Le Baron

5,4
6,7
Groenw .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren sinds tijden weer uit eten geweest. Onze keuze viel op De Baron aan de Grote Markt in Almere. We hebben hier het standaard menu gekozen. Het voorgerecht was goed en kwam op tijd. Vervolgens kwam het hoofdmenu. Dit was koud, de bediening erbij geroepen, de maaltijd ging terug naar de keuken. Enige tijd later kwamen de maaltijden weer terug. Weer niet warm, weer de bediening aangesproken, weer terug. Daarna was het wel warmer, maar nog niet fantastisch, de sla bij de hamburger was inmiddels aardig verlopen na 2x oppiepen in de magnetron. Volgens de bediening was er geen sprake van een magnetron. Maar dan is het curieus dat de sla verlopen is en dat de burger nog steeds medium gebraden is. Vervolgens hebben wij ruim 1 1/2 uur op ons toetje zitten wachten. Na verschillende keren de bediening te hebben aangesproken kwam deze dan eindelijk. Voor dit laatste ongemak kregen we weliswaar een drankje van het huis. Maar de avond was al verpest. De Baron nooit meer!!!!!
White .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Afgelopen donderdag hier weer sinds een jaar weer geweest en aangenaam verrast!
Na een aantal slechte ervaringen een tijd niet meer geweest
Interieur totaal veranderd...en vooral ten goede. Verrast over het eten, kokos soep vooraf, angus biefstuk als hoofd en cheesecake als nagerecht. Niks op aan te merken. Bediening blijft een issue. Maar al met al een prima en leuke avond gehad!!
Tot de volgende X
Nori P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
De creme kokossoep in de schift. Daarna vergat het personeel ons compleet. Excuus: we zaten achter de parasol. Daarna nog meer excuses: nieuw personeel, onderbezet, trage keuken. Veel verschillende mensen met allemaal excuses aan tafel gehad, maar dat leidde er niet toe dat we ons hoofdgerecht kregen Na ruim een uur weer een nieuwe dame van de bedieningsbrigade die onze ergernis wat beter aanvoelde, van haar kregen we nog een glaasje wijn en wederom 1000x excuses. Kortom een zeer teleurstellende ervaring. Geen idee wat er aan de hand is, maar er mag iets aan gedaan worden..... Ons zien ze daar niet meer terug!
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We zaten lekker buiten met het mooie weer, de serveerster was aardig en erg oplettend.
Later zijn we binnen gaan zitten omdat we eenhapje willen gaan eten.
Eenmaal binnen allemaal mannen in de bediening, de service ging al snel achteruit. Lang wachten op ons drank, en duurde te lang voordat iemand ons bestelling kwam opnemen.
En er waren ook nog cameraploeg , zonder toestemming werden we gefilmd, dat vond ik echt niet kunnen.
Maar bij het afrekenen kwam de serveerster weer terug en we hadden een dikke fooi gegeven aan haar.
Etendeboterham .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De bediening is onderbezet maar zelfs dat leidt er niet toe dat ze hun best doen. 2 keer een bestelling vergeten te brengen, maar de bediening staat gewoon een beetje te hangen aan de bar.
Dirk Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Aan een gezellig plein, gelegen ten midden van andere uitgaansgelegenheden ligt Le Baron, een etablissement met een uitstraling, die zich het best laat omschrijven als een mengeling van een bruin cafe en een brasserie. Vandaag was het zeer druk bezocht, mede vanwege het nieuwjaar. Ondanks dat het pand van buiten niet oud oogt, ziet het er binnen gezellig, maar wat sleets uit. Er heerst een gemoedelijke sfeer met vrij harde muziek, waarboven iedereen probeert uit te komen en waar ook kinderen hun steentje aan het geluidsniveau bijdragen.
