Le Bateau

Kabbelaarsbank 5 3253 ME Ouddorp Nederland Kaart

Over restaurant Le Bateau

Bootjes kijken

De locatie van Le Bateau is grandioos met uitzicht op de haven Port Zélande! Terwijl de kinderen in de speeltuin spelen, is het heerlijk loungen op het terras na een wandeling over de boulevard. Ze bieden een mooie selectie van vlees- en visgerechten naast pizza/pasta. Pal aan het strand is dit ook een hemelse plek voor een bruiloft!

Meer informatie over restaurant Le Bateau

6,9
7,1
7,1
Mo'tje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vooraf een tomaten- en kreeftensoep. Niets mis mee. Wel een enorm chacharijnige ober. We gaven nl aan niet buiten op het terras te willen eten, gezien de harde wind. Het hoofdgerecht, gamba's en kipschotel wederom prima. Maar wat een onvriendelijke bediening.
Advies: geef de bediening een opleiding of stuur ze de laan uit! Klantgericht denken!
Seaquest .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Le Bateau. Deze keer mosselen. Prima bereidt en goed gekruid. Als toetje de overheerlijke crème Brûlée. Op naar de volgende keer.
Bedankt voor de positieve recensie en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Le Bateau.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Tja, wat zal ik zeggen. Het uitzicht op de haven is mooi. Maar daar houd ook alles mee op. Vooraf carpaccio en gerookte zalm met garnalen en gamba's. Of iets wat voor een gamba door moet gaan.
Beide zeer matig gepresenteerd, blaadje sla drie plakken gerookte zalm met wat Hollandse garnalen en twee gebakken garnalen met een beetje dilledressing op een schelpenbordje. Daarbij werd stokbrood met kruidenboter met koelingsmaak geserveerd.
Als hoofdgerecht spare ribs, mosselen, kalfsschnitzel en slibtong. De marinade van de spare ribs was lekker en dat was werkelijk het enige. Het vlees van de spare ribs was vet. De slibtongetjes waren flinterdun en daardoor erg droog en lagen op een prutje doorgekookte groente. De schnitzel was aangebrand en droop van het vet. En bij de bereiding van de mosselen was er iemand in de keuken losgegaan met een pepermolen. De mosselen waren zeer klein. De geserveerde friet was waarschijnlijk gefrituurd in oud vet. De entourage is kantineachtig, evenals de blauwe papieren placemat en het allersimpelste witte servetje. Geen kaarsje aan. Terwijl de zaak binnen redelijk gevuld was. Over de bediening kan ik niet veel zeggen omdat we vijf verschillende mensen aan tafel hebben gehad. Op zich heeft geen van allen iets onvriendelijke gezegd of gedaan. Maar we voelden niks van persoonlijke betrokkenheid tijdens ons verblijf in le bateau. Het dessert hebben we niet meer genuttigd. Voor ons eens maar nooit weer.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Lunch,schitterend uitzicht op de haven van Port Zelande.prima plek. 2 bieren van de tap en lekkere rose `. We hadden de rosbiefclubsandwich en de zalmclubsandwich. Bij beiden was de toast nogal zwart. Ik heb een stuk laten liggen en de heer die af kwam ruimen zag dat en zei dat hij de keuken daarop zou aanspreken. Even later bij het afrekenen vertelde hij dat hij dat gedaan had. Dat vergulde de pil. De sandwich viel me tegen. Wat sla, gerookte zalm en erg veel spek met een wel aardige dressing. Bediening was prima.
Antoinette .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Vorig jaar zijn wij hier ook geweest. Super leuke plek met uitzicht op de bootjes in de jachthaven. Vriendelijke en attente bediening. Ondanks de drukte werden wij toch vlug geholpen. Het eten was heerlijk. Wij hadden de zalm met garnalen als voorgerecht en tournedos en zeetong als hoofdgerecht. Perfect gebakken en vers, dat proef je. Echt een aanrader! Ook de bar op de eerste verdieping was erg gezellig en maritiem.
Rian .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Bediening is snel en vriendelijk en de locatie leuk aan de haven met mooie bootjes.
Brood met kroketten gekozen. Kroketten zijn volgens de menukaart Kwekkeboom, maar smaakten erg vies. Veel te harde buitenkant en brokjes vlees in de kroket die smaakten naar kattenvoer. Eén piepklein verpakkinkje oude mosterd (waar het water uitliep) erbij; dat is onvoldoende voor twee kroketten. Niet voor herhaling vatbaar.
De Kwekkeboom is gevuld met stukjes rundvlees. Wij betreuren het dat er niks gemeld is, opdat wij het op het moment zelf hadden kunnen oplossen. De kroket zelf is een kant en klaar product en de mosterd was niet over datum. Jammer dat wij op 1 kroketje niet voor herhaling vatbaar zijn.
Antoinette .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
We waren weer eens op Marina Port Zélande en hebben gelijk maar iets gegeten bij Brasserie Le Bateau. Wat een leuke en vriendelijke bediening hebben ze daar. Lekkere wijn, heerlijke gerechten. Heerlijke vis en ook voor vegetarisch een goede keus! Als toetje namen wij de koffie Le Bateau, met Bailey's.
Hettyspee .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
We hadden gehoord van de opening van het Pizza&Pasta uitbreiding van restaurant Le Bateau. De kaart is niet al te uitgebreid, maar voorgerecht, hoofdgerecht Pizza of Pasta, en nagerecht. heeft voor ieder wat wils. Wij hadden allemaal verschillende pasta en allemaal heerlijk en smaakvolen met verse produkten. Dit gold ook voor het voorgerecht. Prima bediening. En een prachtig uitzicht vanaf de eerste verdieping over de jachthaven. Het restaurant is licht en gezellig. Kortom, echt een aanrader!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
De locatie is prachtig, gelegen aan de jachthaven van Port Zélande. In maart/april 2012 hebben we er gegeten, het eten was toen matig. De entrecote was te gaar, evenals de garnalen. De bediening mag wat vriendelijker en geïnteresseerder. Toen wij aangaven dat we het plan hadden onze bruiloft hier te vieren en vroegen wat de mogelijkheden waren, werd er gezegd: kijk maar op de website. Dit was voor ons reden om voor een andere locatie te kiezen. Toch in oktober/november nog eens teruggegaan om een hapje te eten en toen was de kwaliteit van de maaltijd iets beter, alhoewel we het vermoeden hebben dat de spareribs al voorgegaard aan het restaurant worden geleverd en alleen nog even worden opgewarmd.
Je kunt er voor een leuk bedrag een menuutje eten. Als je geen zin hebt om zelf te koken is het een leuk alternatief, vooral buiten op het terras is het goed toeven, maar verwacht er geen gerechten op topniveau.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
We komen er minstens eens per jaar om in de buurt te duiken. Vriendelijke bediening. De ene broer had prima sliptongetjes in boter gebakken; zonder poespas, zoals het hoort. De andere broer een malse zalmmoot met garnaaltjes. Geen suf gekookte groenten. Lekker knapperige patat. Serre met uitzicht op jachthaven. Je kan ook loungen op het terras.