Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zondag: 07:00 - 22:00
Vanaf oktober 2017 zijn wij op zondag alleen open voor gezelschappen. (op reservering)

- Ontbijt 07:00 - 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Bon 'Apart

Mireille T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten maar niet heel bijzonder. Hoofdmaaltijd zeebaars was klein stukje vis.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hier vanmiddag gegeten en ons enorm verbaasd over de matige bediening ten opzichte van de prima keuken. Te weinig gewicht op de vloer, te weinig aandacht voor de gast en lange wachttijden. De gevraagde wijn was niet voorradig, daarna voor een aangeboden alternatief gekozen. Bij controle van de rekeninbkeek deze 7.50 meer te kosten.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vervolg... na de opmerking dat de wijn wel wat duurder was werden er excuses aangeboden maar geen oplossing. Jammer de keuken verdient een betere service.
Wendela J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vis te droog, vlees taai, maar verder lekkere groente en een schitterende lokatie.
We hadden een fijne avond
J B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten en zuiver voedsel. Voor herhaling vatbaar. De bediending was top en de prijsklasse is ook goed.
CorK .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Locatie is erg mooi zo bij de have. jammer dat het weer niet meewerkte zodat we niet op het terras konden zitten. Vriendelijke bediening, de gerechten (2-gangen lunch, 3-gangen verassingsmenu) ruim voldoende, mooi opgemaakt en smakelijk. Enige punt van aandacht is dat hetzelfde liedje om de 5 minuten voorbijkomt. Wij komen zeker terug!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Wel erg rumoerig.
roverhaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en vriendelijke bediening.in 1 woord,TOP! Bij de bediening gemeld dat ee een bijna jarige bij ons hadden kreeg hij nog een mooi verdierd bord bij de desert.
A.J. F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het speciale "extra" voorgerecht was wat "onduidelijk" van de onderdelen daarvan was alleen het stukje eendelever te herkennen.
P.E.Haeser H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor alle aspecten, ( aandacht, smaak en sfeer ) echt goed. Stoelen met goed zit comfort, alles geruisloos prettig en met aandacht. Het eten mooi opgediend, wijnkaart divers, lekkere huiswijn. Wij komen er zeker terug!
Ivens P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op aanraden van vrienden dit restaurant voor de eerste maal bezocht. Prachtige locatie en gezien het mooie weer op terras aan het water gegeten.
We hebben er heerlijk gegeten, de gerechten waren ook erg lekker en bijzonder mooi opgemaakt.
Vriendelijke bediening en de kok (eigenaar) vroeg ons na afloop hoe wij het bij hem gevonden hadden.
Een restaurant en locatie om nogmaals te bezoeken.
P.Ivens
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Le Bon 'Apart. Goede bediening, prachtig opgemaakte borden. Een aanrader!
Wil hier zeker nog eens terug komen.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Onze culinaire kennismaking met Gorinchem is ons uitstekend bevallen. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt. Dit in combinatie met een correcte en gastvrije bediening zorgden voor een fijne avond uit. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
100% prima. verder weinig aan toe te voegen maar een recensie moet minimaal 120 tekens lang zijn, dus plak ik er maar wat extra woorden achteraan
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk genoten van goed diner op t terras en werd fijn rekening gehouden met mijn vriendin haar noten allergie.

Plekje aan de rand van t terras zijn de besten
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de haven . Het eten was erg lekker, borden mooi opgemaakt en verfijnde smaken.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Keurig restaurant, mooie locatie, als het kan probeer dan bij het raam een plaats te krijgen. Bediening is vriendelijk. Eten is goed.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden een leuke tafel bij het raam en genoten van deze avond. Leuke kaart en goede bediening
vgerrmann .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
In 2016 en 2017 heb ik hier, door werk verdreven van huis en haard, bijna 200 maal gedineerd. Omdat Gorinchem meer restaurants biedt, een prestatie op zich, hoewel het hotel erboven daar aan bijdroeg.
Le Bon Apart combineert een warm en gastvrij onthaal met een meer dan uitstekende keuken. De chef verrast met een fijne kaart en veel ambachtelijke bereidingstechnieken. Prachtige (streek)producten, fraaie presentatie en en een gedreven team in het restaurant én in de keuken, maken een avond bij Le Bon Apart een smaak- en sfeervolle belevenis. Zelfs na 14 maanden intensief tafelen bleef het 3-gangen verassingsmenu ook werkelijk een verrassing.

Zou me niets verbazen als ik Ted en zijn team weer eens bezoek, we onder een ster dineren.