Le Brasseur

Schoutenstraat 5 3601 BK Maarssen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
We hadden bij het reserveren aangegeven dat we graag een tafel op het terras wilden hebben en dit was keurig geregeld. De lunch was heerlijk en de bediening was correct en vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Geweldige locatie aan het water! Zeker op prachtige dagen een aanrader, Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar!!
Debora V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten is fantastisch bij Le Brasseur.
De bediening heeft moeite om de aanwezige klanten tijdig van drankjes te voorzien en de bestelling op te nemen.
Sommige medewerkers hebben het kennelijk te druk, want ze zijn (of is:enkelvoud) niet bijzonder vriendelijk.
Verder een toplocatie waar we graag nog een keer terugkomen!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Fantastische locatie met terras aan de Vecht. Uitstekend gegeten, vooral het chef’s menu.
sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk asperges gegeten op t terras in de zon. Prima kwaliteit.
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Bij lekker weer heerlijk buiten gegeten op het mooie terras! Prima gegeten! Komen zeker nog een keer terug!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, een proeverij van voorgerechten is een aanrader. Buiten de kaart chefs specials met asperges waren ook niet te versmaden. Voorkomende bediening. Akoestiek serre zou voor groter gezelschap nog kunnen worden verbeterd.
cobo2007 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De zaterdagavond hebben we met zijn achten in een zeer aangename sfeer doorgebracht met een heerlijk menu bestaande uit vier gangen, voorzien van heerlijke wijnen en afgerond met aangeklede koffie. De gastvrijheid, het enthousiasme van het team en de geboden kwaliteit zijn zeker de moeite van het omrijden waard.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Reserveerden op 'tlaatste moment via de site van Iens. De site van Iens beloofde ons 30% korting. Code en bevestiging getoond bij binnenkomst.
Korting was niet verwerkt in rekening.
Niet verder om gevraagd, maar klopt gewoon niet Iens!!!
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
lekker gegeten, prettige wijn informatie. Gezellige en informele inrichting. Prettige bediening en de borden waren mooi opgemaakt.
rina W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Mooie plek op het terras, goede sfeer en lekker eten! Porties goed, uitgebreide wijnkeuze. Bediening kan iets alerter. De rekening was een verrassing met de 30% korting van iens!
Shanou D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Beperkte kaart en erg jammer dat er moeilijk gedaan word over de vraag of er wit brood mag worden geserveerd bij het broodplankje, ook bij de 2e ronden. (Daarna ook nog 3 gangen genuttigd en goed gedronken)
Gijsvogel .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Prima, het mooiste plekje aan de vecht in Maarssen.
Eten goed en genoten in de avondzon.
Vanwege het zomerweer kozen wij 2 voorgerechten met wat frietjes er bij. Gerechten prima, frietjes zouden beter van een ander soort aardappel gemaakt kunnen worden.
Hier gaan ze ons nog wel vaker tegenkomen deze zomer.
Cherryl A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Bij binnenkomst was er een dame die wat afstandelijk overkwam, voor de rest waren de mensen vriendelijk, open, goedlachs. De kaart werd goed toegelicht en op een wat bittere smaak van de uiteinde van de asperges na vonden we de gerechten verder heerlijk en was het een extra plezier om een fotootje van alles te maken wegens de presentatie van de gerechten. Ik wilde graag een wijnglas voor mijn cola en daar werd heel leuk en positief op gereageerd. Extra pluspunt: men vergat het ook niet, dus heerlijk 2 x een cola uit een wijnglas gedronken. Ik drink geen alcohol, maar heb toch van het elegante van een wijnglas kunnen genieten.
Al met een goede ervaring, voor herhaling vatbaar.
AINieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten bij le Beasseur gisteren. Service is goed: vriendelijk en meedenkend personeel. Je kunt heerlijk aan het water zitten, wat voelt als een dagje vakantie. Kaart en diversiteit eten is prima. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk eten aan het water.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk eten! Prachtig opgediend. Vriendelijke bediening. Mooi terras aan het water; je kunt zo aanmeren met je boot. Aanrader!!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben hier voortreffelijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Ik zou zeggen: erg de moeite waard dus ga er eens eten!,
Susanne P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke plek aan de Vecht met uitstekende gerechten. Goede service ook als het druk is. Zowel voor de lunch en diner een geweldige locatie. We zijn inmiddels vaste gast.
Vecht