Meer informatie over restaurant Le Bateau

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bateau

Ireen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Genoten van een goed 4-gangen surprise diner (vis). Alleen de vis van het hoofdgerecht had een wat aangebrande smaak.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fijn, gezellig restaurant. Kwaliteit van het eten was prima, niet héél bijzonder.
Bediening was nog wat ontwenning, ik denk nog nieuw, maar erg vriendelijk.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Super gezellig restaurant. Top bediening en verukelijk eten. Echt een aanrader. Wij komen hier graag terug!
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Sfeervol en knus ingericht restaurant. Ideaal voor een diner voor twee. Heerlijke gerechten, met zorg bereidt.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten in in fijne sfeer. 100% Aanrader
marion S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
eten goed. Vreemd dat we geen karaf kraanwater mochten bestellen. we moesten een fles van 5 euro water kopen!
Oda B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg lekker eten, goede wijn, vriendelijke bediening. Kleinschalige huiselijke sfeer. Echt een aanrader!
Mylène S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten! Alleen het broodplankje was al een feestje. Sfeer is leuk en vriendelijke bediening! We kwamen toevallig via tripadvisor hier terecht. Het is dat we niet in de buurt wonen anders zeker nog eens terug gegaan.
knehstims .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met een groep van 26 mensen gegeten.Knap dat Yves en z'n mensen zo snel á la carte kunnen serveren. Complimenten. Heerlijk gegeten in een leuk restaurant; Iedereen enthousiast dus gewoon zo doorgaan. Bedankt voor een heerlijk diner.

H. Smits
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gezellig restaurant in het centrum. Heerlijk gegeten, ook gerechten buiten de kaart. Cheesecake was fantastisch! Aardige gastheer. Al met al een gezellige avond, met goed gezelschap en top gegeten! Wij komen zeker een keertje terug!
Wim S.
Heerlijk gegeten !!
Koken op hoog niveau met brabantse gezelligheid.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij binnenkomst zeer klein maar gezellige sfeer. Tafels wel heel kort op elkaar waarbij persoonlijke gesprekken niet te voeren zijn. Bij de drukke momenten zelfs te rumoerig om elkaar goed te kunnen verstaan.
Het eten was heerlijk en op leuke wijze gepresenteerd. Bij drukte is de wachttijd veel langer en voor drinken moet je elke keer wachten om te kunnen bestellen. (Er bleek en invalkracht te zijn die geen inzicht had om hier op te letten) Prijs is naar verhouding best hoog. Buiten de standaard keuze is een 3 gangen menu van de kaart met 2 drankjes ongeveer € 55.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Le Bateau. We hebben ons laten verrassen door de chef. Nou dat was zeker een verrassing. Alle gerechtjes waren echt HEERLIJK. Zowel vis als vlees. Onze complimenten.
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Super lekker gegeten alleen het hoofdgerecht had iets meer mogen zijn. We kregen één spies met wat stukjes vlees. Super lekker maar wel wat weinig.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten lekkere , voorgerechten supermalse tournedos , mixen grill met geweldige spare Ribs . En niet te vergeten de heerlijke gamba's en de nagerechten waren ook top.kortom voor herhaling vatbaar.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke avond gehad! Lekker eten, vriendelijke en goed oplettende bediening, goede prijs kealiteit verhouding. Eigenlijk was alles perfect, enige mogelijke verbetering wat ons betreft was 1 gang vlees in het 4-gangen verrassingsmenu ipv alleen vis. Maar goed, de vis die we kregen was hartstikke lekker! Komen zeker noge eens terug.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Een heerlijk plekje in hartje Den Bosch! Of het nou kreeft is, of een tournedo, alles wordt met liefde gemaakt en dat proef je. en mocht er geen cheesecake zijn (aanrader!) Dan is de huisgemaakte chocoladetaart een zeer goed alternatief.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een klein gezellig restaurantje, waar ze heerlijke gerechten hebben en een goede bediening.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gezellig restaurant en leuke bediening. Heerlijk surprise menu gehad.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vind de bediening een beetje te " plakkerig"