Over het restaurant Le Beau

Culinaire verwennerij in het sfeervolle Goes

Warme gastvrijheid, seizoensproducten uit de regio en een eigenwijze mediterrane knipoog. Dit zijn de ingrediënten waar Le Beau dagelijks zijn gasten mee verwent. Een culinair toevluchtsoord op loopafstand van de Grote Markt in het middeleeuwse stadje Goes.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Beau

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren hier gegeten met 6 personen waarvan 2 jonge kinderen 5 en 6. Mijn dochter mag geen suiker en daar werd voortreffelijk rekening mee gehouden! Het zijn vriendelijke mensen, erg gastvrij. Het eten was was heerlijk. De kinderen mochten nog in de keuken helpen hun eigen ijsje klaar te maken en kregen een feestelijke presentatie.
Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt Le Beau voor het heerlijke avondje.
bas511 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bijzondere voorgerechtjes, lekkere wijnen, mooi opgemaakte hoofdgerechten, lekker kaasplankje als dessert, kortom heerlijk gegeten. Vlotte bediening met uitleg over de gerechten. Nodigt uit tot herhaling!
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Le Beau. Meerdere keren al geweest, maar toch elke keer weer opnieuw verrast worden! Van amuse tot aan het dessert, alles dik in orde, in 1 woord: heerlijk. Maar ook de bediening, uitstekend, oog voor detail. In het bijzonder complimenten voor gastheer Guus, wat een (wijn)kennis! Ga zo door team Le Beau en tot de volgende keer!!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eerste keer gegeten bij Le Beau. Een waar culinair genot in een prachtig kader en uiterst vriendelijk parsoneel die perfect weten waar ze mee bezig zijn. We hebben enorm genoten en heel lekker gegeten. Hier komen we zeker terug!!!!
Ingmar B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na veel positieve verhalen van anderen zijn we hier eindelijk eens zelf gaan eten. Prima ervaring! Goede gerechten, attente en vriendelijke bediening. De sommelier moet even wat loskomen, maar weet het mooi te brengen. Hij is overigens niet zuinig met het wijnarrangement wat we bij de Culinaire Marathon hebben besteld... als je wijn eerder op is dan je gerecht vult hij je glas gewoon weer bij. We hebben daardoor veel te veel wijn op, maar dat is natuurlijk ook onze eigen schuld. Gelukkig zijn we op de fiets. Het gebouw oogt van buiten niet erg veelbelovend, maar binnen merk je daar gelukkig niets meer van. De akoestiek is wel heel fijn: je hebt niet het gevoel dat je gedempt moet praten, maar het is totaal niet rumoerig. Kortom: niet het goedkoopste restaurant in Goes, maar beter dan sommige duurdere collega's! Aanrader, we komen zeker nog eens terug.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Na vele goeie recensies waren de verwachtingen hooggespannen en eerlijk de service en decor waren top. Het eten zag er top, maar qua smaak viel het mij wat tegen. Ik kreeg het idee dat het uiterlijk en manier van serveren meer aandacht krijgt dan de smaak. Met name bij de voorgerechtjes vond ik dit, het dessert was heerlijk.
Mariette H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk met vieren gegeten. Het wijn arrangement was ook fantastisch. De fles werd op tafel achtergelaten dus had je nog zin in wat wijn kon je zelf bijschenken. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Beste Mariette Heeskkers,

Leuk om te lezen dat u zo heeft genoten in ons restaurant! En dat u ons restaurant beoordeeld heeft met een 9.5/10 dit zijn cijfers waar wij als team Le Beau erg vrolijk van worden.

Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet,

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hadden het marathon-menu, hartstikke leuk en lekker! Een avondvullend programma....HEERLIJK!
Goede kwaliteit eten en we kregen uitleg van de bijpassende wijnen. Personeel was ook heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaat.

Beste Janny Hage,

Bedankt voor u recensie op iens.nl, Leuk om te lezen dat u ons het prachtige cijfer 9/10 geeft, dit tovert bij heel team Le Beau een glimlach op het gezicht. Wij hechten veel waarde aan gastvrijheid en de beleving.

Wij kijken uit naar de volgende keer dat u Le Beau weer bezoekt.

