Le Bonheur

Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

SasP .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij komen hier behoorlijk vaak, het is op het dorp dus lekker dichtbij. Soms voor een koffie of een drankje. Ook lunchen we wel eens. Bij de koffie krijg je standaard een beetje slagroom met ik vermoed ameretto on the side. Je kan ook flesjes en babyhapjes op laten warmen. De lunch is altijd goed verzorgd en genoeg keuze. Alles is ruim belegd en goed gevulde wijnglazen. Het is altijd gezeig druk en ook in de wintermaanden als het niet al te koud is kan je buiten zitten onder de warmte kachel, leuk aangekleed met schapenvachtjes buiten.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Gerechten zijn zo samengesteld dat er wordt samengewerkt met de lokale middenstand (o.a. slager en kaasboer). Wij komen hier graag vrijdagavond voor n sate met frites. Maar ook als k met de hond wandel ga ik hier gerust n kop koffie drinken. Fijn dat er altijd n krantje is en de eigenaar tijd maakt voor een praatje.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Je kan hier heerlijk lunchen. Er is een uitgebreidde menukaart. Vriendelijk persooneel en alles is binnen een nette tijd geserveerd.
Michelle1402 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Le bonheur is een erg sfeervol eettentje, waar je heerlijk kan eten. Omdat ik verliefd ben geworden op de tosti met oude kaas, pesto, tomaat en olijfolie, wijk ik hier niet meer van af. Alhoewel de voorbij komende gerechten er ook heerlijk uitzien! De bediening is erg vriendelijk en je wordt snel geholpen. Een aanrader dus!
Kim_wijers .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Heerlijk geluncht afgelopen week. Alleen service niet super. Duurde heel lang voordat we contact konden krijgen met het meisje in de bediening. Het is er ook erg rumoerig in de zaak. Het broodje slof met gehakt maakte het wel goed.
Dmaasdam .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Fijn koffie gedronken met mijn vrouw en 2 jonge kinderen. We allemaal een taartje genomen en deze was heerlijk. Snelle bediening.

Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heb hier voor het eerst gegeten op 9 oktober, toen konden we nog lekker buiten zitten. Beiden een broodje filet American genomen. Je kunt hier kiezen voor een pistoletje of een kleintje stok, wit of bruin. Heerlijke koffie erbij: met een glaasje water en een amaretto (miniem, maar staat zo leuk en is lekker!). De tweede keer werd er helaas niet gevraagd naar het soort brood en door druk gesprek ook vergeten om dit aan te geven. Ook de zelfgemaakte appeltaart schijnt hier geweldig te smaken, kortom een leuk adres voor een lekker hapje.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
aanwinst voor dorp Barendrecht perfecte lokatie
high tea perfect verzorgd van hartig tot zoet
heerlijke koffie met perfecte appeltaart
lunchkaart is uitgebreid en genoeg keus
personeel vriendelijk en verzorgd
PimPoppeliers .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Geregeld eten we een lekker vers broodje bij Le Bonheur een stokbroodje Filet American speciaal vind ik een echte aanrader. De bediening is vriendelijk en gastheer Maurice staat altijd klaar voor een gezellig praatje. De ambiance is prima en lekker knus. Al met al een toppertje in het centrum van Barendrecht.
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Met een aantal collega's hier de lunch gehad. De aankleding was sfeervol, al vond ik de tafelschikking wat rommelig overkomen. Waarschijnlijk ook omdat de zaak niet bijzonder groot is, maar het tijdens de lunch wel goed vol zit.
Het personeel was vriendelijk en nam vlot de bestelling op. Het eten liet niet lang op zich wachten en was erg smaakvol. Al denk ik de volgende keer de club sandwich met zalm & appel te nemen, want deze zag er bijzonder smakelijk uit.
Voor een vlotte en lekkere lunch is Le Bonheur zeker een aanrader.
Lucien-Arend .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Hier met mijn vriendin geluncht. Leuk tentje ! Eten is goed naar prijsverhouding. Het is ietwat vol in de zaak omdat het niet al te ruim binnen is. het oogt wel gezellig. Koffie kregen we geserveerd met een oliebolletje, leuk ! Jong personeel (leuke jonge dames :-) ) Voldoet aan wat men van een goede lunchroom mag verwachten. Wij komen hier vast nog eens.
Recensie1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Recensie gebaseerd op High Tea, gezelschap 15 personen.
Voldoende zoetigheid, echter de etagères ongelijk verdeeld. (3, 7, 4). Slagroom en jam voor de scones was niet voldoende, dit werd ook niet aangevuld. Sandwiches waren dikke bruine boterhammen. Vier theepotten waaruit drie glazen thee gaan. Van te voren keuze maken uit smaak, pot dus delen met tafelgenoten. Thee werd niet aangevuld, hier moesten we elke keer om vragen. Vullen van de theepot duurde zo'n twintig minuten!
Le Bonheur staat stampvol tafeltjes waardoor je je moet manoeuvreren om bij je tafeltje te komen. Toilet bereikbaar via trap (geen traplift). Slecht klimaat, erg bedompt. Een verademing als de deur openging.
Vanroest .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
recensie gebaseerd op een High Tea deluxe.Er was genoeg zoetigheid,maar we hebben moeten vragen om sandwiches,toen we die kregen bleken het dikke pillen bruin brood te zijn met taaie korsten.De thee was ook op de bon ,er was bijna geen keus in smaak en de theezakjes moesten gedeeld worden.Veder was er niks aan hartigheid.Na 2 uur werd ons verzocht om te vertrekken,want ze hadden na ons een feest geplanned staan.
S W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Onlangs met vriendin broodje gegeten alhier. Broodjes erg duur, en zeer dun belegd. Bovendien te hard afgebakken. Jammer.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Een heerlijke salade Bonheur gegeten met pittige kipstukjes. Op vrijdagavond is er altijd een extra koopavond menukaart met o.a. Sate met friet, lamskoteletjes met friet, broodje hamburger speciaal met friet en in de winter huisgemaakte stamppot met een gehaktbal.
De wijnen zijn erg goed ! Het personeel uitzonderlijk vriendelijk.
Een echte aanrader !

Ook mijn verjaardagsfeestje gevierd met DJ. Erg leuke en ongedwongen locatie.
Fatma Y.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Onlangs met mijn vriend met een Groupon geweest voor een wijnproeverij. Decor is prima, meer lunchroomachtig. Niet erg fancy, door de verschillende tafels en stoelen. De bediening was supervriendelijk. We kregen uitleg over de verschillende hapjes en drankjes. We kregen enorm veel voor een Grouponaanbieding. De wijnen waren heerlijk en de hapjes, zoals stokbrood met boter, sneetjes brood met smeersels, nootjes en kaassticks waren erg lekker. We zaten zo vol dat we de stokbrood met kaas maar hebben overgeslagen. Ik zou daar wel eens een keer willen ontbijten, want de sfeer was best goed.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Bestelden twee broodjes. bol met tonijnsalade heel redelijk. Stokbroodje geitenkaas, ver beneden peil. De kok krijgt een medaille voor het zo dun beleggen met geitenkaas, twee doorzichtig dunne plakjes ontbijtspek maakten de presentatie af ( nog geen blaadje sla op het bordje. ) Daar komen we niet meer terug.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
We hebben hier met 6 meiden een high wine genomen, met een groupon! Wat geven ze hier hun visite kaartje af fantastisch. Vriendelijk personeel heerlijke wijnen een keuze in het begin van rose of normale prosecco. Heerlijke bruine belegde broodjes, lekkere tomatensoep met smeerseltjes, stokbrood en Italieaansbrood, nootjes knabbels alles gewoon in overvloed. En toe nog een kaasplankje, in een woord heerlijk bedankt namens ons allemaal we hebben genoten.
Bettyhessels .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
met 4 personen een high wijn genoten. heerlijke salade zeer uitgebreid, tomaten soep en lekkere hapjes er bij ,de wijn was overheerlijk . het kaasplankje na maakte het helemaal af. Een zeer geslaagde middag. Betty