Le 4 Stagioni

5,6
6,5
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Kom hier regelmatig en het eten valt nooit tegen. Al veel pizza restaurants in Amsterdam geprobeerd, maar deze pizza's steken er toch boven uit! Vooral de pizza met pikante salami is een aanrader!
Wel altijd vol met schreeuwende kinderen, maar dat hebben We er wel altijd voorover. Service verschilt vaak, maar de gerechten maken dat weer helemaal goed
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Kom hier al jaren en is altijd weer een belevenis. Veel kinderen hier, de eigenaresse is hier ook gek mee. Eten is van uitstekende kwaliteit en lekker. Bediening is erg wisselend, maar kan altijd beter.
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Zoals al beschreven in eerdere recensies, veel gezinnen drukte! De jas niet over de stoel (want dan kan ie omvallen), maar in een wel erg leuke ruimte achter in de zaak. Mooi voormalig slagerspand. Wat lang moeten wachten voor in de zaak, voordat we geholpen werden (er was wel al plek zat). Ik nam de pizza 4 formaggi; die viel tegen, weinig onderscheid te proeven tussen de verschillende kazen, erg machtig (maar goed dat is kaas ook). Wat meegegeten van de pizza van mijn tafelgenoot, die was lekker. Tiramisu was heerlijk. Bediening kan alerter.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Prima Italiaans restaurant. Gezellig en goed. Rustig pleintje in Amsterdam op loopafstand van Van Baerlestraat. We hebben heerlijk gegeten met 8 personen. Pizza met verse groenten, lekkere risotto en goede entrecote. Een aanrader
David D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na lange tijd toch hier weer eens aangeschoven, wel na 20.00 want anders rennen de kinderen de zaak door. De eigenaresse lijkt misschien wat nors, maar is extreem vriendelijk en wijst ons snel een tafeltje aan.

We hadden niet veel tijd (oppas), dus redelijk snel besteld. Voortje (pizza bianco), hoofd (zij: kabeljauw, ik pizza) smaakte perfect. De pizza's bij 4 stagioni zijn echt fantastisch (in vergelijking tot andere pizzerias in Amsterdam). Voor nog geen 60,- waren we klaar (toch nog een dessert; Tiramisu). Om weer vaker terug te komen, na 20.00 dus :)
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Kom hier al jaren en vind het altijd top! Het is een gezellige/drukke/rumoerige pizzaria met, vind ik, de lekkerste pizza van Amsterdam. Wij komen altijd wat later, want als je er vroeg bent zijn er wel erg veel kinderen.
De eigenaresse is temperamentvol, maar dat moet je niet verkeerd opvatten, het is een schat!
In de zomer ook altijd fijn om op het pleintje met een glas wijn even te wachten op een tafel (want het is altijd druk en reserveren kan niet)

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
We wilden een echt Italiaanse maaltijd en kregen die. De antipasto 4 jaargetijden bestond uit vier goed gevulde bordjes: varkensvlees, vis, olijven met kaas, gegrilde groenten - van alles meerdere soorten, lekker, alleen een beetje te veel citroen bij de (lauwe) calamaris, gamba's en mosselen. Linguini met zeevruchten was uitstekend: veel schaaldieren! Ook de risotto met bospaddestoelen viel in de smaak. De toetjes waren nog beter: eigen tiramisù (grote portie) en de eigen cheesecake. De espresso was zo lekker, dat ik 'm thuis niet meer durf te zetten. Het was gezellig, maar toen de zaak voller werd, was het lawaai wel hinderlijk (daarom een 5). Bediening was vriendelijk en oplettend. De Italiaanse eigenaresse had temperament: ik mag dat wel, maar ik kan me voorstellen dat ze voor anderen onvriendelijk overkomt.
Kristy1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Pizza was oké...niet bijzonder.
