Le Bistroquet

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
80 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisterenavond met mijn man voor onze trouwdag in het restaurant gegeten. Het was in een woord fantastisch. De grote chili garnalen was een plezier om te eten en ook de gamba's waren overheerlijk. Mijn man had carpaccio vooraf, die erg mals was en een tournedos als hoofdgerecht. Het vlees was om te zuigen.
In een woord, alles was perfect en we komen gauw nog eens terug.
Kitty en Dim Beljaars.
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De ontvangst is allerhartelijkst en gastvrij. We hebben in de serre gezeten, erg gezellig. De bediening is perfect, uitermate vriendelijk en correct. Wij kozen verschillende soorten carpaccio, 1 met 2 soorten rauwe ham en mozzarella, bijzondere combinatie. 1 klassieke carpaccio met bijzonder lekkere verse ossenhaas. Geen meerprijs voor lekker stokbrood vooraf met 2 soorten (kruiden)boter. Als hoofdgerecht zeetong en varkenshaas medaillons . Nog nooit heb ik die zo mals gegeten. Verse groenten, gebakken aardappeltjes. Werkelijk niets op aan te merken. Alles wordt met zorg uitgezocht en ingekocht en dat is te proeven. Er zijn veel vaste gasten aanwezig en dat is niet verwonderlijk gezien de kwaliteit van het eten.
Warme appelstrüdel en mango ijscoupe als dessert, heerlijk. Neem daarbij een zeer schappelijke prijs voor een goedgevuld glas, goede wijn en ik vraag me maar 1 ding af.... Wanneer gaan we weer?
Hessel B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Heerlijk gegeten met mijn dochter, gezellige eigenaren bediening prima, alles geweldig,zeker v herhaling vatbaar Annie en Nathalie
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Met een aantal andere echtparen gegeten bij Le Bistroquet. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. De bediening door de gastheer/eigenaar is heel vriendelijk. De gerechten smaken uitstekend. Er is voor iedereen voldoende keus. Ik heb voor de grietfilet met mosterdsaus gekozen. Wat opvalt zijn de royale hoeveelheden verse groenten en gebakken aardappelen die erbij geserveerd worden. Ook het dessert, passievruchten ijs met perziken smaakt voortreffelijk. De koele chardonnay maakt het geheel compleet. Complimenten voor de kok.
Jaapnelisse .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Wat hebben we weer heerlijk gegeten met 26 man.
Hier kan menig geranium loerder nog een voorbeeld aan nemen hoe deze menen op hun leeftijd zo`n grote groep gelijk tijdig een heerlijk menu op tafel tovert met passie voor hun werk.
Tafels werden neer gezet zoals we zelf dachten wat het beste was zonder problemen.
Het eten was in één woord perfect.
Ik kom hier wel vaker met zaken relaties en het grappige is dat ik klanten heb uit Ghana en word er altijd aan mij gevraagd of we nog een zeetong gaan eten die hier overheerlijk is.
Kwaliteit en prijs verhouding ok, verse producten waar hier mee gewerkt worden kosten nl. geld en dit schijnt voor menig Hollander nogal een moeilijk begrip te zijn.
Daar zijn we in het buitenland helaas beroemd mee geworden.
Wil je niet betalen voor een vers product dan zou ik een ander restaurant adviseren waar de chemische zakjes van Knorr op gestapeld liggen in de keuken.
Uiteraard verdiend de kok ook een 10
Ga zo door
Elenanelisse .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Wij gaan al 15 jaar naar dit restaurant. Het eten smaakt altijd heerlijk. De menukaart is altijd verrassend, elke 3 maanden vernieuwd. In de winter krijg je een wildkaart en dat is smullen! Ik persoonlijk geniet van reerug. Tot nu toe heb ik dit nergens zo lekker gegeten! De eigenaar Hans bedient persoonlijk elke tafel en geeft uitstekend advies over wijnkeuze. Wat maakt de restaurant nog gezelliger is de sfeer aan de bar met de gastvrouw Nell! Behalve wat je besteld hebt krijg je altijd extra's zoals stokbrood met boter en kruidenboter, verschillende soorten groenten en gebakken aardappeltjes en of friet. En dat is gratis! Nou..., waar zie je dat tegenwoordig nog!? Een dikke 10!
IME2005 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Wij komen hier al 10 jaar met zakenrelaties. Eten is altijd subliem en de eigenaar Hans staat voor goede service in zijn restaurant.
Tafels indelen en het meedenken met de klant, het kan allemaal.
Nog nooit zijn wij met de zaak teleurgesteld of is er iets niet naar wens gegaan. Duidelijker kan gewoonweg niet, een dikke "10" voor Le Bistroquet !!
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Vergane glorie. De entree vereist al enig zoekwerk, zeker in het donker én na veel moeite om een parkeerplaatsje te vinden. Het interieur is ronduit aan vernieuwing toe. Buiten dat het niet fraai oogt staat het ook onlogisch. Grotere groepen zijn genoodzaakt aan verschillende tafels te gaan zitten. Dat kan niet de bedoeling zijn. Bediening is op zich vriendelijk, maar niet gastvrij en laat ook heel veel steekjes vallen. De prijzen zijn niet in verhouding met het gebodene. Niet verzorgd, taai, geen smaak. Kortom, voor het geld mag je zeker meer kwaliteit verwachten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Zaterdag 24 november 2012 met 4 personen wild gaan eten in dit restaurant. Uitstekend voorgerecht, verrassing van gerookt wild met aansluitend een wildbouillon, smaakvol en mooi geserveerd. Daarna reerug, heerlijk gebraden en sappig vlees.
Jammer dat de bediening soms kleine steekjes laat vallen, anders had het helemaal perfect geweest. Zeker voor herhaling vatbaar!