Le Bateau

Deltaplein 609/610 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Le Bateau

Aan het strand, vind je deze comfortabele plek met een geweldig uitzicht op zee. Na een strandwandeling is het heerlijk bijkomen in dit restaurant waar de sfeer zeer relaxed te noemen is. Je kunt zowel binnen als buiten plaats nemen zonder het koud te hebben want overal staat verwarming als het nodig is. En het eten? Van een bijzondere kwaliteit en dagvers geserveerd. Uiteraard kun je hier heerlijke vis- en mosselgerechten bestellen!

Meer informatie over restaurant Le Bateau

Maandag t/m zondag 08.00 - 22.00 uur

7,2
6,4

Jouw recensie over het restaurant Le Bateau

Ger S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top eten! Wel erg druk en rumoerig. En wachttijd was nogal lang doordat tafel niet tijdig beschikbaar was. Tafels worden 2x geboekt op een avond wat prima is maar dat gaat lang niet altijd goed qua tijd!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Verrassend goed gegeten in Kijkduin met zicht op de zee en de ondergaande zon! Gastvrije en behulpzame bediening. Heerlijke zalm en schol met gebakken aardappelen, frietjes, sla en gebakken groente. Goed bereid door iemand die echt kan koken en die fantastisch rekening heeft gehouden met onze dieetwensen. Ongewoon lage prijs, daardoor uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij kwamen aan om ca. kwart voor zes met onze twee jonge kleinkinderen om een pannenkoekje te eten. Lekker vroeg, want kinderen van deze leeftijd gaan redelijk op tijd naar bed. Helaas de pannenkoeken werden pas rond kwart voor zeven geserverveerd. Het kostte dus één uur om vier pannenkoeken te bakken. En dit terwijl mensen, die na ons kwamen al zo ongeveer hun rekening kregen. Schamele excuses in de trant van"ja, mijnheer ,maar ik ben hier de baas niet". Deze baas zal ons hier nooit meer terug zien en win zullen dus ook nooit iemand aanbevelen bij deze bateau te gaan eten.
Clasina D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wat is dit restaurant achteruit gegaan, komen hier al jaren, tournedos aan spies voor twee, helemaal gaar door gebakken, zwart geblakerd, koud, de paprika ontbrak, de champignons, uien waren zwart apart gebakken was nooit zat aan spies zelf voorheen en het eten was koud, terwijl het personeelslid nog zei verbrandt u niet aan de ijzerenspies, o nee hij is al afgekoeld. De aardappelpuree was koud. Bij eerder bezoek zat er nog wat groente bij. Nu alleen een bakje sla met twee blaadjes sla, een beetje ui en 5 tomatenstukjes miischien net genoeg voor 1 persoon. We kregen er dan welnee bakje bij, wat een afgang, de sinas was op, rosé was op. Balen zeg, mijn man heeft netjes afgerekend maar gaan de volgende keer maar naar de Haagse Beek. De eigenaar kan eventueel reageren Het personeel kan hier ook niets aan doen.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Slechste restaurant van Den Haag.
Koud vlees en patat. Bijgeleverde groenten was een krop sla met wat cherry tomaatjes. Wij hebben meer gegeten bij le bateau maar dit is de lastste keer geweest.
Mix grill voor 2 personen een biertje en een wijntje was 58 euro. Zonde van mijn geld. Ons toetje hebben wij bij de buren genuttigt.
Het bezoek aan le bateau was voor mij de laatste keer
Sunshine M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gelunched met uitzicht op de zee. Ik had broodje kip met patat en salade voor maar 4.95 en mijn moeder had een clubsandwisch met patat en salade voor 5.95. Heeeeerlijk en top service
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gisteravond met het gezin voor het eerst gegeten bij Le Bateau. Een geweldige locatie met uitzicht op zee, gezellig restaurant, zeer vlotte bediening met aandacht voor onze wensen en eerlijke prijzen. Ik heb voor de spareribs gekozen en deze werkelijk nog nooit ergens zo lekker gegeten. Dit is voor herhaling vatbaar!
Noura H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een hele mooie entourage en super vriendelijke bediening. Ook niet onbelangrijk is het eten. Wat ik hier tegen kwam was een ware smaaksensatie van pure ingrediënten. Echt een aanrader dus!
STEM
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij zitten nu onder de vernieuwde overkapping van restaurant lebateau. Lekker verwarmde terras . Dat heb je zeker nodig met dat somber en koude weer.wel genietende van dat prachtige uitzicht naar zee.

