Over restaurant Le Beau

Culinaire verwennerij in het sfeervolle Goes

Warme gastvrijheid, seizoensproducten uit de regio en een eigenwijze mediterrane knipoog. Dit zijn de ingrediënten waar Le Beau dagelijks zijn gasten mee verwent. Een culinair toevluchtsoord op loopafstand van de Grote Markt in het middeleeuwse stadje Goes.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Beau

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Voortreffelijke bediening en kennis van wijnen. Absolute aanrader.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wanda C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren genoten van de Ultra Culinaire Marathon. Heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen en bieren. Het was een top avond met gastheren en dames die oog voor detail hebben. We komen zeker nog eens terug.
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooie smaakvolle en verfijnde gerechten. Ook leuk dat wij 2 amuzes en een dessert amuze kregen. De bediening was erg vriendelijk, en wist alles te vertellen over zowel de gerechten als over de wijnen. Een aanrader.
Philippe C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb. De gerechten zijn allemaal heerlijk, speciaal vormgegeven en verrassend. Het smaakt nooit, zoals je denkt dat het gaat smaken, positief bezien. Hier is alles perfect.
Willemijn19 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op Iens gezocht naar het beste restaurant van Goes, en deze zeker gevonden! De goede service begon al toen ik ze belde om te checken of we op zaterdag met een voucher konden dineren. Hier werd een uitzondering voor gemaakt, super gastvrij!

Op de avond zelf werden we vriendelijk ontvangen. Er werd een lekkere amuse geserveerd en de 3 gangen die we vervolgens hebben gegeten waren echt heerlijk. Alle gerechten zijn ook met veel zorg bereid en het waren echt mooie creaties op het bord. Heel origineel en verrassend.

Er werd ook nog een pré dessert geserveerd, heel lekker en origineel. Na het dessert zaten we behoorlijk vol, maar kregen we bij de koffie ook nog eens lekkere bonbons en andere zoete hapjes.

De service was goed, vriendelijk, rustig en ze hadden alles goed onder controle. We zaten dichtbij de open keuken, wat totaal niet storend was omdat het er heel rustig aan toe ging.

De zaak is sfeervol ingericht en er werd muziek gedraaid welke in het begin echter amper te horen was. Pas toen het grootste deel van de mensen weg was viel dit op.

Alles bij elkaar hebben we een top avond gehad en genoten van alle culinaire hoogstandjes! Zeker een aanrader!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gister te horen gekregen dat mijn vrouw een diploma gehaald. Om 1600 uur gebeld en werd telefonisch snel gereageerd en de laatste tafel was voor ons. Zou dat betekenen dat we lang moeten wachten.n we zijn benieuwd. De ontvangst hartelijk en gastvrij, waar we onze tafel snel werd gewezen. Lekker huis aperitief met granaat met en zonder alcohol top geregeld. De kaart is pas vernieuwd op het seizoen aangepast. Bediening had het druk maar alle tijd voor je. Kaart beloofde veel goeds en iedereen kon er goed kiezen. De keuken werkte strak op tijd en hoefde niet lang te wachten op onze gerechten.. Het wijnarragement paste goed bij de gerechten. Leuk dat er ook tawny port was bij de kaas. Onze pubers die kritisch kunnen zijn hebben genoten. Team le Beau top zaak
M B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
echt GEWELDIG gegeten ! helemaal top ! er word erg verassend met combinaties gewerkt, ieder gerecht met veel zorg, liefde en passie gemaakt.
ook gerechten die je niet zo gauw zo proberen maar hier nodigden het echt uit om het te proberen, onbekende vlees en vis soorten.
we hebben echt nog nooit ergens zo lekker, smaakvol verassend gegeten.
Nimra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten (dit keer met ander gezelschap) Als je buiten staat verwacht je niet dat het er binnen zo uit ziet! Überhaupt valt het restaurant niet-echt op!! Totdat je binnenstapt en de warmte en gastvrijheid je tegemoet komt! Wat een gezellig, modern, mooi en lekker restaurant! (Met een open keuken) We hadden gekozen voor de culinaire marathon + wijn arrangement (echt een aanrader). De bediening is top en weet waar het over gaat, uitleg over de gerechten en de wijnen zijn uitstekend! De opmaak: een kunstwerk op je bord en een genot in je mond!! Kortom Top, we komen zeker snel weer terug.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wederom gegeten in dit voortreffelijke restaurant, dit keer met sterrenrestaurant-kenners als gast. Er was een vegetariër, een koemelk-intolerantie en schelp- en schaaldier-allergie. Alle gerechten werden hier prima op aangepast. Mooie schilderijtjes op het bord met een geweldige smaakcombinatie. De uitgelezen wijnen maakten het af. Ook onze gasten waren onder de indruk van dit restaurant, de goede keuken, vriendelijke bediening en aangename sfeer. Voor hen ook voor herhaling vatbaar....
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De marathon uitgezeten, en die finish was niet moeilijk om te bereiken. Heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen en goede uitleg over de wijnen. Leuk concept met echte medaille achteraf. Echte passie vanuit zowel de keuken als de bediening. Enige verbeterpunt dat ik zou kunnen bedenken is dat de uitleg van de gerechten af en toe iets te gehaast verteld werd en het daardoor wat onverstaanbaar was. Prijs-kwaliteit verhouding is super!
Robert.stienen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De Marathon gedaan. Fantastische gerechten met uitstekende bijpassende wijnen. Smaaksensatie ten top. Voor herhaling vatbaar!
Thijs_vdn .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaterdagavond een 4-gangen menu gegeten bij dit leuke restaurant.
Het eten was heerlijk, we kregen extra amuses en een heerlijk apperatief, en onze avond van bijna 4 uur was geen moment vervelend.

