Le Beau Geste

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg rumoerig
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten op een zaterdagavond.
Toen we aankwamen was het qua drukte goed te doen. Het tafeltje was voor 3 personen iets aan de kleine kant, maar we hebben niets van tafel gestoten o.i.d.

De tafelgenoten hadden een mengeling van bordjes en gerechten à la carte. Voor mij is een dergelijk systeem ideaal, omdat ik heel vaak een bij een heel bord als hoofdgerecht de helft moet laten staan omdat ik het niet meer op kan.
De uiensoep was voortreffelijk (vaak is deze in restaurants héél erg zout!) en de andere voorgerechten vielen ook bijzonder in de smaak.
Het personeel was uitermate vriendelijk en servicegericht.
Kalfslever en zeetong als hoofdgerecht en ik had 2 bordjes. Beide hoofdgerechten waren héérlijk bereid. Ik had een bordje hertenbiefstuk en spaanse gehaktballetjes. De hertenbiefstuk was lekker (eigenlijk vooral het witte groentenprutje wat eronder lag!!) maar de gehaktballetjes vond ik een beetje teleurstellend. Ik hou er meer van als gehaktballetjes los gedraaid zijn en niet zo strak dat het op mmm van mora lijkt. En het sausje kan ik eerlijk gezegd zelf lekkerder maken (er hoort toch sherry in de tomatensaus bij albondigas??).
Maar okee... op een hele kaart kan je nooit álles precies in de smaak vallen!! Ik zat helaas al vol, anders had ik graag wat van de andere bordjes geprobeerd (het zag er lekker uit allemaal wat er op stond!).

De desserts vielen ook in de smaak.. helaas had ik hier zelf geen plek meer voor, maar gelukkig hadden ze wel verse muntthee :)

Dus eten, decor en personeel dik in orde en ook zeker op het lijstje om hier nog eens terug te komen met een ander gezelschap.

