Le Cirque

Circusplein 50 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Wo: 17:00 - 22:00
Do: 17:00 - 22:00
Vr: 17:00 - 22:00
Za: 11:30 - 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gastvrije ontvangst. De bediening was correct, op het juiste moment glazen gevuld. Vriendelijke ober. Voorgerecht coquilles was goed op smaak, ook de carpaccio was lekker, goed koud geserveerd. Als hoofdgerecht namen we tournedos en een hamburger met frites en groente. De tournedos hadden we medium besteld maar was bijna well-done. De presentatie van de gerechten was verzorgd. De prijs/kwaliteit van de gerechten was redelijk, maar van de wijn vonden we de prijs echt te hoog. Een glas Malbec (één van de huiswijnen) voor € 5,75 vinden we geen brasserieprijs, daarnaast was het wel een heel Haags glaasje.
Ikkie57 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier een lunch gehad met mijn moeder en zus, na voorstelling in theater. Zeer kleine kaart, maar de broodjes die wij namen waren erg lekker. Tweemaal wafelbrood met carpaccio en truffelmayonaise en een baquette met lauwwarme brie, noten en honing. Daarbij werd ook wat chips geserveerd. Mijn zus vroeg om een glas melk en het meisje van de bediening zei dat ze niet wist of dat er was. Ze is in het theater gaan vragen en heeft toch melk gevonden. Erg netjes. Bediening was erg vriendelijk. Wij zaten op het terras in de volle zon en de bediening kwam netjes vragen of mijn moeder (84 jaar) liever een plekje in de schaduw wilde). Erg attent!
Agaacye .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We waren met een groep van zeventig en dat is best veel. We stonden nog wat voor dat we aan tafel gingen en dat gaf me de gelegenheid om mijn stoel om te wisselen. Wiebelig! Begin met Sint Jacobs schelpen. Gevolgd door eend. Die was goed klaar gemaakt. Dessert was een soort creme brulee, maar dan in een diep bord met een bolletje ijs er op en een schepje rode vruchten. Koffie toe met nougat. Het ging. Maar als ik nou ergens lekker zou willen gaan dineren, dan zou ik toch niet voor dit huis kiezen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Lekker gegeten voor aanvang van de musical. Vooral als get buiren donker is ziet het er heel gezellig uit. Lekkere stoelen. Keurige ontvangst en prima bediening. Vooral brood met roomboter en daarna 3 gangenmenu genomen. Dat menu kost 29,50 pp en smaakte prima. Voor keuze tussen soep en iets andets. Hoofdgerecht keuze tussen vlees of vis en toetje stast vast.
Je loopt binnendoor het theater in en bent keurig op tijd klaar met eten en koffie toe.
Ik vind dit voor herhaling vatbaar.
Echt een hele avond uit. De auto in de parkeergarage tegenover de ingang van het theater, goed en gezellig eten en musical.

Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor de voorstelling van Billy Elliot hier een hapje gegeten. Eten was prima voor een eetcafe niveau. Had er ook niet veel meer van verwacht alleen is de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal correct. Naast het eten was ook de bediening voor mijn gevoel onderbezet. Ze moesten doorlopen om alles goed te krijgen en dat ziet er niet prettig uit. Een beetje meer rust in de tent zou wonderen doen.
Pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Eten wel oké in ieder geval niet zo slecht als sommige recensies hieronder doen voorkomen.
Tuurlijk is het niet verfijnd en van een hoog niveau.
De soep zat helaas in de schift door de kokosmelk.
Maar de smaak was goed.
En de burger ach in de buurt kan je hem slechter eten. Bediening vergeet nog wel eens wat. Dat kan wel beter. En als de maître de jongenman in het kostuum was die ons welkom heten en kwam afrekenen, ja je moet wel iets meer doen dan dat.
Wijnen zijn oké.
Rickvandiest .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Super gegeten bij Le Cirque in Scheveningen!! (o.a. Carpaccio, Surf en Turf);
Een niet te uitgebreide kaart maar ruim voldoende om een keuze uit maken.
Ook de prijzen vielen enorm mee!
Mooie ambiance (direct naast het VSB Circustheater, veel ruimte rondom de tafel, heerlijke stoelen om in te zitten en parkeren op 2 minuten loopafstand)
Het personeel (Maison van den Boer) was uitermate klantgericht en met een zeer hoge mate van hospitality. (Jassen werden persoonlijk aangenomen desnoods begeleiding naar de toiletten!)
Veel lichtinval door de grote ramen en daardoor een mooi uitzicht naar buiten.
Zeker een aanrader om nogmaals terug te komen!!
Jansamuel .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na de middag voorstelling hebben wij spontaan besloten hier een hapje te gaan eten.
De keuze om dicht bij het theater te blijven en niet naar het strand te gaan, heeft erg goed uitgepakt.

