Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wild en vis viel goed in de smaak, hoofdgerecht rund viel tegen. Het uitserveren mag wat minder hardhandig en rustig. Vanwege het rumoer werden de gerechten wel erg hard rondgeroepen
Elsbeth D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Olijfolie ijs was super, spannend om aan te beginnen maar de belofte dat als ik het niet lustte mocht switchen van dessert maakte dat ik de keuze durfde te nemen
Kelly E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij le Brasseur. Het was heerlijk! Bovendien gezellige sfeer en uitstekende bediening. We hebben genoten. dank!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het is als altijd gezellig, gastvrij en prima toeven voor een avond met vrienden om even lekker ontspannen samen te zijn. Het is eten is prima.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben goed gegeten bij Le Brasseur. Het heeft een prachtige ligging aan het water en we komen hier met name in de zomer vaak. Ik heb alleen vaak geprobeerd te wenken naar de bediening, ze had het alleen niet in de gaten. Dat vind ik jammer, want we hadden niet heel veel tijd.
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zijn al vaker bij le Brasseur gaan eten dus dat zegt wel genoeg.
Het was wederom heerlijk en goed verzorgd.
Ticky O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wat een heerlijke gerechten. Vooral het dessert sprak tot de verbeelding. Maar ook de vis was uitstekend. Dit in combinatie met een zeer zorgvuldige en vriendelijke bediening maakte onze avond compleet. Ook leuk is dat Le Brasseur gebruik maakt van veel biologische en streekproducten.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We waren met 8 personen en hebben dus aardig wat gerechten gegeten. De voorgerechten waren allemaal wel oké. Bij de hoofdgerechten viel het hert enorm tegen. Het was zo taai dat ik pijn in m’n kaken kreeg van het kauwen! Een van de nagerechten was crème brullee met suikerbrood. Drie van ons hadden dat en het suikerbrood was zwartgeblakerd aan één kant bij ons allemaal. Ze hadden het bij ons allemaal zo neergelegd dat de zwartgeblakerde kant onder lag, zodat je het niet zag toen het werd neergezet. Duidelijk bedoeld dus om het te verstoppen. Dat vind ik echt niet kunnen!
Rian H.
Helemaal goed!
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima restaurant met zeer vriendelijke en vakbekwame bediening
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima gegeten en prettige bediening. Dank jullie wel!!
Mettiekorver K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Eten is heel apart
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig en goed eten.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
heerlijk gegeten, zeer leuk bediend, leuke locatie en gevarieerde kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gisteren met ons gezin (6 pers.) gegeten bij de Brasseur. Heerlijk gegeten. Het eten is erg smakelijk en ook mooi op het bord. de menukaart heel uitgebreid.
De bediening is heel vriendelijk. Punt van lof: 1 gerecht was niet zoals gedacht en daar werd heel goed op gereageerd door het personeel door een andere keuze aan te bieden, die wel geheel in de smaak viel . Hulde daarvoor. Wij komen zeker terug!
Ml W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Erg prettige mensen in bediening. Betrokken en vriendelijk.
Alleen na 45 minuten alleen een drankje en de kaart. En lang niet alle tafels bezet. Voor mij te lang , te moe.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Aanrader goede sfeer, prima kaart en lekker eten.
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig met zorgzaam personeel.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer gezellig restaurant waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. Wat mij betreft een 5☆☆☆☆☆ waardering voor kwaliteit en service.