Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Irene J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ook goed aan te rijden vanaf snelweg
mariaf90 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk terras aan het water.. lekkere (speciaal)bieren van de tap (ook veel keuze uit fles) en de borrelplank was echt geweldig! Gevarieerd, aparte hapjes.. Super! Zeker een aanrader!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Hoofdgerecht smaakte goed, maar erg karig. Mag wat meer opmaak met bijvoorbeeld wat rosevalaardappelen en/of groenten
Doky M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig en prima eten
Raoul P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijke smaken, fijne bediening en sfeer
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Misschien lag het aan de bestelde schotel hors d'oeuvres. Het was niet veel en nogal aan de prijs.
Ik had betere ervaringen met Le Brasseur.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De plek en het uitzicht zijn veelbelovend. Ik denk dat ze het daar dan ook voornamelijk van moeten hebben.
Het eten was goed, maar de bediening haalde de kwaliteit van de keuken bij lange na niet. Ons werden de chef's specials niet verteld (dat hoorde we pas toen ze dat bij de tafel naast ons kwam vertellen) - het meisje dat ons hielp met de keuze kon niks aanraden ('alles is lekker' vind ik altijd net iets te simpel als antwoord). Er werd ons bij het opnemen van het eten niet gevraagd of we er iets bij wilde drinken (stom, ze hadden de rekening kunnen verdubbelen als ze daar op hadden gelet). Toen hebben we vanaf het moment dat we besteld hadden tot het moment dat we ons voorgerecht kregen proberen aandacht te krijgen om drinken te bestellen - niet gelukt. Toen we het voorgerecht kregen vroeg ze weer niet of we wat wilde drinken (we hadden geen drinken meer op dat moment, heel slecht). Dus hebben we er zelf om gevraagd - dit kregen we toen we al halverwege ons voorgerecht waren. Er is ons niet gevraagd of het smaakte. Borden bleven letterlijk 10 minuten leeg voor ons staan. Al met al was de bediening die avond slecht (op de wat ik denk dat de leidinggevende is na, hij was wel goed). Het eten was wel goed, maar niet goed genoeg om over de "kwaliteit" van de bediening heen te kijken. We komen, helaas, niet meer terug. We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten.
marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
eten was aardig. niet slecht maar ook niet goed. vond het niet de prijs waard die werd gevraagd. voor die prijs verwacht je iets van meer kwaliteit. dit ontstijgt niveau eetcafe maar nét.
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bediening was erg vriendelijk en deed erg hun best om het ons naar de zin te maken. Echter: we moesten vragen om een lepel bij de soep. Een extra bord ontbrak voor de schelpen van de fruit du mer.
Wij zijn geen grote eters, maar het hoofdgerecht 'van de chef' was echt belachelijk weinig. De zeebaars had de afmeting van een halve zoute haring en de tagliatelle was voor twee eetlepels,
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Brood vooraf had eigenlijk warm moeten zijn en een potje met zout om na de olijfolie het broodje in te dopen
Voorverwarmde borden houden langer het eren warm en voelen prettig en luxe aan.
De muziekkeuze is voor iedereen persoonlijk, snel ritme en schreeuwerig gezongen is niet gepast, een uitgelezen keuze van restaurantmuziek op de achtergrond is sfeerbepalend, bij toenemende drukte muziek uit anders gaan alle geluiden door elkaar.
Rekenfouten mogen niet voorkomen in de rekening!
Verder prima in orde!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een prachtig gelegen restaurant en een sfeervol ingerichte locatie. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Iedere gang is een smakelijk schilderij! De kwaliteit van de chef kun je afmeten aan de zorg die in de vegetarische gerechten is gaan zitten. Bij Le Brasseur is dat onmiskenbaar. En de rekening is een verrassing: 3 gangen met koffie, wijn, en mineraalwater voor minder dan 40 euro pp. Dat is pas een gunstige kwaliteit-prijsverhouding.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassende gerechten met zorg bereid! Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke avond gehad.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jammer dat er geen muziek aan was. Het eten was heerlijk. Geen manager of eigenaar gezien... Jammer. Alles heel klinisch en sfeer loos... Misschien niet voor onze doelgroep
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben hier gegeten via de ah actie. Er was voldoende keuze via het keuze menu. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het duurde soms wel wat lang voordat de volgende gang kwam. Maar het lekkere eten maakte het meer dan goed
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een tijd geleden tijdens een fietstocht op het mooi gelegen terras aan de Vecht neergestreken en geluncht.
We hebben toen het plateau met vis besteld en dat was voortreffelijk.
Een schitterende parade van heerlijke happen.
Daarom deze zaak snel weer bezocht maar helaas, er kon nu niet meer gekozen worden uit vis of vlees en het plateau bestond uit 2 vlees(ham)soorten , zalm en tonijn.
Niet slecht maar saai en oninteressant. In cijfers, van een hemelse 10 naar een onbeduidende magere 7.
Dat het vroegere plateau moge wederkeren.; dan doe ik dat ook. En anders niet.
Angelika H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prettige ontvangst, mooi opgemaakte borden en heel lekker eten. Goede informatie over wijn/spijs combinatie.
Esmera L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening!
sandra P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk geluncht. Vriendelijke bediening. Prettige prijzen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !! Netjes geholpen en de tijd tussen de gerechten was perfect !! Heerlijk avondje uiteten !!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, met lekker wijnarrangement. De enige kanttekening is dat de hoeveelheid voor mannen wat weinig is. Voor mij als vrouw prima. Voor herhaling vatbaar.