Over het restaurant Le Beau

Culinaire verwennerij in het sfeervolle Goes

Warme gastvrijheid, seizoensproducten uit de regio en een eigenwijze mediterrane knipoog. Dit zijn de ingrediënten waar Le Beau dagelijks zijn gasten mee verwent. Een culinair toevluchtsoord op loopafstand van de Grote Markt in het middeleeuwse stadje Goes.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Beau

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Mariette H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk met vieren gegeten. Het wijn arrangement was ook fantastisch. De fles werd op tafel achtergelaten dus had je nog zin in wat wijn kon je zelf bijschenken. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Beste Mariette Heeskkers,

Leuk om te lezen dat u zo heeft genoten in ons restaurant! En dat u ons restaurant beoordeeld heeft met een 9.5/10 dit zijn cijfers waar wij als team Le Beau erg vrolijk van worden.

Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet,

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hadden het marathon-menu, hartstikke leuk en lekker! Een avondvullend programma....HEERLIJK!
Goede kwaliteit eten en we kregen uitleg van de bijpassende wijnen. Personeel was ook heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaat.

Beste Janny Hage,

Bedankt voor u recensie op iens.nl, Leuk om te lezen dat u ons het prachtige cijfer 9/10 geeft, dit tovert bij heel team Le Beau een glimlach op het gezicht. Wij hechten veel waarde aan gastvrijheid en de beleving.

Wij kijken uit naar de volgende keer dat u Le Beau weer bezoekt.

Met Culinaire groet,

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was heerlijk. De sfeer was uitstekend en de bediening was goed.
Zeker voor herhaling vatbaar. Ook een aanrader voor iedereen.
Beste Peter L,
<br />
Bedankt voor u recensie op Iens.nl, wij hechten veel waarde aan de reacties van onze gasten! deze recensie tovert een glimlach op het gezicht van heel ons team.<br />
<br />
Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen!<br />
Culinaire groet,<br />
S K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is echt een feestje om bij Le Beau te eten! Heerlijk eten, leuke uitleg over de gerechten en wijnen door een goede gastheer! Zeker aan te bevelen voor een avondje uit!
Beste S K,<br />
<br />
Leuk dat u een recensie heeft geschreven op Iens.nl, Wij als Team Le Beau worden erg vrolijk van dit soort mooie cijfers 9,5/10<br />
<br />
Eten bij Le Beau moet een feestje zijn! Wij vinden het fijn om te lezen dat dit gelukt is...<br />
<br />
Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen.<br />
Gastvrije groet,<br />
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Nav Social Deal gereserveerd. De gerechten waren goed verzorgd, tussendoor kleine hapjes die overigens niet berekend werden. Personeel is niet onvriendelijk maar kan wat mij betreft wat persoonlijker zijn en iets meer de tijd voor de gasten nemen. Men begint met het aantrekkelijk aanbieden van een (duur) aperatief, zodat men toch meer kan verdienen aan een gunstige aanbieding, wees hierop berekend! (je kunt ook afslaan..) Ook een glas gewone wijn is prijzig. De porties mochten best iets royaler zijn. Leuk voor 1 keer.
zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
De verwachtingen waren hooggespannen, gezien de recensies. Helaas viel het wat tegen. Eerst de pluspunten: het is erg leuk als je een paar leuke hapjes krijgt, buitenom je menu. Helaas was het eerste hapje wat merkwaardig: een rauwe champignon, of artisjok? Het was nogal hard.... Het menu zelf: de gerechten op zich waren goed bereid, maar niet echt heel apart of bijzonder. En dat is voor mij juist de reden om uit eten te gaan. Verder waren de gerechten klein. Wij zijn geen grote eters, maar hadden echt niet genoeg. Ok;e, je kunt friet bij(!)bestellen, maar we gaan niet uit eten om onze honger te stillen met patat. Verder was het desert wel heel erg klein. Normaliter liggen er quenelles op het bord. Maar deze keuken gebruikt de kleinste meloenbolletjessteker om balletjes, ijs of mousse te scheppen. Ze hoeveelheid was zo klein, dat het er echt een beetje vreemd uitzag, zo aan de rand van het bord. Plus dat je niet goed kon proeven wat het was... na 1 hap was het weg. Vooral dat dessert, deed voor ons de deur dicht. Helaas.
Geachte Zeeuwsvrouwtje,

Bedankt dat u een recensie geschreven heeft op Iens.nl. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten! Graag lezen wij natuurlijk dat u erg leuk en lekker heeft gevonden.