De gastvrouw/eigenaresse heel erg onbeschoft en onaardig! Snap niet dat deze zaak nog kan bestaan met zulk personeel! Echt geen aanrader, kom hier nooit meer!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
voor ons een evergreen. Lekker ontspannen met het gezin eten op het terras. service aan de kids is heeel goed, manager julia is gek op kinderen en verwent ze graag. Hier werkt mijn vriendin zegt onze oudste altijd als we langsrijden. De pizza cafoncella is echt een topper. Een echte aanrader.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Mijn man heeft eerder slechte ervaring gehad bij Le 4 Stagioni, voornamelijk met trage service, waarbij hel zelfs moest vertrekken voor dat zijn pizza kwam, om nog op tijd te zijn bij een concert. Dus gingen wij met wat twijfels naar Le 4 Stagioni voor een snelle hap voor een concert. Ik kan eerlijk zeggen dat de service was boven alle verwachtingen. We hebben gelijk gevraagd als we snel kunnen eten ivm een concert. Ze hebben gelijk onze bestelling genomen en binnen 5 minuten hadden we onze eten op tafel. Eten was prima ook - ravioli met truffel waren heerlijk. Het interieur is simpel, met veel harde oppervlakken, dus kan erg lawaaierig zijn als het druk is. Maar het is een prima pizza zaak als je met je gezin pizza wil eten voor/na een bezoek aan het Concertgebouw of een museum. Zij zijn erg kindvriendelijk, en als je lief vraagt kan je zelfs super snel service krijgen!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Echte italiaanse gastvrouw. Beetje nors, maar uiteindelijk krijg je altijd een tafeltje. In de zomer is het terras heerlijk, niet aan een drukke straat, maar er valt wel wat te zien.
De pizza Bizarra is erg lekker en de pasta's zijn zo goed op smaak met lekker veel olie, zoals ze dat in Italie ook doen. En de bediening is verder alert en vriendelijk. Prijs kwaliteit is zeer goed. Een aanrader.
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Als er in Amsterdam een buurt- of familierestaurant is, is het wel deze eetgelegenheid. Oudere echtparen uit de buurt, vader met zijn kindertjes, vriendinnen die de kinderen hebben meegenomen, ze zijn er allemaal. Als je er tegen kunt om kinderen om je heen te hebben terwijl je zit te eten, is het erg gezellig. En anders kom je gewoon later op de avond.
Mijn tafelgenote en ik waren vroeg want we moesten nog naar de schouwburg. We vroegen de vriendelijke ober om hier rekening mee te houden. Geen enkel probleem, we hoefden nauwelijks te wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
We hadden vooraf de antipasto, vers, uitgebreid en lekker. Niets op aan te merken. Als hoofdgerecht ravioli gevuld met pompoen en salie in gorgonzolasaus met walnoten en linguine met mossels, vongole, inktvisringen en kleine gamba's. Beide gerechten scoren een zeer ruime voldoende, smaakvol met verse ingrediënten. We hadden gelukkig nog tijd voor een heerlijke espresso.
De bediening was attent, vriendelijk en vlot en je zit buiten op een heerlijk terras aan een leuk pleintje.
Binnen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, maar de inrichting is smaakvol en gezellig.
Wij komen zeker terug en nemen dan ruim de tijd om van het eten en de ambiance te genieten.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Op een vrijdagavond gegeten bij Le 4 Stagioni. Buiten staat een bord met 'hier wachten', en dat doe je dan braaf, komt er niemand! Toen we op het punt stonden te vertrekken kwam de eigenaresse aan. Kleine tafeltjes heel dicht op elkaar. Terras is beter maar daar wordt vreselijk gerookt, dus toch maar binnen. Trage doch vriendelijke bediening. Heerlijk voorgerecht van mozzarella, filodeeg en rauwe ham. De ravioli daarna was iets minder, verzopen in de gorgonzola saus zodat je niks anders meer kon proeven, maar pasta carbonara was wel goed. Als dessert een forse schaal lekkere tiramisu en matige citroentaart. Het geheel wordt omlijst door rennende kinderen, dus daar moet je wel tegen kunnen. Al met al lekker gegeten en lang gewacht. Volgende keer weer, want wat moet je anders vóór je naar het Concertgebouw gaat?