De bijpassende wijnen (ook het BOB-arrangement) was heerlijk, met goede, humorvolle uitleg van de gastheer.
De gastheer zijn we overigens op het laatst vergeten persoonlijk te bedanken, dus bij deze.
De volgende keer dat wij vanuit Brabant naar Goes reizen komen we zeker een keer terug.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Groots Genieten in Goes! Op een plek waar je dit niet verwacht

We beginnen deze prachtige avond met een heerlijke Gin tonic voor mij en een prachtig cocktail/huis-aperitief van watermeloen en cava voor m'n vrouw.

Het valt ons al direct op dat het op een doordeweekse dag lekker gevuld zit bij Le Beau dat moet een goed teken zijn.

We krijgen de kaart terwijl we ondertussen heerlijke olijven aan het prikken zijn... De dame die ons de kaart geeft verteld ons over hun "culinaire marathon" maar je kan ook een 3 of 4 gangen menu kiezen zelf samenstellen.

Ivm dat we vanavond nog een feestje hebben besluiten we om voor het 3-gangen menu te gaan (zonder dessert dat kan dus ook gewoon). Ik gamba's met spek, garnalen soep, en diamanthaas, m'n vrouw heilbot met garnalen ook de garnalen soep en kabeljauw. Beide nemen we een Bob wijn arrangement.

We zijn aangenaam verrast want ze komen ook nog met verschillende amuses! Waar zie je dat nou nog? De ene zal zeggen wat ouderwets maar wij kunnen het zeker waarderen. Glaasje gevuld met een frisse salade van komkommer in het zuur en geroosterde paprika met geitenkaas en zeekraal... Excellent!!!!

De gerechten zijn stuk voor stuk prachtig opgemaakt met leuke grappige bloemetjes takjes en crumbletjes. Het zit hem niet alleen in de opmaak maar gelukkig ook in de smaak! Alle gerechten hebben ons stuk voor stuk uitstekend gesmaakt, ook die leuke extraatjes kunnen wij erg waarderen!

De wijnen die geschonken worden door de gastheer combineren uitstekend bij de gerechten, met een leuke uitleg over de wijnen de streek en de druiven. prachtig.

Het valt ons op ondanks dat het druk? is dat het rustig is... De keuken is open maar bijna niet te horen. In de bediening merk je dat iedereen z'n eigen taak heeft. Er is rust dat merk je. Iedereen is relaxed!

We sluiten de avond af met een koffie en de rekening. Bij de koffie krijgen we nog wat lekkere bonbons, makarons en een dessert amuse?!?! We hebben geen dessert besteld maar ze willen ons niet naar huis laten gaan zonder zoetje!

Wij komen zeker terug maar dan voor de culinaire marathon, hier val je echt met je neus in de....

Lekkertje40 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mij viel op dat er nieuwe gezichten aan het werk waren bij mijn favoriete restaurant. Daar is het niet minder van geworden: dienstbaarheid en service top! Borden qua opmaak onovertroffen, vind ik. Nog steeds . De smaakkeuzes en kruiden zijn apart : ras el hanout ken ik, maar za'atar ? Soep en saus aan tafel geschonken in een mooi opgemaakt bord. Een soep in een wijnkelk met parmezaanroom? Een vondst! Tot gauw.
Headezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ik ben hier al eerder geweest maar heb me eens laten verleiden tot een culinaire marathon . Niet een beproeving , zoals bij een echte marathon, maar wel veel te proeven. Mooie creaties met somtijds gekke smaakcombinaties deden mij wel eerder verbazen hier. In goede zin dan. Bediening is ook van een andere orde: hier wordt je avondvullend in de watten gelegd . Die plekjes zijn schaars. Helaas. Een avond lang genieten en waar voor je geld , want: niet duur ! Topzaak.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten we hadden een groupon deal voor 4 personen. Het eten is heel goed en de bediening ook. Ikzelf vind het erg lang duren eer je een gang krijgt. Maar dat is persoonlijk.
We gaan beslist nog eens als er weer een social of groupon deal komt.
CeDi .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was onze eerste keer dat we bij Le Beau kwamen eten. We hebben heerlijk gegeten, en hebben gekozen voor de 4 gangen. Je kunt deze zelf samenstellen, dus als je 4 voorgerechten wilt kan dit. Alles was even heerlijk. De bediening is erg vriendelijk en heeft ook tijd voor een praatje wat ikzelf toch wel belangrijk vind.

De ambiance is ook erg gezellig, je zit echt op je gemak. Geen last van mensen te dicht naast je.
In de toiletten hangt ook een fijne sfeer en er staan proefflesjes parfum om te proberen. Dus iedereen komt heerlijk ruikend uit de toiletten.

Een minpunt, maar daar kan het restaurant niets aan doen, zijn de mensen die tussen de gangen door precies in het deurgat gaan staan roken. De rook dwarrelt zo naar binnen. Ik maakte er terloops een opmerking van tegen mijn tafelgenoten en de dame van de bediening liep regelrecht naar de betreffende rokers. Dat er toch een in het deurgat bleef staan roken was dan ook niet haar schuld.

Verder alleen maar dikke complimenten, wij komen zeker terug!!
WGEredivisie01Gboon2 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima gerechten, goede service en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit was ook in balans.
Kennis en uitleg van bediening inzake wijnen en eten optimaal.
Bas511 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prima gerechten vinden alle 4 personen. Hele enthousiaste bediening, wat een gevoel geeft, dat je echt te gast bent. Het is ook gezellig zitten, maar de ruimte is wat klein.