Over restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
HinkeV .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met familie gegeten bij Le Brasseur met de AH-restaurant actie. Het verrassing menu van de chef bestond uit een vooraf op basis van tonijn en inktvisringen, een hoofgerecht van ossenhaas en een toetje op basis van een perensoesje en ijs. Alles was mooi opgemaakt en smaakte lekker. Andere familieleden hadden een steak die goed smaakte en ook de gans is een aanrader, alles mooi opgemaakt.
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 3 vriendinnen, prima sfeer en fijne bediening die er rekening mee hield dat we er de tijd voor namen. Het eten was heerlijk en er was voldoende keus.
Paulkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijn. Toen we aangaven dat de stoelen niet goed zaten, werden ze meteen omgeruild. Prima service.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie bij Le Brasseur gegeten. Gezien de goede recensies hadden wij hoge verwachtingen, maar die zijn helaas absoluut niet waargemaakt. Als starter hadden wij een vleesplateau besteld, maar helaas ontbrak het juist bij de vleesgerechtjes aan smaak. Daarna kregen we pas 2 uur na binnenkomst van het restaurant het hoofdgerecht. Het rund was prima bereid en op smaak, maar de patat was ondermaats. De eend was vlak van smaak, en de aardappelgarnering was niet gaar. Hierop kregen we de vreemde reactie dat dit zo hoorde, maar desondanks wel netjes vervangende patat ontvangen. Het afsluitende notentaartje was oke, maar matchte qua smaak niet met de rest van het bord. Wel werd dit snel geserveerd.

Naast het feit dat de prijs/kwaliteit verhouding teleurstellend was, verliep ook de bediening rommelig. Zo kregen we geen bestek bij het dessert, hadden we geen peper en zout op tafel, moesten andere tafels bij ons olijfolie lenen, werd brood weggehaald voordat wij er klaar mee waren, kregen we een verkeerde bon, was men vergeten dat wij onze AH bon al hadden ingeleverd bij binnenkomst, etc. Het zou kunnen dat het een drukke avond was en de chef op vakantie is, maar hier komen wij niet meer terug.
Steen65 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In het historische hart van Maarssen ligt het sfeervolle restaurant Le Brasseur. Op een koude novembermiddag lieten wij het terras aan de Vecht voor wat het was, maar in de zomer zit je hier op een topplek! Bij onze driegangenlunch met de Albert Heijnactie, konden wij een keuze maken uit de reguliere kaart. Dat viel nog niet mee, met zo veel aantrekkelijke gerechten. Tijdens het denkwerk kregen wij alvast heerlijk warm brood met een goede olijfolie en een kerriemayonaise geserveerd. Mijn kabeljauwtartaar met krokante gamba vooraf, gevolgd door gegrilde tonijn met tarwenoedels, bosui, shiitake, cashewnoten en zoete ketjap waren prima. Manlief schoot met het menu van de chef in de roos: vooraf zeeduivel met Hollandse garnalen en venusschelpen met wat venkelsalade en als hoofdgerecht twee royale, perfect gebakken stukken damhert met een croute van zuurkool. Het dessert van diverse kazen en een prachtig grand dessert met goede huisgemaakte gerechtjes (waaronder crème brûlée, pannacotta van bloedsinaasappelen, warm notenbrood, vers fruit en ijs) maakte het helemaal af. Leuke en persoonlijke ontvangst. Enige puntje van kritiek is dat het wat koud was binnen. Maar wij komen terug!
CenI .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten bij Le Brasseur (met een AH bon). Goede wijn. Vriendelijk en deskundig personeel. Van harte aanbevolen!
Dianne .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heel lekker gegeten met de ah restaurant actie
ons menu bestond uit
voor: plateau Le Brasseur (koude en warme vis/vlees voorgerechten)
hoofdgerecht : rund
nagerecht: fruit
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke sfeer, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Genoeg keus en vriendelijke personeel. Heerlijk gegeten in een fijne ambiance!
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een zeer geslaagd etentje !
Hulstw .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Uitstekend gegeten met de Albert Heijn Restaurantactie. We konden van de reguliere kaart een voor-, hoofd- en nagerecht kiezen.
Riene .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ik was met 7 vriendinnen en alle gerechten zagen er mooi uit en waren zeer smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Tuinhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten ,mooie gerechten en een fijne wijn.
Een goede , attente en vlotte bediening .
Al met een gezellig avond gehad in en fijne ambiance .
Wilma-fre .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben lekker gegeten in een fijn restaurant. Qua bedieining vonden we het wat koel. De vraag of we voor MS geld wilden geven, kwam voor oms uit de licht vallen en voelde niet heel prettig
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Om 19 uur binnen voor het verjaardags etentje en pas om 20.15 hadden we ons voorgerecht op. Er zat een grote groep in aparte ruimte, misschien had dat er wat mee te maken ? Hoofdgerecht liet ook wat op zich wachten. We besloten om dan maar geen desert te bestellen want we wilden met vrienden thuis ook nog even proosten en die stonden al bijna vooor de deur. Toen we alleen maar thee/koffie met friandises bestelden ( we waren zelf maar even naar de bar gelopen om dit te melden ) stond dit snel op onze tafel. Er werd toen ook gezegd dat als we hadden gemeld dat we de gerechten wat snel achter elkaar wilden dat geen probleem was geweest. Om 21.30 verlieten we het restaurant, waar we overigens prima hebben gegeten. Het lekkers bij de thee/koffie is een aanrader ! We gaan er vast nog eens naar terug.
Bakje .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eerder hier buiten op terras gegeten, heerlijke plek om te zitten. Nu binnen gegeten, eten is redelijk, zeker niet slecht maar ook niet erg hoog op smaak. Met Ah restaurant actie is orijs/kwaliteit in orde, zonder actie had ik het niet de juiste verhouding gevonden. Aardige voorkomende bediening, Een aangename avond gehad.
Yolande T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekker eten voor een redelijke prijs. Fijn personeel en met de AH restaurant aktiebonnen heerlijk met zijn tweeen gegeten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Genoten van het driegangendiner. Wij maakten gebruik van het wijnarrangement: de wijnen die per gang werden uitgeschonken waren uitstekend.