Onze gastheer was erg vriendelijk en wist precies waar hij mee bezig was.
Het eten kwam lekker vlot aan tafel en was gewoon goed!
Met name de surf en turf viel bij ons goed in de smaak.

Wij eten regematig ergens maar le cirque heeft een zeer goede indruk op ons achter gelaten.

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
De bediening was vriendelijk en professioneel, tikje zakelijk misschien. De soep van pastinaak smaakte goed, het hoofdgerecht (entrecote) was droog en de bijgerechten ook niet erg bijzonder. Had vooral verser en smaakvoller gekund. Friandises bij de koffie, lekker. De timing was erg goed.
AnkieJanssen .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Lekker gegeten en super gemotiveerd personeel !!

Een heerlijk diner in brasserie Le Cirque voor aanvang van de musical Billy Elliot.

Elly H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Zelden zo slecht gegeten , voor de hoofdprijs , inderdaad de caesar salade was zo slecht , en dan de Billy burger , slechte burger , op een broodje dat goedkoop smaakte met slechte dressing , weer die ijsbergsla, en nee wij wilden geen toetje , de aangeboden koffie hebben we ook maar afgeslagen , de enquete ingevuld , altijd een reactie? Nooit gehad .... En toen we hoorden dat het een restaurant was van Maison van den Boer, heel bijzonder , ga naar een restaurant in de buurt van het circus theater is waarschijnlijk goedkoper en zeker beter, de kok krijgt waarschijnlijk richtlijnen van Maison, maar ga ergens anders werken joh , waar je echt kok kunt zijn.
Elmer08 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mooie avond gehad in het circustheater! Heerlijk gegeten in Le Cirque. Ontspannen combinatie van diner en voorstelling. Aanrader, niet in de laatste plaats vanwege de zeer attente bediening.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
In 1e instantie schrok ik van de (slechte) recensies voor Le Cirque, nadat ik al gereserveerd had (aanbetaling). Ik was dan ook heel benieuwd naar onze ervaring.
Onze jassen werden keurig aangenomen en werden naar onze tafel geleid. Vooraf broodjes met kruidenboter en olijfolie. Hoofdgerecht voor mij was sliptong. Lekker, maar (te) kleine portie. Mijn dochter en vriendin hadden een piepkuiken. Erg weinig vlees en moeilijk van het bot af te krijgen. Zij misten ook een knapperige korst. Het dessert maakte het het goed. Ikzelf had een chocolade bar. Dat was echt top! Heel verrassend: chocolade met zout. Daarbij makarons en een bolletje ijs. Mijn dochter had tarte tatin en mijn vriendin chocolade fondant. Ook zij waren tevreden over het dessert. Over de bediening hadden we ook niet te klagen. Heel vriendelijk. Alleen jammer van het hoofdgerecht. Meer van verwacht.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Eten maakt de chaotische bediening goed. Jammer dat je bij binnenkomst "even" moet wachten voordat je opgemerkt word. Bediening is vriendelijk maar lijkt onderbezet te zijn waardoor je geduld moet hebben voordat je aan de beurt bent. Niet handig als je nog naar een voorstelling moet. Eten is prima...mits ze je niet vergeten en je bestelling niet doorgegeven hebben. Eerlijk is eerlijk. ...dat hebben ze netjes opgelost door een drankje van het huis aan te bieden. Prijs/kwaliteitsvethouding is zowel bij lunch als diner goed.
