Le Baffon

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Roebia .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op een zaterdagavond hier onverwacht binnen gelopen rond 17.30uur.
We konden gelijk aan tafel.
We bestelden een tournados en een schnitzel, deze waren goed te eten maar niet bijzonder te noemen.
na het hoofdgerecht werden gelijk onze glazen weggehaald waardoor we het idee hadden dat we een beetje op een schopstoel zaten. We hebben toch nog een toetje besteld. Deze was ook lekker maar eveneens niet bijzonder. Het ijs had een paar kleine kristalletjes.
We hebben een gezellige avond gehad, het personeel was vriendelijk maar of we er nog een terug gaan.... ik denk het niet...
Sinco .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gezellig gegeten bij Le Baffon... de bedoeling was veganistisch, maar Le Baffon is een standaard restaurant. Toch werd voor ons heel persoonlijk naar onze wensen een veganistisch maaltijd bereid die zeer smakelijk was. De bediening is zeer attent met veel persoonlijke aandacht. Heel prettig. De rode huiswijn was boven verwachting goed. Kortom... geslaagd! we komen er vast nog terug!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Op zich een prima eetcafe/bar/restaurant, maar mijns inziens is Le Baffon de relatief hoge Iens cijfers niet waard. De bediening is inderdaad vriendelijk, maar voor een avondje prettig tafelen schiet Le Baffon te kort. Het interieur is een beetje een mengelmoes van diverse stijlen, die niet echt bij elkaar lijken te passen. Het eten is goed bereid, maar niet echt bijzonder. De kangoeroe wordt volgens de kaart geserveerd met aardappeltjes, maar we kregen ongevraagd frietjes voorgeschoteld. Zonder dat we ons gehaast hebben, was ons menuutje er in slechts een ruim uurtje doorheen. Al met al mist het bij Le Baffon aan ambiance. Prima voor een snelle hap voorafgaand aan theater of bioscoop, maar zeker niet geschikt voor diegene die wil genieten van een avondje culinair.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten met 7 vriendinnen. Lekkere mosterdsoep en zeer mals stoofvlees.
De crème brûlée smaakte ook heel goed. Ook de wijn was prima. Bediening was heel prettig.
Zeker een restaurant om vaker heen te gaan.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
heel gezellige bistro wij werden heel gastvrij ontvangen met 2 soorten stokbrood met erg lekkere sausjes aioli olijven ( gemarineerd ) en een tomatensalsa alles homemade erg goed, toen een dagmenu van stukje kipfilets en een varkensmedaillon met rode wijnsaus, oerhollandse groentes maar heel fijntjes beetje rabarber een stukje tarte met spinazie gemengde salade en overheerlijke patat, en dat mocht aangevuld worden, vond ik erg goed want zo wordt er geen eten weggegooid, en omdat de olijven zo lekker waren heeft de kok speciaal een wekpotje meegegeven voor naar huis, dus al met al zeer zeker een bezoekje waard
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Gisteren met een vriendin en mijn kinderen gegeten. Was werkelijk weer een groot feest. Bediening zoals het hoort. Eten was allemaal weer wat je er van verwacht en de sfeer is goed. Geweldige plek om lekker te genieten en heerlijk te eten. Complimenten voor het hele team
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Heel erg lekker gegeten. Vooraf kregen we een heerlijke amuse van ham met meloen en een stokbroodje. Dat zat bij de prijs in. De bediening was ook super. Allert op lege glazen. De huiswijn (zowel wit als rood) was heerlijk. Kortom een zaak waar ik nog eens terug kom
Ingemeulenbroek .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Wij gaan zeer regelmatig uit eten en bezoeken veel verschillende restaurantjes en vinden dat dit restaurant echt 1 van de betere is, men is hier zeer gastvrij, het eten smaakt echt uitstekend en men zet niks extra`s op de rekening, zoals stokbrood, mayonaise of het bijbestellen van extra frites, dat kunnen wij altijd zeer waarderen.
Alles klopt gewoon, dat komen wij niet zo vaak tegen in andere restaurantjes, de puntjes staan hier wel allemaal op de i...