Le 4 Stagioni

Kan beter
Kan beter
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Kom hier al jaren en vind het altijd top! Het is een gezellige/drukke/rumoerige pizzaria met, vind ik, de lekkerste pizza van Amsterdam. Wij komen altijd wat later, want als je er vroeg bent zijn er wel erg veel kinderen.
De eigenaresse is temperamentvol, maar dat moet je niet verkeerd opvatten, het is een schat!
In de zomer ook altijd fijn om op het pleintje met een glas wijn even te wachten op een tafel (want het is altijd druk en reserveren kan niet)

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
We wilden een echt Italiaanse maaltijd en kregen die. De antipasto 4 jaargetijden bestond uit vier goed gevulde bordjes: varkensvlees, vis, olijven met kaas, gegrilde groenten - van alles meerdere soorten, lekker, alleen een beetje te veel citroen bij de (lauwe) calamaris, gamba's en mosselen. Linguini met zeevruchten was uitstekend: veel schaaldieren! Ook de risotto met bospaddestoelen viel in de smaak. De toetjes waren nog beter: eigen tiramisù (grote portie) en de eigen cheesecake. De espresso was zo lekker, dat ik 'm thuis niet meer durf te zetten. Het was gezellig, maar toen de zaak voller werd, was het lawaai wel hinderlijk (daarom een 5). Bediening was vriendelijk en oplettend. De Italiaanse eigenaresse had temperament: ik mag dat wel, maar ik kan me voorstellen dat ze voor anderen onvriendelijk overkomt.
Kristy1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Pizza was oké...niet bijzonder.
De gastvrouw/eigenaresse heel erg onbeschoft en onaardig! Snap niet dat deze zaak nog kan bestaan met zulk personeel! Echt geen aanrader, kom hier nooit meer!
Curcuma .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Onze 'buurtpizzeria', ik kom hier graag. De sfeer is altijd goed, wel druk inderdaad en veel kinderen, daar is de eigenaresse dol op. De salades, pizza's en pasta's zijn lekker, fris en vers. De akoestiek is inderdaad vreselijk, door de (antieke) tegeltjes (wel sfeervol). Ga hier niet naartoe als je een rustig gesprek wilt voeren met iemand, maar wel om lekker te eten en je te laven aan de Italiaanse warmte en energie.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
voor ons een evergreen. Lekker ontspannen met het gezin eten op het terras. service aan de kids is heeel goed, manager julia is gek op kinderen en verwent ze graag. Hier werkt mijn vriendin zegt onze oudste altijd als we langsrijden. De pizza cafoncella is echt een topper. Een echte aanrader.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Mijn man heeft eerder slechte ervaring gehad bij Le 4 Stagioni, voornamelijk met trage service, waarbij hel zelfs moest vertrekken voor dat zijn pizza kwam, om nog op tijd te zijn bij een concert. Dus gingen wij met wat twijfels naar Le 4 Stagioni voor een snelle hap voor een concert. Ik kan eerlijk zeggen dat de service was boven alle verwachtingen. We hebben gelijk gevraagd als we snel kunnen eten ivm een concert. Ze hebben gelijk onze bestelling genomen en binnen 5 minuten hadden we onze eten op tafel. Eten was prima ook - ravioli met truffel waren heerlijk. Het interieur is simpel, met veel harde oppervlakken, dus kan erg lawaaierig zijn als het druk is. Maar het is een prima pizza zaak als je met je gezin pizza wil eten voor/na een bezoek aan het Concertgebouw of een museum. Zij zijn erg kindvriendelijk, en als je lief vraagt kan je zelfs super snel service krijgen!
Asklof .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Gegeten met 6, gereserveerd, dus meteen langs de wachtrij kunnen lopen. Toen we eenmaal zaten merkte je pas wat een vreselijke akoestiek er was, na thuiskomst last van de oren. Erg gericht en duidelijk praten dus tegen iedereen. We werden snel en zeer vriendelijk geholpen door professioneel personeel, geen boze mevrouwen, maar een goed georganiseerde actieve gastvrouwe.
Het eten was zeker te doen en erg lekker. De smaken waren niet erg expressief, waardoor er veel plek is voor meer.
Erg mooie lampen hingen er en Hollandse tegels op de muren van de vroegere slagerij.

