Le Baron

Het Rond 5 3701 HS Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Baron

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
6,8
7,2
LouiseB16 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Twijfel om te gaan omdat er niet al te beste recensies zijn. Wat een meevaller! Heerlijk gegeten, gekozen voor de hamburger. Verse ingredienten en dat proef je! De bediening deed goed z'n best om het iedereen naar de zin te maken. Het was een geslaagde avond!
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij hadden vis besteld en die was gewoon goed. Lekker vers en verrassende smaak. De service was standaard, dus een 7. Het decor was aardig. Verder niet teveel woorden aan vuil maken.
Sanne_228 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij le Baron! Nette vriendelijke bediening. En ook al is het oude concept weg wij vinden het nieuwe concept goed! Prijs verschilt niet veel alleen is het nu duidelijk wat je betaald en niet dat je "gelokt" wordt met 19,95 en dat je veel extra supplementen betaald. Ga zo door, wij komen zeker terug!
Kieskeurige .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteren wezen eten voor de voorstelling in figi. Het was redelijk druk en het was duidelijk dat de keuken en de bediening het niet aankonden. We hebben erg lang moeten wachten op ons eten en dat liet ook nog te wensen over. De knoflookchampignons van mijn vriend waren droog en niet warm. Daarna de spareribs....pittige variant, nou die waren gort droog en pittig absoluut niet! We zijn maar niet aan een dessert begonnen om nog meer teleurstelling te voorkomen. Voor ons geen le baron meer!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Lekker gegeten en gelukkig zijn ze van dat "goedkope" 3 gangen menu afgestapt! Kwaliteit beter dan voorheen en de kaart is een stuk overzichtelijker dan voorheen.
Vlinder9 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een drama zeg sinds er een nieuwe eigenaar in zit. Personeel loopt als kip zonder kop rond, eten duurt belachelijk lang en dan heb ik het voor het gemak maar niet over de kwaliteit. En dan de prijs ook nog eens verhoogd. Op deze manier is de naam die le baron had opgebouwd snel naar de klote...zonde!
Ron.conny .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Reservering gemaakt bij Le Baron in Zeist. Bij het maken van de reservering was de actie 3 gangen diner voor € 17,95 nog geldig (deze is al sinds het bestaan van Le Baron). Week later gaan eten. Geen enkele aankondiging (niet via bord buiten en ook niet door personeel) dat de actie niet meer geldig is. Serveerster gaf veel te laat (en op ons vragen) aan dat er een andere eigenaar is en een andere beleid. Dit andere beleid is hetzelfde eten maar dan niet voor € 17,95 maar voor ruim € 30,- pp. Ik voel me behoorlijk in de maling genomen doordat er niet wordt gecommuniceerd en er geen overgangsregeling is (ik had immers gereserveerd onder de oude voorwaarden. Ik ga daarom nooit meer eten bij Le Baron. Komt bij dat ik voor ruim € 30,- pp veel beter kan eten in Zeist en directe omgeving.
Fam-oscar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vandaag na lange tijd weer eens bij le baron gegeten. We weten ook dat je voor 20,-- geen haute cousine kan verwachten, maar nu ging alles fout wat fout kan gaan. mijn vrouw bestelt gamba's, helaas geen gamba's meer. Goed kan gebeuren. Dan maar iets anders. Als hoofdgerecht had ik parelhoen, helaas geen parelhoen meer. Doe dan maar iets anders. Even later het voorgerecht, kijkt u eens: "de geitenkaas" Niet besteld weer retour. Hoofdgerecht; "kijkt u eens" de mixed grill.
Helaas wederom niet besteld weer retour. Als voorgerecht had ik uiteindelijk de pangafilet in tempura, maar was flauw van smaak en in combinatie met vruchtensaus gemiste kans, had stuk pittiger mogen zijn. Als tegemoetkoming kregen we dan de drankjes gratis. Maar hier was geen redden meer aan. Andere gasten hadden ook klachten over eten/service. Onderlinge discussie tussen medewerkers en baas was te horen. Tip doe dit niet waar gasten bij zijn, was letterlijk te horen. Helaas le Baron heeft voor ons definitief afgedaan

