Over restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Altijd goed en gezellig bij le Bon Apart! Meerdere keren genoten van diners nu voor een lunch. Heerlijke salade Ellba in combinatie met een Sauvignon Blanc en mijn tafelgenote koos voor de ouwerwetse uitsmijter. Beide borden waren leeg en we gingen voldaan en tevreden weg. Personeel top! Tot snel
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We zijn zeer gastvrij ontvangen bij Le bon 'Apart. Het restaurant is zeer mooi gelegen aan de haven van Gorinchem, en sfeervol ingericht met goede belichting. Het restaurant was goed bezet, daardoor is er wel flink wat geluid van andere gasten, en komt het rumoerig over.
De gerechten zijn van zeer hoog niveau, met goede bijpassende smaken. Er wordt gewerkt met, volgens mij, uitsluitend verse producten, wat je zeker proeft.
De bediening is attent en prettig. Door een klein foutje met onze orderbon moesten wij wat langer wachten op het hoofdgerecht. Dit werd door het bedienend personeel zelf opgemerkt, en kwamen hun excuses aanbieden. Zij stelden dit zelf ook voor om dit recht te zetten met een rondje drinken op hun kosten. Erg prettig opgelost.
Coenr005 V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een 6 gangen menu met kleine gerechtjes (€57,50!) zou voldoende zijn, werd ons gezegd. Dat was het bij lange na niet. Verlangend keken we naar de tafel naast ons waar wel bijgerechten geserveerd werden en er wel voldoende eten stond. Jammer. Absoluut geen aanrader.

Ander minpuntje was dat er tot twee keer een druppel wijn gemorst werd door de bediening wat niet opgemerkt werd.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met vrienden van een heerlijk 6 gangen verrassingsmenu genoten.
Zeer goede bediening in een gezellige entourage. Was ons eerste bezoek, maar we komen zeker terug.
R H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fantastisch eten in een fijne ambiance. Genoten van een 6 gangen, verrassing samen met een wijnarrangement. Goede bediening die veel weet over zowel de gerechten als de wijnkaart en daarin goed kunnen adviseren! Ga zo door!
Info662 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben een heerlijke lunch gehad met mooie visgerechten. De bediening was prima evenals de ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!
Borenco .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het mooiste terras van Gorinchem . Wij hadden gekozen voor het Menu Gourmant . Alle 3 de gangen waren heerlijk . De opmaak vd borden prachtig en de bediening was attent en gastvrij . Wij komen zeker terug . Een echte aanrader !!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voor ons was het de eerste keer bij Le Bon Apart, maar zeker niet de laatste keer!
Het was die avond heerlijk weer en dus zaten we op het terras aan het water in de haven.
Wij besloten om een 4-gangen verrassingsmenu te nemen en alle gerechten waren heerlijk. Mooi opgemaakt met fijne, gebalanceerde smaakcombinaties bij alle gerechten! Chapeau!
De bediening was vriendelijk, attent met een leuke, niet overdreven humor.
Prijs/kwaliteit verhouding was prima en is een aanrader en zoals gezegd we komen zeker terug....
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Opnieuw hier heerlijk gegeten en nu het 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Ted weet er wederom een feestje van te maken, fantastisch opgemaakt en mooie balans tussen groenten en vlees/visgeten. Alle gangen zeer gevarieerd.
Komen zeker nog een keer terug!
JanenL .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Fantastisch gegeten
drie maal verrassingsmenu
compleet met wijnarrangementen
zeer gastvrij onthaal met kundig advies
Een ster waardig
Mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op het terras, met uitzicht op sluis en haven, zit je hier perfect. Ruime keuze aan kleinere en grotere gerechten op de kaart. Voor onze lunch kozen we een salade met tempura van vis en een palet Bon Aparte. Vooral die laatste was verbluffend: wel 15 verschillende groenten, in schitterende kleuren, met bloemen gedecoreerd, en bovendien supersmakelijk. Royale porties; ook de broodjes die we langs zagen komen waren royaal.
