Le Bon Vivant

Capucijnenstraat 91 6211 RP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bon Vivant

Gezellige en knusse gewelvenkelder

Restaurant Le Bon Vivant zit in een keldergewelf, wat sfeer geeft. Het restaurant heeft een Franse keuken die blijft verrassen: niet alleen ganzenlever, maar ook coquilles en trio van eend zijn er te bestellen. Niet alleen het eten, maar ook de service in dit restaurant is goed. Het personeel is vriendelijk en bij binnenkomst krijg je een warm onthaal. Je voelt je meer dan welkom in deze kelder!

Meer informatie over restaurant Le Bon Vivant

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bon Vivant

Chris L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer verrassende smaken en plezierige bediening
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
TOP prestatie van Björn en zijn team. Overheerlijke gerechten en mooie combinaties, ook met de wijnen. Volgend jaar weer
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Op oudejaarsavond hebben wij genoten van een avondvullend culinair-feest! Een fantastisch zeven gangenmenu, ondersteund met heerlijk wijnen. Complimenten voor de keuken en de bediening. TOP! De wachttijd in de beoordeling is niet van belang.
Een aanrader voor over 364 dagen.
Onno Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad IN Maastricht. Wat een culinaire verwennerij. Gemoedelijke sfeer en fijne ambience. GEWELDIG!
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima restaurant met verrassende gerechten op een wisselende kaart. Goed systeem dat je het menu zoveel gangen kan geven als je zelf wil. Locatie in een prachtige oude kelder is heel sfeervol. Personeel heel vriendelijk.
G.van M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We kregen een hartelijke ontvangst in deze historische kelder met de mooie stenen gewelven. Het begin van dit kerstmenu begon met een speciale champagnecocktail. De dames kozen voor een 4 gangen menu, de heren voor 6 gangen. Culinair van hoog niveau met verrassende vondsten en smaken. Zoals bv het zalmtartaar- forel idee op twee verschillende manieren. Het hert wellington gerecht heel fijn met aardpeer en spruitjes. Mooi opgediend, persoonlijk koos ik voor elke gang een speciaal passend glas wijn. Ook de camembert met rozemarijn bleekselder en olijfolie ijs heel verrassend.Bij het dessert een prachtige chocolade fantasie verrassend ondersteund met met een hele speciale sherry. Kortom we hebben dingen geproefd die we nog nodig eerder zo hadden beleefd. Elk gerecht werd goed uitgelegd door de patron.
ingekuijpers00 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Bediening was redelijk.....er werd constant drank gekoeid op de tafel (geen tafellinnen met kerst) Hadden een wijnarrangement.....zuinigjes en matige wijnkwaliteit...wel moeten betalen voor tafelwater (waar we steeds om moesten vragen). Gerechten waren lekker en origineel...leuk afwisselend servies. Toilet was niet netjes....nat, en te weinig handdoekjes.
Harriet S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op Kerstavond in het restaurant gegeten. Heerlijke rustige sfeer met veel aandacht voor het diner. Prima bediening die duidelijk passie heeft voor het werken. We hebben een fantastische avond gehad, een 10!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ze missen balans in hun gerechten. Vaak te harde smaken. Voor de zuurtjes zijn te heftig aanwezig. Het voorgerecht van Tonijn was wel echt goddelijk. De rest was zo zo.. Als je dan voor twee personen 150 euro moet aftikken vind ik dat net iets te veel
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We komen hier al 25 jaar. Een van die mooie restaurants in maastricht in een kelder. Kleinschalig en authentiek. Inmiddels een nieuwe eigenaar met een nieuwe inrichting en kaart. We waren hier daags voor kerst. Het was behoorlijk druk, en we waren om 19.30 ongeveer de laatste om te beginnen. Hoewel we snel wat te drinken hadden, kregen we pas na een uurtje en enig aandringen een menukaart. De amuses waren niet slecht, maar rommelig en matig geslaagd. De gangen zelf waren een stuk beter, de bediening herstelde zich enigzins. Wellicht dat het nog even duurt voor Le Bon Vivant consistent goede kwaliteit levert, en de in vele jaren opgebouwde reputatie eer aan doet. We hopen dat het snel zal gaan.
hilde D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zeer lekker vegetarisch gegeten , top gerechtjes op hoog niveau en lekkere aangepast wijnen .
Lilith B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Enorme voltreffer...Lekker eten goe wijntje erbij, correcte bediening en mooi interieur...in 1 woord geslaagd...Bedankt ah team van de bon vivant
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Viering 10 jarig bedrijfsjubileum
Matrix. Super eten. Gezellig druk mede door ons gezelschap. Leuke bediening. Bedankt.
GUY V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Doordat er 2 groepen van 10 en meer personen aanwezig waren was het lawaai storend
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Echt ware schilderijtjes iedere gang met top wijnen. Bijzondere smaken en heerlijke combinaties . Sfeervolle ruimte.
Een bidden Gem!
Solveigh B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alles was tot in de puntjes verzorgd. Uitstekende bediening . Een groot feest om hier te eten.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening. Met de kou buiten had het binnen iets warmer mogen zijn.
Marlie L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
In een mooie ambiance fantastisch gegeten. Lekkere smaken gecombineerd met mooie vlees/viswaren. Helemaal top! Ook het wijnarrangement paste heel mooi bij ons menu. Voor herhaling vatbaar
anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten! Echt genoten van de schilderijtjes op het bord! Smaken waren verrassend en erg goed! Bediening ging wat rommelig. Maar de ambiance is top!
Cannerweg .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk met mijn vriendinnen gegeten. We kwamen voor het Marktmenu, geserveerd op woensdagen en donderdagen, 3 gangen met een aantal prachtige amuses, de voortereffelijk huiswijn ronde het geheel af. Prijs kwaliteit ( Marktmenu voor € 29,50 )verhouding is optimaal. Van grote klasse, goed eten voor een eerlijke prijs.
We waren aangenaam verrast en komen terug.