Le Bateau

Snellestraat 52 5211 EN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Le Bateau

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bateau

Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Grappig over the top maritiem ingericht eetcafé. Losse sfeer. Prima plek. Lekker eten. Mini grand dessert zalig. En veel. ;)
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellige, informele plek. Hartelijke ontvangst. Vriendelijke bediening. Heel lekker eten.
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker eten en aardige bediening.
De sfeer in het restaurant was wel leuk omdat het erg klein en daardoor ook cosy is..
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gister hebben mijn vriend en ik gegeten bij Le Bateau. We hadden via IENS gereserveerd met 20% korting. Als je binnenkomt voelt het meteen goed, het is klein en knus en gezellig.
De kaart is naar onze mening precies groot genoeg. Niet te veel keuze, maar precies genoeg. Zeker voor ieder wat wils! M'n vriend en ik hadden een entrecote en ribeye besteld. Echter zag ik na het bestellen een bak met mosselen de keukendeur uitgaan. Deze rook zo lekker dat ik gevraagd heb of mijn entrecote nog kon worden veranderd naar mosselen. Was geen probleem. (De bediening was overigens ook top!)
Het eten werd geserveerd en het zag er top uit en rook verrukkelijk. Mijn vriend en ik waren het er over eens dat zulke kwaliteit voor zo'n prijsje niet vaak voor komt. De mosselen waren precies goed en nog mooi zacht en de ribeye was mals en precies medium rare. De bereiding van de producten was dus spot-on. Maar, ook de smaak was hemels!! De ribeye was goed gekruid (zelf peper/zout toevoegen was niet nodig) en de mosselen roken en smaakte heerlijk! Wij waren absoluut onder de indruk en komen zeker terug!!
Sietse M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Erg lekker. De service was aan het begin iets traag aangezien de serveerster nieuw bleek te zijn, maar ze pakte het al snel op en daarna ging het vlotjes!
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wij hadden het verrassingsmenu. Dit is zeer aan te bevelen. De bediening was onzeker, waarschijnlijk een vakantiekracht maar ze deed goed haar best.
Melaney S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
geweldig restaurant. Zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten was uitstekend, zowel van mijn tafelgasten als van mijzelf. Bediening blijft daar bij achter helaas. Slechts twee man in de bediening waarvan een zeer onervaren. Zowel drank als eten kwamen langzaam en men was niet alert. Slechts één gecombineerd toilet zonder papieren handdoekjes of droger.
Terje O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hier komen we zeer graag voor terug!
Gertie H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk! Leuke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten & gedronken, value for money en bekwaam & vriendelijk personeel.
Ietwat krappe setting maar dat maakt het ook weer knus.
Kortom, een aanrader.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezellig knus restaurantje met een leuke kaart. Goed bereidde gerechten met mooie ingrediënten. Zeker de moeite waard!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lekker gegeten.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten. Service was trouwens heel goed. Zo mochten wij de wijn van tevoren proeven en konden wij een klein portie spareribs erbij krijgen (die trouwens de lekkerste ooit is!). Toen wij deze nogmaals wilde kregen we deze zelfs van het huis! Heerlijk hebben we ervan genoten! Er werd rekening gehouden met onze wensen.
Het eten was ook heerlijk, maar ik zal voortaan weer de mixed grill nemen in plaats van de verschillende soorten vis. Dit gerecht was ook lekker, maar de mixed grill heeft toch meer smaak. De kreeft en wagyu beef waren voortreffelijk.
Tot de volgende keer dus!
Thijs F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk avondje gehad. Met zalig eten, alles was perfect.
Aan alles werd gedacht of naar gevraagd.
Ekko V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super eten en supergoede bediening. We hebben erg genoten.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg jammer dat je buiten de kaart gerechten aangeboden krijgt (zonder dat je de prijs hoort) welke qua prijsstelling niet passen in de kaart van het restaurant. Een stukje wagyu a 180-200 gram voor 40 euro, dit is ruim 15 euro duurder als de gerechten op de kaart.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij waren tevreden
Majella K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We kregen onze salade pas toen het hoofdgerecht al op was, best jammer. We voelden ons niet echt gasten waar men blij mee was dat ze kwamen.
Pauze .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een restaurant leuk gelegen in de binnenstad maar waar het bourgondische Brabant niet vanaf spat. Ambiance is goed. Eten brengt niet direct een ooooh effect. Sobere borden opmaak met een schaaltje gekozen saus op het bord gezet en een klein schaaltje salade en schaaltje friet. Erg weinig, zeker als je met vier personen bent. Mag wat royaler. Als je er om vraagt krijg je wel een nieuw schaaltje erbij maar dan is je eten bijna op. Het water in de fles voor € 6,- is wat duur zeker als je kraanwater vraagt en eerst wat huiswijn per glas drinkt en daarna nog een fles van de kaart besteld. Het was voor ons een proef eten voor een later evenement. Helaas blijft het hierbij.