Alexveen74 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Wij hebben hier gegeten voorafgaand aan de voorstelling Billy Elliot, wat een teleurstelling!! De prijs kwaliteit verhouding is echt slecht. Tafel gereserveerd om 17 uur, met een uur wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht moesten we ons haasten om op tijd te kunnen betalen, een toetje of koffie was geen tijd meer voor en dat in 2,5 uur. Bijna 200 euro voor 4 voorgerechten en hoofdgerechten, ter vergelijking we hebben een week geleden voor het zelfde bedrag een 4 gangen diner gehad bij de koperen hoogte, waarbij le Cirque qua kwaliteit niet in de schaduw kan staan. Ons advies ga ergens anders eten voorafgaand aan de voorstelling!!!
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Erg spijtig maar ik heb in geen jaar en dag zo slecht gegeten. Zeker gezien de prijzen die men bij Le Cirque vraagt ben je beter af bij de snackbar om de hoek. De Ceasar salad was een berg ijsbergsla met een mini stukje bacon en busladingen plakken gerookte kipfilet. Verder was het gepocheerde ei hard gekookt, telde ik drie treurige stukjes ansjovis en ontbrak het aan enige vorm van dressing. De dressing kwam alsnog op ons verzoek een half uur later. Verder werden de frites koud geserveerd. De bediening bedoelde het ged maar was totaal onervaren en vergat om de haverklap waar we om gevraagd hadden. Oja een middelmatig glaasje wijn kost je vijf euro. Tenslotte klopte ook de rekening niet, dat kon er ook nog wel bij. Ik verbaas me echt over andere recensies die vol lof zijn.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
pas zijn we gezellig een avondje uit geweest naar de show van sister act. vooraf aan deze show hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van het theater.
toen we binnen kwamen werden onze jassen meteen aangenomen en werden we naar een mooi plekje aan het raam gebracht. vrijwel meteen kwam er een jonge dame naar ons toen met een menukaartje.
terwijl wij een kijkje namen in de kaart werden onze drankjes gehaald en geserveerd. ik nam een salade vooraf. mijn man nam een soepje. de voorgerechten waren er vrij snel. na onze voorgerechten kwam de vraag of we onze hoofdgerecht meteen wilde. wij kozen ervoor om eventjes te wachten. toen we het signaal gaven om de hoofdgerechten te laten komen waren ze er ook binnen een kwartiertje. ook de hoofdgerechten smaakte ons prima. we kregen echt waarde voor ons geld. als dessert hebben we beide de crème brulee genomen die echt heerlijk was. toen we ons kopje koffie op hadden zijn we naar de zaal gegaan. we hebben echt genoten in het restaurant. we hadden een mooi zicht aan de raamkant. daarnaast was de dame die ons hielp heel erg vriendelijk. ze maakte een praatje waar kon en hielp ons met alles. ze heeft zelfs de pauze arrangementen die we gereserveerd hadden in orde gemaakt. ook de show was heerlijk ouderwets genieten. we hebben echt een topavond gehad. bedankt!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Gisteren met 8 personen als bedrijfsuitje bij Le Cirque gegeten. Dit voorafgaand aan een concert van Ilse DeLange. Van te voren geboekt en een gedeelte aanbetaald. Aangezien het concert op 20.30 uur begon, waren we om 18.20 in het restaurant. Dat gaf ons ruim 2 uur de tijd om van een diner te genieten, ruim voldoende zou je denken voor 3 gangen en een kopje koffie. Niet dus!!

