Le 4 Stagioni

Kan beter
Kan beter
HMIens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Restaurant ziet er leuk uit met goed terras en de pizzas zijn lekker. Erg druk op zondag avond. De bediening is echter slecht en de bedrijfsleidster/eigenaresse ronduit onbeschoft!! Ik begrijp niet dat klanten dit gedrag tolereren. Wij zullen hier nooit meer terugkomen!
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Goed voorgerecht. Uitstekende pizza. En op een klacht (walnoten bij voorgerecht ontbreken) wordt goed gereageerd. Een fijne ambiance op het terras. Hoewel (of omdat) het binnen een luidruchtige plek is (al het tegelwerk is daar debet aan) voelt het lekker Italiaans. Nu alleen nog de wijnkennis van het personeel bijspijkeren.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Het eten is goed. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en ook de pasta's zijn om te smullen. De pasta met wild zwijn, heerlijk! De wijn is goed, de Valpolicella is een aanrader. Maar de tafels staan wel erg dicht op elkaar en de bediening moet hard rennen. Je kan hier met luidruchtige vrienden prima naar toe, want dat is het. Maar gelukkig hou ik daar wel van.
BvanderPol .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Voordat ik een concert bezoek bij het concertgebouw, kom ik vaak eten bij Le 4 Stagioni. Het fijne van deze zaak is dat het eten gewoon goed is, zowel de pizza's als de pasta's. Simpel, lekker en niet prijzig(zeker tov andere zaken in oud-zuid). Ook zijn ze voorbereid op gasten die een concert bezoeken. De keuken is snel, zeker als je laat weten dat je naar het concertgebouw moet.
Kjkrul .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Hier gister wezen eten zonder te reserveren. Er waren nog een aantal tafeltjes, dus ik en mijn tafelgenoot konden direct aanschuiven. Wat wel opviel was dat het gezellig druk was. In mijn optiek een goed teken, zeker op een dinsdag. Ik had de pizza cafancella(of zoiets) met rauwe ham, rucola, cherrytomaat en parmazaanse kaas. Deze was heerlijk. Mijn vriendin had een pasta met gamba's en st jacob schelpen. Deze was volgens haar super lekker en zag er ook erg lekker uit en voldoende. Dessert een sgropino en tiramisu gedeelt en deze waren ook lekker. Service prima niet speciaal. Wij komen terug!
Verbeek213 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Erg gezellige sfeer en goed eten, hier komen wij regelmatig terug!

Bediening is snel, direct en informeel.

De Antipasto 4 Stagioni is heerlijk om mee te beginnen en iedere pizza of pasta daarna smaakt top!

Toop .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Typisch Italiaanse keuken, sfeer en decoratie. Het is eten is goed, de juiste verhoudingen zoals je slechts nog in Italië tegenkomt. Pizza's zijn dun, smaakvol op smaak gebracht in de oven. Pasta is écht al dente.

Daar niets op aan te merken. De service is echter een enorme tegenvaller; totaal niet gastvrij. Het is er natuurlijk luidruchtig (Italiaans) en dat is prima, maar de bediening is zo nu en dan echt van het niveau 'we zitten toch vol dus vooral de mond houden en blij zijn dat je een plekje hebt'. Een reden om er niet meer te eten.
leblo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Prima gegeten op een doordeweekse dag (maandag). Geen culinair hoogstaand eten maar prima eten voor een acceptabele prijs.

We werden zeer vriendelijk bediend door een aller aardigste jonge dame.

Mijn tafelgenoot wilde steeds iets zonder een bepaald ingrediënt en daar werd ook voor gezorgd.

Decor past zeer goed bij het eten en de bediening.

