Le Barquichon

Kerkstraat 6 2271 CS Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Le Barquichon

Frans-traditionele verwennerij

Smul van Le Barquichons heerlijke traditionele Franse gerechten. Chef-kok Michiel Tijssen geeft een moderne draai aan zijn gerechten. Verse vlees en vis op smaak gebracht met fijne sauzen. Laat je verwennen door gastvrouw Ellen Kuijs in de huiselijke sfeer van het restaurant in Voorburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Barquichon

Bus 23 en 45 en station Voorburg
  • Kom je met de auto?
    Onder station Voorburg is vrij parkeren Raadhuisstraat is een parkeergarage waar u gratis kan parkeren

Maandag

9,7

Jouw recensie over het restaurant Le Barquichon

Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prachtig restaurant, vriendelijke bediening, goed en smaakvol eten. Ik raad t u aan.
MAVM M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Mooie voorgerechten en dessert. Enige kleine minpuntje was de opmaak van het bord bij de tournedos. Een groot stuk vlees met wat groenten erom heen. Maar dat is ook werkelijke het enige want het eten was prima.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zeer prettige sfeer en bediening; mooi en smakelijk eten
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst en de bediening waren uitstekend en er werd rekening gehouden met onze wens voor zoutarm eten.
grofgf .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor de tweede keer gegeten bij Le Barquichon (een niet-bestaand Frans woord hebben we gehoord) en het was weer fantastisch. De persoonlijke bediening in een rustig temp, het kleinschalige karakter en niet te vergeten de heerlijke gerechten zorgen voor een avond echt uit eten gaan. Het bedrag dat we aan het eind van de avond betaalden is heel redelijk voor het gebodene. We hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een prima vier-gangen menu. Erg lekker gegeten, zeer attente bediening, redelijke prijs voor het gebodene. We gaan zeker nog een keer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
john C.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Uitstekend avond van begin tot eind
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Je wordt in de watten gelegd door hele vriendelijke mensen en verwend met erg lekker eten en zeer goed drinken. Aan het einde van de avond voel je je echt een koning.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker gegeten en perfecte bediening! Wij komen zeker een keer terug, met name voor de gebakken ganzenlever met frisse appel. Dit was heerlijk!
mans S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goede kwaliteit uitstekende bediening
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Uitstekend gegeten. Aan alles is te merken dat de eigenaren veel plezier beleven aan het runnen van het restaurant. Ruimte voor persoonlijke aandacht. Mijn partner is zwanger en hier werd op voortreffelijke wijze rekening mee gehouden. Het eten was erg smaakvol en de ingrediënten waren duidelijk erg vers en van hoge kwaliteit. Wij komen terug!
veldhuis.saskia .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
we voelden ons enorm welkom en werden heel gedegen en kundig te woord gestaan en geadviseerd, ook over de wijnen. De prijzen zijn zeer coulant. Ik kom graag terug.
Frederiek M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekkere salade, prachtig verzorgde friandises bij de koffie, mooi intiem restaurant!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Echt een beleving om nooit meer te vergeten. Zo knus, gezellig en goddelijk eten maar het hoogtepunt is toch echt de vreugde en vriendelijkheid van de gastvrouw en kok. Dikke 5 sterren!
MAVM M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
heerlijk gegeten met vrienden, naast verfijnde gerechten, en een zeer vriendelijke bediening ook mooie wijn/spijs combinaties.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Fijne ambiance in huiskamer sfeer. Vriendelijke en deskundige bediening. Eten was echt heel lekker en elk gerecht is mooi opgemaakt. We hebben het 4 gangen menu Le Barquichon genomen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Serveren ook gewoon kraan water. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar ! Reserveren is gewenst om teleurstelling te voorkomen dat er geen plaats meer is.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Helemaal naar ons zin gehad! Persoonlijke bediening, heerlijk eten en drinken en betaalbare prijzen.
Relaxte sfeer en geen gehaast. Waar vindt je dat nog? Aanrader is de ganzenlever en de tournedos, top!
Bert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend gegeten, gezellige en aardige bediening. Prima wijn voor een betaalbare prijs!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Met 6 tafeltjes een heel intieme sfeer. Persoonlijke aandacht van de gastvrouw die daarbij duidelijke uitleg geeft van de gerechten (zonder overdreven geode). Maar ik ga met partner naar Le Barquichon voor de gerechten. Een fantastic en afwisselend 4-gangen diner genoten, de skrei was voor mij het hoogtepunt.