M Vos
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het eten was in verhouding tot de prijs redelijk. Bieden menu aan voor 20 euro maar bij bijna elk gerecht betaal je bij. Hiermee misleid je je klant mijns inziens. Ze zouden beter een iets duurder 3 gangen menu kunnen aanbieden. De bediening was erg opdringerig en vroeg constant of we nog wat wilden drinken. Duidelijk uit op verkoop. Bij de spare ribs werd bij 1 persoon de patat vergeten en bij de kipsate had de 1 wel kroepoek erbij en de ander niet. Wij hadden om een verassing gevraagd voor onze vriendin die ons trakteerde omdat ze een lustrum leeftijd had bereikt. Ten eerste kreeg zij excuses dat ze dit niet hadden kunnen doen, terwijl ze van niks wist. Het benodigde materiaal zou op zijn werd verteld. Toen wij wegliepen werd iemand anders wel de verassing met verjaarsmuziek aangeboden. Toen ik opmerkte dat ik het erg jammer vond hoe het was gegaan. Kreeg ik bits te horen dat er toch excuses was gemaakt. En dat ze het vergeten waren. Dus ook nog gelogen. Er werd op geen enkele wijze naar een oplossing gezocht of iets aangeboden ter genoegdoening. En we gingen dan ook met een kater naar huis. De ambiance is het enige wat prima is. Hoewel ik de verlichting erg fel vond en de muziek meer geschikt voor 18 jarigen.
Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Onze lunch was prima, vlotte en zakelijk bediening. Op het eten is niks aan te merken. Het toilet bezoek was helaas een teleurstelling, vies en niet schoongemaakt; echt een misser als je net hebt geluncht.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Voor de 2e keer na een voorstelling in Figi hier gegeten. Drie gangen keuzemenu voor twee. Er is voldoende keus uit voorgerechten en hoofdgerechten. De gerechten komen vlotjes door zonder dat het haastwerk wordt. Opmaak is netjes en verzorgd. Kwaliteit is goed en lekker. De rekening kan met de drankjes, broodplankje en toeslag toch nog snel oplopen, maar dat is aan de gast. Wij komen graag nog eens terug.
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Spannend of het deze keer zou méé of tegenvallen in Le Baron. Deze keer kwamen we met een groep van 18 collega's, die allemaal wisselende ervaringen in dit restaurant hadden. De inrichting is nog steeds niet mijn ding, kralen en kroonluchters, hippige lampen en paars. De service was goed. Voldoende personeel, dat alert en vriendelijk drank en eten bracht. Het feit dat we met een groep van 18 waren leverde geen problemen op, iedereen had tegelijkertijd de juiste gang en het juiste gerecht. Mijn driegangenmenu bestond uit uiensoep, steak en tiramisu. De soep was ok, maar zout. De steak had ik rare gevraagd, maar kreeg ik medium. Precies zoals ik 'm hebben wilde, maar wel jammer dat het veel restaurants maar niet lukt je rundvlees ook in de gevraagde cuisson op tafel te zetten. De tiramisu was ook ok, de afsluitende koffie lekker.
Nog eens terug? Niet per sé. Maar de prijs kwaliteit was oké.
Mirjam129 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Met zes personen gegeten, restaurant verder leeg!!! Allereerst vooraf 2x cappaccio bijbetaling van 3 euro op het 3 gangen menu van 19.95. Zeer teleurstellend, kleine portie en saai. Weinig smaak. Oosterse salade met Biefstuk puntjes idem 3 euro bijbetaling. ..Zeer summier. Soep en pasteitje oke. Gamba's ook met bijbetaling kleine portie. Hoofdgerechten spare ribs weinig gemarineerd en droog. Heel jammer. Varkenshaas oke, wrap ook magertjes. Het is het allemaal net niet. Toetjes alleen de tiramisu oke, de rest ook tegenvallend. Gemeld van de droge spare ribs zou doorgegeven worden. Bediening was meer met elkaar druk dan met ons. Terwijl wij de enigste klanten waren. Een conclusie wij gaan er nooit meer eten.
WhoseMe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wij hebben hier op een woensdag avond goed gegeten in Zeist. Wat ons allereerst opviel (of eigenlijk niet) was dat de locatie aan de buitenkant erg donker is en er geen naam van het restaurant op het gebouw leek te staan. Alleen een bord buiten. Als dit niet de aangeduide locatie was, dan waren we er waarschijnlijk voorbij gelopen. Het lijkt niet op een restaurant/cafe en is dus niet erg uitnodigend.

De ruimte binnen is echter wel verrassend en ziet er goed uit. Het is nog rustig om 17.15 uur. Het is redelijk modern aangekleed met zachte bekleding op de stoelen en banken en er is voldoende licht.

Wij kwamen met een Groupon wat eigenlijk de helft van de prijs was voor een All-in diner. Dus 3 gangen inclusief drinken. Hiervoor was ook een aparte kaart wat het duidelijk en overzichtelijk hield wat wel/niet inclusief was.

Brood en voorgerecht werden snel opgediend. En waren niet slecht. Crème brûlée van geitenkaas was speciaal en de rundercarpaccio was ook van een goed formaat.
Daarna het hoofdgerecht - spareribs en een steak. Waren beiden goed bereid alleen misschien weinig smaak in de marinade. Bij de steak werd ook netjes gevraagd hoe ik deze wilde, en deze was ook perfect medium gebakken. De mix van gekookte groenten was wat minder. De spareribs waren wel zacht en lichtelijk gemarineerd met ketjap, maar ook niet weer één van de beste spareribs.Verder kwamen er frietjes bij. Het hoofdgerecht was dus het minst speciale van de drie gangen.

