Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zondag: 07:00 - 23:00

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00

roverhaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en vriendelijke bediening.in 1 woord,TOP! Bij de bediening gemeld dat ee een bijna jarige bij ons hadden kreeg hij nog een mooi verdierd bord bij de desert.
A.J. F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het speciale "extra" voorgerecht was wat "onduidelijk" van de onderdelen daarvan was alleen het stukje eendelever te herkennen.
P.E.Haeser H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor alle aspecten, ( aandacht, smaak en sfeer ) echt goed. Stoelen met goed zit comfort, alles geruisloos prettig en met aandacht. Het eten mooi opgediend, wijnkaart divers, lekkere huiswijn. Wij komen er zeker terug!
Ivens P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op aanraden van vrienden dit restaurant voor de eerste maal bezocht. Prachtige locatie en gezien het mooie weer op terras aan het water gegeten.
We hebben er heerlijk gegeten, de gerechten waren ook erg lekker en bijzonder mooi opgemaakt.
Vriendelijke bediening en de kok (eigenaar) vroeg ons na afloop hoe wij het bij hem gevonden hadden.
Een restaurant en locatie om nogmaals te bezoeken.
P.Ivens
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Le Bon 'Apart. Goede bediening, prachtig opgemaakte borden. Een aanrader!
Wil hier zeker nog eens terug komen.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Onze culinaire kennismaking met Gorinchem is ons uitstekend bevallen. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt. Dit in combinatie met een correcte en gastvrije bediening zorgden voor een fijne avond uit. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
100% prima. verder weinig aan toe te voegen maar een recensie moet minimaal 120 tekens lang zijn, dus plak ik er maar wat extra woorden achteraan
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk genoten van goed diner op t terras en werd fijn rekening gehouden met mijn vriendin haar noten allergie.

Plekje aan de rand van t terras zijn de besten
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de haven . Het eten was erg lekker, borden mooi opgemaakt en verfijnde smaken.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Keurig restaurant, mooie locatie, als het kan probeer dan bij het raam een plaats te krijgen. Bediening is vriendelijk. Eten is goed.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden een leuke tafel bij het raam en genoten van deze avond. Leuke kaart en goede bediening
vgerrmann .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
In 2016 en 2017 heb ik hier, door werk verdreven van huis en haard, bijna 200 maal gedineerd. Omdat Gorinchem meer restaurants biedt, een prestatie op zich, hoewel het hotel erboven daar aan bijdroeg.
Le Bon Apart combineert een warm en gastvrij onthaal met een meer dan uitstekende keuken. De chef verrast met een fijne kaart en veel ambachtelijke bereidingstechnieken. Prachtige (streek)producten, fraaie presentatie en en een gedreven team in het restaurant én in de keuken, maken een avond bij Le Bon Apart een smaak- en sfeervolle belevenis. Zelfs na 14 maanden intensief tafelen bleef het 3-gangen verassingsmenu ook werkelijk een verrassing.

Zou me niets verbazen als ik Ted en zijn team weer eens bezoek, we onder een ster dineren.
E B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten onder het genot van lekkere wijnen. Personeel was attent en vriendelijk. Reden om terug te keren! We kijken terug op een gezellige avond met heerlijk een, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden geen haast dus even wachten vonden we geen probleem.
Wel een opmerking over de koffie na afloop. Ongevraagd kregen we hier lekkers bij maar dat maakt de koffie/thee wel duurder. (3,75). Dit had eigenlijk overlegd moeten worden!
Marlies E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heel smakelijk! Prima sfeer, ook op maandagavond! Gezellig gevuld met mensen! Mooi opgemaakte borden en fijn personeel! Prijs kwaliteitverhouding klopt..
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prettige atmosfeer, correcte snelle bediening, mooie gerechten.
R H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Genoten van een meer dan voortreffelijke lunch. Creatief, maar niet 'gezocht', gastvrij maar niet 'overdreven', fijne ambiance maar niet 'stijf'...fantastisch! De lunch bij Bon'apart is een even fijne belevenis als t diner! Bedankt!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten en gastvrij ontvangen. Attente bediening die zich niet opdringen. Goede, rustige sfeer en ambiance! Zeker een aanrader!
JanenL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lunch met 2 personen
Gastvrij ontvangen
Service en sfeer waren aangenaam
eten was voortreffelijk
Opmaak - het leken wel schilderijtjes
Een echte aanrader
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We namen geen voorgerecht maar begonnen met het hoofdgerecht: de boerdeijkip ras al hanoet met abrikozen zag eruit als een schilderijtje, stukje venkel, stukje koolraap, stukje wortel, stukje pompoen, stukje biet, van alles een klein hapje, schepje rijst en welgeteld 2 abrikozen. Alleen dankzij de friet en het broodje is het genoeg. Nagerecht (tarte tatin) bestaat eveneens uit veel verschillende onderdelen, wel smaakvol. Met vier mensen contact: jas aannemen, bestelling opnemen en brengen, nagerecht opnemen en afrekenen. Dit komt over als een rollenspel, vriendelijk uitgevoerd.