Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zaterdag: 07:00 - 22:00
Vanaf oktober 2017 zijn wij op zondag alleen open voor gezelschappen. (op reservering)

- Ontbijt 07:00 - 10:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Le Bon 'Apart

Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij zijn 16 januari spontaan in Gorinchem aangekomen, we waren op doorreis. We hebben er overnacht en heerlijk gegeten! Er zaten veel en verschillende groenten bij het hoofdgerecht, een heerlijke combinatie. De bediening was attent, het glas kwam niet leeg ;) Een aanrader om eens lekker te gaan eten!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super restaurant! Geweldige service, en bij reservering aangegeven van allergie, en werd super rekening mee gehouden door koks en obers. Super!
jacques C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
goed gegeten prima bediening Ger bedankt.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met 4 personen op zaterdagavond gegeten .

Heerlijk eten goede bediening echt top.
Een piepklein minpuntje is de spiegels op de wand dat je jezelf daarin ziet met eten . Vind niet iedereen fijn maar doet niets af aan het lekkere smaakvolle eten met extra s als de amuse en de lekkernij bij de koffie
Voor herhaling vatbaar
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de sevice goed. Bijna 7 euro voor een fles water is wel wat veel. Waarom geen karaf (kraan) water op tafel zetten?
erwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij eten hier regelmatig. We eten geen vlees maar wel vis. Gekozen voor het Gourmand menu. Mooi opgemaakte gerechten en lekker op smaak. Gezellige sfeer, stijlvol maar toch relaxt. Attente bediening. Complimenten voor de kok die duidelijk aspiraties heeft om lebonapart verder te brengen. Ben benieuwd naar ons volgende bezoek!
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant, leuke en goede bediening, vriendelijk, humor.
Eten was heerlijk met goede suggesties .
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geweldige avond gehad in Le Bon 'Apart! Gastvrij en vriendelijk ontvangen door het personeel, ook de chef kwam ons even begroeten. Gerechten waren uitstekend qua smaak, presentatie en hoeveelheid, de kalfsribeye is een absolute aanrader! De wijnen waren mooi op de gerechten afgestemd. Tot besluit een heerlijke kaasplank genuttigd met een portje erbij. Heerlijk!!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben goed gegeten maar voor de hoge prijs en de uitstraling van het restaurant hadden we zeker meer verwacht. Borden worden met veel aandacht en precisie opgemaakt en zijn prachtig, maar er is veel minder aandacht besteed aan smaak en samenhang van het eten zelf. Daarnaast was service erg slecht! We hebben vaak lang moeten wachten (na het tussengerecht duurde het ruim 40 min. voordat ons lege bord werd opgehaald), bestellingen voor drinken hebben we meerdere keren moeten doorgeven en personeel stond meer dan eens letterlijk naast onze lege borden en glazen met elkaar te kletsen. Ook bij het afrekenen schrokken wij ons kapot, friet zit bijv. niet inbegrepen bij het hoofdgerecht maar wordt wel automatisch besteld, brood wordt p.p. berekend en wijn kost 7,50 EUR per glas. Voor ons was dit een eenmalig bezoek.
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Beide hebben we het 4 gangen herfstmenu gekozen. Heerlijke variaties, een feestje op het bord. Het hoofdgerecht, een entrecote van het witblauw rund was voortreffelijk. Naast het hoofdmenu gekozen voor het wijnarrangement, heerlijke en bijpassende wijnen. kortom voortreffelijk!

Enige puntje van kritiek is dat het het geluidsniveau in het restaurant soms wat te hoog is.
Mollie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een uitstekende bediening. Door de akoestiek was het soms wat moeilijk te verstaan, maar er zaten ook twee grote groepen, wat waarschijnlijk niet geholpen heeft. Maar al met al heerlijk gegeten en genoten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie locatie aan de haven met een mooi en gezellig interieur. Na een hartelijke ontvangst de hele avond prima verzorgd door zeer attent personeel. De gerechten waren allemaal zeer goed op smaak aangevuld met heerlijke wijnen.
Een zaak die zeer de moeite waard is om lekker te eten in een mooie ambiance!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk geluncht in een gezellige ambiance. Voortreffelijke gerechten en vriendelijke bediening maakte onze middag
In Gorinchem compleet.
Za .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Na een prima voorgerecht, ceviche van zalm en een gegaarde schelvis, volgde een stuk, rood op het bot boerderijkip, en een naar onze smaak te rode bavette. Bij het bestellen werd niet gevraagd naar de gewenste garing van de bavette. Onze klacht werd weggewuifd door de ober. Het kaasplankje was goed.
Prijs kwaliteit is onvoldoende
Mireille T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk eten, attente en persoonlijke bediening in een mooie entourage. Beslist een aanrader !
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten maar niet heel bijzonder. Hoofdmaaltijd zeebaars was klein stukje vis.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vervolg... na de opmerking dat de wijn wel wat duurder was werden er excuses aangeboden maar geen oplossing. Jammer de keuken verdient een betere service.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hier vanmiddag gegeten en ons enorm verbaasd over de matige bediening ten opzichte van de prima keuken. Te weinig gewicht op de vloer, te weinig aandacht voor de gast en lange wachttijden. De gevraagde wijn was niet voorradig, daarna voor een aangeboden alternatief gekozen. Bij controle van de rekeninbkeek deze 7.50 meer te kosten.
Wendela J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vis te droog, vlees taai, maar verder lekkere groente en een schitterende lokatie.
We hadden een fijne avond
J B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten en zuiver voedsel. Voor herhaling vatbaar. De bediending was top en de prijsklasse is ook goed.