Le Bon Vivant

Capucijnenstraat 91 6211 RP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bon Vivant

Gezellige en knusse gewelvenkelder

Restaurant Le Bon Vivant zit in een keldergewelf, wat sfeer geeft. Het restaurant heeft een Franse keuken die blijft verrassen: niet alleen ganzenlever, maar ook coquilles en trio van eend zijn er te bestellen. Niet alleen het eten, maar ook de service in dit restaurant is goed. Het personeel is vriendelijk en bij binnenkomst krijg je een warm onthaal. Je voelt je meer dan welkom in deze kelder!

Meer informatie over restaurant Le Bon Vivant

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Bon Vivant

Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We komen hier wel vaker, en net als de vorige keren: Heerlijk gegeten! Dit keer namen we het jubileum menu, met 5 gangen.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Professionele, enthousiaste bediening.
J.d. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We zijn, ivm ons 50-jarig bestaan van het bedrijf, met het personeel bij Le Bon Vivant gaan eten.
Wat hebben wij genoten van de verrassend mooi opgemaakte borden en het tongstrelende eten en dit alles in een sfeervolle omgeving met vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader om er te gaan eten!!!! Voor ons een dikke 10.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Slechte bediening en slechte timing qua eten. Heel lang wachten en niet bijgeschonken krijgen met wijn arrangement. Heel rommelig totaal niet geolied zoals het hoort en bij de prijs zou moeten passen. Eten was prima maar niet top.
Yuska T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon een aanrader voor wie van lekker eten houdt.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel leuk en goed restaurant. Het eten is echt heerlijk en de bediening prima. Zo knap zoals de serveerster alle gerechten goed wist te benoemen. Jammer dat je water moet betalen bij een vijfgangen diner met wijnarrangement, hoort er eigenlijk gewoon bij. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
arjan.kieneker .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke ervaring op een prachtig plekje. We hebben samen genoten van het eten en het mooie plekje in het hoekje van een grote tafel. Het eten is lekker, maar mag misschien nog iets verfijnder/verassender.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wij waren op een woensdagavond. Het aangeboden menu was lekker, verrassend, en mooi opgediend. En dat ook nog eens voor een goede prijs 29,50. Bediening vriendelijk en precies onopvallend genoeg. Met een extra wijnarrangement en een kaasplankje was het af. De prijs was daardoor wel weer hoger maar de kwaliteit waardig. Aanrader.
Annemarieke L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was fantastisch; grote complimenten voor de Chef. Locatie ook erg mooi. De bediening kan véél beter. We hebben te vaak en lang lege glazen op tafel gehad. Bij een restaurant van dit kaliber verwacht je ook goede gastvrouwen en heren die hun gasten, zeker gezien de kleine oppervlakte van het restaurant, continue in de gaten houden. Wij misten “ogen”, de bediening liep vaak rond met 1 doel: uitserveren of opruimen, maar keken dan niet om zich heen naar andere gasten. Tip: glazen blijven vullen zorgt ook voor goede omzet.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een hele fijne avond gehad met een heerlijk 5-gangen diner met bijpassende wijnen.
Goede bediening, en de keuken hield rekening met dieetwensen.
De inrichting is erg mooi, een fijne en rustige plek om heerlijk te dineren.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Kaart gedurende de Tefaf (mrt 2018) periode absoluut te klein. En weinig tot geen mogelijkheid andere keuze.
Helaas te noteren dat wij daardoor genoodzaakt waren a la carte te dineren ( of weg te gaan) wat de prijs behoorlijk opschroefde.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
==
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lang niet geweest. Prima veranderingen m.n. de verlichting. Leuke vlotte bediening . Kortom: wij komen terug
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. eindelijk weer eens een restaurant waar men weet hoe je een heerlijk stukje vlees serveert. Een zalige rook smaak. Bediening was uitstekend en vlot. Hele gezellige avond gehad.
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zeer goed eten en prefecte bediening. Mijn complimenten aan de dames en heer. Komen graag terug. Enige minpuntje: het “water arrangement”. Net jammer om voor €5pp water te kunnen krijgen. Zelfde als met ijsblokjes. Onmogelijk te krijgen in het algemeen en peperduur.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige atmosfeer! Bijzondere gerechten, prachtig opgemaakt. Complimenten aan de kok en zijn team.
Milienne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Een absolute aanrader. Ambiance is erg leuk, de akoestiek is iets minder. De bediening kwam in het begin wat onervaren en onhandig over, maar gedurende de avond nam dat af. Wijn zou iets meer bijgeschonken mogen worden, het gezelschap heeft minstens 20 minuten met lege glazen zitten wachten, terwijl water continu werd bijgeschonken, en wij geen gebruik maakten van het wijnarrangement. Maar al met al een heerlijke verrassing. Ik kom hier zeker terug!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer verrassende smaken en plezierige bediening
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Op oudejaarsavond hebben wij genoten van een avondvullend culinair-feest! Een fantastisch zeven gangenmenu, ondersteund met heerlijk wijnen. Complimenten voor de keuken en de bediening. TOP! De wachttijd in de beoordeling is niet van belang.
Een aanrader voor over 364 dagen.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
TOP prestatie van Björn en zijn team. Overheerlijke gerechten en mooie combinaties, ook met de wijnen. Volgend jaar weer