Le Bateau

Snellestraat 52 5211 EN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Igor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer gezellig ingericht restaurantje. Hele hartelijke en gezellige bediening. En de halve kreeft en de zeeduivel waren geweldig!
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne gezellige sfeer in leuk ingericht en versierd restaurant, Snel contact met anderen in restaurant. De restaurant eigenaar brengt gezelligheid en bedient vlot alle tafels. Stelt samen met zijn kok de menu's samen. Wij hebben er heerlijk gegeten en genoten, Echtpaar uit Abcoude.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben hier afgelopen zaterdag avond gegeten. Wat een leuke tent! Vrij drukke inrichting en je zit (bij sommige tafels) een beetje op elkaar maar dit heeft ook wel weer een leuke sfeer. Bediening erg aardig en attent. Eten was verrukkelijk! Veel keus en heerlijke gerechten. Complimenten aan de gastheer!
Aanrader!
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het restaurant is niet groot en heeft een typische scheepsinrichting. Misschien ook daardoor is de sfeer gemoedelijk.

Het is lastig kiezen van de uitgebreide kaart. Ik had een trio van lamsvlees. Heerlijk mals en perfect mals. De frites die erbij geserveerd werden waren heerlijk knapperig en vanbinnen goed gaar. Mijn vrouw had een zalmgerecht waar ze ook zeer tevreden over was. Een echte aanrader.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gastvrij ontvangen. Ruime keuze op menukaart en daarbuiten ook nog verschillende gerechten te bestellen buiten de kaart om. Heerlijk gegeten, we komen waarschijnlijk nog eens terug.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Mooi plekje in Den Bosch, lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Werner K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heel erg lekker gegeten.
Prijs kwaliteit van het eten is perfect.
Gaan zeker nog een keertje terug.
Zeer zeker de moeite waard
Sandrie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke,verassende, gerechten. We gaan zeker terug!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Samen met mijn vriend gesmuld van een 6 gangen verrassingsmenu bij le bateau. Voldeed aan alle verwachtingen. Echt een aanrader!!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een verrassingsmenu en we waren zeker verrast. Echt heerlijk. Laat je niet misleiden door het interieur, want de keuken is echt top.
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten buiten de kaart besteld, welke er verzorgd uitzagen. De salade met asperges, paling en huisgerookte zalm, was fris en bijzonder smaakvol. Wagyu entrecote is t lekkerste stukje vlees dat ik tot nu toe ergens gegeten heb. Je krijgt wat je bestelt, dus geen overbodige extras die matig kookwerk verhullen. Aanrader!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Goede sfeer, prettige bediening met gevoel voor humor, verrassend goed en lekker eten. Als je naar de aankleding van het restaurant kijk verwacht je niet deze voortreffelijke kwaliteit van het culinaire eten. EEN ECHTE AANRADER!
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij binnenkomst na een redelijk oke ontvangst en na een drankje te hebben ontvangen, zelf maar na 5 minuten wachten de menukaart gepakt. 2 pannekoeken met kaas en spek besteld en 50!! Minuten gewacht. Toen ze dan eindelijk geserveerd werden lagen de plakken kaas er zo op en totaal niet goed doorgesmolten. Ook het spek was nog rauw en zelfs het pannekoeken beslag was niet goed doorbakken. Alleen een 'sorry' ontvangen en het hele bedrag moeten betalen.Wij komen niet meer terug
Lody B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een prima ambiance. Goed idee van een sharing diner ons attent aangegeven door de gastheer. We hadden aangegeven alleen voor vis te gaan en daar werd prima aan voldaan met 5 kleine gerechten wat bij elkaar een goed uitgebalanceerde maaltijd werd. Enig minpuntje is dat er maar 1 toilet is, maar begrijpelijk omdat de ruimte beperkt is. Verder alleen maar positief.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het personeel was niet vriendelijk, maar de inrichting was erg leuk. Ik vond de hoeveelheid bijgerechten minimaal. Een kleine salade, die je met drie personen moest delen.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Veel te klein en dus ook erg veel lawaai.
Wel lekker maar toch eerder kleine porties.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Kleine gerechten die goed op smaak zijn,
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Lekker, gezellig, ongedwongen. Kortom prima restaurant om 16e verjaardag van onze zoon te vieren. Komen zeker nog eens terug.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima gegeten, alleen het toetje (ijs verassing) stelde niks voor. Dat stopte je in je holle kies. We waren erg vroeg, er was waarschijnlijk een van de dochtertjes van de eigenaar die ons in het begin bediende (jaar of 7). Dat deed ze heel lief, maar kwalitatief is dat natuurlijk wat anders. Voor ons was het geen probleem.