Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zaterdag: 07:00 - 22:00
Vanaf oktober 2017 zijn wij op zondag alleen open voor gezelschappen. (op reservering)

- Ontbijt 07:00 - 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Bon 'Apart

Bas T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant, leuke en goede bediening, vriendelijk, humor.
Eten was heerlijk met goede suggesties .
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geweldige avond gehad in Le Bon 'Apart! Gastvrij en vriendelijk ontvangen door het personeel, ook de chef kwam ons even begroeten. Gerechten waren uitstekend qua smaak, presentatie en hoeveelheid, de kalfsribeye is een absolute aanrader! De wijnen waren mooi op de gerechten afgestemd. Tot besluit een heerlijke kaasplank genuttigd met een portje erbij. Heerlijk!!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben goed gegeten maar voor de hoge prijs en de uitstraling van het restaurant hadden we zeker meer verwacht. Borden worden met veel aandacht en precisie opgemaakt en zijn prachtig, maar er is veel minder aandacht besteed aan smaak en samenhang van het eten zelf. Daarnaast was service erg slecht! We hebben vaak lang moeten wachten (na het tussengerecht duurde het ruim 40 min. voordat ons lege bord werd opgehaald), bestellingen voor drinken hebben we meerdere keren moeten doorgeven en personeel stond meer dan eens letterlijk naast onze lege borden en glazen met elkaar te kletsen. Ook bij het afrekenen schrokken wij ons kapot, friet zit bijv. niet inbegrepen bij het hoofdgerecht maar wordt wel automatisch besteld, brood wordt p.p. berekend en wijn kost 7,50 EUR per glas. Voor ons was dit een eenmalig bezoek.
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Beide hebben we het 4 gangen herfstmenu gekozen. Heerlijke variaties, een feestje op het bord. Het hoofdgerecht, een entrecote van het witblauw rund was voortreffelijk. Naast het hoofdmenu gekozen voor het wijnarrangement, heerlijke en bijpassende wijnen. kortom voortreffelijk!

Enige puntje van kritiek is dat het het geluidsniveau in het restaurant soms wat te hoog is.
Mollie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een uitstekende bediening. Door de akoestiek was het soms wat moeilijk te verstaan, maar er zaten ook twee grote groepen, wat waarschijnlijk niet geholpen heeft. Maar al met al heerlijk gegeten en genoten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie locatie aan de haven met een mooi en gezellig interieur. Na een hartelijke ontvangst de hele avond prima verzorgd door zeer attent personeel. De gerechten waren allemaal zeer goed op smaak aangevuld met heerlijke wijnen.
Een zaak die zeer de moeite waard is om lekker te eten in een mooie ambiance!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk geluncht in een gezellige ambiance. Voortreffelijke gerechten en vriendelijke bediening maakte onze middag
In Gorinchem compleet.
Za .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Na een prima voorgerecht, ceviche van zalm en een gegaarde schelvis, volgde een stuk, rood op het bot boerderijkip, en een naar onze smaak te rode bavette. Bij het bestellen werd niet gevraagd naar de gewenste garing van de bavette. Onze klacht werd weggewuifd door de ober. Het kaasplankje was goed.
Prijs kwaliteit is onvoldoende
Mireille T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk eten, attente en persoonlijke bediening in een mooie entourage. Beslist een aanrader !
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten maar niet heel bijzonder. Hoofdmaaltijd zeebaars was klein stukje vis.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vervolg... na de opmerking dat de wijn wel wat duurder was werden er excuses aangeboden maar geen oplossing. Jammer de keuken verdient een betere service.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hier vanmiddag gegeten en ons enorm verbaasd over de matige bediening ten opzichte van de prima keuken. Te weinig gewicht op de vloer, te weinig aandacht voor de gast en lange wachttijden. De gevraagde wijn was niet voorradig, daarna voor een aangeboden alternatief gekozen. Bij controle van de rekeninbkeek deze 7.50 meer te kosten.
Wendela J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vis te droog, vlees taai, maar verder lekkere groente en een schitterende lokatie.
We hadden een fijne avond
J B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten en zuiver voedsel. Voor herhaling vatbaar. De bediending was top en de prijsklasse is ook goed.
CorK .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Locatie is erg mooi zo bij de have. jammer dat het weer niet meewerkte zodat we niet op het terras konden zitten. Vriendelijke bediening, de gerechten (2-gangen lunch, 3-gangen verassingsmenu) ruim voldoende, mooi opgemaakt en smakelijk. Enige punt van aandacht is dat hetzelfde liedje om de 5 minuten voorbijkomt. Wij komen zeker terug!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Wel erg rumoerig.
roverhaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en vriendelijke bediening.in 1 woord,TOP! Bij de bediening gemeld dat ee een bijna jarige bij ons hadden kreeg hij nog een mooi verdierd bord bij de desert.
A.J. F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het speciale "extra" voorgerecht was wat "onduidelijk" van de onderdelen daarvan was alleen het stukje eendelever te herkennen.
P.E.Haeser H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor alle aspecten, ( aandacht, smaak en sfeer ) echt goed. Stoelen met goed zit comfort, alles geruisloos prettig en met aandacht. Het eten mooi opgediend, wijnkaart divers, lekkere huiswijn. Wij komen er zeker terug!
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op aanraden van vrienden dit restaurant voor de eerste maal bezocht. Prachtige locatie en gezien het mooie weer op terras aan het water gegeten.
We hebben er heerlijk gegeten, de gerechten waren ook erg lekker en bijzonder mooi opgemaakt.
Vriendelijke bediening en de kok (eigenaar) vroeg ons na afloop hoe wij het bij hem gevonden hadden.
Een restaurant en locatie om nogmaals te bezoeken.
P.Ivens