Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, prima bediening. Enig punt ter verbetering is dat het lang duurde voordat we de kaart kregen en ook was de tijd tussen de gangen erg lang.
Mevr V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wij kennen dit restaurant al langer.
Het is goed en heerlijk eten onder deze eigenaar.
Vriendelijk.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het duurde soms wat lang eten was super
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Wij waren hier denk ik voor de 10e keer. En dat zegt genoeg!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het is vrij rumoerig en gehorig in de ruimte waar wij zaten, andere tafels waren storend luidruchtig. Kan worden verholpen door bijvoorbeeld gordijnen op te hangen of een kleed.
Service was OK, het duurde vrij lang voordat we een kaart gekregen, bediening was niet altijd op de hoogte van de uitgeserveerde gerechten.
De huisgemaakte frites waren vrij donker en slap.
Kortom, er is ruimte voor verbetering.
Femmy S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Voor de 2e gezellig getafeld en prima gegeten met een groep van 11 personen. Zeer vriendelijk personeel. Kortom voor herhaling vatbaar.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ondanks dat onze eerste indruk was dat het niet erg geschikt was voor kleine kinderen, ging het personeel leuk met ze om. Ook kindermenukaart aantrekkelijk
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De wachttijd was lang, maar dat was juist zeer positief. Uit eten is dan ook echt een avond culinair laten verwennen en daar de tijd voor nemen. Voor een snelle hap ga ik wel naar de cafetaria. Ontvangst was ook zeer vriendelijk. Het aannemen van de jassen bij binnenkomst en het aangeven bij vertrek heb ik ook als zeer gastvrij mogen ervaren. Wij komen zeker terug.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten is eenvoudig, maar smaakt goed. Prijs is ook niet te hoog, dus mooi in evenwicht. De locatie is sfeervol en de stoelen zitten goed. Maar 1:50 uur wachten op je gerecht is niet meer van deze tijd! De irritatie loopt alleen maar op als het personeel helemaal niets doet om deze wachttijd te compenseren sterker nog, er wordt met geen woord over gerept. Een mandje met brood of drankje zou toch wel het minste kunnen zijn, maar helaas. Wat een gezellig etentje zou moeten worden met de familie is volledig op een teleurstelling uitgelopen. Geen dessert meer besteld, enige gedachte was zo snel mogelijk wegwezen. Niet aan te bevelen!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Een prima ervaring gehad. Personeel is vriendelijk en vaardig. Ook de dieetwensen opgegeven bij de reservering waren bekend. Het restaurant heeft meerdere gezellige hoekjes Het eten zelf was goed en zag er mooi uit. Alleen de smaak was soms wat vlak. Peper en zout was wel nodig
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede bediening en sfeer.
CenI V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Onverwacht besloten om bij Le Brasseur te gaan eten en de nieuwe menukaart te bekijken. Het was allemaal erg smakelijk: De wildstoof, de specialiteiten van de chef.
En ook met de AH actie mag je hier gewoon van de kaart kiezen, dus geen speciaal AH menu.
Van harte aanbevolen!
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Steeds weer behulpzaam
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie opgemaakte borden geeft net dat beetje extra
David S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Erg lang moeten wachten. Eten was flauw, weinig smaak
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een lekkere nieuwe kaart! De wildstoof is een aanrader! Gelukkig staat het olijfolieijs met mango nog op de kaart!
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het voorgerecht (garnalen cocktail) was bij mijn beide tafelgenoten niet goed in de smaak gevallen. Dit ook aangegeven, maar hier werd helaas niets meegedaan. Koffie vh huis was op zijn minst op zijn plaats geweest. De diamanthaas werd rare opgediend, ongevraagd. Medium had onze voorkeur. De wijn was heerlijk. De sfeer prachtig. Zo aan de Vecht. Qua kwaliteit eten, maar ook de interactie met de gasten (hoe ga je om met kritiek/tips) kan er nog verbeterd worden. Maar ondanks dat zeker een restaurant om nog een keer terug te komen.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Lekker gegeten.
Voorgerecht aan de kleine kant maar opmaak en smaak waren goed.
Hoofdgerecht was prima met veel groenten. We hadden gevraagd voor frietjes maar werd per twee personen een bak neergezet. Voor ons overdreven want een bakje was ook al prima geweest. Nagerecht de mango met de vanille olijfijs was erg lekker. De bavarois van witte chocolade was in combinatie te zoet en de droge wafels was niet echt een toevoeging.
Bediening was erg onzeker en wist het menu niet goed te benoemen.
Ook hadden wij wel wat meer te drinken gelust. Gestart met een drank en bij het voorgerecht werd netjes gevraagd of iemand nog wat wilde drinken. Daarna leek het wel of we even een tijd uit het oog verloren waren. Toen het hoofdgerecht kwam waar toch al gauw 30 minuten tussen zat werden de drankjes ook niet gevraagd, zelf de bediening nog maar even op geattendeerd. We zaten toch al Haye 45 minuten zonder wat te drinken, maar ach we zaten gezellig.
Voor de rest voor herhalingen vatbaar!
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Top kwaliteit gastvrij er werd moeite gedaan om er een feestje van te maken en dat na de kerstdrukte , geweldig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Na een gastvrij ontvangst heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keer terug met mooi weer zodat we buiten aan het water kunnen eten. Echt een aanrader.