Le Baron

- Diner vanaf 16:00

• Pin , Visa card
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Altijd lekker en gezellig. Voorgerecht kippenlevertjes is favoriet! Maar al het eten is prima rn uitstekende sfeer. Hoop dat ooit de gegratineerde aardappeltjes weer terugkomen. En misschien ooit weer het 'glaasje' bij de koffie. Ik betaal graag een paar euro meer....
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik kom hier al heel lang zeer graag. Heerlijk eten, uitstekende sfeer en bediening. We voelen het echt als 'thuis komen'. We kennen veel restaurants in de omgeving, maar bij Corinne en Patrick komen we echt weer even bij onze favoriet restaurant.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijke hertencarpaccio en een lekker pittig pompoensoepje, supermals stoofpotje en een goed kaasplateau met de allerlekkerste port/sherry, aangeraden door de gastvrouw. Ik wil het hebben. Veel.
Gezellige ronde tafel bij de open haard, vriendelijke bediening, lekker eten, wat wil je nog meer.
We komen zeker terug!
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Zo enthousiast, dat we nu in het restaurant de beoordeling invullen!
Heerlijk eten, mooie combinaties en een zeer vriendelijke bediening door de eigenaresse. Misschien niet op de route, maar zeker de moeite waard om om te rijden!! Wij komen nog een keer terug vanuit IJmuiden/Haarlem.
Petra .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Voor de eerste keer gegeten hier en het werd een hele leuke avond , goede service , een topbediening met oprechte aandacht voor de klant, het eten was heerlijk en goed verzorgt . Omdat er een bepaald drankje niet was heeft ze ons wat laten proeven en ons zo een lekker alternatief ingeschonken , klasse!! Al met al gezellig gezeten en we komen zeker een keer terug
TC T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Wij hebben onze bruiloft bij Patrick en Corine mogen vieren.
Alles was super geregeld door ze, van de koffie met taart tot de koffie na het heerlijke eten. Zelfs voor de kleine gasten was van alles mogelijk. Al onze gasten waren enthousiast.
Zeker voor grotere groepen aan te bevelen. Wij komen zeker weer terug.
Jbangma .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Afgelopen week van het Biermenu genoten in het sfeervolle Le Baron. Om half 7 waren we de eerste die binnen kwamen in dit kleine, lichte maar zeker sfeervolle restaurantje. Al snel volgden de volgende gasten.
Een mandje brood met tapenade en kruidenboter vooraf. Jammer dat het brood niet vers was. Wij kozen beide voor het Biermenu (5 gangen voor 35 euro). De tapas viel lichtelijk tegen: jammer dat de patatas bravas geen sausje hadden, het gehaktballetje was een tikkeltje droog, de ossenworst was echter heerlijk.
De uiensoep volgde. De beste die ik ooit geproefd heb!
Het hoofdgerecht was royaal aan vlees met een heerlijke aromatische saus. Jammer dat voor de patat dezelfde kruiden waren gebruikt als voor de patatas bravas. Ook miste ik groente, de bijbehorende salade was een beetje inspiratieloos.
Ik mocht een ander toetje, omdat Liefmanns-ijs niet mijn favoriet is. De appelstrudel was smaakvol maar een beetje bleek. Persoonlijk had bier een prominentere rol mogen spelen in het menu, veelal kon ik het niet proeven. Maar alsnog genoten van een heerlijke avond. Als laatste nog een kopje muntthee en wij gingen rollend naar huis.
Zeker een aanrader! Mij zien ze nog een keer terug
Alex-Proeft .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Heb geweldig gegeten bij Le Baron. Perfecte service, goede bediening en je krijgt echt aandacht als gast. Het eten is met liefde gemaakt en dat proef je! Elke keer een ander en goed maand menu en ik geniet telkens opnieuw! Mijn favoriet is de Tournedous en vooraf de mosselen. Daarnaast een brede wijnselectie die goed betaalbaar is. Klasse dus en Le Baron is een echte aanrader!
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Heb hier heel vaak gegeten. Is super lekker eten. Snap nooit waarom het niet vaak druk is als ik kom. Maar ik ben een super tevreden klant. Hier ik neem meestal Runder ribeye met pepersaus (300gr) echt smullen en frietjes super lekker gekruid.
Dat zie je niet vaak dat zelf frietjes mooi verzorgt is en ook nog lekker gekruid. Een vriend had konijnenbout genomen laatst. Kok heb goeie smaak voor eten je proeft echt dat je eten met liefde is bereid. Ik ga er vandaag weer heen.:V was een paar weekjes terug dat ik er weer was. Je zult hier in ieder geval nooit spijt van hebben en alles is echt waar voor je geld. Kwaliteit is super goed hier. Vlees groenten alles word vers en met liefde gekookt. Wel niet dat ik het gezien heb maar ik proef dat alles vers is zelf smaak pepersaus heel vers en heerlijk. Ik was ff aan surfen zag dat er niet veel recensies was dus besloot ik er maar eentje te maken.

Deze recensie hebben ze zeker verdient.

Michelle :)