Le Cirque

Circusplein 50 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Le Cirque

Irene M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker rustig eten zonder je bezorgd te hoeven maken of je wel op tijd in het theater bent. Zonder problemen het dessert aangepast aan mijn smaak.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ideaal als je daarna naar een voorstelling gaat. De kaart is niet zo uitgebreid naar daarom snel en op tijd voor het begin van de voorstelling. Ik had een hamburger met blauwe kaas en die was lekker. Mijn man een steak en die was ook goed. Al met al prima en relaxed.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten voorafgaand aan voorstelling in Afas circus theater. Prima bediening. Goed eten. Tafeltje stond in lijn van een deur, die tijdens eten open ging, waardoor er koude wind langs kwam. Dit was niet prettig.
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hebben er lekker gegeten en gedronken en werden er goed geholpen.
In het restaurant was alles netjes en schoon .
Ik zou het een ieder aanraden om vooraf aan theaterbezoek daar te eten.
Dorette B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Niks apart maar gewoon goed ik kan het iedereen aanbevelen als je gezellig uit eten wild.
Het restaurant was beter dan de voorstelling.
mi .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De kwaliteit van de gerechten is niet goed, de ontvangst en de service daarentegen is fantastisch.
Ik was de kaartjes van de Lion King vergeten!! Geweldig geholpen deze opnieuw te verkrijgen, waarvoor mijn dank.
ddo52 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op zich vriendelijk personeel. Slechte stoelen moesten om andere stoelen vragen. Beperkte kaart met erg veel burger gerechten. Teveel brood . Kwaliteit matig
Sefferin B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
het is een prachtige locatie!
parkeer mogelijkheid is erg slecht geregeld!
het eten is zwaar onder de maat, we hebben zeker 40% van de bestelde gerechten retour zien gaan naar de keuken!
patat hing (slap) over de conservenblikken ( daar werd het in geserveerd)
het broodje van de hamburger was gort droog en keihard!
de garnering is net als bij veel mensen on aangeraakt gebleven omdat het er erg onsmakelijk uitzag!
en ik zeg het niet snel maar de hamburgers bij mac Donalds zij lekkerder:(
wat een aanfluiting!
Noooit meer!
Bouwman817 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker gegeten en zeker een aanrader voor de volgende keer.
Op deze manier ga je heel relaxed naar het theater.
Ook het pauze-arrangement is perfect. Geen wachttijd en een keurig verzorgd tafeltje met een drankje en
lekkere hapjes.
C.L. B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het 3 gangen menu bleek een uitstekende keuze. Prima bereidde zeebaars als hoofdgerecht. Vriendelijke en alerte bediening. Zeer aanbevolen als aangename start van de avond voorafgaand aan de voorstelling.
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hoewel we prima naar ons zin gedinerd hebben wil ik toch een paar puntjes voor verbetering aangeven.
Ik hou niet van vet eten en mijn moeder is aan haar gal geopereerd. Beiden houden we dus niet van vet eten. Mag het klontje kruidenboter voortaan naast de vis (in een apart bakje?).
De frietjes in het emmertje waren te vet. Ze smaakten naar frituurvet en ze waren ook heel vet. Zelfs de 2 jongens (12 jaar) hebben hun frietjes niet opgegeven omdat ze niet lekker waren. Geen idee of het aan de bereiding of aan de manier van opdienen ligt, maar kan een stuk beter.
Eigenlijk vonden we het gehele gerecht geen 20 euro waard, maar de koffie was heel goed.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bij binnenkomst werden wij door drie medewerkers compleet genegeerd, tot een vierde ons wel zag staan. Bleek er een overboeking te zijn, die nadat we een hoge bartafel weigerden ( niet handig met kinderen) wel keurig werd opgelost.

Kinderkaart bestond uit twee gerechtjes, erg weinig voor een restaurant waar veel kinderen komen. Prijs/ kwaliteit viel over het algemeen ook wat tegen.

Kortom: we hadden meer verwacht aan service, sfeer en kwaliteit en zeker prijs..
amerg37 V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijke bediening, vlees goed, frites lekker, misten de groete, slechts alleen sla. Erg roemoerig. Merlot in relatie tot wat we gewend zijn, een beetje aan de zure kant.
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
echt prima gegeten. Heerlijk dat alles dan ook klopt en je op tijd bent voor de voorstelling. Bediening met aandacht. De recensie moet 120 tekens bevatten, maar dit vind ik genoeg.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, snelle service.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Voorafgaand aan de voorstelling de Lion King hebben we lekker gegeten, maar de kaart is niet heel uitgebreid. De bediening was vlot. Prijs/kwaliteit is prima.
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Super lekker gegeten. Kan zelf kijken hoe lang je erover doet en in een stuk door naar het theater toe voor een musical. Erg tevreden.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
De kaart is beperkt, maar de gerechten waren erg smakelijk! Men zou nog wel vaker een refill voor de drankjes mogen vragen. Nu was het op ons eigen initiatief.

Ideale locatie om heerlijk te eten voor dat je naar een voorstelling gaat in het circustheater
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Maakte een topavond nóg completer...fijne service en heerlijk gegeten!
Advantage15 S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Ideale locatie en gelegenheid om een uitstekende maaltijd te genieten voor het theaterbezoek.
Beperkte kaart, maar daardoor snelle service en uitstekende kwaliteit en presentatie.
Vriendelijk personeel. Ook de bestelde pauzehapjes en drankje waren keurig op tijd klaargezet aan een 'eigen' tafeltje. Geen lange wachttijden dus in de korte pauze. Goed en efficient geregeld. Een Lion King waardig !