Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

Jouw recensie over het restaurant Le Brasseur

Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer lekker gegeten, zowel voor, hoofd als nagerecht. Gezellige sfeer, ruime tafels en attente bediening. Zeker een aanrader!
De tafel van T. S.
Een aanrader!
Eddy V.
Heerlijk gegeten
Rinske H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten in een gezellige omgeving. We gaan zeker nog een keer.
c J N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten was goed met een vriendelijke bediening.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met 2 personen gegeten bij Le Brasseur. 2 x 3 gangenmenu met wijnarrangent. Vooraf 1 x uiensoep en 1 x wildpate. Pate was wat vlak van smaak, mist wat bite. Uiensoep goed. Hoofdgerecht 1 x hert en 1 x diamanthaas. Diamanthaas was mooi medium-well. Hert had leuke bijgerechten. Als desert kaas met bijpassende desertwijn.
Ruime tafeltjes en goede stoelen. Zowel in de keuken Als in de bediening te weinig personeel waardoor wachttijden opliepen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het is prima vertoeven bij Le Brasseur. Heerlijk gegeten en de sfeer is goed.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hebben lekker gegeten, toen wij aangaven dat diegene die hertenstoof hadden gegeten, het vlees taai vonden, gaven ze onmiddellijk een dessert voor niets, TOP. Dit maak je eigenlijk nooit mee, meestal wordt het aan de kok doorgegeven en geven ze niets, soms een kopje koffie. Service een 10!

Verder was er een ruime keuze uit gerechten, met daarbij een wisselend chef menu.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellige ambiance, goede en vriendelijke bediening.
Heerlijk eten, mooi gepresenteerd, goede wijn.
Komen graag nog eens terug!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We komen wel vaker bij Le Brasseur. Goed en fijn restaurant, heerlijk eten, aardige bediening en gastvrij. We waren hier met familie zondag met Iens voordeel, maar geen verschil met eten zonder voordeel. Compliment voor eigenaar, kok en bediening.
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie gerechten, fijne locatie en vriendelijke en professionele bediening. Zeker een aanrader
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was heerlijk, service uitstekend, alle vooraf aangegeven wensen (dieet) prima behandeld, echt top. Top avond gehad.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We kwamen hier met de Iens actie en het was op een maandag. Misschien dat het daarom niet was zoals normaal. De gerechten waren wisselend van kwaliteit en niet altijd even geslaagd. Het was wel zeer goedkoop...
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten hier. Smakelijke gerechten, mooi opgediend, nette uitleg bij het wijnarrangement en zonder er naar te hoeven vragen de korting van de kortingsactie gekregen. Wat een heerlijk restaurant. Zeker waard om nog een keer terug te komen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gastvrij ontvangst, fijne bediening heerlijk eten in een mooie ambiance, gerechten worden met een juiste tussen pose geserveerd.
frits A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ontvangst door vriendelijke dame. Nadat we de wijn besteld hadden , zochten wij in de menukaart welk diner we zouden kiezen. We kozen uiteindelijk voor het 4 gangen diner. Het bleek een goede keuze. Vooraf oesters, daarna kreeften soep met gamba. Wat voortreffelijk smaakte. Uit het hoofdgerecht werd gekozen uit wild zwijn, diamanthaas, polderhoen en kabeljauw. Met z'n vijven genoten we van de maaltijden. Geen klachten. Het nagerecht o.a. kaasplankje van Hollandse kazen, chocoladetaart met rode vruchten en ijs. Crème brulee voor twee en tot slot sinaasappel bavarois met chocolade ijs. Een gezellige avond en heerlijk gegeten.
Hans D.
Prima gegeten
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten en mooi ingericht restaurant.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Tonijn prima en de entrecote goed rood zoals gevraagd!! Nu met de Iens aktie helemaal geweldig.
bekkie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie leuke locatie geworden, gaan zeker nog eens terug
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisterenavond in le Brasseur gegeten. Het was voortreffelijk. Bediening was erg attent en vriendelijk. Het is ons zo goed bevallen dat we meteen voor as donderdag weer hebben gereserveerd met vrienden.