Lawaaiig, lekker doch sfeervol.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Echte italiaanse gastvrouw. Beetje nors, maar uiteindelijk krijg je altijd een tafeltje. In de zomer is het terras heerlijk, niet aan een drukke straat, maar er valt wel wat te zien.
De pizza Bizarra is erg lekker en de pasta's zijn zo goed op smaak met lekker veel olie, zoals ze dat in Italie ook doen. En de bediening is verder alert en vriendelijk. Prijs kwaliteit is zeer goed. Een aanrader.
kaat73 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Druk was het er en voortreffelijk gegeten ...de bediening doet wat deze moet doen eten uit serveren. Maar een extra touch gaven zij niet aan deze avond. Het ging dan ook om het tafelgezelschap en het heerlijke eten!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Ik kwam binnen en er gelijk iets op.. Slechte akoestiek en heel veel kinderen. En deze combinatie is niet fijn! Maar ach de kids moeten ook ergens hun pizza kunnen eten.. We bestelde een caprese en een pizza 4 stagioni deze ware ok niet heel bijzonder. Er stonden veel mensen te wachten aan de bar en de bediening was gehaast en onrustig. Leuk restaurant voor als je kinderen hebt..
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Als er in Amsterdam een buurt- of familierestaurant is, is het wel deze eetgelegenheid. Oudere echtparen uit de buurt, vader met zijn kindertjes, vriendinnen die de kinderen hebben meegenomen, ze zijn er allemaal. Als je er tegen kunt om kinderen om je heen te hebben terwijl je zit te eten, is het erg gezellig. En anders kom je gewoon later op de avond.
Mijn tafelgenote en ik waren vroeg want we moesten nog naar de schouwburg. We vroegen de vriendelijke ober om hier rekening mee te houden. Geen enkel probleem, we hoefden nauwelijks te wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
We hadden vooraf de antipasto, vers, uitgebreid en lekker. Niets op aan te merken. Als hoofdgerecht ravioli gevuld met pompoen en salie in gorgonzolasaus met walnoten en linguine met mossels, vongole, inktvisringen en kleine gamba's. Beide gerechten scoren een zeer ruime voldoende, smaakvol met verse ingrediënten. We hadden gelukkig nog tijd voor een heerlijke espresso.
De bediening was attent, vriendelijk en vlot en je zit buiten op een heerlijk terras aan een leuk pleintje.
Binnen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, maar de inrichting is smaakvol en gezellig.
Wij komen zeker terug en nemen dan ruim de tijd om van het eten en de ambiance te genieten.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Op een vrijdagavond gegeten bij Le 4 Stagioni. Buiten staat een bord met 'hier wachten', en dat doe je dan braaf, komt er niemand! Toen we op het punt stonden te vertrekken kwam de eigenaresse aan. Kleine tafeltjes heel dicht op elkaar. Terras is beter maar daar wordt vreselijk gerookt, dus toch maar binnen. Trage doch vriendelijke bediening. Heerlijk voorgerecht van mozzarella, filodeeg en rauwe ham. De ravioli daarna was iets minder, verzopen in de gorgonzola saus zodat je niks anders meer kon proeven, maar pasta carbonara was wel goed. Als dessert een forse schaal lekkere tiramisu en matige citroentaart. Het geheel wordt omlijst door rennende kinderen, dus daar moet je wel tegen kunnen. Al met al lekker gegeten en lang gewacht. Volgende keer weer, want wat moet je anders vóór je naar het Concertgebouw gaat?
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Samen met schoonzus en nichtje naar Le Q stagioni. Op deze mooie zomerse maandag avond is er zelfs nog plek om op het terras te eten en we hebben niet eens gereserveerd. Dat lijkt ook niet mogelijk te zijn want alle tafels hebben een gereserveerd bordje. Is dat een manier om ongewenste gasten af te schrikken ? Een kort verzoek aan de uitbaatster/eigenaar helpt ! We houden het bij een eenvoudige menu keuze. O.a. de pizza is zeer goed en nu begrijp ik ook dat mensen uit de buurt daar hun pizza halen. Ook nog een redelijke rode wijn er bij en het geluk kan niet meer op. Het is een druk bezocht restaurant met vooral veel jonge families. Voor iets niet pretentieus en recht toe recht aan , geen slechte keuze.
Jolandadevlaam .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
De pizza's zijn lekker.
Buiten vroegen wij aan het personeel of ze nog een tafel vrij hadden, vraag dat maar binnen werd er geantwoord, binnen had de eigenaresse het te druk met kletsen en negeerde ons totdat ze klaar was met praten toen wij het zat waren en weg wilde gaan hielp ze ons toch maar we hadden beter weg kunnen gaan.
3 pizza margharita genomen, die waren goed, maar de wijn werd in een water glaasje geschonken een wijnglas dat komt alleen bij echte wijn werd er gezegd? Mijn jas mocht niet bij mijn stoel die moest ik achter hangen dat wilde ik niet want al mijn spullen zaten in mijn jas dus kon ik kiezen, of weggaan of mijn jas achter hangen!! Toen ben ik er maar op gaan zitten nou dat was wel goed.
Daarna snel de rekening betaald en weggegaan.
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Recentie Eetclub (6 man)

