Le Bon Vivant

Capucijnenstraat 91 6211 RP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bon Vivant

Gezellige en knusse gewelvenkelder

Restaurant Le Bon Vivant zit in een keldergewelf, wat sfeer geeft. Het restaurant heeft een Franse keuken die blijft verrassen: niet alleen ganzenlever, maar ook coquilles en trio van eend zijn er te bestellen. Niet alleen het eten, maar ook de service in dit restaurant is goed. Het personeel is vriendelijk en bij binnenkomst krijg je een warm onthaal. Je voelt je meer dan welkom in deze kelder!

Meer informatie over restaurant Le Bon Vivant

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bon Vivant

John G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
fantastische avond gehad bij Le Bon Vivant. met een groep van 10 personen 6 gangen gegeten.
Toen we binnen kwamen in de prachtige kelder was er een lange smalle tafel voor ons gedekt. Op ons verzoek om de grote tafel te mogen gebruiken werd deze gelijk ingedekt. Na het genot van een amuse, diverse wijnen en 6 gangen zijn we meer dan voldaan weer vertrokken. Prachtige ruimte die door de vorm van het gewelf wel n beetje rumoerig is maar dat heeft bij ons de pret niet mogen drukken. Fantastische avond gehad door Bjorn en zijn team.
CHAPEAU!!!!!
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Echt top! Heerlijk gegeten.. Super service en zeer mooie entourage! Ik zou zo weer gaan!!
Muriel B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een superrestaurant met veel aandacht voor het eten en veel aandacht voor de klant. Alles ziet er even prachtig uit en de smaak blijft niet achter! We aten er twee jaar geleden ook al eens en constateerden nu dat de kok meer evenwicht heeft gevonden. Een plek om terug te komen!
Smukkel .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben van een avondvullend menu genoten. Veel bijzondere en verrassende combinaties van ingredienten, prachtig opgemaakt op het bord. Uitstekend wijnarrangement er bij. Professionele en vriendelijke bediening. Erg mooi ingericht in de gewelven van een oud gebouw.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij komen hier zeker terug.
Fijn gezellig,goede vriendelijke sfeer,gezellige muziek en voortreffelijk eten met zorg bereid en uitgeserveerd.
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kwaliteit zeker niet slecht maar hoeveelheid van de gerechten absoluut veel te weinig. Soms nauwelijks te zien op de borden. Ordinaire Bavette voor € 27,00 is echt te gek!!! Stukje dessert kaasmaken voor € 10;00 !!!
G. B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten en een uiterst goede en professionele bediening. Echt van genoten!
max F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
3 kwartier wachten op het voorgerecht (en de 1e wijn van het wijnarrangement) is, ondanks amuses, wat veel van het goede.
Gerechten met zorg bereid, niets mis mee.
Maar voor €125 pp mag het niveau nog wel wat omhoog.
Vriendelijk personeel, sfeervolle kelder voor wanneer je eens in een andere ambiance wilt eten.
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten in het restaurant was heerlijk, prachtige gerechten. Ook de wijn was heerlijk. Het enige minpuntje vond ik de verlichting. Het is heel donker en jammer dat je daardoor je gerechten niet goed kunt zien.
Dolores V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk 4- gangen menu en 4-gangen vegetarisch menu gegeten, met bijpassend wijn arrangement. Toelichting van de gerechten en wijn erg goed. Sfeervolle locatie. Creatieve en verrassende smaak combinaties en mooie presentatie!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een uitstekende keuken met heerlijke, zeer aparte gerechten. Bovendien een geweldige bediening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Mooi menu maar wij hebben gekozen voor a la carte omdat we graag de combi kreeft met kwartel wilde proeven zonder aan 7 gangen vast te zitten.
Uiteindelijk met 4 voortreffelijke gerechten van tafel gegaan met goede bij passende wijnen. Wij gaan terug komen.
Edward G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar veel te duur
Glenn W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prijs/kwaliteit was goed, niet uitstekend. Bediening was wel uitstekend.
Mette B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ongelofelijk lekker gegeten! Een geweldige sfeer en super fijne bediening. De gerechten zijn erg goed in balans en de bijpassende wijnen fantastisch! Een échte aanrader!
Brad J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
was erg donker, meerdere mensen hadden problemen met het lezen van de kaart
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Genoten van een heerlijke maaltijd. Pure verwennerij van de inwendige mens. Zeer correcte en vriendelijke bediening. Topteam.
Juul I.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer goed. Top avond gehad. Gerechten, wijn, bediening en aankleding top.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017