De jeugdige bediening is zeer vlot en ook de bestellingen worden snel verwerkt en binnen een mum van tijd geserveerd. Er is voldoende keuze van de kaart en zo is een driegangen menu samen te stellen voor een vaste prijs. Drankjes zijn hierbij uiteraard niet inbegrepen. Het door mij gekozen menu van bospaddestoelensoep, homemade zalmsalade en een stevig stuk appeltaart met ijs en slagroom is ruim voldoende om een hongerige maag te vullen. Kritiekpunten zijn de bremzoute zalmsalade, waar volgens de kok geen zout aan toegevoegd was, het erbij geserveerde stuk stokbrood, dat maar half was doorgesneden en de boter uit een zelf te openen kuipje i.p.v. wat kruidenboter.
Voor de alleengaande bezoeker is er voldoende leesvoer aanwezig om zich te verpozen.
Milab .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Na een tijdje hier niet geweest te zijn, weer eens gegeten.. Service was zeker wel oke, alleen stond de muziek erg hard. Voor lunch rond 13.00 uur lijkt me dat niet nodig.. Verder vind ik dat er toch wel iets aan de binnenkant gedaan mag worden, alles is erg oud en mag wel een opknapbeurtje.. Eten was gewoon wel oké, niet bijzonder, maar oke prijs.
Qmotion .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Service is langzaam en het was niet eens druk. Geen saus bij mijn tosti gekregen terwijl andere mensen wel saus bij hun tosti kregen.
SandravD1984 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Totaal niet tevreden over Le baron, helaas want het kan zoveel beter. Locatie is prima en het restaurant ziet er goed uit. Echter de kwaliteit van het eten en de houding van het personeel laat te wensen over. Lang moeten wachten en meerdere malen moeten wenken voor we konden bestellen en later af konden rekenen.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Hamburger was rauw. Voorgerecht wel OK (loempia met geitenkaas). Twee serveersters gezien, 1 vriendelijk 1 chagrijnig. Wij gaan niet terug ondanks lage prijzen
Anoek76 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
woensdagavond na het winkelen zin om een heerlijk hapje te eten en kwamen terecht bij le baron , we kwamen er als eerst achter dat ze een leuke actie hadden in februari 12,50 voor drie gangen dus besloten we om in plaats van een snelle hap , om ons te laten verrassen en gingen voor de 3 gangen .we begonnen beide met een smaakvolle zalm tartaar om daarna te genieten van de gevulde kip en de hamburger en af te sluiten met een brownie . was een heerlijk diner en werden erg vriendelijk en met een lach bediend we gaan hier zeker nog terug komen
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Elke keer neem ik me voor om hier niet meer naar toe te gaan maar nu weet ik het zeker. Het eten gaat wel maar de bediening........ er werkt een serveerster die al jaren chagrijnig kijkt en de uitstraling van een ijspegel heeft. Klant vriendelijkheid komt in haar woordenboek niet voor. En desinteresse voert de boventoon. De cheesecake was niet te eten. De bediening had hem ook geproefd en beaamde dit. Maar dit mag toch niet voorkomen. Een vrolijke bediening en service zijn al jaren ver te zoeken bij Le Baron.
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Al met jaren komen wij hier want om de hoek maar waarom vragen wij ons stees meer af. Personeel, lijkt, totaal niet geintresseerd en afwezig, ruimt glazen niet af en pikt signalen van gasten niet op. De bestelde hamburger was verre van goed, vettig, jammer van zo een mooie locatie op de Grote Markt van Almere, werk aan de winkel.
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Op de Grote Markt in Almere moet je eigenlijk niet willen eten. De service en kwaliteit is al jaren uitermate bedroevend. Omdat we een meeting bij Le Baron hadden en ik nog ergens snel moest eten, was ik genoodzaakt om een hapje bij Le Baron te eten. Ik bestelde een saté en een biertje. Hoewel het biertje snel werd geleverd, kreeg ik de saté na lang aandringen steeds niet. Uiteindelijk kwam de serveerster om te vertellen dat ze mijn bestelling vergeten was... Het sateetje was vervolgens zonder kraak of smaak. Jammer! De rest van de avond was de bediening ongeinteresseerd en langzaam. Kan (nog steeds) veel beter!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Laats hier een bittergarnituur gegeten. Buiten het feit dat deze naar verhouding veel te duur was. Was de kwaliteit van het product erg slecht. Veel te hard gebakken en te donker. Personeel wisselt maar over het algemeen vind ik het onder de maat. Zonde dat er in Almere weinig keus is in leuke tentjes om te drinken.