Helemaal in balans. De verwachting is niet hoger dan het interieur doet vermoeden.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Drukke tent met opeengepakte tafels. De ruimte tussen de tafels is miniem waardoor de buren ons gesprek konden meeluisteren. De bediening is arrogant en praat dan weer slecht Nederlands en dan weer gebroken Engels. Komt allemaal rommelig over. Je moet ook niet te lang wachten met het opgeven van de bestelling, want dat word je door de bediening niet in dank afgenomen.
Het eten was niet echt smakelijk. De risotto zag er afgeleefd uit, de spaghetti bolognese was heel zout en de tiramisu was door de vele slappe slagroom niet hetgeen we gewend zijn. Toen we om kraanwater vroegen, betrok het gezicht van de eigenaresse enorm en weigerde ze ons een karaf te brengen. We kregen ieder een glas kraanwater waar we de hele avond mee moesten doen.
We kunnen ons niet voorstellen dat het iedere avond zo vol zit, want ons zie je hier niet weer. Er zijn genoeg betere Italianen in Amsterdam.
goodafternoon .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
lekker pizza, maar helaas waardeloze bediening. En wat een afgrijselijke drukte met schreeuwende en rondrennende peuters...vreselijk!
willem B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vorige week aten we hier erg lekker, alhoewel in plaats van de pizza 4-stagione een pizza met ham werd gebracht, maar dat kan gebeuren in een restaurant met een slechte akoestiek als dit. Mijn papardelle met wild zwijn deed niet onder voor die in een Toscaans restaurant, hulde daarvoor. Die hulde betrof echter geenszins de bediening. Toen wij om kwart voor tien een nagerecht bestelden werd ons bars en in slecht engels te kennen gegeven op te schieten omdat men het restaurant moest cleanen.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
We hebben recentelijk na een lange tijd weer eens bij Le 4 Stagioni gegeten. Tot 5 jaar geleden was dit restaurant een van onze favourieten, maar door verblijf in het buitenland zijn we er zo'n 5 jaar niet geweest. Het eten is nog steeds prima (gezien de prijs) maar wat is de service slecht geworden. De bediening is uiterst onvriendelijk, niet attent en heeft klantvriendelijkheid laag in het vaandel. Niet alleen wij maar ook div. mensen om eens heen vonden het beschamend. Verder is het restaurant uiterst lawaaiig en zit je erg krap. Ik denk dat er tegenwoordig betere Italianen in de buurt zijn.
nickvdmoosdijk .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Onlangs gegeten bij Quattro Stagioni, met twee personen. Erg leuk decor om in te eten, het is een voormalig slagerij waarbij je de authentieke details nog kunt zien. Het eten zelf was voortreffelijk! Italian food on it's best! De serveerster raadde ons een subliem wijntje aan bij het hoofdgerecht, top! Ik ga hier zeker vaker terug komen! NvdM
Garvin R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Ik kom al jaren bij Le 4 Stagioni en vertrek over het algemeen met een tevreden gevoel en word altijd netjes behandeld door het personeel. Op sommige avonden is het wel erg druk en dat betekent dat ik met mijn gezin moet wachten. De kinderen vermaken zich altijd prima en krijgen de nodige aandacht van de manager met een authentiek Italiaans temperament. Het eten smaakt verder ook zoals eten uit een echte Italiaanse keuken moet smaken. Ik blijf terugkomen.
Beestjebeestje .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Genant slechte bediening. We vroegen of we huiswijn in een wijnglas mochten ipv zo'n klein waterglaasje, waarmee het meisje van bediening akkoord ging. Nog geen twee minuten later komt er een kenau-collega van haar aanlopen en neemt de glaasjes weg en vraagt woest hoe wij het in ons hoofd halen om zoiets te vragen als de andere mensen het ook niet krijgen? Daarna worden we gesommeerd om de jassen in de garderobe te hangen terwijl er niemand in de zaak zit en tot overmaat van ramp begint de kok door het doorgeefluik met een plantenspuit zn personeel te pesten waardoor we zeiknat worden. Helaas heeft deze tent een te goede positie en mooi uiterlijk in zuid, waardoor veel mensen blijven komen. De uiterst slechte, onvriendelijke en arrogante bediening verdient dit niet. Het is overigens niet de eerste keer dat wij zo behandeld worden daar, dus hier zullen ze ons niet meer zien. Géén aanrader.
