Le Barquichon

Kerkstraat 6 2271 CS Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Le Barquichon

Frans-traditionele verwennerij

Smul van Le Barquichons heerlijke traditionele Franse gerechten. Chef-kok Michiel Tijssen geeft een moderne draai aan zijn gerechten. Verse vlees en vis op smaak gebracht met fijne sauzen. Laat je verwennen door gastvrouw Ellen Kuijs in de huiselijke sfeer van het restaurant in Voorburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Barquichon

Bus 23 en 45 en station Voorburg
  • Kom je met de auto?
    Onder station Voorburg is vrij parkeren Raadhuisstraat is een parkeergarage waar u gratis kan parkeren

Maandag

9,6

Jouw recensie over het restaurant Le Barquichon

Sander P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Uitstekend gegeten. Aan alles is te merken dat de eigenaren veel plezier beleven aan het runnen van het restaurant. Ruimte voor persoonlijke aandacht. Mijn partner is zwanger en hier werd op voortreffelijke wijze rekening mee gehouden. Het eten was erg smaakvol en de ingrediënten waren duidelijk erg vers en van hoge kwaliteit. Wij komen terug!
veldhuis.saskia .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
we voelden ons enorm welkom en werden heel gedegen en kundig te woord gestaan en geadviseerd, ook over de wijnen. De prijzen zijn zeer coulant. Ik kom graag terug.
Frederiek M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekkere salade, prachtig verzorgde friandises bij de koffie, mooi intiem restaurant!
MAVM M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
heerlijk gegeten met vrienden, naast verfijnde gerechten, en een zeer vriendelijke bediening ook mooie wijn/spijs combinaties.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Echt een beleving om nooit meer te vergeten. Zo knus, gezellig en goddelijk eten maar het hoogtepunt is toch echt de vreugde en vriendelijkheid van de gastvrouw en kok. Dikke 5 sterren!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Fijne ambiance in huiskamer sfeer. Vriendelijke en deskundige bediening. Eten was echt heel lekker en elk gerecht is mooi opgemaakt. We hebben het 4 gangen menu Le Barquichon genomen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Serveren ook gewoon kraan water. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar ! Reserveren is gewenst om teleurstelling te voorkomen dat er geen plaats meer is.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Helemaal naar ons zin gehad! Persoonlijke bediening, heerlijk eten en drinken en betaalbare prijzen.
Relaxte sfeer en geen gehaast. Waar vindt je dat nog? Aanrader is de ganzenlever en de tournedos, top!
Bert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend gegeten, gezellige en aardige bediening. Prima wijn voor een betaalbare prijs!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Met 6 tafeltjes een heel intieme sfeer. Persoonlijke aandacht van de gastvrouw die daarbij duidelijke uitleg geeft van de gerechten (zonder overdreven geode). Maar ik ga met partner naar Le Barquichon voor de gerechten. Een fantastic en afwisselend 4-gangen diner genoten, de skrei was voor mij het hoogtepunt.
L S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Intiem en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en zeer attente bediening . Verrassende gerechten en lekkere wijn. De après bubble zonder alcohol was verrassend lekker. Echt een aanrader.
Emmelotte D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heel veel dank voor de heerlijke avond!! We hebben ontzettend genoten van de keer op keer weer mooie gerechten en super lekkere wijnen.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Super gastvrij, heel persoonlijk, top keuken
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Kleine kaart maar gerechten met zorg klaargemaakt.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
In een goede sfeer en met persoonlijke bediening erg genoten van voortreffelijke maaltijd!
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
bijzondere gezellige avond gehad, met lieve vrienden.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Warme ontvangst na fietstocht in de sneeuw . We hebben heerlijk gegeten in ontspannen huiskamersfeer.
We komen graag nog eens terug
jsievers .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goede bediening en aardige personen, die hebben er voor gezorgd dat we een fijne avond hebben gehad. En het eten was zeer goed !!!
aad N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
kwaliteit / prijs verhouding is uitstekend. de ontvangst alleraardigst. bediening geweldig.
de nieuwe stoelen zitten prima beter dan de oude.
V.J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
zijn zeer tevreden over het gebodene.
Niet alleen het uitstekende eten, maar ook de betaalbare en uitstekende wijnen verdienen lof.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle, gastvrije restaurant. Wij hebben gesmuld van de zwezerik met truffelrisotto, de gamba's met noedels en de gebakken tarbot. Ook het dessert, de Dame Barquichon, was super! Bij alle gerechten werden heerlijke wijnen geschonken. Het is hier intiem (max. 20 couverts), gezellig en heel persoonlijk.