Over het restaurant Le Bon 'Apart

Een gouden randje

In de historische binnenstad van Gorinchem vind je de populaire Lingehaven. Door zijn unieke ligging aan de rivieren de Linge en de Merwede, is deze haven een levendig schouwspel van mensen en boten. Bij brasserie Hotel Le Bon ‘Apart is het eersterangs genieten. Met uitzicht op de Lingehaven en de Franse keuken onder handbereik, krijgt jouw dag een gouden randje. Wil je dat deze dag zo lang mogelijk duurt? Boek dan een overnachting in een van de comfortabele kamers.

Meer informatie over restaurant Le Bon 'Apart

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 23:00
Zondag is de Brasserie gesloten
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
vgerrmann .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
E B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten onder het genot van lekkere wijnen. Personeel was attent en vriendelijk. Reden om terug te keren! We kijken terug op een gezellige avond met heerlijk een, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden geen haast dus even wachten vonden we geen probleem.
Wel een opmerking over de koffie na afloop. Ongevraagd kregen we hier lekkers bij maar dat maakt de koffie/thee wel duurder. (3,75). Dit had eigenlijk overlegd moeten worden!
Marlies E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heel smakelijk! Prima sfeer, ook op maandagavond! Gezellig gevuld met mensen! Mooi opgemaakte borden en fijn personeel! Prijs kwaliteitverhouding klopt..
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prettige atmosfeer, correcte snelle bediening, mooie gerechten.
R H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Genoten van een meer dan voortreffelijke lunch. Creatief, maar niet 'gezocht', gastvrij maar niet 'overdreven', fijne ambiance maar niet 'stijf'...fantastisch! De lunch bij Bon'apart is een even fijne belevenis als t diner! Bedankt!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten en gastvrij ontvangen. Attente bediening die zich niet opdringen. Goede, rustige sfeer en ambiance! Zeker een aanrader!
JanenL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lunch met 2 personen
Gastvrij ontvangen
Service en sfeer waren aangenaam
eten was voortreffelijk
Opmaak - het leken wel schilderijtjes
Een echte aanrader
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We namen geen voorgerecht maar begonnen met het hoofdgerecht: de boerdeijkip ras al hanoet met abrikozen zag eruit als een schilderijtje, stukje venkel, stukje koolraap, stukje wortel, stukje pompoen, stukje biet, van alles een klein hapje, schepje rijst en welgeteld 2 abrikozen. Alleen dankzij de friet en het broodje is het genoeg. Nagerecht (tarte tatin) bestaat eveneens uit veel verschillende onderdelen, wel smaakvol. Met vier mensen contact: jas aannemen, bestelling opnemen en brengen, nagerecht opnemen en afrekenen. Dit komt over als een rollenspel, vriendelijk uitgevoerd.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en gaan zeker een keer terug!!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een gezellig en een hoog atmosferisch restaurant.
Het restaurant is smaakvol ingericht met mooie en chique accessoires.
Het eten is zeer goed en de smaken liggen mooi in balans met passende wijnen (ook de huiswijn is heel goed) en de gerechten zijn letterlijk en figuurlijk met smaak opgediend.
Ëén klein minpuntje was de relatieve lange tijd tussen het voor- en hoofdgerecht, misschien veroorzaakt door de 'volgeboekte' zaterdagavond.
Nu voor de tweede keer hier gegeten, laatste keer was in 2016 op het terras aan de haven, maar zeker niet de laatste keer. Wij komen terug.
Mijn complimenten!
fransenmineke .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. We kozen het drie-gangen menu met makreel in het voorgerecht en kabeljouw in het hoofdgerecht. Zeer smaakvol en op een verrasende manier geserveerd door vriendelijk, vlot en attent personeel. Zelfs de amuses vooraf en na het hoofdgerecht waren apart en zeer geslaagd.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Genoten van het 6 gangen verrassing menu, dat mijn tafelgenoot liever geen vis wilde was geen enkel probleem.
De verschillende smaken in de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd en er was zichtbaar zorg besteed aan ieder gerecht.
De bediening was vriendelijk en adviseerde goed in de bijpassende wijn.
Een avond met een gouden randje,
ik kom hier zeker nog eens terug om het gourman menu te proberen.
Le bon apart ga zo door!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanwinst voor Gorinchem! Prijs kwaliteit is erg goed. Tip: laat je verrassen door de Chefkok.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima!
NBD .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Stijlvol restaurant, vriendelijke bediening en zeer goed gegeten! De gerechten waren mooi gepresenteerd. Hier werd duidelijk met veel plezier en aandacht gekookt ! Onze gerechtjes waren rivierkreeftjes, boerderijhoen, kabeljauw en tarte tin, allen zeer lekker en smaakvol bereid. Voor herhaling vatbaar!!
krhoek .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. De bediening is behulpzaam. Het eten is echt lekker. We waren er in de Kerstperiode en het was mooi versierd. Helaas was het iets te rumoerig om met een gezelschap van vijf mensen rond een tafel elkaar goed te kunnen verstaan.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten met een plezierige bediening. Mooie en lekkere gerechten tegen een redelijke prijs. Voor een plek midden in de stad viel het parkeren zelfs mee
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie, strak ingerichte zaak. Vriendelijk personeel. Tafeltje voor 2 was wat diep, zodat je 'ver' van je partner af zit.
Wel goed dat tegen de achterwand spiegels hangen, zodat het niet uitmaakt waar je zit en je toch overzicht kunt houden (als dat je interesse heeft...).
Wij hadden alleen een hoofdgerecht, die waren prima samengesteld en opgediend. De amuse was ook goed, zag er mooi uit en smaak was goed. De rose was lekker. Wel eentje voor tijdens mooi weer op een terras, een doordrinker. Licht van kleur en weinig nasmaak. Voor binnen op een donkere avond zou ik een wat stevigere kiezen om te schenken.
Enige minpuntje qua gerechten was de patat. Die was duidelijk te ver doorgebakken, dat zie je en kun je je gasten niet voorzetten. Hadden we kunnen zeggen, maar niet gedaan (dus eigenlijk ook niet over zeuren...).
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Altijd goed en gezellig bij le Bon Apart! Meerdere keren genoten van diners nu voor een lunch. Heerlijke salade Ellba in combinatie met een Sauvignon Blanc en mijn tafelgenote koos voor de ouwerwetse uitsmijter. Beide borden waren leeg en we gingen voldaan en tevreden weg. Personeel top! Tot snel