Le Bibelot

Oudegracht 181 3511 NE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bibelot

Prachte wijnen en spijzen

Een stukje Frankrijk aan de beroemde Oudegracht in Utrecht, waar het goed leven wordt gevierd. In dit romantische, sfeervolle restaurant geniet van je al die heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. De attente bediening adviseert je graag in een bijpassend glas wijn en zorgt dat het je de hele avond aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Le Bibelot

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Le Bibelot

Ans S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heel lekker eten en een vrij lage prijs.
Hans D.
Helaas geen trekzak muziek
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer goede kwaliteit eten, alles vers, heel mooi opgediend. Perfecte prijs/kwaliteit!
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt lekker en gezellig eten voor een schappelijke prijs
John L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De inrichting en met name de menukaart brengen je even aan het twijfelen. Gaat dit goed? Maar die twijfel verdwijnt snel als het eten op tafel komt. Uitstekend gegeten! Met name de tournedos was perfect. De wijnkeuze zou wat uitgebreider kunnen. Maar men had buiten de kaart om enige leuke wijnen en redelijke geprijsd. Kortom een fijne plek in Utrecht!
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Le bibelot, een stukje Frankrijk nabij de schoonheid van de Utrechtse grachten. Ik ging hier met twee vrienden eten en het was genieten. De kaart is uitgebreid en voldoende variatie, maar het keuzemenu sprong er per direct uit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De bediening was vriendelijk en lachte ons toe. Nadat ze onze jassen hadden aangenomen werden we op professionele wijze geplaceerd. Het leuke aan dit restaurant is dat alles gewoon klopt. Franse muziek, aankleding en zeer typische Franse gerechten zoals magret de canard, Boeuf Bourguignon om maar een paar voorbeelden te noemen. De Wijnkaart is niet de meest uitgebreide in zijn soort maar dat hoeft ook niet. De wijnen die erop staan zijn prima en betaalbaar. Wanneer je in de stemming bent om je te laten onderdompelen in de Franse chansons, uitstekend eten, en wil niet extreem veel te hoeven betalen is het een zeker een aanrader. Voor de vega's in ons midden is er wat minder keus.
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een heel gezellig restaurant met de sfeer van een huiskamer. De inrichting van een ouderwetse bistro. Ik krn dit restaurant al vanaf de oprichting. Sinds dexe eigenaar er er is, is de kwaliteit van het eten beter en toch wel constant.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima menu met voldoende keuzes. Dessert wat standaard met chocolade mousse wat we kozen. Goede kwaliteit van het eten. Prijs kwaliteit is prima in orde . Entourage is wat oubollig. Het gaat om het eten.
Victorine K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De perennial voor het desert kinder wat zachter
We hebben een fine Avondale gehad
André B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig restaurant, eten gewoon goed.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed eten, leuke ambiance, redelijke bediening
jon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles was prima! We hadden alleen i.p.v. Vicky Leandros wat schreeuwerige après toi en Adamo best graag echte Franse chansonniers gehoor en anders iets rustigs klassieks . Verder was alles uitstekend zoals altijd.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor niet teveel geld. Ik kom zeker terug!
Ing G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We waren er even niet geweest maar gaan zeker weer vaker, heerlijk gegeten! Vlees van zeer goede kwaliteit, zowel lam als biefstuk, pepersaus ook heel goed, maar wat het allerlekkerste was, was wel de Coq au vin! Zoveel smaak, werkelijk nergens iets op aan te merken. Alles zo gevarieerd en met zoveel verse ingredienten en mooi opgemaakt,lekkere frietjes, goede wijn,TOP! En zo ook de heren die ons bedienden.Gezellig interieur, gelukkig niet strak en modern en rumoerig zoals het hoort in een Franse bistro, genoten van alles.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten, prima prijs. Klein restaurant maar altijd gezellig .
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige bistro met gedateerd interieur. Slappe bisque d'homard en heerlijke lamsfilet. Wel matige saus. Dame blanche was een aanfluiting.
Goede wijn en fijn gezelschap maakten veel goed........
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteren weer eens gegeten in Le Bibelot. In het knusse bistotje dat tot de laatste tafel was gevuld hebben we een fijne avond gehad. Je moet wel de tijd nemen; het gaat niet supersnel, maar de tijd tussen de gangen is niet irritant. Slakken als voorgerecht, zeetong als hoofdgerecht, beiden aanraders. Lekker wijntje erbij in een licht rumoerige, gezellige sfeer en een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een niet heel eigentijds maar daardoor wel authentiek restaurant aan de gracht. Een behoorlijk uitgebreide kaart die veel moet vergen van inkoop en keuken. Bijzonder vriendelijke bediening die zelfs de heren die buiten stonden naar binnen haalde omdat het eten gereed stond. Aanrader voor iedereen die vooral ook van gezelligheid in combinatie met een meer dan acceptabele maaltijd voor een prima prijs houdt.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg lekker gegeten in een soort huiskamer idee.
Het werd er wel warm, dus de afzuiging is denk ik niet optimaal.
Wel gezellig, maar een beetje donkere meubels en zeker niet modern!