Le Cirque

Circusplein 50 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cirque

Le Cirque is de plek om uw theaterbezoek compleet te maken.
Gelegen op het Circusplein in het AFAS Circustheater is het de perfecte locatie om voor of na de musical The Lion King te komen lunchen of dineren.

Uiteraard zijn wij ook geopend op dagen dat er andere voorstellingen of concerten plaatsvinden in het AFAS Circustheater.

In ons vernieuwde a la carte restaurant kunt u dagelijks terecht voor de lekkerste burgers. Op zaterdag en zondag kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide lunch.

Ook serveren wij een dagelijks wisselend 3-gangen musical menu voor €29,50 p.p. In dit menu heeft u de keuze uit 2 voor en 2 hoofdgerechten, het dessert is een wisselende zoete verassing.
Wanneer u voor dit menu kiest raden wij u aan om 2 uur voor aanvang van de voorstelling bij ons te arriveren.

Openingstijden:
Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Wo: 17:00 - 22:00
Do: 17:00 - 22:00
Vr: 17:00 - 22:00
Za: 11:30 - 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Le Cirque

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Prima was het. Een goede voedingsbodem vóór de voorstelling. Kom graag terug!
Mevr. V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was miniem , zeer druk bij voorstelling theater .
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Kelner Matthijs was spontaan, allerhartelijkst. Deed net dat beetje extra waardoor wij extra genoten.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
verrassend leuke ervaring en goede kwaliteit. de rest is om aan de 120 tekens te komen haha. maar dat zijn er een heleboel. eigenlijk is het op deze manier niet leuk om een feedback te geven hoor !!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
weinig keus in he tmenu
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Makkelijk met combi Lion King. Eten van redelijke kwaliteit op hoofdgerecht na,. Zalm was wel erg droog.....te doorbakken
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De tafel was verkeerd ingedeeld en daardoor ging het met de bestelde eten verkeerd . Dit had toen opgelost moeten worden ,maar werd niet gelijk gehandeld. En daardoor was de rekening ook verkeerd en stonden artikelen van de andere tafel bij.
Wij hebben gekozen voor de 3 gangen diner .
Er mag meer keuzes zijn .
Het was nu vis of biefstuk . Het is handiger om uit 3 hoofdgerechten te kiezen . Ik weet dat het persoonlijk is ,maar ik hou niet van biefstuk en moest de zalm kiezen .Mijn partner moest biefstuk nemen.
K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
vriendelijke bediening, zalm en tonijn burger waren heerlijk
we hebben genoten van ons dessert cheese cake met heerlijke hete koffie.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ik was niet zo weg van de menukeuze. Voor burgers ga ik niet naar een restaurant. De mexicaanse burger, die mijn zoon had besteld, had een vreemde smakeloze samenstelling. Hij heeft hem niet opgegeten. Sauzen en dressings a.u.b. apart houden. Zo ook de klont boter op mijn slibtong. Het maakt alles vet en dat is zonde. Na deze ervaring ga ik liever ergens anders eten voor de voorstelling.
Rijk W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
het was prima en gezellig
R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Erg Lekker gegeten en goede service! Leuk dat ze gerechten buiten de kaart om serveren, ik had de asperges en die waren voortreffelijk! ondanks dat het restaurant vol zat kwam alles op een goed tempo op tafel en werd er gezorgd dat we op tijd in de zaal zaten voor de musical! zeker een aanrader!
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk restaurant goede vlotte bediening eten is prima verzorgd. Inrichting ruim geen last van andere gasten.
De menu kaart is simpel maar ruim voldoende
D. K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gewoon topppppp
S.F. K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima en sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Glutenvrij is mogelijk. Heerlijk gegeten.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Goed en lekker gegeten, Prima personeel! Netjes op tijd I.v.m. De voorstelling die om acht uur begon. Het was een prettige ervaring.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben erg lekker gegeten en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De beefstuk was perfect met frites en salade. Vooraf hadden we uiensoep. Als toetje een sorbet met verse vruchtjes. En als laatste een kopje koffie. We hebben genoten!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het eten was heerlijk! Het eten was snel klaargemaakt! We hadden goede service. We hadden later gereserveerd maar we konden eerder terecht! Dat was erg fijn. We raden het iedereen aan om er te eten want het is een goed restaurant en niet te duur!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wat droge hamburger met weinig garnituur, droge pluk sla met heel weinig dressing, patat was lekker. Wij vinden het niet voor herhaling vatbaar.
S. S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben lekker gegeten, ieder wat wils. Mag iets goedkoper want drinken komt erbij. Al met al waren we ruim tijd en konden we nog shoppen in de Lion King Shop.
lalenya_veldkamp .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
heerlijk gegeten. De bediening doet alles wat mogelijk is om je een topavond te bezorgen, ondanks dat ik moeilijk ben met mijn allergieen