Daarna echter was het dessert weer heel erg goed. Wij hadden een witte chocolade parfait en een grand dessert, waarbij een kleine versie van alle andere desserts was. Dit was inderdaad een groot en lekker dessert en het beste dessert 'voor mij' in een restaurant. Ik ben niet zo'n dessert persoon en houd het meestal bij ijs, maar dit kon er allemaal wel in. Alle desserts waren lekker.

We hebben meer dan genoeg gegeten en het was boven verwachting (gezien eerdere reviews en andere soortgelijke groupons). Ik kom meestal voor het hoofdgerecht, maar dit maal vond ik het niet erg dat ik iets meer genoten heb van het voorgerecht en dessert.

Ook al kunnen we deze plek wel aanbevelen. Zouden we het zelf voor de originele prijs van €34,95 All-in niet doen, maar met een groupon zeker, of gewoon het normale keuze menu. Als je alleen voor een hoofdgerecht gaat, misschien niet. Grand dessert is het zeker waard!
Kerrolaina .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het eten was de categorie voldoende, niet echt bijzonder. Personeel stond alleen maar te praten terwijl de bar vol stond met lege glazen. Vreselijke muziek. Is all inclusive formule maar voor de port moest je € 1,-- bij betalen. Geeft niet maar zeg dat bij bestelling. Gelukkig had ik een zeer aangename tafelgenoot. Dit was een eenmalig bezoek.
YAC1960 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Spontaan besloten om buiten de deur een hapje te doen we hadden nog een grouponvoucher liggen voor Le Baron. Eigenlijk moet je hier minimaal 24uur vt voren reserveren maar ze maakten voor ons een uitzondering we konden aanschuiven. T jonge personeel was zeer vriendelijk en het ontbrak ons aan niets! T Voorgerecht een carpaccio en een zalmtartaar,
hoofdgerecht 2 x Angus steak Midium gebakken, nagerecht Grand dessert en een kaasplankje alle gangen van het menu smaakten héérlijk! Complimenten La Baron dat je voor zo'n aantrekkelijke prijs zo'n heerlijk menu kan bieden!
Bedankt Wij komen zeker terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
wij hebben hier zaterdag 22 augustus gegeten werden zeer vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht het eten was voortreffelijk daar kan ik niks op aanmerken ook de bediening was erg leuk en goed.
Goede uitleg gehad over de herkomst van het vlees
minpuntje was een beetje privacy zou wel wat lekker zijn geweest was niet overdreven druk maar zaten wel naast een drukke familie met kinderen.zeker een aanrader voor iedereen we komen hier zeker nog vaker
Robert en Tineke van Beuningen
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat hebben we genoten. Ontzettend lekker gegeten en veel gezelligheid gehad met het personeel. Carpaccio, shaslick, geitenkaas en spare ribs waren super. Was top!
Akwo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Tjee, wat teleurstellend! Zowel het eten als bediening ( behalve de dame en heer die wel echt hun best deden).
We waren met een groep van 12 personen. Vlees was ok. Tonijn een droge lap. Nadat we dat aangaven kregen we een nieuwe. Deze bleek koud in t midden. Dan krijg je dus een kans om t goed te bereiden en was t weer niet goed. We hoefden dit niet te betalen, althans dan zei meneer 1. Uiteindelijk moesten we in discussie met meneer 2 die kwam afrekenen. Irish coffee leek nergens op. We bestelden cointreau en kregen licor 43.
Lege borden bleven staan terwijl we allang klaar waren. Bij 1 ober voelden we ons echt te veel. Hij was zwaar chagrijnig. Wat zonde van zo'n lokatie! We keken erg uit naar dit etentje. Hier gaan we dus nooit meer heen.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Na eerst op het terras enkele Westmalle biertjes van de tap gedronken te hebben , besloten we een hapje te eten. We kozen voor het menuutje. Ik een bruschetta met tomaat vooraf en als hoofdgerecht een sate met friet. Mijn vrouw voor garnalen vooraf en de tonijn als hoofdgerecht. De bruschetta , geroosterd brood met een plakje mozarella en een beetje tomaat was gewoontjes. De sate was goed. De drie garnaaltjes waren ok, maar om hier twee euro voor bij te betalen was wat aan de hoge kant. De tonijn heeft te lang gebakken, hij was erg droog. Ook hier moest twee euro bijgelegd worden. Jammer, een stukje verse tonijn kan zo lekker zijn. We hebben wel gezellig een paar uur op het terras doorgebracht. Opdringerig was dat zodra de trappist op was , men steeds kwam vragen of ik nog iets wilde bestellen, zelfs bij het nagerecht vroeg men dit. Drie trappist de man was voorlopig genoeg.
Al met al ruim voldoende.