Mdijkstra80 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
De hamburger hier al een paar keer gegeten, en blijft een van mijn favorieten. Het personeel is vriendelijk maar niet altijd even oplettend als je drankje leeg is of als je iets wilt vragen. Desserts (ijscoupe) zijn niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker. Al met al een prima restaurant, ik vind de inrichting erg leuk en gezellig, een fijne afwisseling tussen alle 'moderne' decors in Almere.
Restaurant4 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Vroeger was le Baron een stuk beter. Maar tegenwoordig is het erg slecht. Een week geleden gingen wij bij le Baron eten. Biefstuk eten bij le Baron was net als kadaver eten. Weet niet of het vlees bedorven was of de kok bepaalde specerijen gebruikte die het zo vies maakte.
Kritiek bij de manager werd niet geaccepteerd.
Tester1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Als je lang op een drankje wil wachten moet je hier naar toe gaan.
Ze lopen je zo een paar keer voorbij. Dit leek even kort veranders te zijn, maar helaas gewoon weer terug bij af!
Eten is best lekker. En prijs/kwaliteit is goed!
Emmag .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Lachwekkend slecht dit....
Het personeel is ontzettend aardig maar daar is ook alles mee gezegd. Ze zijn te jong, duidelijk te onervaren in de horeca en niet goed getraind door het management. Je moet zelf vragen of er een doekje over de tafel mag, ze zijn niet op de hoogte wat de soep van de dag is en wil je de ingrediënten weten van een cocktail dan zeggen ze domweg 'eeehm... hihi ik weet het eigenlijk niet'. Ze kwamen niet op het idee om het te vragen aan een collega totdat wij het zelf voorstelden. 'Oh ja goed idee' werd er toen gezegd. We hebben aan twee verschillende medewerkers gevraagd wat er in een Mai Tai zat... Ze kwamen beiden terug met een ander recept. Toen werd er komisch genoeg bij ons aan tafel gediscussieerd over aan wie ze het precies gevraagd hadden. De conclusie door hen beiden was dat de ene cocktailshaker het beter wist dan de andere... Voor de grap hebben we een Mohito en een Mai Tai besteld, beiden kunnen geen cocktail genoemd worden.
Dan het eten; De geitenkaas salade was droog waardoor ik extra dressing moest vragen. Mijn vriendin had de soep van de dag (jawel...). Het was een preisoep zonder prei met de smaak van champignons. Werd geserveerd in een soepkom op een bord. Het bord en het servetje dat er op lag waren al helemaal doordrenkt met de soep al voordat het bij ons op tafel werd neergezet. Heel onsmakelijk gezicht. Deze werd natuurlijk teruggebracht!
We hebben onze mening gedeeld met de twee medewerkers. Ze waren het met ons eens dat het allemaal beter kan (ook wat betreft hun eigen initiatief), gaven toe dat cocktails en eten wel vaker terugkwamen en adviseerden ons voortaan verderop een hapje en een drankje te doen. Nadat we er met z'n allen smakelijk om gelachen hebben, zijn we ergens anders gaan zitten voor een heerlijke (echte) cocktail en wat lekkere hapjes!
Jasmijn88 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Mijn vriend en ik gaan hier vaak in het weekend uit eten. Ons vaste gerecht is de huisgemaakte hamburger die ik iedereen aanraad! Heerlijk vlees, met ei, komkommer, tomaat, gesmolten kaas en een heerlijke barbecuesaus. Ook de frietjes smaken lekker. De bediening is heel vriendelijk, maar heeft het vaak erg druk waardoor je soms wat langer moet wachten. De sfeer is heel gezellig, een van de weinige restaurants in Almere met een authentieke uitstraling. Wij blijven hier vaker terugkomen.