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Samen met schoonzus en nichtje naar Le Q stagioni. Op deze mooie zomerse maandag avond is er zelfs nog plek om op het terras te eten en we hebben niet eens gereserveerd. Dat lijkt ook niet mogelijk te zijn want alle tafels hebben een gereserveerd bordje. Is dat een manier om ongewenste gasten af te schrikken ? Een kort verzoek aan de uitbaatster/eigenaar helpt ! We houden het bij een eenvoudige menu keuze. O.a. de pizza is zeer goed en nu begrijp ik ook dat mensen uit de buurt daar hun pizza halen. Ook nog een redelijke rode wijn er bij en het geluk kan niet meer op. Het is een druk bezocht restaurant met vooral veel jonge families. Voor iets niet pretentieus en recht toe recht aan , geen slechte keuze.
J-R-NH .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Gisterenavond bij 4Stagioni gegeten. Prima, erg lekker. Lekkere salade, spaghetti alio en olio, en een pizza.
In de wetenschap dat je altijd bij het bestellen van een glas wijn, deze in een glazen beker krijgt, maar een fles huiswijn besteld.
Maar enigszins verbaasd komen weer de glazen bekers op tafel. Op de vraag of we gewone glazen kunnen krijgen, komt het verpletterende antwoord "u krijgt alleen wijnglazen als u een echte fles wijn besteld, dat geldt niet voor huiswijn"
De reactie van de bediening is nog verbijsterender "Ik vind het ook raar, maar het is een regel van de baas"
Blijkbaar zit er ratio achter deze regel, maar ik begrijp die niet. Dit is dermate klantonvriendelijk dat wij nu besloten hebben niet meer terug te komen bij 4stagioni. Nog wel per email gevraagd wat de ratio achter deze regel is. Benieuwd of ik antwoord krijg.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Op een woensdagavond gegeten op het terras van 4 Stagioni. Het was een drukke bedoeling met veel kinderen. Het eten was erg lekker, vooraf bruschetta pomodoro gedeeld. Zou ik elke dag wel willen eten! Hierna pizza met lekkere verse buffelmozzarella en een pasta met aubergine en courgette, ook erg smakelijk. Jammer genoeg was de bediening niet ontzettend attent, maar aan de andere kant wel snel!
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Eten is prima, de ambiance ook. Akoestiek is heel slecht maar dat vind ik zelf niet zo heel erg. Wat wel erg is dat de bediening ronduit onbeschoft is en dan heb ik het vooral over de bedrijfsleidster. Onbegrijpelijk dat ze met dit gedrag wegkomt. We zullen hier dan ook nooit meer gaan eten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Restaurant ziet er leuk uit met goed terras en de pizzas zijn lekker. Erg druk op zondag avond. De bediening is echter slecht en de bedrijfsleidster/eigenaresse ronduit onbeschoft!! Ik begrijp niet dat klanten dit gedrag tolereren. Wij zullen hier nooit meer terugkomen!
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Goed voorgerecht. Uitstekende pizza. En op een klacht (walnoten bij voorgerecht ontbreken) wordt goed gereageerd. Een fijne ambiance op het terras. Hoewel (of omdat) het binnen een luidruchtige plek is (al het tegelwerk is daar debet aan) voelt het lekker Italiaans. Nu alleen nog de wijnkennis van het personeel bijspijkeren.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Het eten is goed. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en ook de pasta's zijn om te smullen. De pasta met wild zwijn, heerlijk! De wijn is goed, de Valpolicella is een aanrader. Maar de tafels staan wel erg dicht op elkaar en de bediening moet hard rennen. Je kan hier met luidruchtige vrienden prima naar toe, want dat is het. Maar gelukkig hou ik daar wel van.