Over het restaurant Le Beau

Culinaire verwennerij in het sfeervolle Goes

Warme gastvrijheid, seizoensproducten uit de regio en een eigenwijze mediterrane knipoog. Dit zijn de ingrediënten waar Le Beau dagelijks zijn gasten mee verwent. Een culinair toevluchtsoord op loopafstand van de Grote Markt in het middeleeuwse stadje Goes.

Glas champagne

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Le Beau

Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een hele lekkere culinaire ervaring.
nancy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
super leuke zaak. Heerlijk gegeten. vriendelijke bediening en ontvangst. Hier omen we zeker nog vaker!
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
het was een fantastisch restaurant, hele fijne bediening, je wordt echt op je gemak gesteld.
hele rustige sfeer. In een woord geweldig
Wiet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed verzorgd gebalanceerd 3 gangen menu met perfect passend wijnarrangement. Hooguit wat kleine porties maar erg lekker. Gastvrije attente enthousiaste bediening terecht trots op hun product. Fijne relaxte ambiance. Gezien kwaliteit redelijke prijsstelling.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk culinair genoten
gwendolien .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
wederom super lekker gegeten bij restaurant Le Beau. Is elke keer weer een genot. Complimenten voor het hele team, je mag als eigenaar van dit restaurant echt in je handen klappen met zulke medewerkers. zo gedreven en met liefde voor het vak. terecht al jaren een iens topper!
Annemie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Alles was super!!!!
Hartelijk dank voor de heerlijke gerechten en super service!
Carolijn N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was weer een feest! De gerechten zijn heerlijk en fijn van smaak. De gastheer Guus weet het allemaal goed te benoemen en de wijnen die erbij worden geschonken kloppen er absoluut bij. Naast het heerlijke diner is de ontvangst van de gastheer en gastvrouw !perfect. Bedankt
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
de maaltijd voldoet aan de door ons gestelde verwachting het toetje was verrassend.
als de reservering wel goed word doorgegeven zullen wij Le Beau bij onze kennissen aanbevelen.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren hier gegeten met 6 personen waarvan 2 jonge kinderen 5 en 6. Mijn dochter mag geen suiker en daar werd voortreffelijk rekening mee gehouden! Het zijn vriendelijke mensen, erg gastvrij. Het eten was was heerlijk. De kinderen mochten nog in de keuken helpen hun eigen ijsje klaar te maken en kregen een feestelijke presentatie.
Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt Le Beau voor het heerlijke avondje.
bas511 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bijzondere voorgerechtjes, lekkere wijnen, mooi opgemaakte hoofdgerechten, lekker kaasplankje als dessert, kortom heerlijk gegeten. Vlotte bediening met uitleg over de gerechten. Nodigt uit tot herhaling!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eerste keer gegeten bij Le Beau. Een waar culinair genot in een prachtig kader en uiterst vriendelijk parsoneel die perfect weten waar ze mee bezig zijn. We hebben enorm genoten en heel lekker gegeten. Hier komen we zeker terug!!!!
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Le Beau. Meerdere keren al geweest, maar toch elke keer weer opnieuw verrast worden! Van amuse tot aan het dessert, alles dik in orde, in 1 woord: heerlijk. Maar ook de bediening, uitstekend, oog voor detail. In het bijzonder complimenten voor gastheer Guus, wat een (wijn)kennis! Ga zo door team Le Beau en tot de volgende keer!!
Ingmar B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na veel positieve verhalen van anderen zijn we hier eindelijk eens zelf gaan eten. Prima ervaring! Goede gerechten, attente en vriendelijke bediening. De sommelier moet even wat loskomen, maar weet het mooi te brengen. Hij is overigens niet zuinig met het wijnarrangement wat we bij de Culinaire Marathon hebben besteld... als je wijn eerder op is dan je gerecht vult hij je glas gewoon weer bij. We hebben daardoor veel te veel wijn op, maar dat is natuurlijk ook onze eigen schuld. Gelukkig zijn we op de fiets. Het gebouw oogt van buiten niet erg veelbelovend, maar binnen merk je daar gelukkig niets meer van. De akoestiek is wel heel fijn: je hebt niet het gevoel dat je gedempt moet praten, maar het is totaal niet rumoerig. Kortom: niet het goedkoopste restaurant in Goes, maar beter dan sommige duurdere collega's! Aanrader, we komen zeker nog eens terug.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Na vele goeie recensies waren de verwachtingen hooggespannen en eerlijk de service en decor waren top. Het eten zag er top, maar qua smaak viel het mij wat tegen. Ik kreeg het idee dat het uiterlijk en manier van serveren meer aandacht krijgt dan de smaak. Met name bij de voorgerechtjes vond ik dit, het dessert was heerlijk.
Mariette H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk met vieren gegeten. Het wijn arrangement was ook fantastisch. De fles werd op tafel achtergelaten dus had je nog zin in wat wijn kon je zelf bijschenken. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Beste Mariette Heeskkers,

Leuk om te lezen dat u zo heeft genoten in ons restaurant! En dat u ons restaurant beoordeeld heeft met een 9.5/10 dit zijn cijfers waar wij als team Le Beau erg vrolijk van worden.

Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet,

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hadden het marathon-menu, hartstikke leuk en lekker! Een avondvullend programma....HEERLIJK!
Goede kwaliteit eten en we kregen uitleg van de bijpassende wijnen. Personeel was ook heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaat.

Beste Janny Hage,

Bedankt voor u recensie op iens.nl, Leuk om te lezen dat u ons het prachtige cijfer 9/10 geeft, dit tovert bij heel team Le Beau een glimlach op het gezicht. Wij hechten veel waarde aan gastvrijheid en de beleving.

Wij kijken uit naar de volgende keer dat u Le Beau weer bezoekt.

Met Culinaire groet,

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was heerlijk. De sfeer was uitstekend en de bediening was goed.
Zeker voor herhaling vatbaar. Ook een aanrader voor iedereen.
Beste Peter L,
<br />
Bedankt voor u recensie op Iens.nl, wij hechten veel waarde aan de reacties van onze gasten! deze recensie tovert een glimlach op het gezicht van heel ons team.<br />
<br />
Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen!<br />
Culinaire groet,<br />