Le Barquichon

Kerkstraat 6 2271 CS Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Le Barquichon

Frans-traditionele verwennerij

Smul van Le Barquichons heerlijke traditionele Franse gerechten. Chef-kok Michiel Tijssen geeft een moderne draai aan zijn gerechten. Verse vlees en vis op smaak gebracht met fijne sauzen. Laat je verwennen door gastvrouw Ellen Kuijs in de huiselijke sfeer van het restaurant in Voorburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Barquichon

Bus 23 en 45 en station Voorburg
  • Kom je met de auto?
    Onder station Voorburg is vrij parkeren Raadhuisstraat is een parkeergarage waar u gratis kan parkeren

Maandag
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,4
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Topadres in Voorburg, gerund door sympathiek stel, zij aan de voorkant en hij achter de kachel. We hadden weer een hele fijne avond, met echt heel erg lekker eten ( ik noem het trio van ganzelever en de perfect gegaarde sukade als hoofdgerecht ) Daarbij mooie wijnen per gang per glas, karaf tafelwater, en lekkere friandises bij de koffie. Zeker niet de goedkoopste zaak in de straat, maar wel absoluut de beste! Reserveer hier eens een tafeltje!
Ps nog bedankt voor die rode wijn met 97 Parker punten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig en goed ingerichte gelegenheid. Prima ontvangst en uitstekende service precies zoals je zou wensen. Lunchmenu zeer smakelijk. Een aanrader!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eerlijke, gastvrije, persoonlijke, betrokken en trotse eigenaren. Ook de kok komt aan tafel, is geïnteresseerd en maakt prettig contact. Daar houden wij van! Bovendien was het eten en de wijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Meer dan heerlijk gegeten bij La Barquichon. Mooie ronde tafel, schitterend opgedekt met klassiek bestek. Gekozen voor het 4 gangen menu met 2 aanpassingen waar prima rekening mee gehouden werd en waarbij de gekregen Tarbot ipv het paddestoelengerecht zorgde voor jaloerse blikken! Een superavond gehad welke zeker voor herhaling vatbaar is, reserveren absoluut noodzakelijk.
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wat een heerlijk eten! Aan alle details was gedacht om het mooi op te dienen. De wijn paste perfect bij de gerechten en de ontvangst was heel persoonlijk. Super aanrader!
heuvwyn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Huiskamerrestaurant. Intiem, gezellig. Goede service, goede wijnkaart. Zeer nette prijzen. Gerechten van mooi niveau en hoog op smaak.
Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen op een zondagavond in die sfeervolle restaurant. Mooie en smaakvolle gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Zeker een bezoek waard.
Sven P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Knus restaurant met altijd een bijzonder en erg goed keuzemenu. Persoonlijke benadering. Aanrader.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer goed gegeten. Zaak zat zoals gewoonlijk weer vol. Bediening top, keuken erg goed. Goede huiswijn.
Prijs heel redelijk. Komen weer snel.
Sven P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vertrouwd en altijd lekker en goed menu, goed wijnadvies.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, en heel vriendelijke gastheer en -dame. Topavond
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten echt helemaal top! Iets te lang wachten voor de koffie, maar verder heerlijke avond.
PaulineProef .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Weer heel fijn gegeten in Le Barquichon. Verzorging was weer top en wat ook zo fijn is, is de keuze voor gewoon 'gemeentepils'. Niet moeilijk doen met dure flessen water, maar gewoon de keus laten aan de klant.
Het voorgerecht van Zalm (hij) en Ganzenlever (ik) was erg lekker, vooral de diversiteit in de ganzenlever (terrine, krullen en ahhh, die crème brulée van ganzenlever, heel apart en smakelijk!) met bijpassende wijn.
Tussengerecht was de Gamba op miraculeuze wijze gemaakt. Een plaatje, zag er mooi uit, maar wij proefden en roken er eigenlijk niets van, behalve een 'frituurlucht'. Dit gerecht is wat ons betreft zeker niet voor herhaling vatbaar en Michiel stond op een prettige manier open voor onze terugkoppeling. Fijn, als je gewoon ook dit soort dingen kwijt kunt zonder je opgelaten te voelen.
De bavette voor hem en hertenrug voor haar, met 'oei-oei-oei-wijnen', waren echt helemaal top. Net als de vorige keer zit er gewoon lekker groente bij. Daar houden we van!
De naam van het dessert zijn we vergeten maar is een èchte must. Iets van ijs met wat zout, ahhh zo lekker. Wij deelden er eentje - volgende keer neem ik de mijne voor mijzelf ;-)

Al met al weer een avond naar wens. Blij en voldaan dat er een tafeltje ad hoc vrij was gekomen voor onze spontane boeking, gingen wij naar huis. Tot ooit!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen zondag weer te gast bij Ellen en Michiel. En als altijd was het weer van A tot Z helemaal fantastisch. Het vijf gangen menu, begeleidt door vijf bijpassende wijnen, is werkelijk een streling voor de zintuigen.
Alleen al voor de runderbavette (hoofdgerecht) zou ik 's nachts best wakker willen worden gemaakt. Kaasplateau met bijpassende hapjes was zo een feest, dat we hebben gevraagd of we dat een tweede keer mochten. Niet alleen mocht dat, maar toen kregen we ook nog een paar andere kazen er bij! Wat een fantastische service. De bediening is niet alleen uiterst vakkundig, maar ook nog eens bijzonder hartelijk en gezellig. Zelden word je in een restaurant zo in de watten gelegd. Binnenkort gaan we weer!
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Hier klopt alles, eten geweldig, wijnen prachtig en top bediening. Hier weten ze precies wat gastvrijheid is. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een rustige ambiance. De bediening was goed en vertelde enthousiast over de gerechten. Het is een klein restaurant in het gezellige centrum van Voorburg en reserveren is nodig daar het maar over 6 tafels beschikt. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten met gezin. Gezellig knus restaurant. Bediening erg vriendelijk. Eten uitmuntend. Als hoofdgerecht de tarbot gegeten en dat is echt een aanrader.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede bijpassende wijnen, prima bediening !
Jacolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het restaurant blinkt uit in het bereiden van ganzelever dus een aanrader voor de liefhebber. Het wijnarrangement is erg goed, goede wijnen met een duidelijke uitleg van de gastvrouw.
Gerardvanw V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten en zeer prettige en vriendelijke, attente bediening. Helaas wat rumoerig.