Wij vinden het erg jammer dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Uw opmerkingen en bevindingen zullen we bespreken in ons team, want er is altijd ruimte om te groeien en te verbeteren.

Wenst u nog een keer bij ons te komen eten, vraag bij de reservering dan naar Guus Catsman. Zodat we het volgende diner LeBeau kunnen afsluiten.
Gilly V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het duurde een kwartier voor we de kaart kregen, nadat we er zelf om gevraagd hadden. Waarom niet de kaart bij het opnemen van het aperitief overhandigen? Daarna prima tempo van doorkomen van de verschillende gangen.
Beste Gilly van Osta,

Bedankt voor u recensie op iens.nl. leuk om te lezen dat u uw bezoek bij Restaurant Le Beau met een 9/10 heeft gewaardeerd!

Wij als restaurant hechten veel waarde aan de mening en beleving van onze gasten.

Wij geven onze menukaart altijd 10 a 15 min na het aperitief, dit om onze gasten even te laten acclimatiseren in ons restaurant. Zodat gasten kunnen genieten van het bijpassende aperitiefhapjes alvorens we beginnen aan amuses en het diner.

Hopende u vraag voldoende te hebben beantwoord.

Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer te mogen ontvangen in ons restaurant.

Met gastvrije groet,

Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten bij Le Beau. Het eten was heerlijk en de bijpassende wijn was dat ook elke keer weer. De uitstraling was fijn en de bediening top. Mocht u voor een zeer schappelijke prijs uitstekend willen eten in goes dan is le Beau echt een aanrader!
Beste Jan-Peter Wisse,

Bedankt voor u recensie op iens.nl, dit tovert bij heel team Le Beau een glimlach het gezicht. Wij hechten veel waarde aan gastvrijheid en de beleving.

Wij kijken uit naar de volgende keer dat u Le Beau weer bezoekt.

Met Culinaire groet,

Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten vanavond. De gerechten waren super en ook de bijpassende wijn smaakten heerlijk. Daarbij zaten we heerlijk en werden we uitmuntend bediend. Wanneer u van plan bent heerlijk te eten voor een schappelijke prijs is Le beau echt een aanrader.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
personeel erg beleefd en gaf goed uitleg over de gerechten, eten was prima smaakte uitstekend was wel erg donker je had moeite met de kaart te lezen, wij zaten dan ook in een hoekje zonder raam
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer prettige ambiance, vriendelijke vlotte bediening en fijne gerechten met een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Zeer de moeite waard. Het enige minpuntje is dat het restaurant niet echt in het stadscentrum is gelegen.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gelukkig was er nog een tafeltje voor 4 vrij op de tweede avond van de ultra culinaire marathon (12 gangen!) op 26 november j.l. Wat een fantastische avond met heerlijke gerechten en bijpassende drankjes. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Hopelijk komt er een vervolg..
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker genoten van het 6.gangen diner. Alle.wensen werden zonder problemen vervuld.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Voortreffelijke bediening en kennis van wijnen. Absolute aanrader.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het enige minpuntje was, de te lange uitleg over eten en wijn, want aan het eind van het verhaal weet je niet meer wat er eigenlijk allemaal op je bord ligt. Maar het is een echte aanrader, heerlijk gegeten.
Wanda C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren genoten van de Ultra Culinaire Marathon. Heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen en bieren. Het was een top avond met gastheren en dames die oog voor detail hebben. We komen zeker nog eens terug.
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooie smaakvolle en verfijnde gerechten. Ook leuk dat wij 2 amuzes en een dessert amuze kregen. De bediening was erg vriendelijk, en wist alles te vertellen over zowel de gerechten als over de wijnen. Een aanrader.