Le Brasseur

Schoutenstraat 5 3601 BK Maarssen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Sung R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
henk T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
goede plek, maar de bediening is echt onder de maat, als je 2 glaasjes wijn besteld krijg je die wanneer het gerecht waar je mee bezig bent op is, herhaaldelijk vragen geeft geen kortere bedieningstijd. Bediening die in de keuken vraagt wat het Chef's menu is en dan aan tafel dat al weer vergeten is, maakt het ook niet echt vlotter. Bij voorgerechten waarvan een redelijk opgevoede kok toch kan aanvoelen dat een stukje brood behulpzaam is (eend op appel met calvados bijv.) heeft die het ook niet echt begrepen als dat niet standaard wordt geserveerd. Vraag om beetje brood duurde het echt veel te lang, heb voorgerecht maar genuttigd anders helemaal koud, brood kwam ruim daarna. Voorgerecht Chef's menu moest nog arriveren (12.45!!!!!!) dus niet leverbaar en bij bediening ook niet bekend wat het was, toch wel een puntje. Op zich zijn de kookprestaties redelijk, maar de porties wel heel erg klein, de zeevruchten bevatten te veel zand, de risotto was zeer flauw.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het mooie terras.
Gebruik gemaakt van de AH/Iens actie, goed dat er een keuze gemaakt kon worden uit de hele kaart. Ook zonder deze actie zal ik zeker nog een keer terug gaan.
Suzan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super restaurant! Super bediening! We gaan graag nog eens terug!
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben op het terras gegeten, dus ik kan over de inrichting en sfeer geen mening geven. De ontvangst vond ik niet hartelijk, omdat ik bij de reservering had vermeld, dat wij graag bij mooi weer op het terras wilden eten en aangezien dit restaurant een prachtig terras OP het water heeft en het mooi weer was, kregen wij wel een tafel op het terras, maar niet aan het water, terwijl daar wel nog een aantal tafels vrij waren. Als je aan het water wilt zitten, moet je dit expliciet aangeven bij de reservering. Toen ik hier een opmerking over maakte, werd mij gezegd, dat op het terras of aan het water eten niet hetzelfde is, hetgeen ik niet kon beamen, omdat het terras OP hert water ligt. Ik vond de wachttijden tussen de gerechten ook erg lang. Er was maar een serveerster op het terras voor een drukke zaterdagavond. Ik miste ook een amuse.
Sigrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijke plek aan het water, heel lekker eten, enige minpuntje was dat we erg lang op de gerechten moesten wachten... 1900 uur gereserveerd en pas om 2015 uur voorgerecht... we gaan zeker terug, hopelijk gaat het dan wat vlotter....
Greg T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker weer, dus redelijk druk (het terras was niet helemaal bezet), maar de bediening kon het duidelijk niet aan.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Eten is lekker. Service en sfeer worden in de drukte niet beter. Mijn tip: houd 3 tafeltjes leeg. Als het goed loopt komt er echt nog wel iemand kijken of ze kunnen aanschuiven.
David H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Op een zonnige maandagavond op het prachtige terras van Le Brasseur gegeten. Erg leuk om naar de langsvarende bootjes te kijken. Helaas viel de service tegen. Het duurde zeker tien minuten voordat er iemand langskwam en na het voorgerecht moesten we bijna een uur wachten op het hoofdgerecht en inmiddels hadden we flinke trek. De mannelijke ober kwam gelukkig wel uit zichzelf excuses aanbieden. Le Brasseur heeft best een mooie kaart, maar niet helemaal van deze tijd: waarom wordt hier nog tonijn geserveerd? Kan echt niet meer. Ook was er weinig keuze aan vegetarische gerechten. Gelukkig smaakten de gerechten die we kregen prima. Conclusie: ondanks de matige service een fijne avond gehad op een heerlijk terras.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijke avond op schitterend terras aan het water , precies in een buitenbocht van de vecht met langzaam wegdraaiende ondergaande zon, midden in Maarssen.
Goede gerechten, gratis kraanwater, vriendelijke bediening, tsja wat wil een mens nog meer
Christel C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Super avond gehad, goed gegeten, mooi uitzicht en super vriendelijk personeel. Is een echte aanrader als je een zakelijke bijeenkomst inclusief een diner boekt.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Supergoed eten in een gezellige sfeer tegen een redelijke prijs met een mooi uitzicht op de Vecht. Wij komen zeker terug.
De tafel van Jolijda B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke gerechten, goede en vriendelijke bediening. Aanrader
Wim B.
Het eten was zeer smakelijk
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De eend was taai en niet representatief en niet smakelijk opgediend, bovendien was het portie te klein.
De bediening was niet zoals we gewend waren.
Wij zijn reeds 2 maal bij jullie komen eten en dat was heel goed en een uitstekende bediening.
Voor het mooiste terras in Maarssen geven wij nu voor het geheel een 6 min.
Let op uw saeck.
Brigit A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, werd heel zorgvuldig omgegaan met allergieën. Setting was gezellig en de prijs goed. Absoluut een aanrader!
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Goede sfeer door inrichting en enthousiast personeel. Heerlijke gerechten. Vooral de bietencarpaccio met feta, de steaktartaar met krokant eitje en de tarte tartin van gorgonzola waren goed voor een culinair orgasme. Ook de halve kreeft (buiten de kaart om) was smakelijk, alleen lag er veel vocht op het bord van de spinazie. Goede koffie met 5 lekkere friandises. De prijs was ook al fijn aangezien we via Heerlijk.nl hadden gereserveerd; waarbij we ook nog eens uit de gehele menukaart mochten kiezen. Al met al dus een heerlijke avond gehad!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk zitten dineren op het terras aan de Vecht.