PBergman .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Fantastische avond gehad! Heerlijk gegeten en vond de bediening ook erg vriendelijk. Het was inderdaad druk, maar dat wilt meestal zeggen dat het een goede tent is... en dat was het ook zeker! Ik kom hier zeker nog eens eten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
vitello tonnato: vlees taai en smakeloos, saus vissig
pizzas: laf en vrij smakeloos
wijn: geen 2 glazen dezelfde
bediening redelijk
veel lawaai
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Al 20 jaar kom ik bij le 4 stagione met wisselend succes. Algemeen is het een gezellige heksenketel met zeer wisselende kwaliteit pizza's voor een oud zuid prijs. De kwaliteit van het personeel wisselt met het humeur en de grillen van de eigenaresse, en lijkt zelden geïnteresseerd. Ook bestel ik vaak een haalpizza, die niet zelden aangebrand uit de doos komt. Meestal wordt bij bestelling aangegeven na hoeveel tijd de pizza gehaald kan worden (20 minoetjes) . Vaak neemt men het niet zo nauw met deze planning,zodat er op gemeld tijdstip nog doelloos aan de hectische bar gehangen moet worden. Deze week werden na 50 minuten de onaffe 4 kazen en marguerita's aangereikt. Op mijn opmerking dat ik hier een probleem mee had, kreeg ik van de gevatte student bediende te horen : " dit is een restaurant mijnheer". En ik altijd maar denken dat dit een gewone 13 in een dozijn pizzeria was. Hierbij dan ook de beoordeling op niveau.
Eros E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
De drukte in dit restaurant/pizzeria (rond de 55 couverts met terras en afhaalservice aan de bar) verleidde mij tot een bezoek. De gasten worden bij binnenkomst gesommeerd om hun jas in de garderobe op te hangen. Vreemd voor een restaurant/pizzeria. Maar naarmate de drukte toeneemt, hangen steeds meer gasten hun jas gewoon over de stoelleuning zonder daar op aangesproken te worden. Het sanitair is somber en minuscuul klein. Toch ook een visiekaartje van een horecazaak. Het interieur van de eetzaal is correct en functioneel. De wijnkaart is bovengemiddeld uitgebreid voor een horecazaak op dit niveau. Prijs/pret verhouding prima. Ik bestelde een glas rode huiswijn en een paprika mascarpone soep als voorgerecht. Kreeg er een vers afgebakken bruin broodje bij. De soep was vers maar vrij smakeloos. Daarna een pizza 4 formaggi. Dunne, keurig knapperige bodem, ietwat karig gevuld en jammer genoeg wederom vrij “flauw” van smaak. Wat mij opviel was de desinteresse en arrogantie van de bediening/eigenaresse. Bijna op het onbeschofte af. Ik had mijn laatste hap nog niet doorgeslikt of het bord werd al onder mijn neus vandaan getrokken voor de volgende gang. Het werd mij al snel duidelijk dat men mij graag zo snel mogelijk weer zag vertrekken om de tafel vrij te maken voor een volgende “run”. Gauw een prima doppio espresso ter afsluiting naar binnen gewerkt. Maar de prijs van €4,20 deed mij schrikken. Alles bij elkaar voor €30,00 gegeten. Een bedankje en een “prettige avond en tot ziens.” kon er niet van af. Nee, geen aanrader om hier terug te komen.
liesbethenluciano .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
We hebben hier pizza gegeten die te droog/hard gebakken was en te karig aangekleed. Op het terras is het lekker toevoen als je een plek krijgt anders zit je in een kakofonie van geluiden binnen, dat kan ook zijn charme hebben... Was de bediening net zo goed als de plek: een plus voor de brigade maar een zware min voor de eigenares die klanten op een ongemanieerde, lees onbeschofte, manier benaderd. Ik denk niet dat ik daar terug ga.