Twee minpuntjes:
De lucht-toevoer (?? hoe noem je dat?) .. het was er erg warm en erg benauwd aan het eind van de avond. Toen we buiten kwamen waren we echt blij dat we een hap verse lucht binnen kregen!
En in de loop van de avond werd het (haha ws na meerdere alcoholische versnaperingen) op een gegeven moment zo rumoerig dat wij af en toe ons gesprek moesten staken omdat we elkaar niet meer konden verstaan. Kan toeval zijn natuurlijk, maar heb het toch een beetje als storend ervaren dat er zó veel lawaai om ons heen was.
Elmar84 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
uitermate vriendelijke, niet opdringerige en oprecht geinteresseerde bediening! Zat goed vol vooral voor een doordeweekse dag. Eten laat soms iets te lang op zich wachten.. en mag wat minder "taai" maar dat is dan ook het enige puntje van aandacht. Zeker een aanrader!
JohnBoyWatson .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We hebben met gezelschap van 7 personen bordjes gegeten, kleinere hapjes a 4,95. We zaten buiten.
De kwaliteit wisselde per gerecht, maar was al met al wel redelijk. De een sprak het concept meer aan dan de ander (mij niet zo). We hadden aan 4 porties p.p. genoeg. Met een toetje erbij zit je ong op 25,- p.p. aan kosten voor het eten, excl. drank.
We bestelden 2 portie frites erbij, a raison van 3,50 per stuk, en kregen 2 kleine puntzakjes. Op onze opmerking dat dit wel erg weinig waar was voor je geld werd gemeld dat het aan de baas zou worden doorgegeven...
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
‘Mijn vrouw is met een natte vinger te lijmen,’ zei mijn vader zaliger wel eens. Het hield in dat mijnmoeder makkelijk over te halen was tot het een of ander. En bloed kruipt waar het niet gaan kan: ik ben er net zo een getrouwd. En dus schoven we onverwachts aan bij Le Beau Geste. We zijn vroeg en zitten dus in de eerste ‘shift’. Het tafeltje bij het raam mogen we na enig ‘onderhandelen’ arresteren van de vriendelijke jonge gerant.
De inrichting van Le Beau Geste is rustig, traditioneel en verzorgd. Parkeren is gratis maar wel tot twee uur beperkt op straat of in/op de parkeergarage waar het etablissement op uitkijkt.
We beginnen met een voortreffelijk broodje smeersels. De prima rode huiswijn doet net geen 20 euro de fles. De keuken biedt meestal verrassende gerechten die zoals gewoonlijk bij je tafel vol enthousiasme gedeclameerd worden door diezelfde jonge gerant. Hij heeft er zichtbaar plezier in.
Vooraf neem ik de gerookte lamsham en bij mijn vrouw valt de keuze de gamba’s. Wederom: helemaal niks mis mee.
De hoofdgerechten bestaan voor ons uit de zalmfilet (een hele fikse moot!) en de diamanthaas. De gerechten zijn prima - zeker voor het bedrag dat men er voor vraagt.
Klein minpuntje is de overijverigheid waarmee de wijn wordt bijgeschonken. Wij zijn redelijk geoefende eters/drinkers en hebben een feilloze timing qua wijnconsumptie ontwikkeld en dat wordt wreed verstoord als men continue je glas blijft bijvullen. Daarbij hebben mijn vrouw en ik een iets ander tempo van drinken, zodat wij onze hulpvaardige gerant nadrukkelijk verzochten niet meer bij te schenken. Hij was er zichtbaar een beetje ontdaan van, de lieverd…
Het toetje is deze keer een ‘Bountybol’. Wie de repen kent, weet wat men zich dan mag voorstellen en het is inderdaad een heerlijkheid.
Tevreden rekenen we af en als de rekening ook nog eens keurig binnen de perken blijft gaan we voldaan huiswaarts. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het leek me een leuk concept met de verschillende bordjes, maar in de praktijk viel het mij wat tegen. De bordjes zitten een beetje tussen een gerecht en een tapas in. Echt "samen" eten zoals bij tapas/mezze van de bordjes lukte niet , na drie zat ik vol net als bij een "gewoon" drie gangengerecht.
Eten was wel lekker: niet bijzonder maar prima te doen.

Op tijd eten blijf ik een vervelend concept vinden. Zes uur aan tafel en om 20:00 uur verplicht ruimte maken voor de volgende gasten.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Het voor-en nagerecht uitstekend: gamba's perfect. Bospaddenstoelensoep goed. Hoofdgerecht diamanthaas een teleurstelling, taai en dus moeilijk snijdbaar. Jammer, immers het hoofdgerecht moet ook een feestje zijn.