Met Culinaire groet,

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was heerlijk. De sfeer was uitstekend en de bediening was goed.
Zeker voor herhaling vatbaar. Ook een aanrader voor iedereen.
Beste Peter L,
<br />
Bedankt voor u recensie op Iens.nl, wij hechten veel waarde aan de reacties van onze gasten! deze recensie tovert een glimlach op het gezicht van heel ons team.<br />
<br />
Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen!<br />
Culinaire groet,<br />
S K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is echt een feestje om bij Le Beau te eten! Heerlijk eten, leuke uitleg over de gerechten en wijnen door een goede gastheer! Zeker aan te bevelen voor een avondje uit!
Beste S K,<br />
<br />
Leuk dat u een recensie heeft geschreven op Iens.nl, Wij als Team Le Beau worden erg vrolijk van dit soort mooie cijfers 9,5/10<br />
<br />
Eten bij Le Beau moet een feestje zijn! Wij vinden het fijn om te lezen dat dit gelukt is...<br />
<br />
Wij kijken uit naar de volgende keer om u te mogen ontvangen.<br />
Gastvrije groet,<br />
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Nav Social Deal gereserveerd. De gerechten waren goed verzorgd, tussendoor kleine hapjes die overigens niet berekend werden. Personeel is niet onvriendelijk maar kan wat mij betreft wat persoonlijker zijn en iets meer de tijd voor de gasten nemen. Men begint met het aantrekkelijk aanbieden van een (duur) aperatief, zodat men toch meer kan verdienen aan een gunstige aanbieding, wees hierop berekend! (je kunt ook afslaan..) Ook een glas gewone wijn is prijzig. De porties mochten best iets royaler zijn. Leuk voor 1 keer.
zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
De verwachtingen waren hooggespannen, gezien de recensies. Helaas viel het wat tegen. Eerst de pluspunten: het is erg leuk als je een paar leuke hapjes krijgt, buitenom je menu. Helaas was het eerste hapje wat merkwaardig: een rauwe champignon, of artisjok? Het was nogal hard.... Het menu zelf: de gerechten op zich waren goed bereid, maar niet echt heel apart of bijzonder. En dat is voor mij juist de reden om uit eten te gaan. Verder waren de gerechten klein. Wij zijn geen grote eters, maar hadden echt niet genoeg. Ok;e, je kunt friet bij(!)bestellen, maar we gaan niet uit eten om onze honger te stillen met patat. Verder was het desert wel heel erg klein. Normaliter liggen er quenelles op het bord. Maar deze keuken gebruikt de kleinste meloenbolletjessteker om balletjes, ijs of mousse te scheppen. Ze hoeveelheid was zo klein, dat het er echt een beetje vreemd uitzag, zo aan de rand van het bord. Plus dat je niet goed kon proeven wat het was... na 1 hap was het weg. Vooral dat dessert, deed voor ons de deur dicht. Helaas.
Geachte Zeeuwsvrouwtje,

Bedankt dat u een recensie geschreven heeft op Iens.nl. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten! Graag lezen wij natuurlijk dat u erg leuk en lekker heeft gevonden.

Wij vinden het erg jammer dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Uw opmerkingen en bevindingen zullen we bespreken in ons team, want er is altijd ruimte om te groeien en te verbeteren.

Wenst u nog een keer bij ons te komen eten, vraag bij de reservering dan naar Guus Catsman. Zodat we het volgende diner LeBeau kunnen afsluiten.
Gilly V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het duurde een kwartier voor we de kaart kregen, nadat we er zelf om gevraagd hadden. Waarom niet de kaart bij het opnemen van het aperitief overhandigen? Daarna prima tempo van doorkomen van de verschillende gangen.
Beste Gilly van Osta,

Bedankt voor u recensie op iens.nl. leuk om te lezen dat u uw bezoek bij Restaurant Le Beau met een 9/10 heeft gewaardeerd!

Wij als restaurant hechten veel waarde aan de mening en beleving van onze gasten.

Wij geven onze menukaart altijd 10 a 15 min na het aperitief, dit om onze gasten even te laten acclimatiseren in ons restaurant. Zodat gasten kunnen genieten van het bijpassende aperitiefhapjes alvorens we beginnen aan amuses en het diner.

Hopende u vraag voldoende te hebben beantwoord.

Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer te mogen ontvangen in ons restaurant.

Met gastvrije groet,

Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten bij Le Beau. Het eten was heerlijk en de bijpassende wijn was dat ook elke keer weer. De uitstraling was fijn en de bediening top. Mocht u voor een zeer schappelijke prijs uitstekend willen eten in goes dan is le Beau echt een aanrader!
Beste Jan-Peter Wisse,

Bedankt voor u recensie op iens.nl, dit tovert bij heel team Le Beau een glimlach het gezicht. Wij hechten veel waarde aan gastvrijheid en de beleving.

Wij kijken uit naar de volgende keer dat u Le Beau weer bezoekt.

Met Culinaire groet,

Jan-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben echt genoten vanavond. De gerechten waren super en ook de bijpassende wijn smaakten heerlijk. Daarbij zaten we heerlijk en werden we uitmuntend bediend. Wanneer u van plan bent heerlijk te eten voor een schappelijke prijs is Le beau echt een aanrader.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
personeel erg beleefd en gaf goed uitleg over de gerechten, eten was prima smaakte uitstekend was wel erg donker je had moeite met de kaart te lezen, wij zaten dan ook in een hoekje zonder raam
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer prettige ambiance, vriendelijke vlotte bediening en fijne gerechten met een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Zeer de moeite waard. Het enige minpuntje is dat het restaurant niet echt in het stadscentrum is gelegen.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gelukkig was er nog een tafeltje voor 4 vrij op de tweede avond van de ultra culinaire marathon (12 gangen!) op 26 november j.l. Wat een fantastische avond met heerlijke gerechten en bijpassende drankjes. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Hopelijk komt er een vervolg..