Le Bateau

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Le Bateau

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goede prijs kwaliteitverhouding. Relaxte sfeer, kundig en vriendelijk personeel. Carpaccio is om je vingers bij op te eten.
K.A.A. R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Zeer lekker eten, snelle en goede bediening.
Sfeer gezellig!
Topadres!
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuke sfeer en inrichting , eten is goede prijs kwaliteit verhouding
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het eten was redelijk/goed, maar wij kregen halverwege opeens twee wildvreemde mensen aan onze tafel. We werden compleet verrast. Wat zowel bij ons als bij de andere twee mensen een hele ongemakkelijke situatie opleverde. Volle borden werden over de hoofden van onze "tafelgasten" aan ons aangereikt en dat gold andersom voor het aangeven van het vuile servies. Wij hebben deze situatie allereerst met het meisje besproken dat ons bediende. Die gaf aan dat ze handelde in opdracht van de restaurateur. Daarop hebben wij de restaurateur aangesproken, maar die reageerde alsof het de normaalste zaak van de wereld was en dat hij dit al 20 jaar zo doet. Ondanks dat wij aangaven dat het fijn zou zijn geweest als hij van tevoren had gemeld dat wij mensen aan onze tafel zouden krijgen en dat hij daarmee dus de keuze aan ons had gelaten, wuifde hij dit op een zeer onfatsoenlijke manier van tafel. Wij voelden ons daardoor niet gehoord en dat bepaalt in belangrijke mate onze negatieve ervaring van dit restaurantbezoek.
Dana P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat er weinig mee werd gedaan dat ik specifiek had aangegeven dat we met een speciale reden kwamen. Verder voor herhaling vatbaar????????
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Goede kwaliteit maar voor naar verhouding behoorlijk hoge prijs
Margreet E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Attente bediening en heerlijk eten
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn heel smaakvol en worden mooi gepresenteerd. Ook de ambiance is mooi en knus.
Eelko B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Eten was heerlijk. Prijs van vegatarische hoofd maaltijd was hoog (buiten de kaart) en voorgerecht zijn ook best prijzig. Het is een klein en knus restaurant, maar deze avond was het erg lawaaierig. Het koste soms moeite om elkaar te verstaan. Vwb service een paar keer (met name in het begin) zelf moeten vragen om een drankje. Bij het raam is het echt te koud. Blijf daar weg deze winter.
Magda O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!
Peggy D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellige avond gehad, de sfeer en bediening was goed. Fijne kaart met voor ieder wat wils. Verrassend was de keuze buiten de kaart. Alsof je bij de gastheer in huis was en er alles aan deed om je in de watten te leggen
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een super fijne gezellige gastheer. Zeker voor herhaling vatbaar .
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Volgend jaar komen we weer
Maja A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, veel persoonlijke aandacht
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker gegeten
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
We hebben hier Maandagavond met de organisatie gegeten. Voor, hoofd en nagerecht. Ongedwongen en gezellige sfeer. Prima tijd tussen de gangen en precies de goede porties. Eten was lekker.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hadden een reservering om 20.30 uur, maar konden pas aan tafel een half uurtje later. Er werd ons gevraagd om bij de buurman, een sportbar, te wachten. Echter, wij komen uit Eindhoven en waren al te vroeg in Den Bosch, dus we zaten al 3 kwartier daar. Plus dan nog eens een half uur. Dat is best wel lang wachten. Het eten was erg lekker, ruime porties. Het is een sfeervol, klein restaurantje, tafels staan allemaal erg krap op elkaar. Uiteindelijk waren we 60 euro pp kwijt, eigenlijk best wel veel voor een soort eetcafé. Maar ondanks de rekening toch een fijne avond gehad.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig klein restaurant waar wij heerlijk gegeten hebben!
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Erg genoten van ons avondje uit met het gezin. lekker eten, gezellig en supervriendelijke bediening.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gisteravond met mijn man en dochter in le Bateau gegeten.
Gezellig, sfeervol resstaurantje.
Prijs/kwaliteitverhouding boven verwachting.Het eten is overheerlijk, gevarrieerd en prachtig opgemaakt .Bediening dik in orde!
We komen hier zeker vaker terug.