Speciale deals

Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten lekkere , voorgerechten supermalse tournedos , mixen grill met geweldige spare Ribs . En niet te vergeten de heerlijke gamba's en de nagerechten waren ook top.kortom voor herhaling vatbaar.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke avond gehad! Lekker eten, vriendelijke en goed oplettende bediening, goede prijs kealiteit verhouding. Eigenlijk was alles perfect, enige mogelijke verbetering wat ons betreft was 1 gang vlees in het 4-gangen verrassingsmenu ipv alleen vis. Maar goed, de vis die we kregen was hartstikke lekker! Komen zeker noge eens terug.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Een heerlijk plekje in hartje Den Bosch! Of het nou kreeft is, of een tournedo, alles wordt met liefde gemaakt en dat proef je. en mocht er geen cheesecake zijn (aanrader!) Dan is de huisgemaakte chocoladetaart een zeer goed alternatief.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een klein gezellig restaurantje, waar ze heerlijke gerechten hebben en een goede bediening.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gezellig restaurant en leuke bediening. Heerlijk surprise menu gehad.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vind de bediening een beetje te " plakkerig"
Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Er meer van verwacht. Vis als hoofdgerecht was uitgebakken. Twijfelachtig of het vers was. De rekening klopte niet maar werd rechtgezet op vraag. Mooi interieur.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was echt voortreffelijk. Heerlijke avond gehad. Aanrader!
Julliette V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
heerlijk gegeten, goede porties en gastvrije bediening
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het suprise menu, leuke bediening en kok, gezellige sfeer. Gaan we zeker nog vaker komen.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima met zn tweetjes genoten van het lekkere eten en de goede service !
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een zeer interessant tochtje over de Binnendieze aten we hier met z'n vijven. Le Bateau ligt op een goede plaats in het oudere stadsgedeelte, met uitnodigende bankjes ervoor. De inrichting doet de naam ('het schip') eer aan: er waren tal van scheepvaartattributen.
Wij kozen na de prima Chardonnay voor zalm, matelot, kalfstournedos, 'biefstuktrio' en zeebaars. Het werd allemaal leuk opgediend. Dat er geen kraanwater maar alleen Spa verkrijgbaar was, stuitte enkelen flink tegen de borst. De kalfstournedos vond ik verrukkelijk, de zeebaars werd qua smaak als 'zeer vlak' beoordeeld, terwijl dat wel een gerecht buiten de kaart en dus prijziger was. De bediening was prettig.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fijne avond gehad. Heerlijk 5 gangen menu en prima huiswijn.
Voor herhaling vatbaar.
Louw P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben met 5e gegeten en daarbij was er 1 kind. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Ze waren heel lief voor de kleine. Bediening was goed en eten was echt super goed. Veel gerechten buiten de kaart om. Deze waren erg lekker. Prijs kwaliteit is echt netjes. We hadden ook een heerlijke Chileense wijn erbij. Voor herhaling vatbaar.
kees en marieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
gezellig en goed gegeten bij deze gelegenheid, we komen zeker terug.
Igor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten. Prima keuken.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer gezellig ingericht restaurantje. Hele hartelijke en gezellige bediening. En de halve kreeft en de zeeduivel waren geweldig!
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne gezellige sfeer in leuk ingericht en versierd restaurant, Snel contact met anderen in restaurant. De restaurant eigenaar brengt gezelligheid en bedient vlot alle tafels. Stelt samen met zijn kok de menu's samen. Wij hebben er heerlijk gegeten en genoten, Echtpaar uit Abcoude.