Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zondag: 07:00 - 22:00

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Bon 'Apart

Jan Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Mooie locatie buiten bij de sluis. Prima eten en goede bediening. Aan te bevelen.
Prijs / kwaliteit is prima.
M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijk personeel voelen ons er altijd welkom. Mooi restaurant en heerlijk terras waar je bij mooi weer goed kan vertoeven.
Gladys B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prijzig eten, maar wel lekker, vers chique gepresenteerde eten. Aardige bediening én kok, die persoonlijk kwam meedenken over wat ik wel of niet kon eten (en met oplossingen kwam) gezien mijn zwangerschap.
joketon1957 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima avond gehad, begonnen op het terras, maar bij nader inzien toch iets te koud, daarna naar binnen was totaal geen probleem. Eten/bediening/restaurant prima.
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was weer geweldig! Uistekend eten en een mooie wijnkaart. De service is dik in orde net als de ambiance. Gewoon de beste in Gorinchem.
J.N M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
reservering gedaan week voor de geplande datum......op de dag zelf nog telf contact gehad met de vraag of ze tafel konden plannen in verband met kinder wagen
op afgesproken tijd bleek dat we alleen buiten op terras konden eten....met als gevolg dat we met baby van 6 maanden na half uur allemaal met vest en of jas aan zaten te eten...en het warme eten al lauw warm was voor het op tafel stond.dus beetje vreemd dat de uitbater uitmaakt waar je moet gaan zitten,buiten dus......als dat s.morgens was verteld tijdens telf contact hadden we dus andere locatie genomen waar we wel binnen hadden kunnen eten
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Leuk restaurant. Het is iedere keer weer een feest om er te mogen eten. Goede proffesionele bediening. Gerechten en drank goed op elkaar afgestemd.
Elfride V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super gegeten en de gerechten zagen er prachtig uit. Een dikke 10.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Waardering en bewondering voor de eigenaars en personeel. Vriendelijk en een diner met lieve extra's voor ons 5-jarig huwelijk. Heel dankbaar voor!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We voelden ons welkom, het eten was heerlijk en zag er verzorgd uit en de gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en erg attent.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg goed gereageerd op glutenvrij dieet. Mooi tempo van gang tot gang. Zeker een aanrader en reden om er een stukje voor te rijden.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Al enkele keren hier geweest en elke keer weer top !!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima gelegenheid. Goede inrichting, vriendelijk personeel en uitstekend eten. Het testaurant was vol en toch zat er voldoende ruimte tussen ons en de andere gasten. Goed voor een bijzonder avondje uit eten.
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor de 2e keer gekozen voor het gourmand menu, we zagen dat de menukaart regelmatig wordt ververst, nieuwe gerechten zijn toegevoegd op basis van recente inzichten. Was wederom heerlijk. De afwisseling van vis/vlees was uitstekend en mooi op de borden gepresenteerd. Bijpassende wijnen waren zeer goed gekozen. Uitleg en contact met bediening is heel ontspannen en geeft je een welkom gevoel.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuke locatie aan de haven van Gorinchem, parkeren zal niet altijd even gemakkelijk zijn. Mooi en verzorgd interieur met net en strak gedekte tafels. De ontvangst is allerhartelijkst. Voor een snelle lunch is het hier prima voor elkaar. De lunch bestond uit een met zorg opgemaakt plankje met vele soorten vis en allerlei bijbehorende garnituren, het smaakt ook heel erg goed. De kabeljauw was eveneens mooi en lekker. Portionering voor een lunch dik in orde.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Als de kwaliteit van de lunchgerechten wordt doorgetrokken in de diner-gerechten, dan zit het wel goed.
Bij toeval gevonden voor de lunch, toch eens voor diner proberen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Uitstekende en uitdagende wijnen! Prettige bediening. Amuse en voorgerechten waren goed en beloofden wat. Als dagschotel vervolgens grietfilets gebakken als slibtongetjes voor € 25 is echt overpriced en wat erger is; zonde van het mooie produkt gezien de huisgerookte zalm (prima!!) kan de keukenbrigade veel beter denk ik.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fijne locatie , goede stoelen. Goede sfeer.
Olaf E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Degelijk restaurant met goede gerechten, mooi opgemaakt en soms aparte smaakcombinaties. Inrichting heeft een hoog woonmagazine gehalte, niet helemaal onze smaak. Bediening attent en een beetje formeel. Geen goedkoop avondje uit, maar zeker een fijne eetbeleving!