Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zondag: 07:00 - 22:00

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Le Bon 'Apart

Ben H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Al enkele keren hier geweest en elke keer weer top !!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima gelegenheid. Goede inrichting, vriendelijk personeel en uitstekend eten. Het testaurant was vol en toch zat er voldoende ruimte tussen ons en de andere gasten. Goed voor een bijzonder avondje uit eten.
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor de 2e keer gekozen voor het gourmand menu, we zagen dat de menukaart regelmatig wordt ververst, nieuwe gerechten zijn toegevoegd op basis van recente inzichten. Was wederom heerlijk. De afwisseling van vis/vlees was uitstekend en mooi op de borden gepresenteerd. Bijpassende wijnen waren zeer goed gekozen. Uitleg en contact met bediening is heel ontspannen en geeft je een welkom gevoel.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuke locatie aan de haven van Gorinchem, parkeren zal niet altijd even gemakkelijk zijn. Mooi en verzorgd interieur met net en strak gedekte tafels. De ontvangst is allerhartelijkst. Voor een snelle lunch is het hier prima voor elkaar. De lunch bestond uit een met zorg opgemaakt plankje met vele soorten vis en allerlei bijbehorende garnituren, het smaakt ook heel erg goed. De kabeljauw was eveneens mooi en lekker. Portionering voor een lunch dik in orde.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Als de kwaliteit van de lunchgerechten wordt doorgetrokken in de diner-gerechten, dan zit het wel goed.
Bij toeval gevonden voor de lunch, toch eens voor diner proberen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Uitstekende en uitdagende wijnen! Prettige bediening. Amuse en voorgerechten waren goed en beloofden wat. Als dagschotel vervolgens grietfilets gebakken als slibtongetjes voor € 25 is echt overpriced en wat erger is; zonde van het mooie produkt gezien de huisgerookte zalm (prima!!) kan de keukenbrigade veel beter denk ik.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fijne locatie , goede stoelen. Goede sfeer.
Olaf E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Degelijk restaurant met goede gerechten, mooi opgemaakt en soms aparte smaakcombinaties. Inrichting heeft een hoog woonmagazine gehalte, niet helemaal onze smaak. Bediening attent en een beetje formeel. Geen goedkoop avondje uit, maar zeker een fijne eetbeleving!
wj W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een topper in Gorinchem. Mooie en heerlijke gerechten. Verrassingsmenu is aanbevolen! en een mooie wijnkaart. De bediening is top. Informeel en gezellig maar niet opdringerig.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Le Bon Aparte weet hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen!
We hebben net een heerlijk weekend in het hotel achter de rug en ‘s avonds heerlijk gegeten. Iedere gang werden er kunstwerkjes geserveerd met verrassende combinaties en smaken.
De bediening, erg vriendelijk en behulpzaam, wist hier heerlijke bijpassende wijnen bij te serveren.
In het hotel en het restaurant was alles perfect tot in de details. Zeker een aanrader!!!
Mirjam Q.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een.schot in de roos. Heerlijk gegeten, en door de prima bediening voelden de ons echt gast!
Aanrader. We komen zeker nog eens terug.
E.M. K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij Barry is het altijd gezellig. als je een tijd niet geweest ontvangt hij weer echt als gewaardeerde gast.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goeie service, hartelijk ontvangen. Gezellig klein restaurant waardoor er persoonlijke aandacht is. Het diner was voortreffelijk.
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij zijn 16 januari spontaan in Gorinchem aangekomen, we waren op doorreis. We hebben er overnacht en heerlijk gegeten! Er zaten veel en verschillende groenten bij het hoofdgerecht, een heerlijke combinatie. De bediening was attent, het glas kwam niet leeg ;) Een aanrader om eens lekker te gaan eten!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super restaurant! Geweldige service, en bij reservering aangegeven van allergie, en werd super rekening mee gehouden door koks en obers. Super!
jacques C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
goed gegeten prima bediening Ger bedankt.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met 4 personen op zaterdagavond gegeten .

Heerlijk eten goede bediening echt top.
Een piepklein minpuntje is de spiegels op de wand dat je jezelf daarin ziet met eten . Vind niet iedereen fijn maar doet niets af aan het lekkere smaakvolle eten met extra s als de amuse en de lekkernij bij de koffie
Voor herhaling vatbaar
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de sevice goed. Bijna 7 euro voor een fles water is wel wat veel. Waarom geen karaf (kraan) water op tafel zetten?
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij eten hier regelmatig. We eten geen vlees maar wel vis. Gekozen voor het Gourmand menu. Mooi opgemaakte gerechten en lekker op smaak. Gezellige sfeer, stijlvol maar toch relaxt. Attente bediening. Complimenten voor de kok die duidelijk aspiraties heeft om lebonapart verder te brengen. Ben benieuwd naar ons volgende bezoek!
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant, leuke en goede bediening, vriendelijk, humor.
Eten was heerlijk met goede suggesties .