Genietende van lekker dessert samen met mijn vrienden .

Wij hebben zeker genoten van de gegrilde zalm moot en de zee tong van 600 gram. Variaties van drie soorten aardappelen ,ovenschotel en salade.

De bediening is zeer attent en vriendelijk.

Als verassing krijgen wij nog een drankje van de zaak want le bateau bestaat nu al 25 jaar en met succes gaat lebateau nog door met zijn verassende nieuwe plannen. Het is nog geheim zegt de ober .
Hij weet het ook niet.

Wij komen zeker terug.
David V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Na een prachtige dag was het aangenaam genieten bij le Bateau . De ambiance is geweldig, een goed getrainde bediening, heel voorkomend en alijd met een lach op het gezicht. Je voelt je echt welkom als gast.....waar vind je dat nog. Wij hadden een heerlijk mixed grill, Die vonden wij ietsje tegen vallen maar dat is smaak gebonden. Titus is een absolute aanrader, chapeau.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
het was niet druk maar toch moesten we erg lang wachten. wijn kreeg ik in vies glas. sate was oke maar met een bolletje vieze aardappelsla geserveerd? satesaus zat zelfs aan de onderkant van het bord. een beetje smoezelige zaak. wij komen niet meer terug.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren hier op 5 november, manlief was jarig dus even een lekker hapje eten. Heerlijk voorafje gegeten en als hoofdgerecht super lekker klaargemaakte mosselen. Heb zelfs de groente uit de pan gegeten omdat het zo lekker was. Manlief had ossenhaas met garnalen uit de oefen, lekker mals vlees en veel garnalen. Kindlief een kindermenu, prima, genoeg em zag er smakelijk uit. Als toetje een zalige crème brulee die we samen gedeeld hebben en kindlief een ijswafel. Ook heerlijk. Het eten was prima. Als enig minpuntje het "platte, lees, wat ordinaire personeel. Wel heel vriendelijk, maar iets te amicaal wat mij betreft.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na alle recensies die we hebben gelezen zijn we vreselijk geschrokken en hadden we angst om weer bij le Bateau te gaan eten. Maar de spareribs zaten nog steeds in mijn gedachten van de vorige keer (lekkerder had ik ze nog niet gehad) en we zijn de uitdaging toch maar aangegaan. Ze waren wederom héérlijk! De bediening was niets op aan te merken, ondanks de drukte erg vriendelijk! Toch heb ik wat kleine puntjes van kritiek, hopelijk doen ze hier wat mee. Ten eerste vind ik dat als je spareribs eet er vochtige serveten geserveerd moeten worden of een schaaltje met water en citroen, ten tweede vond in de frisdrank erg prijzig €3,65!!! en ten derde de toiletten erg klein! Maar het eten en de bediening nogmaals top!
Meliha R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Allereerst kregen we drinken over ons heen, waar ze geen tegoedkoming mee hadden. De bediening was heel slecht voor zowel het eten opnemen als het drinken. Daarnaast kregen we geen nieuwe servetten tijdens het onbeperkt spareribs eten. Al bij al zonder van het geld en tijd aangezien we echt heel lang hebben zitte wachten. Hier komen we NOOIT meer terug!
Dees Danny Nick K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op ze Hollands gezegd niet te vreten !! pannekoek van mijn zoon werd niet goed geserveerd eerst kreeg hij met appel
Dat hadden we niet besteld toen hij eenmaal een naturel pannenkoek kreeg droop deze van het vet het smaakte alsof hij in de vleespan gebakken was ikzelf had de saté mijn man de biefstuk deze waren zwaar doorgebakken En taai en smaakte nergens naar !!! drankjes vonden wij extreem duur 3,60 voor een appelsap niet te geloven ??? Personeel was erg druk en lang moeten wachten op onze bestelling!!! dit ook gemeld bij het betalen van de rekening maar hier werd niets mee gedaan !!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Goed gelegen strandtentje in Kijkduin met aardig decor. Je kon lekker in de zon zitten buiten, binnen was het wel wat warm.

