Le Bibelot

Oudegracht 181 3511 NE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bibelot

Prachte wijnen en spijzen

Een stukje Frankrijk aan de beroemde Oudegracht in Utrecht, waar het goed leven wordt gevierd. In dit romantische, sfeervolle restaurant geniet van je al die heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. De attente bediening adviseert je graag in een bijpassend glas wijn en zorgt dat het je de hele avond aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Le Bibelot

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Le Bibelot

Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten met een lekkere wijn. Het restaurant heeft veel op de kaart staan, ook menu's. Het is een gezellig restaurant. Met name de gastheren zijn super vriendelijk en heel gastvrij. Leuke avond gehad!!
dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
een uitstekend restaurant met vriendelijke en goede bediening
Camiel V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vriendelijke bediening, prima porties en prima eten. Ambiance precies goed. Gewoon prima.
John M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een genoegen
Boyd Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker! De verlichting en muziek hadden wel iets beter gekund. Verder was alles zeer naar wens. Een topavond was het!
Amber J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het eten was uit de kunst en de bediening erg vriendelijk en beleefd. Dat entourage was gedateerd maar wel gezellig.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuk restaurant, aardige bediening. leuke plek, goeie kaart. Helemaal top
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Aanrader,heerlijk gegeten
dick V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
meer dan voortreffelijk
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke authentieke omgeving, vriendelijke en goede bediening, lekker eten en drinken, goede porties. Wat wil je nog meer?
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is hier mijn mening. Ik zou iets doen aan de inrichting. Het is wat verouderd. Het duurde wat voordat we werden reserveerde maar het was wel de moeite waard. Het eten is verrukkelijk! Ik zal het aanraden.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heel lekker eten en een vrij lage prijs.
Hans D.
Helaas geen trekzak muziek
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer goede kwaliteit eten, alles vers, heel mooi opgediend. Perfecte prijs/kwaliteit!
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt lekker en gezellig eten voor een schappelijke prijs
John L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De inrichting en met name de menukaart brengen je even aan het twijfelen. Gaat dit goed? Maar die twijfel verdwijnt snel als het eten op tafel komt. Uitstekend gegeten! Met name de tournedos was perfect. De wijnkeuze zou wat uitgebreider kunnen. Maar men had buiten de kaart om enige leuke wijnen en redelijke geprijsd. Kortom een fijne plek in Utrecht!
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Le bibelot, een stukje Frankrijk nabij de schoonheid van de Utrechtse grachten. Ik ging hier met twee vrienden eten en het was genieten. De kaart is uitgebreid en voldoende variatie, maar het keuzemenu sprong er per direct uit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De bediening was vriendelijk en lachte ons toe. Nadat ze onze jassen hadden aangenomen werden we op professionele wijze geplaceerd. Het leuke aan dit restaurant is dat alles gewoon klopt. Franse muziek, aankleding en zeer typische Franse gerechten zoals magret de canard, Boeuf Bourguignon om maar een paar voorbeelden te noemen. De Wijnkaart is niet de meest uitgebreide in zijn soort maar dat hoeft ook niet. De wijnen die erop staan zijn prima en betaalbaar. Wanneer je in de stemming bent om je te laten onderdompelen in de Franse chansons, uitstekend eten, en wil niet extreem veel te hoeven betalen is het een zeker een aanrader. Voor de vega's in ons midden is er wat minder keus.
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een heel gezellig restaurant met de sfeer van een huiskamer. De inrichting van een ouderwetse bistro. Ik krn dit restaurant al vanaf de oprichting. Sinds dexe eigenaar er er is, is de kwaliteit van het eten beter en toch wel constant.