Le Bistro

Grotestraat Centrum 3 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Bistro

Cctje94 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bediening was prima. Hadden een menu het eten daarvan was oke, niet bijzonder maar dat verwacht je ook niet bij een simpel menu.
Paar dagen later kwamen we terug, heerlijk in de zon gezeten en de bediening(jonge vent) herkende ons en was erg vriendelijk. Gaan hier zeker nog eens eten, maar dan iets spannends van de kaart
Erikadeli .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
In dit restaurant krijg je kleine porties van heel matige kwaliteit. Binnen drie kwartier waren wel klaar en stonden we buiten. Zelfs voor de mayonaise moet je 75 cent betalen. De alioli komt waarschijnlijk uit een potje. De visfilet was flinterdun. En het stoofpotje, met nadruk op TJE heel erg ingedikt. Hier komen we zeker niet terug
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Leuke goede service. Vlees goed op smaak gebracht en een goede side dish. Ongedwongen gezellig drinken en eten.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Simpele kaart en ook een simpele lasagne gegeten. Bediening en keuken zijn snel. Zit in een leuk/druk straatje. Terras kan in de zomer ook lekker zijn.
Marijkedezon .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
vanavond gegeten bij le bistro. Wij keken erg uit naar onze vakantie en wij wilden relaxed even wat drinken en vervolgens wat eten. Nadat wij twee wijn bestelden en een bittergarnituur, werd er later erg op de glazen gelopen: bestellen of opzouten, dan kunnen er eters zitten. Ik had het gevoel bijna weggekeken te worden door de overspannen bediening. Pas toen wij aankondigden later een hapje te willen eten en dat de tafel wel gedekt mocht worden ontstond er een glimlach....
Ik heb zelf veel in de horeca gewerkt maar ik vond het hier erg ongastvrij en een gespannen sfeer... jammer het is een gemiste kans.
Het eten was redelijk maar de biefstuk zou medium zijn maar was rauw. Ik heb hier niks over gezegd omdat ik het simpelweg niet durfde. Het nagerecht hebben we maar laten zitten en we hebben ook geen fooi gegeven. Tip: als iemand wat wil drinken en niet wil eten, zeg dan dat je graag de tafel om zes uur vrij wilt hebben voor de eters dan hoef je niet zo gestresst op de tafels te lopen. Ik denk dat de mensen hier heus wel begrip voor hebben en zo wordt het een stuk prettiger voor beide partijen.