Klaas Visser, Voorburg
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Weer super gegeten bij Le Beau Geste. Alle gerechten waren zeer smaakvol, ruim voldoende en leuk opgemaakt en ondanks dat we in de "serre" zaten kwam de bediening herhaaldelijk checken of alles naar wens was. En dat voor die prijs! Wederom absoluut voor herhaling vatbaar.
ManoukW .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met mijn ouders als bedankje naar dit restaurant geweest. Gelukkig konden we hier nog reserveren, want het zat aardig vol.
Le Beau Geste bestaat al lang in Huizen, maar heeft de laatste jaren een verandering doorgemaakt. Wat mij betreft is het eten nog altijd even lekker en merk je dat er leuk wordt gespeeld met smaken. Nadeel vind ik persoonlijk de twee eet rondes. Doordat een grote groep mensen het restaurant moet verlaten en een ander deel juist aankomt ontstaat er bij de deur een opstopping. Wellicht kan hier een oplossing voor bedacht worden.
Wat jammer was , was de tafel die wij kregen. Deze viel deels in het looppad en daar gingen we niet mee akkoord. Het personeel kon geen oplossing verzinnen waardoor we helaas zelf moesten zoeken welke tafel beschikbaar is. Gelukkig een mooi plekje kunnen vinden waardoor we de avond gezellig konden voortzetten. Aan het einde van de avond werd ons nog een drankje van het huis aangeboden voor de problemen. Dit was een lief aanbod, maar helaas wel net iets te laat, omdat we toen al weg wilde. Advies is dan ook dat het personeel soms iets meer vanuit de beleving van de gasten moet denken.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Op 27 december 2015 gaan eten in Beau geste: grote teleurstelling! De "bordjeskaart" geminimaliseerd tot zeer beperkte keuze. Dan maar de geitenkaasbonbon: "op" (uitverkocht)! De broodjes vooraf met oud wit broodje; dit teruggestuurd, maar even later kwam (zelfde?) broodje opnieuw terug als begeleider bij bordje "kaasfondue". De frietjes waren donkerbruin (waarschijnlijk 3x opnieuw gebakken) en hard. Het bordje met de hertenbiefstuk: vrijwel koud. Het commentaar vanuit de keuken: kan niet anders, anders wordt het te gaar.
We hebben hier vaker gegeten, maar dit was onze laatste keer.
De bijbestelde groene salade was te zielig voor woorden.
Colin B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Leuk sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk en het menu van "kleine bordjes" zorgt voor een goede afwisselende maaltijd voor een kleine prijs. Alles tezamen een echte aanrader!
Eva1973 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het bordjes concept is leuk en niet alleen is de keuze groot, de gerechtjes zijn ook lekker!
Ons gezelschap koos ook uit de andere voor/hoofdgerechten, allemaal naar tevredenheid. De bediening is aardig en attent, heeft alleen minder oog voor de lege borden die wel wat lang bleven staan. Al met al heeft dat onze positieve ervaring niet beinvloed!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Super prijs kwaliteitsverhouding. Gezellig 'huiskamer'restaurant, hele attente bediening en heerlijk eten! Alles klopt en we komen al geruime tijd met grote regelmaat zonder ooit teleurgesteld te zijn! Kortom: een echte aanrader dus. Wel reserveren want de fanclub is inmiddels groot hebben we gemerkt.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Absolute aanrader!
Reserveren:
Van deze tijd; kan via internet of via telefoon. En bevestiging wordt verstuurd. Klasse!
Aankomst/ontvangst:
Zeer prettige ontvangst, rustig, je voelt je echt welkom.
Ambiance:
Gezellige verlichting, fijne tafeltjes en goede plekjes om te zitten. We zaten voorin bij de binnenkomst maar daar was het prima vertoeven.
Eten:
Zalm met heilbot; heerlijk klaargemaakt, frietjes worden apart opgediend.
Porties zijn voldoende groot (niet te klein, niet te groot).

Na het eten:
Geen opdringerige obers, maar bescheiden en erg fijn personeel.
Als je iets niet wilt (nagerecht, koffie), dan ook ok, dat wordt met
een lach geaccepteerd.

