Meer informatie over restaurant Le Bateau

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bateau

patrick D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was verzorgd en lekker. Het wijnaanbod per glas is wel beperkt, jammer. Bediening en sfeer gezellig. Prijs correct.
Jacques T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Een fijn restaurant, leuke ambiance en prima eten.
Dialog Semiconductor
Theeuw W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Veel en erg vriendelijk contact met de mensen. Goed menu en lekkere extra's buiten de kaart. Zeker een aanrader!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Klein restaurant, levendige sfeer, goede bediening en uitstekend eten. Niet de goedkoopste maar absoluut de prijs waard. Het 4-gangen surprisemenu was heerlijk.
Rieky T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Was weer heerlijk eten alleen miste de aanwezigheid van Yves goede bediening vriendelijk personeel ????
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Helaas het eten niet kunnen proeven ; hadden gereserveerd en moesten toch nog half uur wachten in café bij de buren ; personeel vond dit schijnbaar heel normaal : wij zijn naar een ander restaurant gegaan waar we wel welkom waren.
Erwin N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Uitstekend restaurant met een vriendelijke ontvangst, zeer leuke inrichting wat zijn naam eer aan doet.
Menukaart is gevarieerd en alle gerechten gekozen door ons gezelschap waren allemaal subliem.
Bediening is vriendelijke en, ondanks dat het helemaal vol zat, uitstekend. We hebben geen moment het gevoel gehad dat het aan aandacht ontbrak.

Zeker een restaurant om vaker te komen of eens te bezoeken als je in de buurt bent.
Wel reserveren want ze zitten echt altijd vol.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vlek op vlek in deze boot; zeer moeilijk om een glaasje kraanwater te krijgen. Toen mn hoofdgerecht voor mn neus stond kwam de kok me vertellen dat 1 van de 3 vissoorten op mn bord ontbrak (dus te laAt om nog te switchen) en bij de rekening schrokken we ons te pletter; 1 zeetong voor €42,50. Was charmant en transparant geweest om deze prijs vooraf te melden. Zeer klantonvriendelijke reactie op onze opmerking hierover. We zijn katerig de deur uit gegaan om op de hoek bij nomnom de avond met een goed gevoel af te sluiten.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We hadden gereserveerd. Plek aan de bar was daarom zeer teleurstellend. Dit werd ons meegedeeld door een zeer chagrijnige en geïrriteerde serveerster. Erg jammer. Bij je werk als serveerster hoort vriendelijkheid en daardoor voelden wij ons niet welkom. Andere bediening en eten was overigens goed!
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg krappe bedoening en erg op elkaar zitten. Was oude jaarsavond en we wisten dat t druk zou worden, maar ging heel rap allemaal en moesten meteen al inschikken voor er uberhaupt iemand naast ons zat! Bij bestelling gaven ze aan dat er extra gerechten waren die niet op de kaart stonden; maar verrassing bij afrekenen. Prijs was hoog en dat moet je dan toch van te voren even zeggen; nu geen leuke afsluiting!
Jammer, we komen niet meer terug en raden het bij niemand aan!
Listy G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker en ongedwongen gegeten.
Ontspannende sfeer.
Bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eten was zeer matig. Prijs kwaliteit is niet goed.
henk J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Leuke ambiance, goede bediening (vriendelijk en attent), goed eten.
Jeannette van Alst V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk en accuraat. TOP! Het eten was heel lekker. Een aanrader om daar te gaan eten.
Wilhelm van E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
De eerste indruk is goed, alles ziet er heel verzorgd uit. De bediening is aardig en behulpzaam en bij ons zeker niet opdringerig. Ook de kaart ziet er gevarieerd uit, voor een ieder valt er wat te kiezen. Je zou het zo een negen geven! Het eten daarentegen viel mij tegen. De spareribs waren goed gaar, maar het vlees was veel te droog geworden. De frites waren te hard en smakeloos en de mayo beklijfde ook niet. De salade was zeer standaard en de warme groenten te drapering. Je kunt er zeker een goed hapje eten maar kom er niet voor de culinaire verrassing van de week
Bryan A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Enige minpuntje was dat de serveerster vergat te vertellen hoe duur de daghap was (en wij dat ook vergeten waren te vragen). Kleine verassing bij het afrekenen, maar de service was goed en het eten ook.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Er werd een beetje gejaagd aan het eind van de maaltijd omdat er nog andere personen waren ingepland. De tweede sessie. Voelt niet prettig
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Kruidenboter en huiswijn van zeer matige kwaliteit en weinig smakelijk , rest was OK
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fantastisch gegeten. Gerechten bijzonder mooi op smaak en met liefde bereid, dat proefje. Hartelijke en deskundige bediening en de chef komt aan tafel. Top avond, dank je wel !
renske D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke en snelle bediening. We komen hier zeker vaker terug. Erg verrassend. De kok / eigenaar komt naar de gasten toe, dit hebben wij als prettig ervaren. Ook een compliment voor de ober, die gastvrij en oplettend was.