Le 4 Stagioni

5,8
Kan beter
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Het eten is goed. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en ook de pasta's zijn om te smullen. De pasta met wild zwijn, heerlijk! De wijn is goed, de Valpolicella is een aanrader. Maar de tafels staan wel erg dicht op elkaar en de bediening moet hard rennen. Je kan hier met luidruchtige vrienden prima naar toe, want dat is het. Maar gelukkig hou ik daar wel van.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Drukke tent met opeengepakte tafels. De ruimte tussen de tafels is miniem waardoor de buren ons gesprek konden meeluisteren. De bediening is arrogant en praat dan weer slecht Nederlands en dan weer gebroken Engels. Komt allemaal rommelig over. Je moet ook niet te lang wachten met het opgeven van de bestelling, want dat word je door de bediening niet in dank afgenomen.
Het eten was niet echt smakelijk. De risotto zag er afgeleefd uit, de spaghetti bolognese was heel zout en de tiramisu was door de vele slappe slagroom niet hetgeen we gewend zijn. Toen we om kraanwater vroegen, betrok het gezicht van de eigenaresse enorm en weigerde ze ons een karaf te brengen. We kregen ieder een glas kraanwater waar we de hele avond mee moesten doen.
We kunnen ons niet voorstellen dat het iedere avond zo vol zit, want ons zie je hier niet weer. Er zijn genoeg betere Italianen in Amsterdam.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
We hebben recentelijk na een lange tijd weer eens bij Le 4 Stagioni gegeten. Tot 5 jaar geleden was dit restaurant een van onze favourieten, maar door verblijf in het buitenland zijn we er zo'n 5 jaar niet geweest. Het eten is nog steeds prima (gezien de prijs) maar wat is de service slecht geworden. De bediening is uiterst onvriendelijk, niet attent en heeft klantvriendelijkheid laag in het vaandel. Niet alleen wij maar ook div. mensen om eens heen vonden het beschamend. Verder is het restaurant uiterst lawaaiig en zit je erg krap. Ik denk dat er tegenwoordig betere Italianen in de buurt zijn.
Garvin R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Ik kom al jaren bij Le 4 Stagioni en vertrek over het algemeen met een tevreden gevoel en word altijd netjes behandeld door het personeel. Op sommige avonden is het wel erg druk en dat betekent dat ik met mijn gezin moet wachten. De kinderen vermaken zich altijd prima en krijgen de nodige aandacht van de manager met een authentiek Italiaans temperament. Het eten smaakt verder ook zoals eten uit een echte Italiaanse keuken moet smaken. Ik blijf terugkomen.
S.J.H. B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Genant slechte bediening. We vroegen of we huiswijn in een wijnglas mochten ipv zo'n klein waterglaasje, waarmee het meisje van bediening akkoord ging. Nog geen twee minuten later komt er een kenau-collega van haar aanlopen en neemt de glaasjes weg en vraagt woest hoe wij het in ons hoofd halen om zoiets te vragen als de andere mensen het ook niet krijgen? Daarna worden we gesommeerd om de jassen in de garderobe te hangen terwijl er niemand in de zaak zit en tot overmaat van ramp begint de kok door het doorgeefluik met een plantenspuit zn personeel te pesten waardoor we zeiknat worden. Helaas heeft deze tent een te goede positie en mooi uiterlijk in zuid, waardoor veel mensen blijven komen. De uiterst slechte, onvriendelijke en arrogante bediening verdient dit niet. Het is overigens niet de eerste keer dat wij zo behandeld worden daar, dus hier zullen ze ons niet meer zien. Géén aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
vitello tonnato: vlees taai en smakeloos, saus vissig
pizzas: laf en vrij smakeloos
wijn: geen 2 glazen dezelfde
bediening redelijk
veel lawaai
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Al 20 jaar kom ik bij le 4 stagione met wisselend succes. Algemeen is het een gezellige heksenketel met zeer wisselende kwaliteit pizza's voor een oud zuid prijs. De kwaliteit van het personeel wisselt met het humeur en de grillen van de eigenaresse, en lijkt zelden geïnteresseerd. Ook bestel ik vaak een haalpizza, die niet zelden aangebrand uit de doos komt. Meestal wordt bij bestelling aangegeven na hoeveel tijd de pizza gehaald kan worden (20 minoetjes) . Vaak neemt men het niet zo nauw met deze planning,zodat er op gemeld tijdstip nog doelloos aan de hectische bar gehangen moet worden. Deze week werden na 50 minuten de onaffe 4 kazen en marguerita's aangereikt. Op mijn opmerking dat ik hier een probleem mee had, kreeg ik van de gevatte student bediende te horen : " dit is een restaurant mijnheer". En ik altijd maar denken dat dit een gewone 13 in een dozijn pizzeria was. Hierbij dan ook de beoordeling op niveau.
