Le Bateau

Snellestraat 52 5211 EN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Sandrie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Samen met mijn vriend gesmuld van een 6 gangen verrassingsmenu bij le bateau. Voldeed aan alle verwachtingen. Echt een aanrader!!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een verrassingsmenu en we waren zeker verrast. Echt heerlijk. Laat je niet misleiden door het interieur, want de keuken is echt top.
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten buiten de kaart besteld, welke er verzorgd uitzagen. De salade met asperges, paling en huisgerookte zalm, was fris en bijzonder smaakvol. Wagyu entrecote is t lekkerste stukje vlees dat ik tot nu toe ergens gegeten heb. Je krijgt wat je bestelt, dus geen overbodige extras die matig kookwerk verhullen. Aanrader!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Goede sfeer, prettige bediening met gevoel voor humor, verrassend goed en lekker eten. Als je naar de aankleding van het restaurant kijk verwacht je niet deze voortreffelijke kwaliteit van het culinaire eten. EEN ECHTE AANRADER!
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij binnenkomst na een redelijk oke ontvangst en na een drankje te hebben ontvangen, zelf maar na 5 minuten wachten de menukaart gepakt. 2 pannekoeken met kaas en spek besteld en 50!! Minuten gewacht. Toen ze dan eindelijk geserveerd werden lagen de plakken kaas er zo op en totaal niet goed doorgesmolten. Ook het spek was nog rauw en zelfs het pannekoeken beslag was niet goed doorbakken. Alleen een 'sorry' ontvangen en het hele bedrag moeten betalen.Wij komen niet meer terug
Lody B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een prima ambiance. Goed idee van een sharing diner ons attent aangegeven door de gastheer. We hadden aangegeven alleen voor vis te gaan en daar werd prima aan voldaan met 5 kleine gerechten wat bij elkaar een goed uitgebalanceerde maaltijd werd. Enig minpuntje is dat er maar 1 toilet is, maar begrijpelijk omdat de ruimte beperkt is. Verder alleen maar positief.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het personeel was niet vriendelijk, maar de inrichting was erg leuk. Ik vond de hoeveelheid bijgerechten minimaal. Een kleine salade, die je met drie personen moest delen.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Veel te klein en dus ook erg veel lawaai.
Wel lekker maar toch eerder kleine porties.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Kleine gerechten die goed op smaak zijn,
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Lekker, gezellig, ongedwongen. Kortom prima restaurant om 16e verjaardag van onze zoon te vieren. Komen zeker nog eens terug.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima gegeten, alleen het toetje (ijs verassing) stelde niks voor. Dat stopte je in je holle kies. We waren erg vroeg, er was waarschijnlijk een van de dochtertjes van de eigenaar die ons in het begin bediende (jaar of 7). Dat deed ze heel lief, maar kwalitatief is dat natuurlijk wat anders. Voor ons was het geen probleem.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
zeer gastvrije bediening en prima eten, Volgende keer ga ik met mijn vriendin
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Al regelmatig geweest. Vaak een surprisemenu. Super qua prijs/kwaliteitverhouding. De huiswijn is een lekkere Chardonay. Lekker dessertwijntje bij de laatste gang. Heerlijk van genoten. We gaan zeker terugkomen.
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuk, klein restaurant. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Wij komen hier beslist nog eens terug.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De kok doet top zijn werk, echt heel lekker allemaal! Ga zo door! qua aandacht van de bediening kan het een stuk beter, bekende gasten krijgen veel aandacht maar onbekende gasten vergeten ze, jammer
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Maar wel iets te joviaal, mijns inziens: meteen tutoyeren en hoewel het eten netjes werd opgediend, is alleen bij het voorgerecht van het surprisemenu verteld wat we daadwerlijkelijk gingen eten. Bij de overige gangen is het neergezet en dat was het, wat wij allen erg vreemd vonden.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De bediening was prima, maar de ontvangst was waardeloos. We waren wat later dan de gereserveerde tijd en werden onbeschoft terecht gewezen. Het was inderdaad niet goed dat we Te laat aan kwamen, maar er zijn subtielere manieren om dat kenbaar te maken. Het eten was heerlijk en de bediening de rest van de avond was prima.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Le Bateau is een absolute aanrader.
Yves is een topper en het eten is van absolute sterrenklasse.
Leuke entourage en alles klipt gewoon
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug. Was gezellig.