Le Cirque

Circusplein 50 2586 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Le Cirque

Le Cirque is de plek om uw theaterbezoek compleet te maken.
Gelegen op het Circusplein in het AFAS Circustheater is het de perfecte locatie om voor of na de musical The Lion King te komen lunchen of dineren.

Uiteraard zijn wij ook geopend op dagen dat er andere voorstellingen of concerten plaatsvinden in het AFAS Circustheater.

In ons vernieuwde a la carte restaurant kunt u dagelijks terecht voor de lekkerste burgers. Op zaterdag en zondag kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide lunch.

Ook serveren wij een dagelijks wisselend 3-gangen musical menu voor €29,50 p.p. In dit menu heeft u de keuze uit 2 voor en 2 hoofdgerechten, het dessert is een wisselende zoete verassing.
Wanneer u voor dit menu kiest raden wij u aan om 2 uur voor aanvang van de voorstelling bij ons te arriveren.

Openingstijden:
Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00
Wo: 17:00 - 22:00
Do: 17:00 - 22:00
Vr: 17:00 - 22:00
Za: 11:30 - 22:00
Zo: 13:00 - 22:00

Meer informatie over restaurant Le Cirque

Ma: Gesloten (Bij concerten geopend 17:00 - 20:00)
Di: 17:00 – 22:00

Elly F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Franz W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Bezocht na matineevoorstelling The Lion King. Prettige en vlotte ontvangst en bediening. Plek in de serre met uitzicht op voorplein. Menukaart (vooraf bekend) niet spectaculair maar het gebodene is qua hoeveelheid ruimschoots voldoende (gold zowel voor de kip- en tonijnburger als voor de sliptongen) en is van een beduidend andere(betere) kwaliteit dan de gemiddelde 'burgers'. Voor herhaling vatbaar.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Tot mijn verbazing was er geen jenever. Noch jong, noch oud, noch korenwijn. Het menu is erg beperkt. De sliptongetjes waren wel goed bereid, maar wel erg mager. De witte wijn was te duur inverhouding tot de matige kwaliteit.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bes M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten mag wat warmer opgediend worden...
Margreeth H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Soort MacDonalds maar dan 8x zo duur, aardige mensen en een goede stoel. Dat het eten eenvoudig zou zijn wisten we tevoren, blijkbaar wil men hiermee een bepaalde doelgroep bereiken, maar dan zou het nog steeds véél beter kunnen!
Derk O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Slibtongetjes en steak waren heel lekker en goed bereid, ook de frieten waren goed krokant gebakken.
Eén missertje van de bediening: de Irish Coffee werd zo'n 5 minuten eerder geserveerd dan het dessert van m'n partner. Verder is Le Cirque een aanrader om te gaan eten voorafgaand aan de theatervoorstelling.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Goede, gastvriendelijke en snelle service, prima eten en gezellige sfeer!

Uitermate geschikt om voor de voorstelling van The Lion King een hapje te eten!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ondanks de lieve behulpzame bediening heb ik helaas mijn steak tot 2x toe terug moeten sturen. Uiteindelijk een nieuw stuk gekregen, welke wel redelijk goed was.
Willem-Jan C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Als je naar het theater gaat er hier veel geld aan uitgeeft dan verwacht je in het restaurant van het theater al in een mooie sfeer te komen. Vroeger was dit zo maar nu heb ik het idee in een soort kaal en kil café te komen. Personeel is snel en adequaat. De geserveerde hamburgers waren koud (3 van de 4). Daarnaast had de hamburger die kippenburger heet volgens ons nooit een kip gezien. Het smaakte nergens naar. Medium werd well done en koud. Ondanks de klacht werd er niets mee gedaan behalve bevestiging en begrip getoond. Een slecht begin van de avond.
M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het was een prima ontvangst met goed eten. Mooi dat het zo kort bij de voorstelling was. Leuke pauze gehad. Jammer nadien geen mogelijkheid tot drankje.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Hamburger was rauw terwijl wij medium hadden gevraagd. Was met mijn zoon van 10 jaar dus dan is rood vlees al zoiezo niet goed!! In eerste instantie wilde ze volledige bon afrekenen op een kopje koffie na, daar was ik het niet mee eens. Toen ik vroeg om de manager is er een passende regeling getroffen.Jammer dat ik daar eerst om moest vragen.
Als ze iets meer tijd aan de burgers besteden, zou het veel beter zijn geweest. Personeel was wel super!!!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Kregen lauwe hamburgers geserveerd. Echt niet lekker. Enige wat we kregen te horen van de bediening was, geef het door aan de kok! 4 hamburgers geserveerd binnen 8 min na bestelling. Stond zeker al klaar? En dat voor 16,50 euro per stuk. Eten is geen aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
De keuzes bij het drie gangen menu mogen uitgebreider.
Voorgerecht 3 keuzes.
Hoofdgerecht 3 keuzes.
Nagerecht 3 keuzes.
Bij meer keuzes scoort prijs-kwaliteitsverhouding een hogere beoordeling.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Nachos met weinig kaas en topping, waardoor je na het bovenste laagje alleen nog kale nachos eet.
Quinoaburger was gefrituurd, droge uitgebakken korst, weinig smaakt.
Weinig salade op de borden, mag wel wat meer.
Koffie uit automaat, zou toch met piston moeten kunnen.
Steak was prima.
Sacha J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Menukaart geen haute cuisine, maar rechttoe-rechtaan met enkele creatieve twists. Alles ok. Hoeveelheid (Hamburger met roquefort) ruimschoots voldoende.
P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Reservering verliep vlot. Ik heb voordien nog telefonisch contact gehad over het menu en kreeg vriendelijk uitleg hier over. Bediening was heel vriendelijk en was belang stellend over hoe wij het eten vonden. Verder niets dan lof.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Zeer slecht gegeten! Steak terug genomen waren rare fliedertjes, nieuw waren 2 stukken smaakte raar!
Slibtongen net niet bedorven !
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Super vriendelijk personeel en heel attent. We hadden verjaardag van mijn schoonmoeder en er waren ballonnen opgehangen bij onze tafel. Hoe attent is dat! Eten was heerlijk, ook niet onbelangrijk uiteraard! En wat nog even extra service was dat wij om drie uur ook van de diner kaart konden bestellen. Kortom, super service en mensen die meedenken en goed eten