De service was bedroevend. De tent zat vol met het goede weer, maar ze liepen met 3/4 man rond. Dit was veel te weinig, waardoor alle bestellingen ruim een half uur duurde, en nog vaak fout gingen ook. Besteld drinken komt niet, een flesje water in een glas, halfvol, zonder flesje - geen glazen bij de frisdrank?
Dan heb je driemaal de onbeperkte spare ribs, maar leveren ze (na lang wachten) maar per bordje nieuwe. Daar ben je weer zo doorheen met zijn drieën. Vraag je of ze het bord met botten weg willen halen, krijg je commentaar. Ondertussen staat een ander ruim tien minuten bij een andere tafel te klagen dat mensen vertrekken zonder te betalen. Ik begon te begrijpen waarom...
Enige lichtpuntje was een serveerster die erg haar best deed, maar het gewoon niet bij kon benen.

Het eten was ook geen top prestatie. De friet kwam te laat en was flauw. Saus is (relatief) dik bijbetalen. De eerste lading spare ribs was nog lekker, zat aardig wat kruiden op, was alleen een beetje droog. Alle naleveringen waren flauw, droog, en hadden weinig vlees op het bot.

Geen reden om terug te komen.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Slechte service. 4 gangen menu besteld maar we kregen geen toetje omdat het te druk was. Wel de prijs van de 4 gangenmenu moeten betalen. En het hoofdgerecht kregen we eerder dan het voorgerecht (miscommunicatie zei de serveerder). Mayonaise moet je vragen en je moet geluk hebben dat er mayonaise in de tube Zit. Het eten ziet er kaal uit. En heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant.

Bij het afrekenen vraagt de eigenaar of je een fooi wil geven, schandalig!

Geen aanrader

Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Net op terras gezeten bij Le Bateau.
Bestelde cola Light en bier en klein bordje patat met mayonaise.
Duurde heel lang voordat drankjes kwamen,ruim 20 minuten. Ober wilde cola serveren maar mijn vrouw zei cola Light en hij zei ok je hebt geluk die staat er bij en ik kreeg bier. Klein bordje patat kwam 10 minuten daarna (duurde 30 minuten) paar frietjes met wat droge sla,25% van 1 tomaat en 25% van een schijfje komkommer en geen mayonaise. Wilde afrekenen maar er kwam niemand dus zelf naar bar gelopen. Moest €9.85 betalen met oa mayonaise op bon maar die had ik niet gehad dus zei dame dat er €0.65 af ging dus €9.20 waarbij ze repte dat friet €2.45 was zonder mayonaise.
Enfin betaald en op bon zag ik 1 bedrag staan dus hoefde hem niet maar vond €6.75 voor mini biertje en cola Light wel veel achteraf en kwam via recensies erachter dat cola Light maar liefst €3.85 kost en zelfs duurder is dan €2.90 voor klein biertje,schandalig!
Hier ga ik voortaan geen drankje meer drinken voor dit soort prijzen en slechte service!
yvonne3088 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vandaag hier gegeten. Om te beginnen 1 fanta en 1 halve liter bier besteld. Kwam de ober ons het drinken brengen zei hij hier is de fanta en een lege pul.....normaal zou ik gedacht hebben dat candid camera in de buurt was maar hij meende het serieus. Dus zelf maar aan de bar het bierglas laten vullen. Daarna mixed grill en zalmfilet besteld, een serveerster liep tot 2x toe met ons eten langs, toen het eindelijk via omwegen onze tafel bereikt had was de zalm koud. Dit aangegeven waarna ik nieuwe zou krijgen. Gelijk ook maar een extra portie friet besteld omdat het schaaltje wat we gekregen hadden net genoeg zou zijn voor 1 persoon. Mijn partner was inmiddels klaar met eten toen kwam mijn zalm pas weer opgewarmd terug. De extra bestelde friet natuurlijk niet gekregen. Zeer slecht eten en een nog slechtere service!! Dan nog terzijde, buiten op de reclameborden staan lokkertjes met goede prijzen voor gerechten, eenmaal binnen zegt de ober dat kunnen jullie krijgen voor die prijs maar dat is wel een kleinere portie met kwalitatief minder vlees.....
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eerst een koude biefstuk voor Ingrid en geen vraag naar hoe ze hem hebben wilde.... Aardige prosecco en een goedwillende serveerSter.
Zelf een omeletje met wat frieten en salade besteld. Redelijk.

Wat opviel was het verschil in wat op het reclamebord aan de Boulevard werd aangeprezen en wat op de lunch kaart stond..... Viel wel te regelen.