Le 4 Stagioni

Kan beter
Kan beter
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Het is hier altijd druk en je moet geluk hebben om een tafel te krijgen. Het leuke van dit restaurant is dat het ongecompliceerd is. Gewoon lekker eten voor een betaalbare prijs. Je kunt voor iets simpels gaan, zoals pizza en pasta, maar voor een prima hoofdmenu met vis of vlees kun je hier ook prima terecht. Al kom ik zelf hier liever voor een snelle hap. Vroeger weleens de poging gewaagd om gasten hier naar toe te nemen maar dat was niet zo geslaagd. Gezien de drukte is de bediening slecht en je hebt het gevoel dat je snel moet vertrekken omdat je tafel vrij moet komen voor de volgende ronde. De drukte begint al om 18:00. Dan komen voornamelijk gezinnen eten. Hoe later hoe drukker. Ik vind de drukte niet erg. De rumoerige heeft wel de charme van een Italiaanse trattoria maar voor lang dineren is het minder geschikt.
vdpoel .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Heerlijke pizza's, maar ook de andere gerechten zijn super lekker. De eigenaresse is echt totaal niet gastvrij, gelukkig is het personeel onder haar wel vriendelijk!
Jantje L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Altijd druk en goede sfeer. Met het gezin gegeten, de vongole waren super. Pizza voor de kids was goed. Ijsje wat wat de kids zelf kunnen maken is briljante marketing. Ik kom terug, als er plek is...
Sannecim .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fantastisch en terecht immens populaire italiaan in zuid. Alle italiaanse basics staan op de kaart. Je moet wel even weten wat je moet nemen, sommige pasta's zijn echt te zout, maar de pizza's zijn allen fantastisch, de bruschetta's en salades idemdito en de tiramisu is niet te versmaden zo lekker. heb hier de afgelopen 4 jaar al wel 20x gegeten. De bediening is niet onaardig (op bij vlagen de eigenaresse na, die is soms grofweg onbeschoft), maar lijken allen als target meegekregen te hebben dat de tafels zo veel mogelijk op 1 avnd opnieuw bezet moeten zijn. Je krijgt daardoor een beetje een "vreet of ik schiet" idee. Maar al met al een top tentje als je wel (snel) laagdrempelig maar goed buiten de deur wil eten, tegen een leuke prijs.