger met frites en groente. De tournedos hadden we medium besteld maar was bijna well-done. De presentatie van de gerechten was verzorgd. De prijs/kwaliteit van de gerechten was redelijk, maar van de wijn vonden we de prijs echt te hoog. Een glas Malbec (één van de huiswijnen) voor € 5,75 vinden we geen brasserieprijs, daarnaast was het wel een heel Haags glaasje.
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier een lunch gehad met mijn moeder en zus, na voorstelling in theater. Zeer kleine kaart, maar de broodjes die wij namen waren erg lekker. Tweemaal wafelbrood met carpaccio en truffelmayonaise en een baquette met lauwwarme brie, noten en honing. Daarbij werd ook wat chips geserveerd. Mijn zus vroeg om een glas melk en het meisje van de bediening zei dat ze niet wist of dat er was. Ze is in het theater gaan vragen en heeft toch melk gevonden. Erg netjes. Bediening was erg vriendelijk. Wij zaten op het terras in de volle zon en de bediening kwam netjes vragen of mijn moeder (84 jaar) liever een plekje in de schaduw wilde). Erg attent!
agaacye S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We waren met een groep van zeventig en dat is best veel. We stonden nog wat voor dat we aan tafel gingen en dat gaf me de gelegenheid om mijn stoel om te wisselen. Wiebelig! Begin met Sint Jacobs schelpen. Gevolgd door eend. Die was goed klaar gemaakt. Dessert was een soort creme brulee, maar dan in een diep bord met een bolletje ijs er op en een schepje rode vruchten. Koffie toe met nougat. Het ging. Maar als ik nou ergens lekker zou willen gaan dineren, dan zou ik toch niet voor dit huis kiezen.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Lekker gegeten voor aanvang van de musical. Vooral als get buiren donker is ziet het er heel gezellig uit. Lekkere stoelen. Keurige ontvangst en prima bediening. Vooral brood met roomboter en daarna 3 gangenmenu genomen. Dat menu kost 29,50 pp en smaakte prima. Voor keuze tussen soep en iets andets. Hoofdgerecht keuze tussen vlees of vis en toetje stast vast.
Je loopt binnendoor het theater in en bent keurig op tijd klaar met eten en koffie toe.
Ik vind dit voor herhaling vatbaar.
Echt een hele avond uit. De auto in de parkeergarage tegenover de ingang van het theater, goed en gezellig eten en musical.

Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor de voorstelling van Billy Elliot hier een hapje gegeten. Eten was prima voor een eetcafe niveau. Had er ook niet veel meer van verwacht alleen is de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal correct. Naast het eten was ook de bediening voor mijn gevoel onderbezet. Ze moesten doorlopen om alles goed te krijgen en dat ziet er niet prettig uit. Een beetje meer rust in de tent zou wonderen doen.
pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Eten wel oké in ieder geval niet zo slecht als sommige recensies hieronder doen voorkomen.
Tuurlijk is het niet verfijnd en van een hoog niveau.
De soep zat helaas in de schift door de kokosmelk.
Maar de smaak was goed.
En de burger ach in de buurt kan je hem slechter eten. Bediening vergeet nog wel eens wat. Dat kan wel beter. En als de maître de jongenman in het kostuum was die ons welkom heten en kwam afrekenen, ja je moet wel iets meer doen dan dat.
Wijnen zijn oké.
rickvandiest .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Super gegeten bij Le Cirque in Scheveningen!! (o.a. Carpaccio, Surf en Turf);
Een niet te uitgebreide kaart maar ruim voldoende om een keuze uit maken.
Ook de prijzen vielen enorm mee!
Mooie ambiance (direct naast het VSB Circustheater, veel ruimte rondom de tafel, heerlijke stoelen om in te zitten en parkeren op 2 minuten loopafstand)
Het personeel (Maison van den Boer) was uitermate klantgericht en met een zeer hoge mate van hospitality. (Jassen werden persoonlijk aangenomen desnoods begeleiding naar de toiletten!)
Veel lichtinval door de grote ramen en daardoor een mooi uitzicht naar buiten.
Zeker een aanrader om nogmaals terug te komen!!
jansamuel .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na de middag voorstelling hebben wij spontaan besloten hier een hapje te gaan eten.
De keuze om dicht bij het theater te blijven en niet naar het strand te gaan, heeft erg goed uitgepakt.

Onze gastheer was erg vriendelijk en wist precies waar hij mee bezig was.
Het eten kwam lekker vlot aan tafel en was gewoon goed!
Met name de surf en turf viel bij ons goed in de smaak.

Wij eten regematig ergens maar le cirque heeft een zeer goede indruk op ons achter gelaten.

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
De bediening was vriendelijk en professioneel, tikje zakelijk misschien. De soep van pastinaak smaakte goed, het hoofdgerecht (entrecote) was droog en de bijgerechten ook niet erg bijzonder. Had vooral verser en smaakvoller gekund. Friandises bij de koffie, lekker. De timing was erg goed.
AnkieJanssen .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Lekker gegeten en super gemotiveerd personeel !!

Een heerlijk diner in brasserie Le Cirque voor aanvang van de musical Billy Elliot.

Elly H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Zelden zo slecht gegeten , voor de hoofdprijs , inderdaad de caesar salade was zo slecht , en dan de Billy burger , slechte burger , op een broodje dat goedkoop smaakte met slechte dressing , weer die ijsbergsla, en nee wij wilden geen toetje , de aangeboden koffie hebben we ook maar afgeslagen , de enquete ingevuld , altijd een reactie? Nooit gehad .... En toen we hoorden dat het een restaurant was van Maison van den Boer, heel bijzonder , ga naar een restaurant in de buurt van het circus theater is waarschijnlijk goedkoper en zeker beter, de kok krijgt waarschijnlijk richtlijnen van Maison, maar ga ergens anders werken joh , waar je echt kok kunt zijn.
Elmer08 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mooie avond gehad in het circustheater! Heerlijk gegeten in Le Cirque. Ontspannen combinatie van diner en voorstelling. Aanrader, niet in de laatste plaats vanwege de zeer attente bediening.