Vooraf anti pasti 4 stagioni, hoofd Pizza Cafocella, desert Tiramisu + Limoncello.

Eten prima, hoewel de anti pasti vrij simpel was. Vooral de service (met name van de gastvrouw) is echt schandalig. We zaten uitgebreid te eten en op een gegeven moment vond ze het tijd dat wij moesten gaan, terwijl we nog een rondje bier en limoncello wilde bestellen. Ik dacht dat Italianen altijd uitgebreid aan tafel zaten? Rond 10 uur wilde ze blijkbaar proberen om ons tafeltje nog een keer te verkopen. Dit was een hele rare afsluiting van een gezellige avond en respectloos naar de klant. Kom hier nooit meer!
J-R-NH .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Gisterenavond bij 4Stagioni gegeten. Prima, erg lekker. Lekkere salade, spaghetti alio en olio, en een pizza.
In de wetenschap dat je altijd bij het bestellen van een glas wijn, deze in een glazen beker krijgt, maar een fles huiswijn besteld.
Maar enigszins verbaasd komen weer de glazen bekers op tafel. Op de vraag of we gewone glazen kunnen krijgen, komt het verpletterende antwoord "u krijgt alleen wijnglazen als u een echte fles wijn besteld, dat geldt niet voor huiswijn"
De reactie van de bediening is nog verbijsterender "Ik vind het ook raar, maar het is een regel van de baas"
Blijkbaar zit er ratio achter deze regel, maar ik begrijp die niet. Dit is dermate klantonvriendelijk dat wij nu besloten hebben niet meer terug te komen bij 4stagioni. Nog wel per email gevraagd wat de ratio achter deze regel is. Benieuwd of ik antwoord krijg.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Op een woensdagavond gegeten op het terras van 4 Stagioni. Het was een drukke bedoeling met veel kinderen. Het eten was erg lekker, vooraf bruschetta pomodoro gedeeld. Zou ik elke dag wel willen eten! Hierna pizza met lekkere verse buffelmozzarella en een pasta met aubergine en courgette, ook erg smakelijk. Jammer genoeg was de bediening niet ontzettend attent, maar aan de andere kant wel snel!
domblond .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Zo rond half zeven naar binnen gestapt in dit gezellig etablissement. Aan de bar heerste al drukte en gezelligheid. Wat een sfeer!
Na een tafeltje veroverd te hebben hebben mijn disgenote en ik een vitello tonnato besteld. Dit dungesneden kalfsvlees met tonijnmayonaise was tongstrelend. Na dit voorafje was het tijd voor de volgende gang: spaghetti vongole en een pizza Bizzarra (tomatensaus, mozzarella, pikante salami, Spaanse pepers en pikante olie).
Spaghetti was goed van kwaliteit, de pizza pittig en met goede bodem. Het eten was dus prima van kwaliteit. Echter ondanks het prachtig decor zaten wij praktisch op schoot bij andere gasten naast ons. Zeker een aanrader!
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Eten is prima, de ambiance ook. Akoestiek is heel slecht maar dat vind ik zelf niet zo heel erg. Wat wel erg is dat de bediening ronduit onbeschoft is en dan heb ik het vooral over de bedrijfsleidster. Onbegrijpelijk dat ze met dit gedrag wegkomt. We zullen hier dan ook nooit meer gaan eten.
HMIens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Restaurant ziet er leuk uit met goed terras en de pizzas zijn lekker. Erg druk op zondag avond. De bediening is echter slecht en de bedrijfsleidster/eigenaresse ronduit onbeschoft!! Ik begrijp niet dat klanten dit gedrag tolereren. Wij zullen hier nooit meer terugkomen!