Over het restaurant Le Beau

Culinaire verwennerij in het sfeervolle Goes

Warme gastvrijheid, seizoensproducten uit de regio en een eigenwijze mediterrane knipoog. Dit zijn de ingrediënten waar Le Beau dagelijks zijn gasten mee verwent. Een culinair toevluchtsoord op loopafstand van de Grote Markt in het middeleeuwse stadje Goes.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Beau

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten bij Le Beau. Het eten was heerlijk en de bijpassende wijn was dat ook elke keer weer. De uitstraling was fijn en de bediening top. Mocht u voor een zeer schappelijke prijs uitstekend willen eten in goes dan is le Beau echt een aanrader!
Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten vanavond. De gerechten waren super en ook de bijpassende wijn smaakten heerlijk. Daarbij zaten we heerlijk en werden we uitmuntend bediend. Wanneer u van plan bent heerlijk te eten voor een schappelijke prijs is Le beau echt een aanrader.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
personeel erg beleefd en gaf goed uitleg over de gerechten, eten was prima smaakte uitstekend was wel erg donker je had moeite met de kaart te lezen, wij zaten dan ook in een hoekje zonder raam
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer prettige ambiance, vriendelijke vlotte bediening en fijne gerechten met een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Zeer de moeite waard. Het enige minpuntje is dat het restaurant niet echt in het stadscentrum is gelegen.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gelukkig was er nog een tafeltje voor 4 vrij op de tweede avond van de ultra culinaire marathon (12 gangen!) op 26 november j.l. Wat een fantastische avond met heerlijke gerechten en bijpassende drankjes. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Hopelijk komt er een vervolg..
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker genoten van het 6.gangen diner. Alle.wensen werden zonder problemen vervuld.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Voortreffelijke bediening en kennis van wijnen. Absolute aanrader.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het enige minpuntje was, de te lange uitleg over eten en wijn, want aan het eind van het verhaal weet je niet meer wat er eigenlijk allemaal op je bord ligt. Maar het is een echte aanrader, heerlijk gegeten.
Wanda C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren genoten van de Ultra Culinaire Marathon. Heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen en bieren. Het was een top avond met gastheren en dames die oog voor detail hebben. We komen zeker nog eens terug.
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooie smaakvolle en verfijnde gerechten. Ook leuk dat wij 2 amuzes en een dessert amuze kregen. De bediening was erg vriendelijk, en wist alles te vertellen over zowel de gerechten als over de wijnen. Een aanrader.
Philippe C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb. De gerechten zijn allemaal heerlijk, speciaal vormgegeven en verrassend. Het smaakt nooit, zoals je denkt dat het gaat smaken, positief bezien. Hier is alles perfect.
Willemijn19 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op Iens gezocht naar het beste restaurant van Goes, en deze zeker gevonden! De goede service begon al toen ik ze belde om te checken of we op zaterdag met een voucher konden dineren. Hier werd een uitzondering voor gemaakt, super gastvrij!

Op de avond zelf werden we vriendelijk ontvangen. Er werd een lekkere amuse geserveerd en de 3 gangen die we vervolgens hebben gegeten waren echt heerlijk. Alle gerechten zijn ook met veel zorg bereid en het waren echt mooie creaties op het bord. Heel origineel en verrassend.

Er werd ook nog een pré dessert geserveerd, heel lekker en origineel. Na het dessert zaten we behoorlijk vol, maar kregen we bij de koffie ook nog eens lekkere bonbons en andere zoete hapjes.

De service was goed, vriendelijk, rustig en ze hadden alles goed onder controle. We zaten dichtbij de open keuken, wat totaal niet storend was omdat het er heel rustig aan toe ging.

De zaak is sfeervol ingericht en er werd muziek gedraaid welke in het begin echter amper te horen was. Pas toen het grootste deel van de mensen weg was viel dit op.

