Le Barquichon

Kerkstraat 6 2271 CS Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Le Barquichon

Frans-traditionele verwennerij

Smul van Le Barquichons heerlijke traditionele Franse gerechten. Chef-kok Michiel Tijssen geeft een moderne draai aan zijn gerechten. Verse vlees en vis op smaak gebracht met fijne sauzen. Laat je verwennen door gastvrouw Ellen Kuijs in de huiselijke sfeer van het restaurant in Voorburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Barquichon

Bus 23 en 45 en station Voorburg
  • Kom je met de auto?
    Onder station Voorburg is vrij parkeren Raadhuisstraat is een parkeergarage waar u gratis kan parkeren

Maandag

9,6

Jouw recensie over het restaurant Le Barquichon

Elfried L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening buitengewoon vriendelijk. Het was een feestje!
Guill V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten en genoten.
De tafel van Peter N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
In een 'huiskamer' sfeer genieten van heerlijke gerechten en prachtige wijnen. Mijn voorgerecht van coquilles was een heerlijke verrassing, de tournedos met ganzenlever was top en het toetje met chocolade taartje, creme-brûlée en aarbeientaartje was een geweldige afsluiting. De bordeaux pomerol is een echte aanrader! Tot de volgende keer!!!
Paul811 V.
Leuk gelegen restaurant, vriendelijke ontvangst, mooie en betaalbare wijnkaart. Uitgebreide keuze a la carte gerechten alsmede samengestelde menu's. Heerlijke tournedos, perfect gegaard, voorgerecht steak tartare ook perfect. Interieur is iets gedateerd, le Barquichon is zeer een bezoekje waard!
Bert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. Uitstekend.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vrijdag 8 september hier gegeten.
Goede ontvangst, vlotte en leuke bediening en genoten van een heerlijk 4-gangen menu.
Prima bijpassende wijnen.
De avond sloten we af met koffie + een aantal lekkernijen.
De keukenbrigade speelde verrassend in op het programma Heel Holland bakt.
Kleine heerlijke (goed gelukte) chocoladezoenen werden o.a. gepresenteerd bij de afsluitende koffie.
Ze waren verrukkelijk.
constance P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
An eye-opener, fantastisch lekker gegeten ,gezellige kleine ruimte aardige bediening en de wandeling door de binnenstad van Voorburg is ook de moeite waard.
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten op het terras de hele avond (inclusief deken). Zeer kundige en vriendelijke bediening.
H D O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Uitstekend prijs kwaliteit!
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten, sfeer, bediening en publiek waren top! Ook heel prettig dat we kraanwater erbij konden krijgen. Goede service! Voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te raden.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Absoluut een topavond gehad! Fantastisch gegeten waarbij we gekozen hadden voor het 4-gangen menu. Ambiance is geweldig, klein en knus. Bediening is super attent en een mooie combi tussen professioneel en losjes.
Zeker de moeite waard om terug te komen!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten, de wijn, de service alles was geweldig. Top top top!! We hoorden dat ze binnenkorteen beetje gaan verbouwen.. daardoor kan het alleen nog maar beter (mooier) worden
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellige avond gehad, prima gegeten
Rineke M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
fantastisch gegeten!
mooie gerechtjes, heerlijke bijpassende wijnen en een mooie ambiance.
een plek waar we zeker terug zullen komen!
Edgar K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Mooie balans tussen de gerechten, tussen de gerechten en de wijnen van het wijnarrangement.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Na veel lovende verhalen gehoord te hebben over dit restaurant, hebben we er eindelijk ook zelf gegeten. Alles klopt hier, we hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten.
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Echt voortreffelijk gegeten, culinair maar wel toegankelijk. Eerlijke prijzen, brood wordt bijvoorbeeld niet apart afgerekend, kan ik waarderen! Gastvrouw erg vriendelijk en daarbij niet gemaakt. Tot de volgende keer!
MartinMagda .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik had gevraagd of er een 'romantisch' tafeltje voor 2 personen geregeld kon worden en daar begon het sprookje.
Direct bij het inlopen van het zeer gezellige straatje viel m'n oog al op het keurig geschilderde geveltje van Le Barquichon. Deze eerste indruk alleen al gaf een warm en vertrouwd gevoel.
En dan het eten, want daar kwamen we tenslotte voor, was meer dan geweldig.
Alles met maximale 'liefde voor het vak' bereid en uitgeserveerd.
Om een lang verhaal, iets in te korten, een absolute aanrader voor een heerlijke avond uit.
We kijken er naar uit om terug te keren met vrienden of andere naaste bekenden voor een mooie 'herhaling' van deze avond.
Veel klanten en een goede omzet toegewenst voor dit top-team van Le Barquichon.
Marc Y.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Was als altijd weer fantastische avond!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wat hebben wij weer heeelijk zitten eten. Komen hier zo'n 4x per jaar omdat we weten dat we hier altijd goed vertoeven en in de watten worden gelegd.
Bij binnenkomst staat we al een lekker knabbeltje op tafel, truffel chips, heerlijk! We kiezen voor een glaasje bubbels en een aantal gerechten uit de kaart, ganzenlever terrine, zwezerik met zoete ui, lam gebraden en tarbot, wauw zo lekker allemaal! Allemaal pure ingrediënten zonder poespas, daar komen we voor. Bij de koffie krijgen we nog wat lekker, dit maakt het feestje compleet! We komen graag weer terug, want dit is smullen, en prijs kwaliteit helemaal in orde
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na geruime tijd weer gegeten bij le Barquichon.Gerechten zijn prima en mooi opgemaakt maar missen net de verrassende touch.
Kaart varieert niet en dat is jammer en beperkt ons bezoek
Hulp in de bediening vriendelijk maar nog erg onzeker en schonk wel erg kleine beetjes wijn.
Al met al lekker gegeten maar niet (meer) verrassend en zeker niet vernieuwend.l