Eros E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
De drukte in dit restaurant/pizzeria (rond de 55 couverts met terras en afhaalservice aan de bar) verleidde mij tot een bezoek. De gasten worden bij binnenkomst gesommeerd om hun jas in de garderobe op te hangen. Vreemd voor een restaurant/pizzeria. Maar naarmate de drukte toeneemt, hangen steeds meer gasten hun jas gewoon over de stoelleuning zonder daar op aangesproken te worden. Het sanitair is somber en minuscuul klein. Toch ook een visiekaartje van een horecazaak. Het interieur van de eetzaal is correct en functioneel. De wijnkaart is bovengemiddeld uitgebreid voor een horecazaak op dit niveau. Prijs/pret verhouding prima. Ik bestelde een glas rode huiswijn en een paprika mascarpone soep als voorgerecht. Kreeg er een vers afgebakken bruin broodje bij. De soep was vers maar vrij smakeloos. Daarna een pizza 4 formaggi. Dunne, keurig knapperige bodem, ietwat karig gevuld en jammer genoeg wederom vrij “flauw” van smaak. Wat mij opviel was de desinteresse en arrogantie van de bediening/eigenaresse. Bijna op het onbeschofte af. Ik had mijn laatste hap nog niet doorgeslikt of het bord werd al onder mijn neus vandaan getrokken voor de volgende gang. Het werd mij al snel duidelijk dat men mij graag zo snel mogelijk weer zag vertrekken om de tafel vrij te maken voor een volgende “run”. Gauw een prima doppio espresso ter afsluiting naar binnen gewerkt. Maar de prijs van €4,20 deed mij schrikken. Alles bij elkaar voor €30,00 gegeten. Een bedankje en een “prettige avond en tot ziens.” kon er niet van af. Nee, geen aanrader om hier terug te komen.
liesbethenluciano .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
We hebben hier pizza gegeten die te droog/hard gebakken was en te karig aangekleed. Op het terras is het lekker toevoen als je een plek krijgt anders zit je in een kakofonie van geluiden binnen, dat kan ook zijn charme hebben... Was de bediening net zo goed als de plek: een plus voor de brigade maar een zware min voor de eigenares die klanten op een ongemanieerde, lees onbeschofte, manier benaderd. Ik denk niet dat ik daar terug ga.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Het is hier altijd druk en je moet geluk hebben om een tafel te krijgen. Het leuke van dit restaurant is dat het ongecompliceerd is. Gewoon lekker eten voor een betaalbare prijs. Je kunt voor iets simpels gaan, zoals pizza en pasta, maar voor een prima hoofdmenu met vis of vlees kun je hier ook prima terecht. Al kom ik zelf hier liever voor een snelle hap. Vroeger weleens de poging gewaagd om gasten hier naar toe te nemen maar dat was niet zo geslaagd. Gezien de drukte is de bediening slecht en je hebt het gevoel dat je snel moet vertrekken omdat je tafel vrij moet komen voor de volgende ronde. De drukte begint al om 18:00. Dan komen voornamelijk gezinnen eten. Hoe later hoe drukker. Ik vind de drukte niet erg. De rumoerige heeft wel de charme van een Italiaanse trattoria maar voor lang dineren is het minder geschikt.
vdpoel .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Heerlijke pizza's, maar ook de andere gerechten zijn super lekker. De eigenaresse is echt totaal niet gastvrij, gelukkig is het personeel onder haar wel vriendelijk!
Jantje L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Altijd druk en goede sfeer. Met het gezin gegeten, de vongole waren super. Pizza voor de kids was goed. Ijsje wat wat de kids zelf kunnen maken is briljante marketing. Ik kom terug, als er plek is...
Sannecim .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fantastisch en terecht immens populaire italiaan in zuid. Alle italiaanse basics staan op de kaart. Je moet wel even weten wat je moet nemen, sommige pasta's zijn echt te zout, maar de pizza's zijn allen fantastisch, de bruschetta's en salades idemdito en de tiramisu is niet te versmaden zo lekker. heb hier de afgelopen 4 jaar al wel 20x gegeten. De bediening is niet onaardig (op bij vlagen de eigenaresse na, die is soms grofweg onbeschoft), maar lijken allen als target meegekregen te hebben dat de tafels zo veel mogelijk op 1 avnd opnieuw bezet moeten zijn. Je krijgt daardoor een beetje een "vreet of ik schiet" idee. Maar al met al een top tentje als je wel (snel) laagdrempelig maar goed buiten de deur wil eten, tegen een leuke prijs.