Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De bruine lettertjes op de menukaart vond ik niet prettig lezen en de volgende keer neem ik contant geld mee als reserve, want het pinapparaat kon mijn kaart pas bij de vierde poging lezen. Voor de rest niets dan lof. Een prima kok die verrassende smaakcombinaties als gekonfijte buikspek met gebakken coquilles op je bord tovert. De wijnen waren ook lekker en pasten goed bij de gerechten. De locatie laat ook niets te wensen over en nodigt je - terecht - al van verre uit.
Regien B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Jilke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel en een mooi terras aan het water. Echt een aanrader!
Abbinkml A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het is prettig dat een driegangen menu ook overdag geserveerd wordt.
De lokatie is uit de kunst.(Terras op het water).
Vanwege een medisch dieet kon het dessert aangepast worden.
Victoire L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Mooie locatie, keurig verzorgd, echt avondje uit!
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten met AH actie.
Zeer vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Mochten gewoon kiezen van de kaart, geen vooraf geselecteerd menu of beperkte keuze i.v.m. AH actie.
Zeker een aanrader !!
Le Brasseur, bedankt voor jullie sympathieke actie m.b.t. mijn jarige zoon!!
Mireille J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooi locatie, prima eten en prima bediening
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk in de zon op het terras buiten gezeten. Zeker aan te raden. Geen grote hoeveelheden. Voor ons was dit prima, voor grotere eters denk ik niet.
Mettiekorver K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Minka P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
We hebben weer heerlijk en gezellig gegeten. Vooral het plateau als voorgerecht vinden we geweldig. We komen hier heel graag.
Zita T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
prima ontvangst goede service heerlijk gegeten
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Een zeer gastvrije eetgelegenheid,met een oog voor detail. Kan heteenieder aanbevelen. Meer dan eten alleen
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We hebben ons deels laten verrassen door de chef.Het voorgerecht : roodbaarsfilet met gnocchi was verrassend lekker.
Het hoofdgerecht Ossobuco op een bedje ratatouille en aardappelpuree was heerlijk mals en een mooi combinatie.
De bediening gaf een passend wijnadvies.Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.Er hing een gezellige ongedwongen sfeer in het restaurant.Kortom fantastisch!!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We zijn erg verrast door de heerlijke gerechten, we wilden alle gerechten wel kiezen, en door de meedenkende gastvrouw. Prijs/kwaliteit erg goed, heerlijke en verrassende wijnen! Wij komen snel weer terug om al het andere lekkers te proberen!!
Ada V.
Gezellige sfeer !!
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uitstekend gegeten, alles erg smaakvol en netjes. Voor- en hoofdgerecht gegeten op het zonnige terras en het nagerecht binnen in het restaurant. Het bedienen door de medewerkers op het terras lijkt ons lastig omdat het terras van het restaurant gescheiden is door een (rustige) weg maar het ging allemaal prima. Tijdens ons hele verblijf was de bediening erg vriendelijk. Er werd zelfs een dekentje aangeboden voor het geval we toch op het terras wilden blijven zitten voor het nagerecht. Met de AH kortingsactie geboekt. Erg fijn dat dit restaurant niet een apart AH actiemenu heeft maar gewoon de keuze biedt uit de gebruikelijke kaart. Zo krijg je tenminste een goed beeld van wat dit restaurant te bieden heeft, ook buiten een AH actie. Het driegangenmenu, normaal gesproken 35,--, vonden wij de prijs zeker waard. Op het terras is het genieten met uitzicht op de Vecht, binnen ook gezellig.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten en fantastich personeel
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prijs kwaliteit van het eten en de bediening en service, met name voor 3 kleine kinderen, was zeer goed.
De gerechten waren voor gebruikelijk niet culinair etende gasten, in opmaak en smaak en temperatuur verrassend en spannend lekker.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening die geen moeite te veel is. Een aanrader!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke ontvangst, gezellig druk, heerlijk gegeten, voldoende keus op de menukaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding, echte aanrader!