Le Bateau

Snellestraat 52 5211 EN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Le Bateau

Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hadden een reservering om 20.30 uur, maar konden pas aan tafel een half uurtje later. Er werd ons gevraagd om bij de buurman, een sportbar, te wachten. Echter, wij komen uit Eindhoven en waren al te vroeg in Den Bosch, dus we zaten al 3 kwartier daar. Plus dan nog eens een half uur. Dat is best wel lang wachten. Het eten was erg lekker, ruime porties. Het is een sfeervol, klein restaurantje, tafels staan allemaal erg krap op elkaar. Uiteindelijk waren we 60 euro pp kwijt, eigenlijk best wel veel voor een soort eetcafé. Maar ondanks de rekening toch een fijne avond gehad.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig klein restaurant waar wij heerlijk gegeten hebben!
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Erg genoten van ons avondje uit met het gezin. lekker eten, gezellig en supervriendelijke bediening.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gisteravond met mijn man en dochter in le Bateau gegeten.
Gezellig, sfeervol resstaurantje.
Prijs/kwaliteitverhouding boven verwachting.Het eten is overheerlijk, gevarrieerd en prachtig opgemaakt .Bediening dik in orde!
We komen hier zeker vaker terug.
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Gezelllige zaak, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Erg lekker en een heel knus restaurant.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Enige wat ik heel jammer vond is dat ze mensen aan de zelfde tafel naast ons zetten. Want offcieel hoor je dat te vragen of mensen dat goed vinden.

Wat wel een heel goed plus puntje was, was de witte chocolade chees cake:). Die was ontzettend lekker.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Zeer lawaaiig, vol, maar kwalitatief goed eten. 3 gangen keuze diner echter nauwelijks een keuze (vis of varken), bediening moest te veel navragen
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We moesten in het sportcafé ernaast wachten tot onze tafel klaar was. Dat duurde even. Verder prima service
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk restaurant. Wij wonen een eindje buiten Den Bosh, maar willen aan dit restaurant de oude Michelin-waardering geven: “vaut le voyage”. Heerlijk gegeten, leuke sfeer,goede bediening.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Kwaliteit was uitstekend. De prijs was aan de hoge kant. Voor deze prijs zijn er veel meer mogelijkheden met betere kwaliteit.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zeer goed gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening, beetje vergeetachtig...hadden fles water besteld. Ook na een aantal keer bediening een wenkje te hebben gegeven, kwamen ze niet naar onze tafel. Toen gewoon zelf gaan vragen. Verder alles prima.
Samho K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
klein, intiem sfeervol restaurant. Verse producten. Snelle bediening
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Met twee van onze kleinkinderen van 10 en 12 jaar hebben we hier gegeten. Heerlijk brood vooraf en vervolgens spare ribs en drie biefstukjes op Japanse wijze; van de laatste hadden we ons iets meer voorgesteld, maar dat lag misschien aan ons verwachtingspatroon. Toch een heerlijk hoofdgerecht gegeten, afgesloten met twee desserts voor de kinderen, ook heerlijk.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Goed eten en vriendelijk bediening in een prettige ambiance.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Mooi sfeerrestaurant. Bediening met aandacht. Het 5-gangen verrassingsmenu smaakte prima en had een mooie variëteit van gerechten en smaken in goede hoeveelheden. We hebben er van genoten.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat op zaterdagavond tafels 2x besproken worden. Als je vroeg bent is het tafelen helaas aan tijd gebonden.