M.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hartelijk ontvangst, prima gegeten, vooral de kreeftensoep was heerlijk. Vriendelijke, professionele bediening. De jongste ober had de neiging op iets te ouwelijk, wijsneuzerige manier de gerechten aan te bevelen. Water a 6,50 was exorbitant duur.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik had gekozen voor het verassings 3 gangen menu. Elke gang was een klein kunstwerkje en smaakvol! !! Hier gaan wij zeker nog een keer eten wanneer wij met de boot in Gorinchem zijn.
Ingegremmen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Weer geweldig gegeten zoals elke keer. Bijzonder goed was mijn steak tartaar en mooi gepresenteerd.
Top bediening en het weer werkte goed mee heerlijk buiten gegeten op de sluis mooi uitzicht over de binnenhaven van Gorinchem.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op zaterdag 23 juli met vier personen fantastisch gegeten op het terras aan het water. Verrast door mooie en culinaire voorgerechten van vegetarisch tot en met steak tartaar allemaal even heerlijk. Verrassend tussengerecht van makreel waarna nog tongstrelende hoofdgerechten volgden. Puur, vers en verrassend. Ook de bediening was correct en zeer vriendelijk. Kortom TOP-avond gehad. Bedankt Ted en team!!!
MartR .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
wee dagen achtereen gegeten bij le bon apart. bediening vriendelijk en professioneel een combinatie die in Nederland redelijk zeldzaam is. De soepen waren beide dagen (verschillende geprobeerd) prima, goed van smaak en structuur. De lever was perfect bereid. De zalm meer dan goed. De Lamsrack volgens de eter uitstekend. De ijstoetjes waren inderdaad, weer perfect. De coupe Colonel, overtrof alle verwachtingen. De wijnkaart is ruim opgezet en alle smaakvoorkeuren aanwezig. Ze noemen zichzelf een brasserie en zo is dan ook de aankleding. De prijs misschien niet, maar de porties waren dan ook ruim en met de geboden kwaliteit; een kniesoor die er op let. kortweg: prima!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdag 09-07 voor het eerst hier gegeten eerst een bittergarnituur en oesters waren erg vroeg dus waarom niet wijntje toen het diner vooraf kreeften soep ging wel je proefde de kreeft maar dat was het mijn man nam daarna kalfsvlees lever was heel goed gebakken maar helaas ik had gebakken zeebaars 3 kleine stukjes voor veel geld jammer het was nog geen halve filet zag er mooi uit op mijn bord maar dat ook alles dus gezien de prijs was het echt te duur. En ja ik weet waar ik over praat want ik koop en eet regelmatig zeebaars grill ze zelf. Verder service was goed en decor zeker zaten buiten met heerlijk weer
Wilna.postma .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De opmaak van de borden is erg mooi. Verrassend veel verschillende ingrediënten. Origineel. De verschillende groentengarnituren waren afgestemd op de gerechten. De service is goed, vriendelijk. Hier en daar een tikje overdreven. De kennis van de ingrediënten was niet optimaal.
Het decor: een prettige tafel en stoelen, ruim. Het interieur zou wat lichter van kleur kunnen.
Ellen-Astrid .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekker gegeten, drie gangen menu a 35 euro. Tweepersoons tafels staan wel erg dicht op elkaar. Prettige ambiance, fijne stoelen.
Conie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vanochtend heb ik met 22 vriendinnen mijn verjaardag gevierd met een geweldig ontbijt bij dit hotel. Het ontbijtbuffet bestond uit lekkere verse broodjes, goed beleg vers fruit etc. en was meer dan genoeg. Ontzettend gezellig mede dankzij de goede zorgen van het personeel (bij Le Bon Apart wordt meegedacht dat is niet overal...). Het was onvergetelijk&goed&gezellig! Volgend jaar weer!