Le Bibelot

Oudegracht 181 3511 NE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bibelot

Prachte wijnen en spijzen

Een stukje Frankrijk aan de beroemde Oudegracht in Utrecht, waar het goed leven wordt gevierd. In dit romantische, sfeervolle restaurant geniet van je al die heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. De attente bediening adviseert je graag in een bijpassend glas wijn en zorgt dat het je de hele avond aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Le Bibelot

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Le Bibelot

Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ing G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We waren er even niet geweest maar gaan zeker weer vaker, heerlijk gegeten! Vlees van zeer goede kwaliteit, zowel lam als biefstuk, pepersaus ook heel goed, maar wat het allerlekkerste was, was wel de Coq au vin! Zoveel smaak, werkelijk nergens iets op aan te merken. Alles zo gevarieerd en met zoveel verse ingredienten en mooi opgemaakt,lekkere frietjes, goede wijn,TOP! En zo ook de heren die ons bedienden.Gezellig interieur, gelukkig niet strak en modern en rumoerig zoals het hoort in een Franse bistro, genoten van alles.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten, prima prijs. Klein restaurant maar altijd gezellig .
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige bistro met gedateerd interieur. Slappe bisque d'homard en heerlijke lamsfilet. Wel matige saus. Dame blanche was een aanfluiting.
Goede wijn en fijn gezelschap maakten veel goed........
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteren weer eens gegeten in Le Bibelot. In het knusse bistotje dat tot de laatste tafel was gevuld hebben we een fijne avond gehad. Je moet wel de tijd nemen; het gaat niet supersnel, maar de tijd tussen de gangen is niet irritant. Slakken als voorgerecht, zeetong als hoofdgerecht, beiden aanraders. Lekker wijntje erbij in een licht rumoerige, gezellige sfeer en een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een niet heel eigentijds maar daardoor wel authentiek restaurant aan de gracht. Een behoorlijk uitgebreide kaart die veel moet vergen van inkoop en keuken. Bijzonder vriendelijke bediening die zelfs de heren die buiten stonden naar binnen haalde omdat het eten gereed stond. Aanrader voor iedereen die vooral ook van gezelligheid in combinatie met een meer dan acceptabele maaltijd voor een prima prijs houdt.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg lekker gegeten in een soort huiskamer idee.
Het werd er wel warm, dus de afzuiging is denk ik niet optimaal.
Wel gezellig, maar een beetje donkere meubels en zeker niet modern!
Mariette H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker Frans eten met een vriendelijke bediening. Je waant je even in Frankrijk
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Goed restaurant, lekker eten,simpel maar gezellig aan de oude gracht....Frans georiënteerd
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke en vlotte bediening!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke en goede bediening, lekker eten, goede sfeer. Wat wil je nog meer?
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Weinig aandacht voor de gast. Was een paar jaar geleden heel anders. Het gezellige van dit eethuis was altijd, dat de eigenaar even gezellig kwam babbelen. Dat gebeurt niet meer. Het andere personeel had ook geen aandacht. Het stokbroodje vooraf dat er altijd bij hoort, werd pas gebracht toen de rest van het eten ook kwam. Waarschijnlijk was dat vergeten.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een fantastische avond met prima eten, zo aan de Oudegracht in Utrecht. Prima vertoeven op een zomerse avond. Voor herhaling vatbaar.
Jessi91 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellig restaurant met fantastisch eten! Alle Franse klassiekers staan op het menu en worden heerlijk klaargemaakt. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig. Een absolute aanrader voor iedereen die van de Franse keuken houdt.
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Weinig ruimte op tafel
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig, vriendelijk personeel. Eten was oké
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk authentieke Franse keuken, escargots en crepes suzette, alsof je twintig jaar terug gaat in de tijd. Een prima afwisseling tussen alle verantwoorde keukens van tegenwoordig.
m B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We aten met zn 3-en in Bibelot, een wat gedateerde franse bistro. Mijn voorgerecht van avocado met tonijn en appel was lekker, net als het preitaartje van mijn tafelgenoot. De hartige soesjes met garnalen en zalm waren echter zeer droog.
Mijn hoofdgerecht eend was goed bereid. De kreeft en vis van mijn tafelgenoot waren veel te gaar, zonde! De coq au vin was ok. De creme brulée was goed, het kaasplankje viel echter erg tegen voor een franse bistro. Veel kaas, maar erg standaard en de ober had geen idee welke kaas het was. Het personeel was wel erg vriendelijk.
Florianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteren hebben wij voor de tweede keer bij Le Bibelot. Net als vorige keer was het heerlijk! Het restaurant is rommelig gezellig ingericht en het personeel is prima, al zouden de meiden in de bediening iets minder gehaast mogen zijn (om de gemoedelijke sfeer te behouden).
Er is een uitgebreide menukaart met allerlei lekkers: van een 'simpel' biefstukje tot escargots en duif. Absoluut een aanrader voor een sfeervolle avond!