Over het restaurant Le Brasseur

In de bocht van de Vecht...

In de bocht van het water de Vecht ligt dit fijne restaurant Le Brasseur. Hier kun je genieten van de meditteraanse gerechten van chef Marijn’s, een chef kok die de 2e en 3e plaats van de gouden pollepel heeft behaald. Proef zijn heerlijke gerechten met een van hun unieke wijnen. Neem een plekje buiten op het zonnige terras aan het water op een zwoele zomeravond of warm binnen in de wintermaanden, op elk moment in het jaar kun je hier fijn genieten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Brasseur

IlseD .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Porties waren goed (verwacht geen grote porties) en mooi opgediend. Echter kon de wachttijd tussen de gerechten iets korter. We hebben redelijk lang op ons voorgerecht en hoofdgerecht moeten wachten. Verder was de bediening wel attent op (bijna) lege glazen, en hoefde je niet lang zonder drankje te zitten.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke gerechten en allemaal goed op smaak. Typisch voorbeeld van uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs! Ook leuke locatie en smaakvol ingericht. Bediening erg netjes, soms ietwat houterig netjes.
28121942 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
de ontvangst is erg vriendelijk.
plaats keuze werd ons vrijgelaten.
bediening vriendelijk en zeker niet opdringerig.
Het was deze avond rumoerig, maar dat kwam door een iets groter gezelschap redelijk dicht bij ons.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Menu van de chef was uitstekend van smaak. 3 gangen menu met hoofdgerecht forel was overheerlijk. De sfeer was erg gezellig. Hier gaan we zeker nog eens naar toe.
jhrutterkamp .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel, prettige sfeer en heerlijk eten. Echt een aanrader.
Enige nadeel is dat het bij de deur erg tocht
db.vandermeulen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Mooi oude pand met een mooi terras aan de vecht. Heerlijk gegeten ,net even anders. We hebben genoten. Succes met de zaak.????
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het eten was zoals altijd weer erg lekker en goed. De bediening was wederom zeer vriendelijk. We komen hier zeker weer terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met fijne bediening. Waren met z'n vijven en waren allemaal tevreden.
Wat mij opviel was dat de bediening heel erg jong was. Hierdoor erg onervaren maar zij enorm hun best
Deden om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zeer sfeervol restaurant en zeer leuke en attente bediening. We waren met de ah actie en konden uit alle gerechten kiezen. Visgerechten waren perfect gegaard en zeer smakelijk, de eend viel helaas een beetje tegen maar desalniettemin hebben we alle 4 heerlijk gegeten.
iame .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen gegeten.Met ah actie keuze uit de hele kaart.
Prima gegeten .prettige bediening en we komen zeker terug.Aanrader.
AOR .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij kozen alle vier voor het vier gangen verrassing menu van de chef.
Hierbij hadden wij een bijpassend wijnarrangement besteld.
Het menu was zeer goed en de opmaak van de borden prachtig.
De uitleg over het bij behorend wijnarrangement werd met veel enthousiasme gebracht.
Al met al een geweldige avond.
Ella68 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben het verrassingsmenu genomen en hebben ervan genoten.
Heel smakelijk , culinair, goed verzorgd, leuk gepresenteerd. Kortom een succes.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Le Brasseur ligt heel mooi in de bocht van de Vecht, in Maarssen-dorp. Het is gevestigd in een fraai en authentiek oud pand. De ontvangst is plezierig en informeel, de bediening is vlot. De gerechten zijn zonder meer prima; een aanrader is het chef's verrassingsmenu, waarbij gekozen kan worden voor 2-, 3- of 4-gangen. De gerechten worden creatief opgemaakt en opgediend; het oog wil immers ook wat.
Conclusie: een prima restaurant met een dito keuken.
satebabiboy .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was goed behalve de kreeftensoep; werd heel gauw koud door de room waarschijnlijk en dat voor 8.50 euro .. zonde. De mosterdsoep was te zoet, ook jammer. Voor de rest heerlijk gegeten en de bediening was prima.
Geerl123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met drie bevriende koppels met de AH restaurant actie Le Brasseur bezocht. Hartelijk ontvangst en zelfs onze onhandige actie de kaarten te vergeten werd ons vergeven (de dag erop natuurlijk alsnog ingeleverd). Unaniem vonden wij alle zes het eten heerlijk en de cuisson van met name het vlees perfect (eend, rund en varken). Goede rode huiswijn van de tempranilo druif. Kortom een fijne en gezellige avond mede door de leuke ambiance, goede bediening en lekkere gerechten. Hier komen wij zeker terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was uitstekend en de bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. De aankleding van het restaurant was ook goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hier gegeten met de AH kortingsactie. Prima keus op de kaart. Zeer vriendelijke bediening. Gezellig achterin het restaurant bij open haard. Lekker druk qua bezoekers wat voor mij een al een goed teken was. Het eten was verder prima en goed van smaak. Opmaak van borden zag er verzorgd uit. Kortom komen graag eens terug.
Dico V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed gegeten kwalitatieve goede gerechten, leuke bediening dus wat wil een mens nog meer:-)
Het assortiment vooraf is echt een aanrader, het rund was ook zeer mooi rood gelaten heerlijk mals.
A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs en vriendelijke bediening: aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeker de moeite waard om terug te komen. Goede bediening erg vriendelijk.
Goed op de fiets te bereiken. Kan al uitkijken naar de zomer.