Alles bij elkaar hebben we een top avond gehad en genoten van alle culinaire hoogstandjes! Zeker een aanrader!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gister te horen gekregen dat mijn vrouw een diploma gehaald. Om 1600 uur gebeld en werd telefonisch snel gereageerd en de laatste tafel was voor ons. Zou dat betekenen dat we lang moeten wachten.n we zijn benieuwd. De ontvangst hartelijk en gastvrij, waar we onze tafel snel werd gewezen. Lekker huis aperitief met granaat met en zonder alcohol top geregeld. De kaart is pas vernieuwd op het seizoen aangepast. Bediening had het druk maar alle tijd voor je. Kaart beloofde veel goeds en iedereen kon er goed kiezen. De keuken werkte strak op tijd en hoefde niet lang te wachten op onze gerechten.. Het wijnarragement paste goed bij de gerechten. Leuk dat er ook tawny port was bij de kaas. Onze pubers die kritisch kunnen zijn hebben genoten. Team le Beau top zaak
M B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
echt GEWELDIG gegeten ! helemaal top ! er word erg verassend met combinaties gewerkt, ieder gerecht met veel zorg, liefde en passie gemaakt.
ook gerechten die je niet zo gauw zo proberen maar hier nodigden het echt uit om het te proberen, onbekende vlees en vis soorten.
we hebben echt nog nooit ergens zo lekker, smaakvol verassend gegeten.
Nimra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten (dit keer met ander gezelschap) Als je buiten staat verwacht je niet dat het er binnen zo uit ziet! Überhaupt valt het restaurant niet-echt op!! Totdat je binnenstapt en de warmte en gastvrijheid je tegemoet komt! Wat een gezellig, modern, mooi en lekker restaurant! (Met een open keuken) We hadden gekozen voor de culinaire marathon + wijn arrangement (echt een aanrader). De bediening is top en weet waar het over gaat, uitleg over de gerechten en de wijnen zijn uitstekend! De opmaak: een kunstwerk op je bord en een genot in je mond!! Kortom Top, we komen zeker snel weer terug.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wederom gegeten in dit voortreffelijke restaurant, dit keer met sterrenrestaurant-kenners als gast. Er was een vegetariër, een koemelk-intolerantie en schelp- en schaaldier-allergie. Alle gerechten werden hier prima op aangepast. Mooie schilderijtjes op het bord met een geweldige smaakcombinatie. De uitgelezen wijnen maakten het af. Ook onze gasten waren onder de indruk van dit restaurant, de goede keuken, vriendelijke bediening en aangename sfeer. Voor hen ook voor herhaling vatbaar....
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De marathon uitgezeten, en die finish was niet moeilijk om te bereiken. Heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen en goede uitleg over de wijnen. Leuk concept met echte medaille achteraf. Echte passie vanuit zowel de keuken als de bediening. Enige verbeterpunt dat ik zou kunnen bedenken is dat de uitleg van de gerechten af en toe iets te gehaast verteld werd en het daardoor wat onverstaanbaar was. Prijs-kwaliteit verhouding is super!
robert.stienen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De Marathon gedaan. Fantastische gerechten met uitstekende bijpassende wijnen. Smaaksensatie ten top. Voor herhaling vatbaar!
thijs_vdn .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaterdagavond een 4-gangen menu gegeten bij dit leuke restaurant.
Het eten was heerlijk, we kregen extra amuses en een heerlijk apperatief, en onze avond van bijna 4 uur was geen moment vervelend.

De bijpassende wijnen (ook het BOB-arrangement) was heerlijk, met goede, humorvolle uitleg van de gastheer.
De gastheer zijn we overigens op het laatst vergeten persoonlijk te bedanken, dus bij deze.
De volgende keer dat wij vanuit Brabant naar Goes reizen komen we zeker een keer terug.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Groots Genieten in Goes! Op een plek waar je dit niet verwacht

We beginnen deze prachtige avond met een heerlijke Gin tonic voor mij en een prachtig cocktail/huis-aperitief van watermeloen en cava voor m'n vrouw.

Het valt ons al direct op dat het op een doordeweekse dag lekker gevuld zit bij Le Beau dat moet een goed teken zijn.

We krijgen de kaart terwijl we ondertussen heerlijke olijven aan het prikken zijn... De dame die ons de kaart geeft verteld ons over hun "culinaire marathon" maar je kan ook een 3 of 4 gangen menu kiezen zelf samenstellen.

Ivm dat we vanavond nog een feestje hebben besluiten we om voor het 3-gangen menu te gaan (zonder dessert dat kan dus ook gewoon). Ik gamba's met spek, garnalen soep, en diamanthaas, m'n vrouw heilbot met garnalen ook de garnalen soep en kabeljauw. Beide nemen we een Bob wijn arrangement.

We zijn aangenaam verrast want ze komen ook nog met verschillende amuses! Waar zie je dat nou nog? De ene zal zeggen wat ouderwets maar wij kunnen het zeker waarderen. Glaasje gevuld met een frisse salade van komkommer in het zuur en geroosterde paprika met geitenkaas en zeekraal... Excellent!!!!

De gerechten zijn stuk voor stuk prachtig opgemaakt met leuke grappige bloemetjes takjes en crumbletjes. Het zit hem niet alleen in de opmaak maar gelukkig ook in de smaak! Alle gerechten hebben ons stuk voor stuk uitstekend gesmaakt, ook die leuke extraatjes kunnen wij erg waarderen!

De wijnen die geschonken worden door de gastheer combineren uitstekend bij de gerechten, met een leuke uitleg over de wijnen de streek en de druiven. prachtig.

Het valt ons op ondanks dat het druk? is dat het rustig is... De keuken is open maar bijna niet te horen. In de bediening merk je dat iedereen z'n eigen taak heeft. Er is rust dat merk je. Iedereen is relaxed!

We sluiten de avond af met een koffie en de rekening. Bij de koffie krijgen we nog wat lekkere bonbons, makarons en een dessert amuse?!?! We hebben geen dessert besteld maar ze willen ons niet naar huis laten gaan zonder zoetje!

Wij komen zeker terug maar dan voor de culinaire marathon, hier val je echt met je neus in de....