Na eerst ruim 20 min op de kaart gewacht te hebben, beperkt, maar op zich niets mis mee en voor elk wat wils, zaten we na z'n half uur aan ons drankje en waren onze voorgerechten en hoofdgerechten opgenomen. Echter toen we om 19.30 nog geen voorgerecht hadden, begon ik me wel ongerust te maken. De verantwoordelijke ober aangesproken en daarvan kreeg ik te horen dat ik me niet ongerust hoefde te maken. Ze deden dit dagelijks en het kwam altijd goed.
En ja hoor, onze voorgerechten waren er 10 min later. Prima voorgerechten, maar ik vraag me daadwerkelijk af waarom het allemaal zo lang moest duren (bijna 1,5 uur!!). Veel werk in de voorbereiding kon er niet zitten.

Vervolgens zou je denken dat men scherp zou zijn en redelijk snel met het hoofdgerecht zou doorkomen, zodat we ook nog een desert konden bestellen. Maar ook dat niet, na nogmaals aan de bel getrokken te hebben, kregen we uiteindelijk om 20.00 ons hoofdgerecht. Ook hier was op de kwaliteit niet veel aan te merken, behalve dat de gevraagde well done Ossehaas, toch nog wel wat rood was.

Nadat we het hoofdgerecht genuttigd hadden, was het bijna 20.30 uur, dus tijd voor Ilse Delange. We zijn met z'n allen van tafel gegaan en naar de WC. De WC uitkomende stond daar een boze manager te wachten, boos vanwege het feit dat we zomaar weggegaan waren.
Op mijn commentaar dat we ondanks zijn toezegging en ons herhaaldelijk aandringen het eten in onze optiek niet tijdig geserveerd was, kreeg ik te horen dat we toch op tijd klaar waren, dus waar zeurde ik nu over.
Hierbij ging hij gemakshalve maar voorbij aan het feit dat we geen dessert hebben kunnen nuttigen en ook geen koffie hebben kunnen drinken. En omdat we zomaar naar de wc gegaan waren, zonder maar eerst op de rekening te wachten, wilde hij ons ook op geen enkel vlak tegemoet komen. Daarbij voorbij gaand aan het feit dat als we net zolang op de rekening hadden moeten wachten als op het eten, we waarschijnlijk het hele concert gemist hadden.

Ik weet niet hoe ze dit op andere avonden managen, maar zo'n slechte service had ik nog nooit gehad. Het is dat het concert van Ilse veel goed heeft gemaakt, maar ik had me dit toch anders voorgesteld.

Mijn advies: ga hier nooit heen als je op tijd bij een voorstelling wilt zijn. Er zijn veel leukere en betere restaurants in de omgeving!!!!!
Ruvo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Bestelling zoekgeraakt

Op 01/02/2014 voorafgaand aan Sister Act hebben wij in Restaurant Le Cirque gegeten.
Om 17:30 plaatsgenomen werden wij na 15 minuten voorgesteld aan een dame van de bediening alwaar wij twee glazen wijn hadden besteld. 15 minuten later kwam een tweede dame van de bediening de kaart brengen en enige tijd later de bestelling opnemen.
Na drie kwartier vroeg de dame van de bediening of wij al ons voorgerecht al hadden gekregen, helaas was dit niet zo. Er werd gelijk achteraan gegaan waarom wij nog niets hadden gekregen. De bestelling bleek in keuken te zijn zoekgeraakt.. Wij werden gevraagd de bestelling nogmaals op te geven.
Na 30 minuten verscheen ons voorgerecht Carpaccio voor mijn vrouw en een Sister Act salade voor mijzelf. Op de Carpaccio was niets op aan te merken, daarentegen was de salade een rommelige voorstelling waarbij de harde tomaten tijdens het snijden spontaan van het bord werden gelanceerd.
Als hoofdgerecht had mijn vrouw Hollandse biefstuk met Pepersaus en ik zelf had de Le Cirque Burger met Bernaise saus besteld.
Op de Hollandse biefstuk was niets op aan te merken, daarentegen was de Cirque Burger een teleurstelling. Het vlees van de Cirque Burger was eerder koud dan lauw en het brood was zompig. De donker gekleurde chips smaakten nergens naar en de gevraagde bernaise saus was er ook niet bij. Het smaakte nergens naar, bij de eerste de beste fastfoodketen zijn de burgers lekkerder en goedkoper.

De dame van de bediening vond e.e.a. heel vervelend en heeft ons een cappuccino met een drankje als tegemoetkoming aangeboden.
Gelukkig waren wij nog net op tijd bij de voorstelling.

Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
We waren door veel file wat later dan gepland bij het restaurant, om 18:30 terwijl de voostelling om 20:00 zou beginnen. Maar nog tijd genoeg voor een voor- en hoofdgerecht dus... zou je zeggen.
Maar het duurde erg lang voordat er iemand bij ons kwam met de kaart en om te vragen of we iets wilden drinken. De ober vond echter dat we geen voorgerecht meer konden kiezen. Maar als er tijd over was, dan mochten we misschien nog wel een dessert.
Ik heb heerlijk gesmuld van m'n Sister steak en m'n moeder ook van haar tonijnsteak, alle lof voor de kok dus!
Maar erna was het weer lang wachten voor er werd afgeruimd en de ober deelde ons om 19:30 mede dat we ook geen dessert meer kregen...
Lijkt me toch ook wel haalbaar in een half uur, als je binnen twee minuten bij je stoel kunt zijn vanaf het restaurant. Toch?! Maar ik snap ook dat als je je gasten zo langzaam bedient, dat je daar inderdaad geen tijd genoeg voor hebt.
Volgende keer gaan we wel naar een relaxter en beter afgestemd restaurantje in de buurt.