Le Brocope

Oosterwoldseweg 5 8421 PA Oldeberkoop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Brocope

Wiebeoosterhof .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij zijn zaterdagavond geweest bij het orkest Cool Dawn Tentet vooraf een hapje eten, krijg je een bodem bietensoep, een bordje paella en na 3 soesjes met wat vanille, kosten € 15,-. Maar tot onze verbazing met het afrekenen kost het ineens € 25,- per persoon. Dit is echt niet prijswaardig
Ik kom hier niet weer te eten
Wiebe Oosterhof, Wolvega
wiebeoosterhof@outlook.com
Marjandonkers .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Verrassend in elk opzicht. Zeer goed eten, geweldige bediening, muziek door mensen die graag muziek maken, en een fantasievolle gastvrijheid die je zelden tegenkomt. Inspirerende omgeving. Wij komen er graag nog eens terug.
Barbara I.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Wij eten hier regelmatig, het is elke keer weer verrassend. Gewoon eten wat de pot schaft, maar met zoveel zorg en aandacht klaargemaakt. Gewoon eerlijk, geen overbodige versiersels, en gastvrouw Mara is geweldig! Gelegen in één van de mooiste dorpen van Friesland, op een prachtige lokatie. Alleen het interieur wil nog steeds maar niet goed lukken, naar mijn smaak. Gelukkig vragen gastvrouw en eten zoveel bescheiden aandacht dat je dit snel vergeet.