Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

iame .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
AOR .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij kozen alle vier voor het vier gangen verrassing menu van de chef.
Hierbij hadden wij een bijpassend wijnarrangement besteld.
Het menu was zeer goed en de opmaak van de borden prachtig.
De uitleg over het bij behorend wijnarrangement werd met veel enthousiasme gebracht.
Al met al een geweldige avond.
Ella68 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben het verrassingsmenu genomen en hebben ervan genoten.
Heel smakelijk , culinair, goed verzorgd, leuk gepresenteerd. Kortom een succes.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Le Brasseur ligt heel mooi in de bocht van de Vecht, in Maarssen-dorp. Het is gevestigd in een fraai en authentiek oud pand. De ontvangst is plezierig en informeel, de bediening is vlot. De gerechten zijn zonder meer prima; een aanrader is het chef's verrassingsmenu, waarbij gekozen kan worden voor 2-, 3- of 4-gangen. De gerechten worden creatief opgemaakt en opgediend; het oog wil immers ook wat.
Conclusie: een prima restaurant met een dito keuken.
satebabiboy .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was goed behalve de kreeftensoep; werd heel gauw koud door de room waarschijnlijk en dat voor 8.50 euro .. zonde. De mosterdsoep was te zoet, ook jammer. Voor de rest heerlijk gegeten en de bediening was prima.
Geerl123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met drie bevriende koppels met de AH restaurant actie Le Brasseur bezocht. Hartelijk ontvangst en zelfs onze onhandige actie de kaarten te vergeten werd ons vergeven (de dag erop natuurlijk alsnog ingeleverd). Unaniem vonden wij alle zes het eten heerlijk en de cuisson van met name het vlees perfect (eend, rund en varken). Goede rode huiswijn van de tempranilo druif. Kortom een fijne en gezellige avond mede door de leuke ambiance, goede bediening en lekkere gerechten. Hier komen wij zeker terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was uitstekend en de bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. De aankleding van het restaurant was ook goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hier gegeten met de AH kortingsactie. Prima keus op de kaart. Zeer vriendelijke bediening. Gezellig achterin het restaurant bij open haard. Lekker druk qua bezoekers wat voor mij een al een goed teken was. Het eten was verder prima en goed van smaak. Opmaak van borden zag er verzorgd uit. Kortom komen graag eens terug.
Dico V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed gegeten kwalitatieve goede gerechten, leuke bediening dus wat wil een mens nog meer:-)
Het assortiment vooraf is echt een aanrader, het rund was ook zeer mooi rood gelaten heerlijk mals.
A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs en vriendelijke bediening: aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeker de moeite waard om terug te komen. Goede bediening erg vriendelijk.
Goed op de fiets te bereiken. Kan al uitkijken naar de zomer.
marian P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellig restaurant, waar een rustige goede sfeer heerst. Gezellig ingericht. Voorgerecht plateau was super. De We hadden allen een ander hoofdgerecht Eend, rund en varken waren alle drie van goede kwaliteit. Nagerecht was prima. Er was veel zorg besteed aan de opmaak en de bediening zeker een aanrader om vaker heen te gaan.
Crzzzy .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten, goede wijnen en een zeer prettige bediening. De zaak voorin vind ik persoonlijk iets gezelliger dan achterin. Voor herhaling vatbaar!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Omdat de ingrediënten op de kaart veel beloven (truffel, kreeft, gambatartaar enz) en de gerechten er heerlijk uitzien, was het jammer te constateren dat de smaak en de bereiding niet optimaal was. Van het recht van mij (eendenborst met groene asperges, pompoensaus en aardappelrondjes (er was een duurdere naam voor maar die ben ik vergeten) waren de aardappels het lekkerst. De eend en asperges waren lekker, maar niet uitzonderlijk. De pompoensaus maakte veel goed en het geheel zeker een prima maaltijd, maar niet uitzonderlijk. Bij mijn vriendin echter (witvis met bulgur en romanesco) was de vis redelijk droog en lauw en de bulgur te sterk van smaak om te combineren met de subtiele vis. Daarnaast was zowel bij de bulgur als bij de vis olie/boter gebruikt (begrijpelijk) maar de toegevoegde pesto maakte het geheel erg vettig. De garnaaltjes die als versiering dienden, dienden ook alleen als versiering. Zeker gezien op de kaart veel visgerechten stonden, en dit gerecht hoorde bij het door de chef samengestelde menu, hadden we hier meer van verwacht. Van deze vis had ik zelf een veel lekkerdere maaltijd kunnen maken, en hoewel ik goed kan koken, is dat is voor een restaurant als deze geen goed teken.
We hadden een AH-bon om dit restaurant uit te proberen, dus met die flinke korting was ik alsnog tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou hier alleen niet uit mijzelf nog een keer heen gaan. Het lijkt erop dat ze veel aandacht besteden aan hoe het eruit ziet en klinkt op de kaart (veel pretentie) en te weinig aan de daadwerkelijke smaakbeleving (kwaliteit).
De service was was erg beleefd en vriendelijk, en de wachttijd was prima, zeker voor een drukke avond)
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De lunch was een succes, heerlijke gerechten, mooi gepresenteerd. De locatie ook erg mooi. We komen bij warm weer zeker terug om van het eten en de ligging te genieten
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
HEERLIJK gegeten, goede smaken, mooie gerechten, opmaak van de borden is prachtig, veel variatie, vrije keuze en een leuke attente verrassing vanwege verjaardag.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het verrassingsmenu was goed! Een goede selectie van wijnen en leuke uitleg bij het gerecht. De sfeer is goed, de stoelen zien er comfortabeler uit dan dat ze zitten. (al hebben ze diverse soorten stoelen)
A1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Le Brasseur. Vriendelijke en attente bediening, gezellige inrichting. We komen graag nog een keer terug.
Narends .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was lekker allemaal en we konden ,ondanks de AH actie,van de kaart kiezen.
Toen ze hoorden dat het onze trouwdag was werd er bij ons dessrt een brandende" fontein" binnengebracht.
Heel attent en gezellig, zeker voor herhaling vatbaar
jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gegeten met AH-bon. Konden van de kaart kiezen. Het goedkoopste voor-hoofd- en nagerecht werd niet berekend.
Top! Heerlijke biologische!! witte wijn. Fijn dat er nog meer biologische producten waren, al stond er niet op de kaart welke precies. Jammer, dat het soms wat te overdadig was, waardoor de verfijning in het gedrag kwam.
De mosterdsoep was heerlijk, maar om daar twee tosti's bij te serveren als voorgerecht????
Mosterdsoep met een heerlijk kaaskoekje is wellicht een beter idee.
Al met al een geslaagd etentje op een erg leuke locatie!!!