Conclusie:
Wij komen hier graag terug; complimenten voor het personeel,
de kok en de ambiance!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Onverwachts met 4 personen in dit restaurant gegeten. De ontvangst en de bediening is hartelijk en plezierig. Alles wordt met een vriendelijk woord en een lach uitgeserveerd. Kwaliteit van het eten is goed. Als voorgerecht kan je kiezen uit verschillende bordjes. Erg origineel. Als je wil kan je ook alleen bordjes bestellen waardoor je een soort Hollandse tapas hebt. Het 3 gangen diner is prima. Vooraf keuze uit de bordjes. Bij het hoofdgerecht wordt heerlijke friet geserveerd en ook de nagerechten zijn heerlijk en origineel. Afgesloten met een heerlijke kop koffie. Ook bij het afrekenen werden we aangenaam verrast. Prima restaurant, zeker een aanrader.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben hier op een zondagavond gegeten, en met het eten was er niets mis. Vooraf carpaccio, hoofdgerecht biefstuk en als toetje chocolade ijs met frambozen. Het was allemaal prima, ook de bediening was aardig maar voor mij toch geen aanrader. Ik zou hier niet meer gaan eten omdat de sfeer tegenvalt en het restaurant zich niet onderscheidt van andere restaurants in de buurt. Ik geef liever iets meer uit voor een extra beleving (dus voor betere entourage en beter eten)
Lancista .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Op 27 augustus werd ik 50 en dit moest groots gevierd worden.Het werd een onvergetelijke avond.Dit is een restaurant waar ze begrijpen waar horeca voor bedoeld is.Denk dat er veel horecagelegenheden zijn die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.Niet alleen het eten maar een vriendelijke bediening en een gezellig decor dragen net zo goed bij aan een mooie belevenis.Mijn vriendin Ellen was eerder die dag gearriveerd om het een en ander aan versiering aan te brengen.Hierbij werd ze geholpen door een vriendelijke medewerkster van de bediening.Er werd bij aanvang een duidelijke uitleg gegeven over het concept van het restaurant.Het hele personeel was ook erg betrokken bij de feestelijke gebeurtenis.Als klap op de vuurpijl kreeg ik het dessert op een wel zeer bijzondere lichtgevende wijze opgediend.
Het eten was voortreffelijk.Ik vroeg me af hoe men zoveel kwaliteit voor zo weinig geld kon bieden.De diamanthaas die ik welldone wilde was perfect.Dit was het beste stuk vlees dat ik ooit opgediend heb gekregen, begeleid door een heerlijke romige pepersaus.
Mensen van Beau Geste, jullie hebben bijgedragen aan een wel hele speciale, gedenkwaardige avond.Hier was iedereen het over eens.We gaan zeker terugkomen.Hulde voor deze fantastische (smaak) sensatie.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij hebben voor het eerst in dit restaurant gegeten. Vooral het bordjes concept is erg leuk. Een heerlijke garnalen cocktail in een heel leuk potje, hoofdgerecht een hele lekkere grote zeetong, als toetje een dame blanche. Het was moeilijk om iets van de kaart te kiezen. Het personeel was super vriendelijk , zij werken daar al jaren, en dat zegt ook al iets over de samenwerking. Wij komen hier zéker nog een keer terug, en zullen dit restaurant ook aan anderen aanbevelen. Alles ziet er schoon , gezellig en netjes uit. Er heerst een huiselijke sfeer.ik zou geen verbeter punten weten. Ik zou zeggen, tot binnenkort.
Keepet .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Met 6-tal meiden gegeten op een woensdagavond. Iedereen had 3 "bordjes", leuk concept en leuk geprijst. Smaak prima, niks op aan te merken. Zaak zat goed vol, bediening vriendelijk en correct. Met wat lekkers toe al met al een prima avond gehad.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
In het weekend werken ze met twee 'shifts': van 18.00 tot 20.00 uur en vanaf 20.00 uur. Ondanks reservering voor de tweede shift en een goed gevulde zaak konden we toch eerder terecht.
De inrichting van Beau Geste heeft een opknapbeurt gehad en en oogt fris.
We gaan voor de mini-fondue vooraf: heerlijk - al had ik nog wel een extra stukje brood kunnen gebruiken.
Hoofdgerecht de diamanthaas voor mij en twee vissoorten voor mijn tafeldame. Keurig voorzien van garnering en friet met mayo. Beide gerechten zijn culinair gezien niet echt fantasievol, maar verder is er niets op aan te merken!
De huiswijn is prima voor het bedrag dat men er voor rekent. Geen hoogvlieger, maar verder alleszins een prima wijntje.
Ook de Griekse yoghurt met nootjes, blauwe bessen en honing na was voortreffelijk maar weinig fantasievol.
Kortom: een degelijke hap voor een een redelijke prijs. Prima!
Propee .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Geweldig gegeten vanavond! Heerlijk eten en goede huiswijn. Perfecte snelle en uitermate vriendelijke vlotte bediening! eigenaar staat zelf in de keuken en dat proef je! Aanrader