Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zondag: 07:00 - 23:00

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de haven . Het eten was erg lekker, borden mooi opgemaakt en verfijnde smaken.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Keurig restaurant, mooie locatie, als het kan probeer dan bij het raam een plaats te krijgen. Bediening is vriendelijk. Eten is goed.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden een leuke tafel bij het raam en genoten van deze avond. Leuke kaart en goede bediening
vgerrmann .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
In 2016 en 2017 heb ik hier, door werk verdreven van huis en haard, bijna 200 maal gedineerd. Omdat Gorinchem meer restaurants biedt, een prestatie op zich, hoewel het hotel erboven daar aan bijdroeg.
Le Bon Apart combineert een warm en gastvrij onthaal met een meer dan uitstekende keuken. De chef verrast met een fijne kaart en veel ambachtelijke bereidingstechnieken. Prachtige (streek)producten, fraaie presentatie en en een gedreven team in het restaurant én in de keuken, maken een avond bij Le Bon Apart een smaak- en sfeervolle belevenis. Zelfs na 14 maanden intensief tafelen bleef het 3-gangen verassingsmenu ook werkelijk een verrassing.

Zou me niets verbazen als ik Ted en zijn team weer eens bezoek, we onder een ster dineren.
E B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten onder het genot van lekkere wijnen. Personeel was attent en vriendelijk. Reden om terug te keren! We kijken terug op een gezellige avond met heerlijk een, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden geen haast dus even wachten vonden we geen probleem.
Wel een opmerking over de koffie na afloop. Ongevraagd kregen we hier lekkers bij maar dat maakt de koffie/thee wel duurder. (3,75). Dit had eigenlijk overlegd moeten worden!
Marlies E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heel smakelijk! Prima sfeer, ook op maandagavond! Gezellig gevuld met mensen! Mooi opgemaakte borden en fijn personeel! Prijs kwaliteitverhouding klopt..
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prettige atmosfeer, correcte snelle bediening, mooie gerechten.
R H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Genoten van een meer dan voortreffelijke lunch. Creatief, maar niet 'gezocht', gastvrij maar niet 'overdreven', fijne ambiance maar niet 'stijf'...fantastisch! De lunch bij Bon'apart is een even fijne belevenis als t diner! Bedankt!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten en gastvrij ontvangen. Attente bediening die zich niet opdringen. Goede, rustige sfeer en ambiance! Zeker een aanrader!
JanenL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lunch met 2 personen
Gastvrij ontvangen
Service en sfeer waren aangenaam
eten was voortreffelijk
Opmaak - het leken wel schilderijtjes
Een echte aanrader
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We namen geen voorgerecht maar begonnen met het hoofdgerecht: de boerdeijkip ras al hanoet met abrikozen zag eruit als een schilderijtje, stukje venkel, stukje koolraap, stukje wortel, stukje pompoen, stukje biet, van alles een klein hapje, schepje rijst en welgeteld 2 abrikozen. Alleen dankzij de friet en het broodje is het genoeg. Nagerecht (tarte tatin) bestaat eveneens uit veel verschillende onderdelen, wel smaakvol. Met vier mensen contact: jas aannemen, bestelling opnemen en brengen, nagerecht opnemen en afrekenen. Dit komt over als een rollenspel, vriendelijk uitgevoerd.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en gaan zeker een keer terug!!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een gezellig en een hoog atmosferisch restaurant.
Het restaurant is smaakvol ingericht met mooie en chique accessoires.
Het eten is zeer goed en de smaken liggen mooi in balans met passende wijnen (ook de huiswijn is heel goed) en de gerechten zijn letterlijk en figuurlijk met smaak opgediend.
Ëén klein minpuntje was de relatieve lange tijd tussen het voor- en hoofdgerecht, misschien veroorzaakt door de 'volgeboekte' zaterdagavond.
Nu voor de tweede keer hier gegeten, laatste keer was in 2016 op het terras aan de haven, maar zeker niet de laatste keer. Wij komen terug.
Mijn complimenten!
fransenmineke .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. We kozen het drie-gangen menu met makreel in het voorgerecht en kabeljouw in het hoofdgerecht. Zeer smaakvol en op een verrasende manier geserveerd door vriendelijk, vlot en attent personeel. Zelfs de amuses vooraf en na het hoofdgerecht waren apart en zeer geslaagd.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Genoten van het 6 gangen verrassing menu, dat mijn tafelgenoot liever geen vis wilde was geen enkel probleem.
De verschillende smaken in de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd en er was zichtbaar zorg besteed aan ieder gerecht.
De bediening was vriendelijk en adviseerde goed in de bijpassende wijn.
Een avond met een gouden randje,
ik kom hier zeker nog eens terug om het gourman menu te proberen.
Le bon apart ga zo door!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanwinst voor Gorinchem! Prijs kwaliteit is erg goed. Tip: laat je verrassen door de Chefkok.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima!
NBD .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Stijlvol restaurant, vriendelijke bediening en zeer goed gegeten! De gerechten waren mooi gepresenteerd. Hier werd duidelijk met veel plezier en aandacht gekookt ! Onze gerechtjes waren rivierkreeftjes, boerderijhoen, kabeljauw en tarte tin, allen zeer lekker en smaakvol bereid. Voor herhaling vatbaar!!
krhoek .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. De bediening is behulpzaam. Het eten is echt lekker. We waren er in de Kerstperiode en het was mooi versierd. Helaas was het iets te rumoerig om met een gezelschap van vijf mensen rond een tafel elkaar goed te kunnen verstaan.